November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Marijn eet taart mee met opa

2. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Onze boef Marijn

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    De muts had ik 's ochtends van het kdv meegenomen. Daar hadden we koekjes staan verkopen en van de kinderen werden knutseltjes verkocht. Jesse had niets gemaakt, dus ik heb deze muts maar voor hem gekocht. hij heeft hem zowat de hele middag opgehouden.

4. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, hoe laat gaan jullie naar AM vrijdag?
    's Morgens? Dan kan ik wel. Moet wel om 12 uur ofzo thuis zijn, want ze komen voor dat onderzoek.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou ik geloof dat ze nu wel al overal op zoek zijn naar mensen die de inentingen willen gaan geven haha. Krijg net een mailtje van het uitzendbureau waar ik ooit voor gewerkt heb, met dus de vraag of ik 23, 24 en 25 nov in de RAI inentingen wil komen geven. Doe het maar niet als hoogzwangere he ;) en zeker niet omdat ik zelf niet eens weet of ik er achter moet staan.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mij maakt het niet uit hoelaat iedereen komt, dus we laten het maar van de uitslapers afhangen he ;)

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jesse ook leuke verjaardagsfoto's! Ik blijf dat lachje van hm zo geinig vinden :D

Trico leuk om eens in je huis te kijken. Dat is idd niet zo heftig als de trap haha.

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Moet je in jouw toestand idd maar niet meer doen AM!
    En dan zelfs in de Rai!!

Dat lachje is echt nep, doet ie altijd voor de foto.

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    LIS: hihi ja grappig dat lachje. Ze lijken wel op elkaar he, Marijn en Jesse. Leuk!
    Vk adviseerde om prik wel te nemen en als ik wil kan ik vanaf maandag bij de ha terecht. Ben er alleen nog niet uit.
    Het gaat wel goed hoor, ben wel heftig aan het aftellen idd, ben het zo zat!

Trico: leuk die trap! Wij hebben het houtwerk van de trap blauw, knalt ook wel lekker. :)
    Dus misschien toch Enschede?

Monique: haha nee, is niet zo'n goed idee om prikken te gaan zetten. ;)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja ze zoeken mensen voor de GGD Amsterdam.
    GGD Utrecht zal het dan ook wel ergens centraal doen.

Ja ik wist het van Jesse's lach, maar blijf het zo komisch vinden :D

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: je moet helaas nog wel ff he, je hebt ook geen makkelijke zwangerschap. Toch neem ik geen extra weekjes van je over hoor ;) Sterkte met je keus om wel of niet te laten inenten. Als ik 10 weken minder ver was geweest had ik denk ik ook heel erg zitten twijfelen hoor, nu zeg ik gewoon tijdens zwangerschap echt nee omdat het voor mij toch bijna voorbij is.

12. Hallo allemaal,

Trena: Wat een leuke foto's zeg van de kids. En eindelijk ook de wii. Heb je ook de wii fit erbij gekocht. Die is namelijk ook zo leuk.

Lin: Nou dat komt wel goed met je auto te verkopen als ik zo lees. Ben benieuwd.
    Leuke foto van jou. Volgens mij is de dosis van de vaccinatie voor kinderen ook lager hoor.

Nienke: leuk huisje hoor heb je. En volgens mij ook wel een redelijke grote tuin. Lekker hoor.
    Is de trap inmiddels af of nog niet?

Monique: Nee doe dat nou maar niet het helpen van vaccineren.

Lydia: hahahahahahahaha ik moest wel lachen toen ik Jesse zag en Marijn gaat net zo lachen. Echt leuk zeg.

Mirjam: Jouw vk raad het dus wel aan. Ik ga het ook eens vragen aan mijn vk van de week. Ben benieuwd wat hij zegt.

