November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Oeps Kelly jij ook jarig!! Ook jij natuurlijk van harte gefeliciteerd!!

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Ik kom net uit de slaapdienst, morgen nog vergaderen en dan weer 6 dagen vrij, joehoeee. Best pittige morgen gehad met agressief kind, dus ben best moe. Maar goed, kindjes slapen lekker, dus ik ga ff bijkomen en mn programma's kijken die Len voor me opgenomen heeft, kom later ff bijlezen en reageren!

Brennie: jij nog gefeliciteerd met je nichtje he, wat een schatje!

Kel, nogmaals een fijne dag en gezellig dat ik je net nog ff gesproken heb.;)

Liefs Sem

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, KEL: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

4. sappie

sappie Fanatiek lid

oooooh wat erg....lieve Kel van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Kelly, wist niet dat je ook jarig bent, dus bij deze, ook jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

6. hahahahahahahahhahaha...........
    Ja eigenlijk stellen jullie mij teleur.....hahahahahahahaha
    nee hoor.
    Anders was ik gewoon 30 gebleven....nu niet meer.

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Kelly! Je bent nog steeds jong hoor.
    Oude mensen zijn idd vermoeiend. :D Naja, wat je zegt, je hebt het gehad. Fijne dag nog vandaag!

Monique: fijn dat alles in orde is. Scheelt dan toch denk ik, verlof.

Bastian heeft op de psz een lampion gemaakt voor St. Maarten en zingt nu 'koeien en tomaten, koeien en tomaten'.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Whaahh 31 al :D ;) Alhoewel de overgang naar 30 groter klonk he...tenminste ik vond dat bij mezelf wel :(
    Ach je kunt nog stappen als een twintiger ;)

9. Ja om 30 te worden was zeker veel erger, 31 is een stuk minder heb het ondertussen maar geaccepteerd heh...hahahaha

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Dank voor de felicitaties

ff foto van vanmorgen vd jongens
    rest kom ik vanavond spammen,heb zo nog vriendin op visite.

Bekijk bijlage 27157

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    En natuurlijk voor Kelly nog de hartelijke felicitaties HOERA !!!!!xxxx

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hieperdepiep hoera voor onze oude taart Kelly ;) Gefeliciteerd meid! Zie ja gauw weer en lief dat je gisteren ff langskwam met Daynah.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Bedankt voor de kaart voor Jill haar verjaardag! Ik ben helemaal vergeten om jou jongens ook een kaart te sturen! t Spijt me. Volgende keer maak ik t goed met je! Leuk feestje gehad gisteren? Jongens flink verwend?

Brennie: Ahhhhh t is wel lang zonder je mannetje he. Wel een hele leuke foto van jou en Jinthe!

Am: Gelukkig dat alles goed was op de echo! Heb je weer ff kunnen spieken naar je mannetje ;) Zie je vrijdag! Gezellig.

Verjaardag van Jill gisteren was erg leuk, maar wat een klerebende s avonds zeg. Hebben tot 22 uur schoongemaakt, nu blinkt alles weer ;) Veel kindjes over de vloer die veel chipjes eten en veel troep maken hahah. Zal zo ff kijken of ik nog leuke spam heb.

Liefs

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Paardrijden met Yannick

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    allemaal zingen voor een heel verlegen meisje ;)

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaah leuk Zaph! En idd wat verlegen...hihi...
    Lieve foto ook van een lachende Yannick!

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Daar ben ik weer...

Heb globaal een beetje bijgelezen, want meisjes waren na anderhalf uur ook alweer wakker, dus steeds tussendoor ff stukjes gelezen...

Brennie: kan me goed voorstellen dat je je mannetje ontzettend mist en het niks aan is om niet compleet als gezinnetje thuis te zijn. Hopelijk gaat de tijd idd wat sneller als je aan het werk bent, sterkte ermee meid!

Zaph: wat een leuke spam allemaal. Jill heeft in Duinrell ook erg genoten zie ik. En wat een troep heb je dan idd na die tijd he. gelukkig hebben jullie t weer gehad met de kinderverjaardagen, op naar de eerste verjaardag van Yannick...haha..

Kel: mooie buik hoor, groeit mooi door. En nu dus aftellen naar je verlof, wat een heerlijk vooruitzicht meid! Wat ik nog was vergeten te vragen vanmiddag, wat je van sabino en daynah gekregen hebt op je verjaardag. Lekker verwend?

Monique: fijn dat alles goed is met jullie kleinste knul. Gaat nu voor jou echt opschieten he.En dus ook nog steeds druk in huis, je blijft in zo'n eigen woning inderdaad bezig he. Grappig die foto van Kyllian en jou buik...haha...

Mirjam: moest wel lachen om dat filpmje van Bastian. Leuk om hem ook eens te zien! En je hebt een bescheiden buikje hoor! Al bezig met babykamer enzo?

Trena: aaah, wat een leuke foto van de jongens samen. Blijft toch bijzonder dat ze op dezelfde dag jarig zijn. Komt er veel visite? Jullie dus samen lekker uit eten geweest, handig een buurmeisje als oppas!

Linda: rond 22 nov dus weer ongi....of wat mirjam al zei...juist niet ongi. Hoop echt het laatste voor jullie. Hoe was het in Limburg afgelopen weekend?

Sap: hoe gaat het verder met jou? Je bent niet zoveel online he. Je gezinnetje is ook belangrijker natuurlijk en soms blijft daar al weinig tijd voor over. Hopelijk is alles goed met jullie.

Lydia:hoe is het met jou en de jongens? Weer wat rustiger op je werk nu de maandafsluiting weer achter de rug is?

Nienke: Bij jullie thuis ook alles goed?

verder weet ik het ff niet meer...

Hier momenteel wisselend druk met mn nieuwe werk en dan ook wel weer een paar daagjes meer tijd thuis. Nu na de verjaardagen van de kids ook weer tijd voor gewone dingen. vanmiddag lekker rustig thuis met de meiden. Jayna is druk met een lampion bezig geweest op de psz en gaat woensdag samen met haar buurmeisje sint maarten lopen. Faya loopt sinds vandaag eigenlijk alleen nog maar. Heb haar vandaag nog niet zien kruipen. Als ze valt staat ze meteen weer op om verder te lopen. Moet de baby tijd nu echt definitief afsluiten.....
    Verder gaat alles zn gangetje bij ons thuis.
    Nog wel wat gedoe wat betreft de bouw van onze nieuwe woning. Het wil maar niet opschieten met de verkoop van de laatste 2 woningen die ze nog moeten verkopen voordat ze me onze rij gaan starten. Gaat allemaal wel een tijdje langer duren dus. De bank ging in eerste instantie moeilijk doen door kosten in rekening te brengen omdat onze offerte nu verlengd moet worden, maar gelukkig is dat nu opgelost. Afwachten dus hoe het verder loopt. Hopelijk begin 2010 start bouw...

Nou ga zo een ovenpasta schotel maken samen met Jayna. Len komt zo ook thuis. Lekker weer bij mn gezinnetje vanavond na een weekend werken.

Tot later!
    Liefs Sem

20. Leuk die foto's Zap. Huisje gelijk schoongemaakt dus...hahahahaha doen wij ook altijd hoor na een verjaardag.

Wat lief Trena die foto. Toch wel bijzonder dat ze allebeid op dezelfde dag zijn geboren. En nog wel op een mooie dag ook ;)

Deel Deze Pagina