November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    #27161 senseemillia, 14 nov 2009
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
    :D hihi

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb een cabrio gekocht! BEn er zelf nog helemaal beduusd van en kan het nog niet geloven maar het is wel zo..haha.
    Erg mooie auto, flinke keuring doorstaan van michiel en mn zwager en daarna hebben mn schoonzus en ik nog gereden.
    Hij is zooooo mooi echt ongelofelijk. Wat ik zeg ik kan het niet geloven. volgend weekend kan ik hem ophalen...
    Wij stonden met regen bij de dealer dus geen proefrit met dak open (wel dak open gedaan en geprobeerd uiteraard) maar dat halen we wel in binnenkort! Hij heeft stoelverwarming dus komt goed.
    Oh ik ben echt helemaal happy (met een paar beurse tieten, althans ze voelen zoooooo enooorm beurs, maar verder ga ik er niks over zeggen hoor..dan ben ik er weer teveel mee bezig)

Meeting bij AM was gezellie. Moeten we toch vaker doen zo'n meeting. Altijd leuk.

XXXXX

OH een linkje naar mn nieuwe 'wagen'
    JVH Autos --> PEUGEOT 307 CC Coupe Cabrio 2.0 16V ECC Leder LMV PDC 51dKM 12-2004 VERKOCHT=

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha zie vooral het VERKOCHT...heeft ie er gelijk bij gezet toen ik ondertekende...kan het nog niet geloven..haha.
    Nu parkeervergunning omzetten, clio verkopen en verzekering voor de caab regelen...

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en nou moet het natuurlijk niet zo zijn dat als ik ooit nog een keer zwanger wordt dit is van een tweeling want dan mag ik m weer te koop zetten ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo dames niet meer online??? Oh men dit is echt te erg...

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Net met Moon gesms't. Ze was middag al gesloopt na 3,5 uur rijden. Zat midden tussen de bergen en Kyl vond het geweldig!
    Met moon ging redelijk.
    Ze was moe na 3,5 uur rijden.

Ga slapen....te veel dingen vandaag.

XXX

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Gaaf autootje lin :) :) :)
    Zie jou er helemaal in rijden.

Am:Hoop dat het weekendje meevalt en je weer met baby nog in de buik terug komt. ;)

Gister ook intocht sint en piet wezen kijken hier in Aardenburg.
    Ze hebben nog een toneelstukje opgevoerd,was erg lachen.
    En naar de wedstrijd van de voetbal geweest.Jelte heeft 4-4 gespeeld,beter dan vorige week met 15-0 hahaha.

Ga nu de tafel dekken,croissantjes zijn onderweg :)

COLIN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jayden nog van harte met je 3e verjaardag!!

Colin van harte met je verjaardag en een fijne dag vandaag!

Lin:nogmaals van harte met je leuke cabriootje. Zal vast wel heerlijk rijden en zie je er al in zitten hoor. Kan Jaime ook een beetje goed achterin? Ruimte genoeg? En kan je ook nog iets kwijt in je kofferbak nu die kap erin gaat!?

Sem:Hahaha die Jayna, heb je nog leuke spam van de intocht gemaakt? Ik vind t al heel wat dat ze zich wil verkleden en schminken, dat is bij Jill echt ondenkbaar.

Wat fijn dat Monique goed aangekomen is. Zal idd wel niet fijn zijn zo een eind te rijden met die dikke buik. Hopelijk blijft de kleine nog ff zitten.

Vannacht 1e nachtje alleen met de kids geslapen, was een drama. Ben er voor Yannick 2x uit geweest voor een flesje(12 en 5 uur) en voor Jill ook 2x omdat ze dr poppies kwijt was waarmee ze altijd slaapt. Gebroken nachtje dus.
    Straks ff met mn schoonvader en de kindjes naar Duindigt waar Kim weer moet rijden, vanavond gaan we met zn allen wokken, schoonvader, Don,Linda,Kim en ik met de kids. Wel vreemd zonder John en mn schoonmoeder hoor. Ze hebben t wel leuk in Rome.

Ga ff naar Yannickje toe, die wordt weer wakker.
    Fijne zondag allemaal.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning,

Colin happy birthday! Heb maar een fijne dat met mama en papa en je broer!

Robine lekker dat ze het fijn hebben in Rome. Zal wel beter weer zijn dan hier? Is het binnen waar je vanmiddag gaat kijken of regent het bij jullie niet? Hier echt saai weer zeg.
    Die achterbak is toch nog wel redelijk groot. Ik denk dat met klep open er nog 1 koffer in kan ofzo? Als de klep dicht is is de bak 3 keer zo groot als wat ik nu heb. Kan dus heen boodschappen met klep open rijden en terug moet ie dan wel dicht..haha.

Fajah leuk sinterklaas. Hoe reageert Yorben erop? Ik vind dat Jaime het veel interessanter vindt dan vorig jaar. Ze heeft een pietenpak gekregen en wil dat de hele tijd aan..haha.
    hoe gaat het met Fenna?

wij gaan zo eerst ff naar meubel boulevard ff nieuwe gordijnen halen. Daarna op tijd naar mn ouders toe. Mijn auto maar weer eens poetsen, hoop dat ik m snel verkocht heb...

