Meiden ben echt te druk. Een vacature geziezn, deadline 22 sept. boodschappen omdat alles op was..werk is niet normaal meer hoe druk.. en file is ook weer drie keer kut. Afijn te druk. Ik reageer dus ook maar kort, sorry daarvoor! Zap wat nu? Simba weg? Jee dat is ook wat zeg. Wel fijn dat ze naar je moeder kan maar dat ze weg is lijkt mij wel rot zeg. mooi dat het beter is met Jill. alleen idd even aankijken met die uitslag want dat is ook niet prettig. Al sudocreme geprobeerd? werkt hier als een trein. AM wij hebben onwijs moeten lachen om het filmpje van Kyllian..hihi. Danst hij ook staand? Jaime staat aan de tafel en als ze leuke muziek hoort gaat ze dansen en beetje neurien tegelijk..hihi. Dat wat jij schrijft ze moeten het niet zien want bij Jaim ook.....kijk je dan stop ik er langzaamaan mee.. Verder kan ik door mn eigen gespam niet meer lezen. Allesgoed verder met iedereen? Brennied waar wordt je vriend aan geopereerd? Of heb ik er over heen gelezen? Sap hoe is ie met Lola? En die Lieke die al staat! Die gaat echt als een trein zeg. Kan mij voorstellen dat je geschrokken bent van de klimpartij. Nou verder kom ik niet andere keer reageer ik uitgebreider. Lfs Sens
Sens: wat een megahuis zeg! En een privézwembad, echt heerlijk! Jaime heeft het er zo te zien echt naar dr zin gehad Suc6 met de vacature! Kyllian danst meestal op zn knietjes. Zn kont gaat dan op en neer hehe.
Morguh... ja ik ben vast de eerste Gisteren strontziek geweest...hoofdpijn! en misselijk..Ik kon geen stap verzetten, zo'n zeer. Nu gaat het beter. Ik heb gister echt de hele dag geslapen en heb nu zo'n pijn aan mijn rug van het liggen dat ik eruit moest. En ik had jullie gister de hele dag moeten missen dus ff forummen AM; haha moest echt lachen om het dansen van Kyl. HIj kijkt er ook zo lief bij...Milou danst ook als ze muziek hoort. Vaak ook op d'r knieen. Zielig voor zijn vingertje..kan je er iets aan doen? Soda? OF mag dat niet bij de kleintjes? Sens; wat een gaaf huis! Eigen zwembadje..heerlijk! Leuke foto ook van jullie tweeen. Succes met de vacature..is het bij je in de buurt? Mijn vriend wordt aan een ganglion geopereerd maar het zou donderdag zijn, nu is het alweer vrijdag..ggrrr.. Robine; wat fijn dat je moeder weer fulltime naar huis komt! Ik zou idd er ook dan voor kiezen om Simba bij je moeder te laten wonen. Tis toch vertrouwd en je kan haar zien wanneer je wilt. Ook zo zielig voor Jill met d'r billetjes...kun je nagaan wat een agressief spul dat is die AB. Knuff mirandao; goed om te horen dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Leuke foto's ook.. Verder kan ik niet meer lezen door de skon foto's! Ik ga nog ff naar boven toe.....m'n vriend moet er toch zo uit om te werken. Ik blijf nog een dagje uitzieken... Groetjes!
Morguhhh, Ik ben dus de 2de van vandaag. Vanmorgen wezen babyzwemmen en Daynah was niet in haar hum, beetje jengelen, mss moet ze weer wennen ofzo. Leek wel of ze het ook een beetje eng vond. Ze klamde zich helemaal aan me vast, als ze weer in me buik kon gaan, dan had ze dat echt wel gedaan volgens mij. Raar heh! Nou ja volgende week weer. Brennied: Ach ziek. Bah! Is niet leuk. Snel opknappen hoor. AM: Wat schattig dat filmpje van Kyllian zeg. Zo liefffffff. Wat zielig dat vingertje zeg. Hoop dat het snel over gaat. Sensee: Jeetje wat een kast van een huis zeg. En wat een haartjes heeft Jaime opeens gekregen zeg. Zo te zien een geslaagde vakantie dus. Suc6 met je vacature. Ga voor je duimen. Robine: Super goed nieuws zeg van je moeder en fijn dat je Simba naar haar toe kan brengen dan zeg. Is voor je moeder ook wel lekker dan. Wel jammer dat Simba zo tegen Jill is gaan doen. En Jill last van uitslag. Gossie toch, goed insmeren hoor. Verder kan ik niet lezen en het onthouden is me ook niet echt gelukt. Ik ga even ontbijten. Daynah ligt nu lekker in haar bedje, dus even tijd voor mezelf. Liefs Kelly
O ja AM vroeg nog of dat ze nog met zo'n beoordeling wat doen. Ik vind het zelf niet zoveel voorstellen hoor, tenminste voor de secretaresses dan, maar ik weet niet wat ze doen bij de kandidaat-notarissen. Ik heb hem vorig jaar niet gehad ivm zwangerschapsverlof en ik zou hem begin dit jaar dan krijgen, maar is nooit gebeurd, dus zo serieus neem ik het allemaal niet.
