November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Met mn schoonzusje ging het redelijk. Wel veel pijn maar dat is natuurlijk wel logisch als je vandaag geopereerd bent..

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zondag zijn Lenhard en ik trouwens 2 jaar getrouwd! Denk dat we samen met Jayna gezellig op het pannenkoekenschip gaan eten. Daar kwamen we altijd al toen we nog maar net verkering hadden, toen zeiden we altijd " we komen hier terug als we ooit een kindje samen hebben". Jayna is dol op pannenkoeken, dus mooie gelegenheid om met zn drietjes uit eten te gaan toch! ;)

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Thnx Sap! Gelukkig ging het redelijk met je schoonzusje.....Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog ff een foto van mn meissie, denk dat we deze op de uitnodiging voor dr verjaardag zetten....

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Niets bijzonders, morgen ga ik na mn werk even kijken naar de sponsorloop van de dochter van mn vriendin. Ze had een paar keer gevraagd of ik wilde komen kijken, dus ja dat doe ik dan natuurlijk even. Ze is 4 en zo lieffff.
    Zaterdag moet Rick voetballen en zondag moet Twente thuis voetballen dus dan is Rick ook weg :( . Niet zo gezellig dus. Maar goed, dan maken Lieke en ik er samen wel een leuk weekend van.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

SUPERFOTO VAN JAYNA ! :D

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: Nou inderdaad dan maar lekker genieten van je meissie....een mama weekendje dus. Wat lief een meisje van 4 dat de sponsorloop doet. Zie je Lieke over 3 jaar al lopen....hihi....dan zou je wel een hele trotse mama zijn he!

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja schattig he, ze moet rondjes rennen om de school, 10 minuutjes, hihi zo schattig.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    soooow hello,

Die vacature wordt het niet want ik vind het salaris niet goed. Schaal 9 maximaal 3270 bruto. Met 32 uur per week ga ik er dan op achteruit dus 'no way jose'.

Sap lachen zo'n sponsorloop! Hier doen ze dat ook op de scholen. Goed hoor voor de kindjes. En leuke foto's van Lieke, zoals Robine zegt klimgeitje..hihi. Echt knap hoor.
    Weten ze nu zeker dat het goed is dat die blindedarm is verwijderd? Hoop dat het snel beter gaat met haar.

Sem veel plezier dit weekend. Lekker van gaan genieten als het zo druk is geweest. Wanneer gingen jullie nou ook weer op vakantie?

Annemo goed idee van een grotere slaapzak halen. Maar even want ik weet dus niet hoe lang ze volgend jaar zijn? Werkse nog even!

robine yeehah leuk een nichtje! Echt tof! Hebben ze nog wat leuks bij de prenatal? En arme Jill spugen in dr bedje. Zo'n troep altijd en die geur ook. En wat jij schrijft ook idd lekker gaan smeren... :( . Morgen Simba wegbrengen? Zie je er tegenop?

Brennied veel plezier in amsterdam. Waar ga je naartoe? Hier ook niet altijd lichtbruin brood hoor. Ook wel donker. Wit niet, maar dat eten wij zelf ook niet.

Verder kan ik niet lezen.
    Jaime is vanavond ook gaan spugen. Ze had twee hapjes stoofpotje op toen ze gek ging doen, zo van ik ga over mn nek maar nog net niet. Afijn nog geen tien seconden later kwamen er kort op elkaar twee golven kots. YEKKKK. En het was ook niet een klein beetje nee het was echt veeeeeeel. Kwam zelfs dr neus uit. Hapje maar laten zitten en gelijk in bad. Maar zelfs gelijk na het spugen gelijk weer lachen.
    Ze moest niezen en de stukjes wortel kwamen dr neus uit :-& .
    Ik moet morgen shoppen voor haar. Alles is te klein. Mouwen van shirts komen halverwege haar onderarmpje, broeken halverwege haar kuiten. ze is echt ineens heel erg gegroeid, niks past meer.

Ik ga ff house verder kijken. Morgenochtend wel werken maar thuis. hoop dat Jaime wat slaapt anders schiet het niet op. Fijn zo.... een carriere.