X

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Collin gefeliciteerd met je derde verjaardag en een hele gezellige dag toegewenst!

Linda: mooi hoor je nieuwe auto! Lekker rondrijden met open dak in de zomer, al lijkt die nu nog wel heel ver weg helaas. En Jaime dus ook al zo'n held op sokken....haha....Leuk dat ze een pietenpakje heeft, wil ze ook geschminkt worden?

Zaph: balen dat je een gebroken nacht gehad hebt, zul je net zien nu je alleen thuis bent. Veel plezier met wokken, lekker hoor. Doen jullie wel regelmatig met de fam? Heb je trouwens nog weer iets van je moeder gehoord na de verjaardag van Jill?
    Ik heb nog wel wat leuke foto's van pietje Jayna, zal ze vanavond nog wel ff spammen.

Trena: jullie dus ook naar de Sint geweest. Wat zullen jullie dit jaar verwend worden met kadootjes voor 3 kids....hihi...:)

Monique dus veilig aangekomen in de ardennen. Is ook best een lange rit 3,5 uur met dikke buik. Hopelijk blijft de kleine nog ff lekker in haar buik zitten, anders hebben ze er een belg in het gezin bij....hihi...

Wij hebben vanmiddag verjaardag van mn broer en zn vriendin die het samen vieren. Faya ligt nog even lekker te slapen. Jayna is druk aan het spelen met haar dora puzzelblokken die ze in haar schoen heeft gekregen. Ze wou niet naar bed vanmiddag, gister ook al niet, denk dat het middagslaapje hier ook wel bijna er af is hoor. Ik merk wel dat ze nu in de ochtend wat later is, dus dat is dan wel weer lekker.

Fijne zondag allemaal!

Liefs Sem

11. Colin van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag. Hoop dat je een leuk feestje heb gehad.

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jayden: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad gister :)

en op tijd:

Colin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Sorry...erg druk hier. Ook veel bij mijn ouders, vriendin en zus (eum Jinte :D) Morgen is mijn moeder jarig en heb ik vrij. Vriendin komt vanavond naar mij toe en blijft slapen, morgen andere vriendin op bezoek en dan verjaardag. ik hoop tussendoor ff tijd te hebben om te reageren :)
    Aan aandacht ontbreekt het hier de laatste weken niet ;)
    Nog een weekje doorzetten zonder mijn liefje....

sens; super super gave auto zeg!!!!

Zaph: saai heh zo in je uppie 's avonds? Overdag heb je genoeg te doen maar als de kids op bed liggen en er komt niemand...bah bah!

Gelukkig is monique goed aangekomen in belgiƫ en is ze ook weer veilig en zwanger thuis :)

Meiden, fijne avond en tot snel! Kus

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah Brennied nog een weekje. Het gaat wel snel gelukkig. Is Milou nog aan het tellen met de dagen?

Sem oh leuk Dora, Jayna is daar ook zo weg van toch? En toe maar ook kadoos in de schoen..hihi. Was de verjaardag gezellie?
    Oh en auto kan ook in winter open hoor..haha. Als je voorin zit is het met zoals nu 12 graden niet koud en last van wind heb je niet heh alleen wat achterin meer wind. Oh en hij heeft verwarming in de stoelen voor dus lekkere warme billen als het wat kouder is..hihi.
    hoe staat het met de huizen trouwens? Zijn ze allemaal verkocht zodat ze kunnen gaan bouwen? Hier ook geen middagslaap meer hoor...

Zo net mn clio flink schoongemaakt weer. Ik had spray gekocht voor de bekleding dat werkt erg goed moet ik zeggen! er zaten wat vlekken op de stoel en ook op de bekleding van de deur en hup insprayen ff wachten nawrijven met natte doek en dan met droge doek en zag er echt mooi uit!
    Mn auto staat op mp had al een bod van 4 duizend maar vind dat te weinig. Misschien moet ik m nog op hyves zetten..En dacht nog intranet op mn werk. Hoop wel dat ie snel verkocht is.

Met Jaime alles ok. Dinsdag cb om half drie. Ben benieuwd. Had al geoefend met de plaatjes...hahah.

X

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Colin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens, gefeli met je cabrio! Leuke monoloog ;) jammer als er dan niemand online is.
    Voel me niet veel slechter dan eerst hoor, af en toe een dag en verder sukkelt het wat door.

Ik denk dat ik trouwens pas met Sint begin als Bastian jarig is geweest. Hij is er zelf nog totaal niet mee bezig.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Colin van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Mooie auto hoor Linda!!! Zie je er al helemaal inzitten, stoer! Hoop dat je je oude auto snel verkoopt.

Wij hebben vandaag de Sint binnen gehaald bij mn ouders. Lieke vond het superleuk! Was een gezellig dag.

Morgen met beide kindjes naar cb...en Lin...wij hebben ook ff plaatjes geoefend hoor, haha.