sens:wat een huis wow ik geloof zeker dat jullie daar hebben genoten. am:lief dat filmpje van kylian die meeswingt hahaah. en dat vingertje zier er idd niet zo lekker uit,zielig hoor. brennied:beterschap hoor,en je bent misselijk?ben jij de eerste die aankondigt die weer zwanger is grapje hoor. robinew wat fijn dat je mams weer thuis is.en jammer dat simba weg moet. wij hadden een ceasar hondje toen jelte baby was en die heeft een keer gebeten in zn lip,dus hondje moest toen ook weg. hij zit bij mn tante dus zie hem nog weleens,alleen hij gaat niet zolang meer leven denk ik hij heeft last van zn hart en ademhaling,hij is 10 jaar nu. ik heb het er in het begin moeilijk mee gehad,maar je kind gaat gewoon voor hé? semmi:nog enge mannen gezien gister op je werk?ik hoop van niet?
middaggg.. Het gaat alweer stukken beter gelukkig...ik kan weer gewoon lopen Milou is nu met oma mee fietsen...tja tis oma-oppasdag! We hebben vanochtend ontdekt dat ze nu ook d'r hoektand boven al door is. Dus de stand is nu 5 tanden...gaat hard nu. Verder is ze zo wild..kan geen minuut stil zitten. Wil overal opklimmen, trekt zich overal aan op tot staand en kruipt met 30 km per uur hier door het huis heen En komt geregeld ff knuffelen met mama....zo liefff.....en ik smelt iedere keer opnieuw! fajah; zwanger? nee hoor, dat (nog) niet hoewel ik moet zeggen, afgelopen weekend heb ik een vriendin gezien die is 28 oktober uitgerekend en loopt gelijk als ik vorig jaar met mijn verlof, en als ik haar buik zien krijg ik echt heimwee. Ik vond het zo bijzonder en fijn om zwanger te zijn dan zou ik zo weer willen kelly; Daynah vond het spatteren dus niet zo'n succes...wel lief dat ze zich zo aan je vastklampte. En tja die beoordelingen ken ik...bij ons ook niet veel soeps. Vorig jaar was dit nu mijn eerste week verlof
brennied:whaha was ook maar een grapje hoor,maar het had gekund natuurlijk hé? zo dus milu crosst het hele huis door?yorben ook hoor en op de commode is hij ook al zo wild.jij had vorig jaar best al vroeg verlof dan,ik had dat pas de eerste week van oktober dacht ik. AM:je vroeg nog over een tafeltje/stoeltje. ik denk zo rond de periode van lopen dat ze eraan toe zijn,althans bij mijn zoon dan,zodra hij kon lopen kon hij eigenlijk gelijk al alles.op een stoeltje zitten en langzaam aan een keer van de glijbaan enzo. maar een keer dat ze lopen merk je dat vanzelf wel hoor waar ze aan toe zijn.
