Goedenmorgen, Kel: Klinkt best eng die benauwdheid ineens, hopelijk blijft het bij die ene keer. Enne....heeft Sabino je nog bevrijd van die spin? Hihi.... Monique: hoe is de nacht gegaan met Kyllian? Fit genoeg voor je bezoek vandaag? Zaph: Jill dus ook aan t uittesten momenteel, irritant soms he, ken het gevoel dat je ze dan wel es ff achter het behang zou willen plakken. Gelukkig hebben ze ook de momenten dat ze dan weer erg lief zijn, zou alleen fijn zijn dat ze dat dan de hele dag zijn...haha... Fijn dat Yannick zo makkelijk is! En de nieuwe laptop hebben we ergens anders gekocht, omdat we ontevreden over deze winkel waren, dus de nieuwe kunnen we niet ruilen helaas. Len en ik dus elk een eigen laptop...erg he... Hier vandaag al om half 7 op met de meiden. Jayna doet ochtendgymnastiek op K3.....haar dagelijkse ritueel...hihi... Heb voor Jayna trouwens voor sinterklaas een kinder cd speler met 2 microfoons gekocht. Was een ding vanaf 3 jaar, dus zal wel tegen een stootje kunnen. Kan ze haar k3 cd tjes op haar eigen cd speler beluisteren. Voor Faya weet ik echt niks, ff bedenken dus nog.... Ga zo boodschapjes doen, fijne dag! Liefs Sem
Goodmorning, Sem: Lastig heh dat verzinnen voor kadootjes. Ik zou het echt niet weten ook. Ik wacht even na de verjaardag van Daynah. Ik zag dat ik in de kast nog een ingepakte puzzel van Sint en Piet had van vorig jaar....... ga die in haar schoentje doen......weet ze vast niet meer Lin: Doe lekker rustig aan.Forum komt vanzelf weer. Zo hier een schoonmaakochtendje. Daynah is op de psz dus had even tijd. Praxis belde nog dat de kast binnen was, dus gaan we die vanavond halen, vanmiddag naar logopedie en daarna komt een vriendin met haar zoontje op de thee. Morgenochtend Sinterklaas opwachten, dan 's-middags naar een verjaardag en 's-avonds weer. Zondagmiddag ook een kinderverjaardag. En maandag weer visitie, maar ga die geloof ik afbellen......ik vind het een beetje teveel van het goede Ga even verder. O ja de spin is weg hoor. Sabino vond mij een mietje, maar dat maakt mij niet uit Liefs Kelly
Kel: druk weekend dus voor jullie met al die verjaardagen en naar de intocht van de Sint. handig dat je nog een puzzel had liggen, zal Daynah inderdaad vast niet meer weten. Haha...Sabino vond je dus een mietje.....denk dat Len dat ook tegen mij gezegd had. Fijn weekend alvast, weer een weekje achter de rug en dichterbij je verlof! Hier toch maar thuis gebleven vanmorgen. Faya was zo moe, dus heb ik om half 10 alweer op bed gelegd...en nu slaapt ze nog. Dan vanmiddag maar met zn viertjes boodschappen doen als Len thuiskomt. Tot later... Liefs Sem
Kelly: zo een druk weekend voor de boeg zeg! He bahh een spin. Kleine spinnetje kan ik wel aan, maar van die dikke haal ik zelf ook niet weg blegh. Zaph: nou van dat uittesten van Jill was hier iig niets te merken hoor! Ze waren allemaal wel redelijk zoet he Semmi: balen van de laptop zeg, dan was het probleem dus zo opgelost geweest. Hier weer rust in huis Vond het leuk om iedereen weer eens te zien. De kids hebben zich ook goed vermaakt. Kyllian vraagt zich nu af wanneer iedereen weer komt Marijn is hier alleen van de trap gevallen, dus helaas weer een bult Heb een paar foto's dus zal ze er even afhalen. Kyllian zit nu moe achter het sinterklaasjournaal.
Zo dat ziet er gezellig uit zeg. Wat een hoopkindjes zo bij elkaar in je huis Monique....hahahahaha. Alles nog wel heel?
Ziet er nog gezellig uit, jammer dat ik na een uurtje alweer weg moest. Toen ik in de auto zat, werd ik al gebeld omdat ze voor de deur stond. Uitgelegd dat Marijn van de trap was gevallen en ze kon helemaal begrijpen dat ik wat later was (5 minuutjes). Het is echt wel weer een enorme bult. Maar even lekker arnica smeren. Neuswatje was ook weer even vervelend maar nu ligt ie lekker te slapen. Kel: hahha moest wel lachen om je spinverhaal. Hoer is het precies andersom: Wes is doodsbang voor spinnen! Ik lig nog even lekker met Jesse bij ons op bed. Hij kijkt tv en ik lekker internetten. Vanavond uit eten met collega's, gezellig.
Er lag volgend mij nog wel een uitgespuugd pepernoot van Marijn op de trap Mo. En een luier had ik op het aanrecht gelegd. Sorry, helemaal vergeten in alle commotie.
Hihi beiden al weg hoor. Echt vervelend voor hm dat ie weer gevallen is, de kleine brokkenpiloot. En dan ook nog zo'n vervelend onderzoek. Nou hopelijk slaapt hij nu even lekker.