Zo eerste werkdag zit er weer op.
    Ik moet zeggen dat ik nu ook wel aan twijfelen ben over die prik voor mezelf/ Heb het een en ander gelezen en twijfel nu zo erg. Morgen ben ik 30 weken en moet zeker nog wel 10 weken. Maar ja ik ben niet zo van de medicijnen in een zwangerschap dus laat staan een vaccinatie. Had nu ook gelezen dat als een zwangere zich laten vaccineren dat de beeb ook meer beschermd is als het geboren is door de antistoffen oid die ze dan van hun moeder meekrijgen.

Denk dat we Daynah wel laten vaccineren. En eigenlijk moet Sabino ook vind ik dan, die gaat meer naar klanten toe dan ik, dus hij heeft meer een risico dan ik.
    Nou ja ik bel eerst de vk wel even en kijk wat hij zegt en dan maar beslissen.

Ik ga nog even relaxen op de bank voordat Daynah thuis komt.

Liefs Kelly

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    #27033 Semmi, 10 nov 2009
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
    Goedenavond meiden,

Lydia: wat een leuke foto's van het feestje van Jesse. Wij hadden ook een jip en janneke taartje op de dag zelf bij Jayna, lekker was ie he! En inderdaad, nu faya loopt breekt er ook weer een hele leuke tijd aan. Fijne dag morgen nog, ben je vrij op Jesse zijn verjaardag?

Zaph: Lekker hoor de kids dan een keer zo vroeg op bed als ze echt moe zijn. Jullie dus allemaal voor een prik, om Yannick zo ook te beschermen. Jill trouwens nog steeds blij met haar speelgoedhondje? Het is idd wel ff pittig met een agressief kind en dan alleen op de groep. Gelukkig hebben we vandaag in de vergadering toestemming gekregen om met de huidige groep kinderen een persoon extra in te zetten zodat je in de morgen niet alleen bent, dus dat is wel fijn dat er meteen iets mee gedaan wordt als je het aangeeft.

Kel: lastig hoor ook voor jou om nu de keus te maken wel of niet enten. Toch adviseren ze nu echt wel he voor zwangere vrouwen. Ik denk dat ik het wel zou doen, en dan om de reden die jij als laatst noemt, dat het kindje dan na de geboorte ook beter beschermd is. Maar goed, blijft een moeilijke keus.
    Wat ons huis betreft, verwachten ze niet dat ze de bouw uiteindelijk niet door laten gaan, omdat het project nu officieel gestart is met de bouw van de andere rij. Alleen duurt het in deze tijd wel wat langer.

Monique: hihi...jij aan de slag als prikken zetter, inderdaad maar niet doen he! Jullie dus ook opnieuw de hypotheek moeten aanvragen destijds. Ik hoop dat het voor ons niet zover komt, maar wordt wel krap.... We wachten het af, de rente is nog wel iets gezakt, dus dat voordeel hebben we dan weer wel.

Linda: haha, die foto! Zo serieus! Hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel en hebben jullie ook weer iets leuks om naar uit te kijken. Zijn jullie trouwens nog steeds op zoek naar een andere woning?

Trena: leuke spam van de verjaardag van de jongens. Traktatie zag er ook lekker uit! Welk spel doen de jongens op de WII? En wat blijft Fenna toch een poppie zeg. Gaan de nachten nog steeds goed?

Nienke: ziet er gezellig uit jullie huis. Heel werk zeg die trap, of niet?

Hier alles prima. Pas over een week weer werken. Dus ff lekker tijd voor mn gezin en huishouden. Zaterdag intocht van sinterklaas in Heerenveen. Zal Jayna vast prachtig vinden. Die kijkt al steeds naar de club van sinterklaas, zit ze vol spanning naar te kijken. Maar morgen dus eerst een rugzak vol snoep ophalen met Sint Maarten, hopelijk is het droog!

Nou, ga ff koffie zetten en lekker relaxen voor de tv...

Liefs Sem

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow ja, over die vaccinaties.....ik twijfelde eerst wel een beetje, maar Lenhard wil de kinderen wel graag laten inenten. Hij noemt toch dat de kans wel groot is dat jonge kinderen in het ZH belanden als ze de mexicaanse griep wel krijgen, en nu er ook al een leidster en kindje van kdv in zelfde gebouw als psz van Jayna, het hebben, hebben wij besloten om de kinderen wel te laten inenten.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

He hoi,

Ik doe nog wel mee meiden maar op de een of andere manier kan ik het niet meer opbrengen om s'avonds achter de pc te kruipen en hele verhalen mee te typen...heb serieus gedacht om ermee te stoppen maar ja...kan jullie ook niet missen, haha.