Ik was op 18 oktober uitgerekend en ging 4 weken van tevoren met verlof. Alleen Milou vond het veel te fijn bij mij dus bleef 2 weken langer zitten
Heej dames, Nog uurtje werken en mijn dagje zit er ook weer op. Morgen nog werken en dan weer lekker weekend! Vanmorgen was ik lekker vrij, zo lekker om dan nog even van Jayna te kunnen genieten. Ze slaapt de laatste tijd zo goed. Wordt pas tussen half 9 en 9 uur wakker, slaapkoppie dat het is! AM: aaaah wat zielig zeg dat ontstoken vingertje van Kyllian. Heeft ie er veel last van? En dat filmpje, echt grappig! Hier nog zn muziekliefhebber in huis, haha! Robine: Jill dus wat last van die antibiotica, vervelend is dat altijd, je blijft dan smeren op die gevoelige billetjes! Gaat het al wat beter? Jammer zeg dat Simba jullie moet gaan verlaten! Was hij eerder ook al zo richting Jill? Gelukkig kan hij bij je moeder terecht. Denk dat het wel een goede keus is zo voor jullie. Kunnen jullie haar toch nog eens zien en blijft het veilig voor jullie meissie! En wat super zeg dat ze moeder nu helemaal ontslagen is. Kan ze weer volop genieten van Jill! Sensee: whauw! Wat een groot huis zeg! Heerlijk hoor zo met zwembad er bij! En wat een schatje die Jaime zeg. Zo te zien hebben jullie volop genoten! En nu dus druk druk druk ..wel om jezelf blijven denken hoor, en de tijd nemen om van je meissie te genieten, want het gaat nu al zooo snel! Brennie: heh bah, ziek dus, gelukkig knap je alweer wat op. En die Milou dus volop in beweging, zo leuk die ontwikkelingen van nu allemaal he! Het is dat jij het nu zegt, maar ik bedenk me dat wij dan tegelijk met verlof gingen vorig jaar! Ik was 31 okt uitgerekend en ging 6 weken van tevoren met verlof. Jayna kwam 1 dagje eerder dan gepland, wat een timing he! Kelly: jammer dat het babyzwemmen niet helemaal geslaagd was. Misschien inderdaad weer ff wennen voor Daynah. Gingen jullie ook onder water? Ach volgende keer weer beter toch! Fajah: gelukkig tot nu toe geen enge mannen gesignaleerd! Goh en dat zitten aan een tafeltje dan worden het straks echt peutertjes he! Nou ga weer ff verder met een verslag hier op mn werk. Kreeg net een sms van Lenhard of we bij vrienden langs zullen gaan vanavond en dan proberen Jayna in het campingbedje te laten slapen en weer wakker maken en meenemen als we naar huis gaan .mmmmm ik twijfel nog een beetje .misschien moeten we het gewoon es uitproberen. Wat zouden jullie doen? Vind het zo zielig voor dr Tot later, Liefs Sermmi
ow brennied ik wist helemaal niet dat jij in oktober was uitgerekend,maar nu ben je toch wel blij om tussen de november mama's te zitten hé?hihiihi
sem:gewoon een keertje proberen met jayna in dat campingbedje. hier gaat het altijd goed,slapen gewoon verder als ze thuis komen.
Wij waren toch 1 dag na elkaar uitgerekend Fajah? Weet nog wel dat je man toen in het buitenland zat met de vrachtauto...en de verjaradag van Jelte in zicht....zo apart als je daar nu aan terug denkt he!
ja idd sem,ik was als de dood dat mn man niet thuis zou zijn als de bevalling begon,gelukkig maar dat hij wel thuis was ,want hij had het niet gehaald anders,want het ging wederom supervlug. ik was 1 november uitgerekend. en van jelte was ik op 13 november uitgerekend ,maar ze besloten toch op dezelfde dag te komen de broertjes hihihi. ik vind het zelf wel leuk,maar of ze het zelf later leuk gaan vinden ........ :
Tuurlijk vind ik het leuk om bij de november-mama's te zitten! Ik zou het ook gewoon een keer proberen semmi. Milou is dan altijd wel ff wakker maar is dan ook gewoon vrolijk en thuis slaapt ze zonder problemen weer in. Ze kan er beter nu al aan wennen anders kun je nergens meer heen 's avonds. Toevallig idd dat we dezelfde datum verlof kregen. Lekker dat Jayna vanochtend lekker uitsliep! Ik vind het nog steeds zo apart fajah, dat je zoons op dezelfde dag geboren zijn. Je moet wel heel raar hebben opgekeken toen de weeën begonnen Ach ze weten niet anders dus die zullen het later ook wel leuk vinden, toch?
brennied:ik had vanaf de dag dat ik wist wanneer ik uitgerekend was al gezegt dat ik vast op jelte zn verjaardag zou bevallen. ik wou het niet in eerste instantie hoor. vond het ook zielig dat ik naar zkhuis ging op jelte zn verjaardag,maargoed die heeft smorgens vroeg om 6 uur dan maar al zn kadootjes uitgepakt terwijl mama de weeen begon weg te puffen hihihi.