Kom morgen verder reageren.

Liefs Sap

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    meiden, dankjulliewel voor het feliciteren.
    Colin is super verwend, het was heel druk gister. iets van 30 gasten, inclu kids. uitgebreider verslag volgt nog.

zaterdag mijn oma verhuisd, dus druk gehad dit weekend.

Colin is nu naar de psz, ik ga daar zo heen met traktaties.
    Tristan blijft over tussen de middag, dus kan ik na de boterham even met Colin en een gebakje richting oma. als mohammed niet meer naar de berg kan komen .....
    en vanmiddag nog een vriendin met zoontje op verjaardagsvisite.

ik laat het hier even bij, ik ga me klaarmaken en dan kan ik met de traktaties naar "de Speeldoos".

tot later!

liefs Nienke

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jayden en Colin nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! :)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wij zijn weer terug! Het was best leuk hoor, maar doe het liever een keer over als ik niet zwanger ben haha, naja iig niet hoogzwanger ;)

Zaterdag dus 3,5 uur gereden (jaja ik heb de hele weg gereden, dan ging de tijd tenminste sneller). Kyllian vroeg na 5 minuten al of we al op vakantie waren. Gelukkig heeft hij nog wel een uurtje in de auto geslapen. 's Middags nadat we er waren hebben we met zn allen een wandeling gemaakt. Kreeg toen wel ineens veel vochtverlies, bij elk symptoom schoot ik toch wel klein btje in de stress.
    's Avonds kwam er een kok in het vakantiehuis en hebben we eigenlijk de hele avond gegeten. Kyllian vond het allemaal echt geweldig, tja hele familie (zn opi, omi, opa, oma, oom, tante) bij elkaar op vakantie in Belgie tussen de bergen is natuurlijk ook erg leuk voor hm.
    Zondag zijn we naar een markt geweest, daarna naar een aquarium en nog de grotten in. Vooral de grotten waren wel behoorlijk vermoeiend, het waren heeeel veel trappen naar beneden en omhoog. Ook vermoeiend voor Djurre, want die moest Kyl dus dragen (gladde smalle trappetjes en steeds bukken) :D
    's Avonds nog gegeten daar en toen weer naar huis toe gereden.
    2 dagen is echt wel genoeg geweest, na een hele actieve week zou ik echt gesloopt zijn geweest haha. Heb ook slecht geslapen daar, matras was erg hard voor me.

Vandaag lekker bijkomen. Djurre heeft Kyl naar het kdv gebracht. Vond het wel zielig want hij zij vanmorgen dus dat hij moe was en niet naar de kindjes wilde. Wilde hm bijna thuis laten, maar ik kan een rustdagje nu toch wel even goed gebruiken aangezien ik de rest van de week weer met Kyl samen ben.
    Verder dus geen tekenen van een bevalling en het zal me nu haast niet meer verbazen als het toch een decemberkindje gaat worden hihi.

Lin ik zag je car voorbij komen, super hoor! En dat ritje naar het strand hou ik je aan :D

En Linsey een ongelukje gehad, beterschap voor dr!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Gelukkig je bent weer thuis zonder baby uit je buik. Klinkt wel leuk je weekendje, toch jammer dat je er idd maar zo kort was, maar wel beter natuurlijk in jou toestand.
    Leg Kyl vanmiddag lekker op bed, heb je nog een middagje alleen. Heb je echt nodig he die laatste weken, ff rust en tijd voor jezelf.

Angela": Hoe is t nu met Lindsey? Heeft ze veel pijn aan dr arm? Vorige keer was zei t toch ook die dr arm in t gips had of was dat toen Kailey? Beterschap voor je meisje.

HIer een goede nacht gehad, alleen ff tussen 315 en 4 paar keer eruit geweest voor Yannick. Heb em geen fles gegeven, anders wordt t zo een gewoonte en komt ie dadelijk weer elke nacht. Hij heeft t volgehouden to 7 uur en logt nu alweer te slapen van 8 tot nu! Heerlijk. Jill ff naar psz, dus mama heeft ook lekker uitgeslapen vanmorgen omdat Opa haar altijd brengt.

Iemand vroeg nog naar mn moeder, Sem geloof ik.
    Ze smste afgelopen week of ze langs mocht komen om Jill dr kadootje te brengen, ik zei dat dat mocht en toen ze kwam was alles weer normaal! Vaag hoor. Gisteren belde ze weer zomaar voor een kletspraatje, alsof er niks gebeurd is. Wat in feite ook zo is, maar al die ophef he..........zucht. t Blijft een vermoeiend mens.

John heeft t leuk met zn moeder samen maar had Rome wel gezien inmiddels. Vandaag zouden ze t colosseum doen en morgenochtend nog een beetje uitslapen, ontbijten en relaxen en dan weer terug naar huis.

Ga ff een stofzuiger door t huis slingeren, t is hier een bende voor ons doen, hahaha. Komt omdat John er niet is, ik laat lekker alles slingeren :) :) :)

Deel Deze Pagina