Hoi meiden, Lieve Nick met z'n mooi ogen! En Jarige Jesse...leuk! Marijn wordt ook groot zeg.... wat betreft de vaccinaties.........hmmmm wat een keuze zeg! Ik ga morgenvroeg weer met gerard overleggen, wat een ellende dat ie er nu niet is. Ik neig nu meer naar wel dan naar niet maar we zullen zien. Verder alles goed hier. Wel erg druk zo in je uppie. Vooral 's ochtends op de dagen dat ik werk, vliegen rennen om op tijd bij het kdv en op mijn werk te zijn. Meiden...tot laters!
goodmorning, Lis: mooie foto's van je mannetjes, Marijn word ook groot zeg. en Jesse kaarsjes uitblazen, knap hoor, ik denk dat Colin erop zou spugen, die kan nog niet blazen hihi ben met hem aant oefenen met bellenblaas. Panda: jullie een blauwe trap? je houdt ook wel van kleur dus. ik ben ook nog van plan de wc te gaan veranderen, mag ook wel apart worden. ik ben nogal een durfal op dat gebied, lijkt het niet, dan doe ik het wel weer anders. Am: ik zou nu ook niet meer inenten hoor als ik jou was, maar ik ben blij dat ik niet zwanger ben en die keuze dus niet hoef te maken, weet ook nog steeds niet of Colin ingeënt gaat worden. Kelly: ja hoor de trap is bijna af, moeten nog halve maantjes op en behangetje moet nog ff verder geplakt worden. maar het verven is klaar. en redelijke grote tuin, nou valt best mee vind ik, maar ik ben geen tuinier dus vidn het wel goed zo. we hebben een afdak van 4 bij 5.5 en een tuinhuisje van 4 bij 3 en dan hebben we ongeveer nog een stuk van 4 bij 5.5 waar ook een klein gazonnetje ligt. jij vind het ook lastig he, om te beslissen wel of niet inenten. en gezeur in de familie? oei dat klinkt niet best. en Daynah weer gespuugt? wat is dat toch steeds, spuugt ze zomaar, of doet ze dan wild of met eten ofzo? o lees net dat het snachts was, dus dan eet ze niet hahahaha Semmi: zaterdag Sint-intocht? wij kunnen dit weekend denk ik helaas niet, vind het zo balen voor de jongens, maar tis even niet anders. we hebben de voorbereidingen voor Colins verjaardag, en waarschijnlijk moeten we dit weekend mijn oma verhuizen. dus ben van plan om vrijdag met Colin boodschappen te gaan doen, en dan misschien Marcel met de kids zaterdag naar Sint, en ik helpen met oma verhuizen, heb vroeger ook mannenwerk gedaan dus zal nu ook wel lukken. Sap: gewoon lekker rustig aan doen, en als jij vind dat je zin hebt om te posten doe je dat, en anders lekker even niet hoor. mooie foto van Nick, echt mooie helderblauwe oogjes. ik ben stiekum blij dat mijn kindjes mijn blauw-groene ogen hebben en niet de bruine van Marcel. trena: super dat Fenna lekker doorslaapt, kun je zelf ook lekker bijtanken. Marcel is nu onderweg naar Enschede voor dat gesprek, ben benieuwd... maar we hebben wel al besloten dat we sowieso niet gaan verhuizen, of hij moet daar al jaren kunnen blijven misschien. maar voorlopig (als het doorgaat tenminste) gaat ie gewoon op en neer elke dag. alles kids trouwens al druk aant zingen voor vanavond? Colin is steeds al aant zingen.
DaNk jullie wel meiden! Ik ben vandaag de hele dag vrij, compenseer wat lange dagen van vorige week, heerlijk! Wes is vanmiddag thuis, is de drukste maand van het jaar dus de hele dag vrij lukte niet. Jesse ligt nog boven in ons bed tv te kijken, Marijn zit Teletubbies te kijken. Drie jaar alweer... Zucht....