Liefs Sens

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; jammer dat die vacature niets wordt. Kan me er wel iets bij voorstellen dat je er liever niet op achteruitgaat qua salaris maar als het dichterbij is en veel reistijd scheelt dan is het geld misschien niet het allerbelangrijkste. Weet niet of dit dichterbij was hoor. Maare dat salaris klinkt goed, zou ik het wel voor doen, haha ;) .

Wat betreft mn schoonzus, dat is maar afwachten hoe het straks gaat. De blinde darm is naar het microbiologisch lab voor onderzoek.

Ach en die Jaime, zo spugen, vies he?! En daarna gelijk weer lachen, haha.

Veel shopplezier morgen. Moet hier ook zo nodig gebeuren, Lieke past ook bijna nergens meer in.

Liefs Sap

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    meiden ik ben er nog even.
    ben nml alleen,want mn man moest vannacht nog een rit doen,ik moet hem morgenochtend om 7 uur :confused:
    ophalen in de garage in Brugge lekker vroeg hoor.
    en rond een uurtje of 10 vertrekken we dan naar landall.

even een filmpje erbij van jelte vanavond

http://s197.photobucket.com/albums/aa24 ... 004164.flv

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:he bah die stomme ongi ook weer,rust maar lekker uit hoor.
    en alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksdag zondag.

robine:gefeliciteerd dat je een nichtje krijgt,zo leuk.ik heb ook een nichtje en ik verwen haar echt ,voor haar kan ik me uitleven met meisjesdingen te kopen die ik voor mijn kids niet kan kopen hihihi.

sens:jammer dat die vacature niks is,maar toch vind ik dat een flink bedrag bruto hoor,maar ja ik werk ook maar 3 ochtenden hé.

lis:ben je al terug uit spanje?we horen je niet meer?

am:werkse het weekend,en daarna lekker lang vrij.
    ze geven idd mooi weer dus hoop dat we het treffen.

ga zo naar dat programma kijken van de babyfluisteraar op rtl 4,iemand al eens gezien?
    ik heb het al een keer gezien en krijg er de rillingen van,hoe kan zoiets hé?
    wel interessant om naar te kijken

doei

xxx

fijn weekend allemaal :)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: fijn dat het met je schoonzusje wel redelijk gaat! In het ziekenhuis liggen is niet echt een pretje :(

Semmi: alvast gefeliciteerd! Heel veel plezier op de camping! Lief die foot van Jayna, dat worden vast mooie uitnodigingen!

Sens: jammer van die vacature. Als je er op achteruit gaat qua salaris zou ik het ook niet doen. Wie weet zie ik je morgen tijdens het shoppen, denk dat ik ook ff de stad in ga. Eerst maar ff langs kanaleneiland voor de Prenatal.

Fajah: ik kan je filmpjes hier niet bekijken, dus doe ik morgen thuis!

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Wat een leuk(lachende) en ontroerend(zwaaiende) filmpjes! Errug lief! Ennuh nu kennen we je stem ook he ;)

Sense: Wat Sap al schreef, is t niet lekker dichtbij die andere baan wat je weer creche kosten scheelt als je dr eerder op kan halen? En meer tijd met Jaime, das misschien nog wel t belangrijkste toch!?

Sem: Ga lekker genieten op de camping van t weekend, en die foto van Jayna is zeer geschikt voor een feestjes kaartje :) Errug leuk! Maar wedden dat je volgende week wel weer een leuke hebt? We blijven nl leuke foto's maken he. Alvast van harte met jullie 2 jarig huwelij :), genieten op die pannenkoekenboot jullie!

Heb vanavond van 19-zojuist mn extensions er weer uitgehaald, was t alweer zat...... maar wat een kut werk zeg, en nu hebben we weer ineens een zielig staartje. Ik denk dat ik zaterdag ff naar de kapper ga en t echt kort ga nemen( op mn schouders), ook wel eens leuk.

Nu ff was vouwen en slapen,

Tot morgen allemaal!