Ik post wel wanneer ik zin heb en mss is dat heel erg weinig en mss komt er wel een periode dat ik meer post...who knows...

Ben iig blij te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat!! De babietjes groeien lekker door in jullie buikjes en voor de rest is iedereen aan het nadenken over de vaccinaties..vind het ook moeilijk en zoals we er nu over denken gaan we niet vaccineren..maar goed..nog maar even verder in verdiepen.

Hoop dat jullie huisje wel door gaat Sem!!! Jammer dat het wat vertraging oploopt.

Verder zag ik nog leuke verjaardagsspam van Jesse, Jill, Jelte en Yorben!! Leuk hoor, kindjes weer lekker verwend!

Oh ja, ook nog mooie buiken van Kel, Panda en AM gezien! Ben gelukkig niet jaloers, hahaha.

Voor de meiden die vrijdag gaan meeten alvast heel veel plezier!!!

Hier gaat het verder wel oke, ben nog steeds te druk maar heb ook veel leuke dingen te doen. Op mn werk is het niet zo geweldig maar mss komt dat ook wel weer goed..we zullen zien.

Lieke is afgelopen weekend ziek geweest, veel spugen en veel hoesten, maar lijkt weer beter te gaan.

Nick is een heerlijk mannetje en is echt altijd vrolijk, geniet onwijs van hem.

Morgen de schoonfamilie van mn zusje op bezoek (en dat zijn er best veel, stuk of 12) en mij eigen ouders om weer het een en ander voor de bruiloft van mn zusje voor te bereiden.

Fijne avond meiden en tot laterzz.

Liefs Sap

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Nick met zn mooie blauwe oogjes

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Kwam Yannick ook nog tegen op de kinderboerderij, haha ;)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    hahhaaha en bedankt he Sap ;), was t een langoorkonijn?!?! ;) lol

Lekker posten wanneer je zin hebt/of niet............

Lieve foto van Nick

19. #27039 kelly27, 10 nov 2009
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
    whoehahahahahaahahaha Yannick als langoor konijn......

Op die foto is het net Lieke toen ze klein was. Ik moest even goed kijken of het wel Nick was.....

En zoals Zap zegt gewoon posten wanneer je zin hebt.

Heerlijk hoor Sem om weer een week vrij te zijn. Toch wel lekker zo'n rooster.

Mijn vader is net weg. We hebben een beetje gezeur in de familie, wat denk ik echt uit de hand gaat lopen binnenkort. Waarschijnlijk dit weekend ben ik bang. Nou ja we zien wel.

Ik ga even lekker onder een warme douche.

O ja Daynah heeft vannacht weer gespuugd, het ging zo goed de laatste weken. Ze is weer zo aan het hoesten.

Liefs Kelly

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Oei Daynah ook al aan het hoesten.Tis echt een moeilijke keuze he dat vaccineren.Ik zou het ook niet doen in mn zwangerschap denk ik.

Sem:Heerlijk een weekje thuis.Ojee bij Jayna in gebouw van kdv ook al mex griep.
    Hier ook een mama van een kindje op school,komt wel dichtbij.
    De jongens hebben op de wii het spel Rayman,Diego en wii play.
    Verder nog niks ook niet de wii fit.Komt nog wel.

Am:Zou ook maar niet meer gaan vaccineren he zo op het laatste hihihi.

Hier verder alles goed.
    Fenna slaapt heerlijk de nachten door.Moet haar wakker maken voor de fles en om de jongens naar school te brengen.
    Ze krijgt nu 5x120 cc ,is nog steeds niet veel he.Meer krijg ik er niet in.

Ga mn bedje in.

Doeg xxx

Deel Deze Pagina