Sappie: wauw knap manneke is Nick toch!! Kom maar gewoon meeschrijven als je tijd en zin hebt, voel je niet verplicht....maar niet weggaan hoor Kelly: he bah gezeur in de familie, nooit leuk. Heeft het ook met jullie te maken? Hoe is het nu met Daynah? Trena: heerlijk hoor dat Fenna zo goed doorslaapt! Ik weet niet meer zoveel van die voedingen, maar als ze goed blijft aankomen dan zal het toch prima zijn. Ze is ook nog maar klein. Brennie: dat zal zeker wennen zijn dat gehaast 's ochtends. Na vandaag gelukkig weekend toch? Trico: spannend voor Marcel! Hoever is dat bij jullie vandaan dan? Hier kennen we Sint Maarten niet echt. Zal ook niemand voor de deur staan denk ik. Maar enkele scholen doen er hier volgens mij aan mee. Is misschien meer iets voor het Noorden en Zuiden? Kyllian is op de psz. Heb vandaag geen plannen, dus lekker rustig aan.
Am: o ik dacht dat Sint Maarten in heel Nederland wel werd gelopen. maar niet dus? en Enschede is toch al gauw bijna anderhalf uur rijden, hij is nu via Duitsland gegaan, dat moet sneller gaan. maar dat rij ik nooit, als we op vakantie gaan naar Groenlo ben ik degene die met de caravan rijd en dan ga ik gewoon door Nederland hoor, ben niet zo'n snelwegfreak. en jeetje wat een druktemaker in je buik, ik kan me nog herinneren hoe dat moet voelen hihi. liefs Nienke
Trico: ik zelf ben nooit opgegroeid met Sint Maarten iig. In ons vorige straat kregen we wel een paar kinderen langs de deur, dus denk dat sommige groepjes/ scholen er wel aan mee doen. Op de psz en kdv hier hoor ik er niets over. Denk dat het in andere provincies stukke bekender is, ik zou geen liedje kennen
Hihihih wat grappig mo,en als ik dat zo zie mis ik het toch ook wel weer hoor dat getrappel in mn buik.
Wat een luxe ff alleen op pad met Yannick. Heerlijk ff samen bij Vd im Leidschendam, alleen slaapt ie. Saai. Jill is bij oma. We gaan weer verder. X
Monique: haha ook al zo'n druktemaker. Nee als ik zo ver als jij zo zijn zou ik de prik ook niet nemen maar twijfel zelf wel want voel mijn longen al in de verdrukking komen en heb het af en toe best benauwd. Sappie: wauw, wat een blauwe ogen! Mooi! Gewoon posten als je zin hebt hoor. Je krijgt misschien later wel weer wat meer tijd en zin. Kelly: gedonder in de familie? Hmm, niet leuk. Ben benieuwd wat jouw vk zegt over de prik. Ik kan hem volgende week halen als ik wil. Trico: hier ook st maarten, is idd iets van het noorden geloof ik. Bastian zingt al een paar dagen liedjes en we gaan vanavond even bij de buren langs. Ga me even aankleden, kom net uit bed gerold want heb vannacht geen oog dichtgedaan. Wat een druk kind zeg, pffff. Kan ook helemaal niet meer lekker liggen 's nachts.
Heeej hallo, ff snel, want ben al aan het koken, zodat we zodra het een beetje donker wordt sint maarten kunnen gaan lopen. Jayna heeft er veel zin in en is ook steeds aan het zingen en rondlopen met haar lampion door huis. Len loopt ook ff stukje mee met Faya in de buggy. Als we de buurt een beetje gehad hebben, rijden we nog even langs mijn ouders, die altijd iets lekkers voor de kleinkinderen hebben klaarliggen. Zal wel wat foto's maken. Andere kindjes die Sint maarten gaan lopen ook veel plezier! Kom later vanavond wel weer ff. Liefs Sem
Joeehoee Jesse gefeliciteerd met je verjaardag! Lis heeft hij een leuke dag gehad? Spam spam spam! Ik laat het even hierbij. Het is druk, ben moe en nog niet lekker in het velletje (ik heb nog krampen in mn buik gewoon nog steeds maar groot aandeelhouder linda had weer een negatieve test. ik ben er nog teveel mee bezig en baal ervan dat het niet lukt). Daarbij ook nog aan het luisteren naar de begrotingsraad van mn werk. knuffel en kus voor jullie allemaal. oh hoe laat spreken we vrijdag af?
Jesse: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Vrijdag rond 11 uur afspreken? Voor mij is het een klein uurtje rijden.