Liefs Z

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey meiden,

sens; jammer van de vacature..idd zoals robine en sappie al zeiden..als het lekker dichtbij is zou ik het ook doen. Maar dat is mijn mening....Shop ze morgen!

Semmi; veel plezier op de camping! Je vriend ook vrolijk nu dat Ajax gewonnen heeft? hier wel iig! En vast proficiat voor zondag!
    Leuke foto van Jayna...heeft ze heel ander gezichtje op, vind ik.

Robine; hoelang heb je ze gehad, de extensions?

Ik ga ook ff spammen....

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

Hier zie/zag je d'r boventandjes goed maar nu hij zo klein is niet meer.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Crechekosten zal het nooit schelen tenzij je echt een halve dag minder werkt en Jaime dus echt eerder wordt gehaald. Ze rekenen ongeacht 10 uur per dag voor de opvang, ook al kom je eerder halen. Zelfs als je op vakantie bent of Jaime ziek is betaal je nog het bedrag.
    Het is 27 km hier vandaan ik zit nu op 38 km dus wat dat betreft scheelt het niet zoveel heh.

Pff Jaime ligt gewoon nog te slapen :confused: . Die is de vakantie nog gewend volgens mij.

Brennied leuk zo die foto met die ondertandjes..hihi. Die boventandjes zie ik idd niet zo goed.Succes met de operatie van je vriend.

Robine Hoe haal je die dingen eruit dan? Ik heb echt geen idee. Kort is ook leuk maar ik vind het altijd zo eng! Al die plukken op de grond.

AM ik ga denk ik zo naar Overvecht. Misschien morgen met zn drie even de stad in al willen we ook nog even naar de dierentuin morgen.
    Gaan we nog een keer babyzwemmen binnenkort? als het er wel is..hihi.

Fajah je bent al weg denk ik maar veel plezier dit weekend!

Sap bij Lieke ook al alles te klein? Ik hoorde van iemand op mijn werk dat we daar ws vaker last van krijgen...het zijn groeispurten.
    Ik had in de vakantie schoenen gekocht voor Jaime maat 18. Voor de vakantie had ik schoenen gekocht maat 16/17 en die waren nog te groot dus ik dacht maat 18 doet ze wel even mee... Nou die schoenen zijn nu al bijna te klein helaas.....

Ik ga Jaime maar wakker maken wnat vind het nu toch wel lang duren. Vandaag wassen vouwen opruimen hier en dan shoppen.
    Ik wil trouwens onze huiskamer anders indelen. Heb niet veel keus, want het is niet groot, maar ben dit een beetje zat. Wil ook allemaal andere kussenhoesjes kopen en accessoires in andere kleuren. We wonen hier nu drie jaar en het meest is nog van toen dus ff kijken wat ik precies wil.

Liefs Sens

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh en over het testen hiero ok eentje. Sinds in de vakantie. Met gaan zitten bv, dan staat ze en wil gaan zetten. Dat kan ze dus zelf (gaat wel langzaam) maar goed ze kan het. Normaal doet ze het ook als ze ons niet ziet. Als ze ons wel ziet probeert ze te zitten en kijkt ze ons aan en gaat huilen :( .
    Verder gaat het melk drinken hier kut. Ze wil het niet meer. ochtendfles 120cc, s middags 160 cc en 's avonds soms maar 50cc. Ik geef de fles van acht uur nu eerder omdat ze anders te moe is. Dan gaat ze om klokslag acht uur slapen. Maar ze loopt zo te tutten, denk ook omdat ze weet dat ze daarna moet slapen.
    Meer mensen hier last van? En wat kun je er tegen doen?

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat een rust hier zeg. Hoe kan dat?

Shoppen wordt hem niet want Jaime is ziek. Ze had al heel lang geslapen en toen ze uiteindelijk door mij werd wakker gemaakt was ze heel stil. rode wangen (geen koorts) en keek wat slap uit haar ogen. Fles dronk ze wel leeg en ook wat fruit. Net gaf ik een boterham en hup alles eruit, zo door de hele kamer heen. Ze ligt nu weer te slapen.. arme schatje.

Deel Deze Pagina