November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jeetje Monique, dat klinkt wel heel vermoeiend. Maar was dus toch wel leuk, gelukkig. Gelijk heb je hoor, Kyllian wel naar psz. Kun je hem vanavond lekker vroeg in bed stoppen. :D

Robine: zeker vaag, je moeder. Naja, beter vaag dan een hoop gedoe en toestanden toch?
    Wel netjes hoor, die slaaptijden van Yannick. Dat hadden wij pas na een jaar met Bastian haha.

Trico: dat is zeker druk zeg!

Sappie: alles goed bij het CB? hihi jij ook plaatjes geoefend.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zaph: Kyl is naar het kdv, dus als het goed is slaapt hij daar wel vanmiddag ;)
    Lekker dat John morgen weer naar huis komt! Met je moeder dus niet meer gesproken over waarom het nu zo gaat. Klinkt ook alsof ze zelf niet weet hoe ze ermee om moet gaan. Gelukkig toch wel weer contact.
    En jij alles laten slingeren haha, zo ken ik je niet hoor ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb zelf maar een paar foto's. Djurre heeft er denk ik meer, maar die is nu werken. Zal er een paar van mij plaatsen ;)

Dit was het huis:

Bekijk bijlage 28954

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. Hallo allemaal,

Ik ben zoooooooooooooooo blij dat dit weekend voorbij is............heb geen moment voor mezelf gehad. Had voor vanmorgen ook een afspraak maar die heb ik maar afgezegd......Volgend weekend gelukkig wat minder druk....1 verjaardag en een Sinterklaasfeest op het werk van Sabino.

Monique: Leuke foto's van Kyllian. Huisje zag er leuk uit zeg. Gelukkig dat je weer zwanger terug bent gekomen. Geniet lekker van je rustige dag vandaag.

Zap: Dat is wel minder als je alleen bent en je moet er constant uit in de nacht. Gelukkig nog 1 nachtje en dan is John weer terug. Veel gezelliger ook toch.
    Na mijn bevalling gaan wij weer met Sap en Sem....hahahaha.
    En je moeder is al geweest. Wel gek hoe ze dan nu doet. Nou ja maak je er maar niet te druk om heeft toch geen zin.

Angela: Hoe is het met Lindsey?

Lin: Wowie wat een gave cabrio zeg. Wel genoeg ruimte op de achterbank voor Jaime en een volgend kindje?
    Hoe is het met je schoonvader?

Sap: Hoe was het bij het cb? Alles weer goed. Lieke goed meegewerkt met de ogentest?

Ik ga even strijken. Vanmiddag nog naar de vk, vraag het gelijk na over die mex griep kijken wat hij zegt.

Liefs Kelly

9. Wat een rust is het geweest vanmiddag.

Ik ben dus bij de vk geweest. Bloeddruk nog steeds hoog. Moet dus urine inleveren.
    Heb het dus gelijk gevraagd voor de mex griep.
    Hij zei dat ze officieel het advies moeten geven om het wel te doen, maar zijn persoonlijke mening is ook van niet. Gewoon omdat er niet veel bekend is wat er op lange termijn met de baby kan gebeuren.
    Ik ga het dus niet doen.

Ga even Daynah uit bad plukken.

Liefs Kelly

10. O ja en de baby is lekker eigenwijs. Ze lag horizontaal......hahahahaha, dat wordt lastig zo'n bevalling.
    Ze kan nog draaien zei de vk, dus laat ze dat maar doen dan.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Welnee Kel, gewoon horizontaal eruit persen! Moet jou vast wel lukken.Heb je een mannelijke vk? Hoor je ook niet veel.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo heb alweer een uur rust in huis. Heerlijk. Straks Yannick voor t eerst van een pyamapapje voorzien, kijken of ie dan weer eens een hele nacht doorslaapt.

Am: Hij heeft je slaapzak aan hoor, is alleen onherkenbaar nu in bed met allemaal ruitjes :) hahaha. Moet alleen nog ruiten pyama aanschaffen, lol.

Zo lekker badderen en dan finale HNTM kijken. Tot morgen allemaal.

Lfs

13. Het is praktijk met 3 verloskundige, waarvan 1 een man en 2 vrouwen.
    Hij zit al iets van 27/28 jaar in het vak. Ik vind hem fijner dan die 2 vrouwen.

En ik denk niet dat het mij gaat lukken hoor om deze baby horizontaal eruit te persen......begin er niet aan.

Ik ga ook even lekker in bad.

Liefs

14. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Kel: haha de kleine meid is idd eigenwijs, horizontaal is niet de bedoeling he...wel spannend welke kant ze dadelijk op gaat draaien.
    Bloeddruk maar goed in de gaten blijven houden.

Zap: fijn dat je moeder is geweest, al was het alleen maar voor Jill.
    Morgen John weer thuis, das dan wel weer fijn he!!

AM: gelukkig is je weekend meegevallen en was het best leuk. Vind dat je nog best actief geweest bent hoor!!
    Leuke spam ook!!

Trico77: fijn dat het feestje gezellig was! Was het trakteren ook een succes?

Hier gaat het nog niet echt lekker, vannacht waren Rick en ik echt supermisselijk, allebei vreselijk overgeven. Ook nu zijn we nog niet lekker. Gezellig samen ziek zijn dan maar..

Vanochtend wel met de kinderen naar het cb geweest. Beide zijn weer goedgekeurd.

Lieke weegt 15.5 kilo en is 102 cm. Ogentest en alle andere testen gingen prima.

Nick weegt 7650 gram en is 70.5 cm.

Ik zal kijken of ik nog wat sint foto's kan spammen.

Liefs Sap

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow sint en piet zijn bij opa en oma geweest

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gedsie Sap allebei ziek. Niet leuk! Wel goed voor de lijn :) Hopelijk zijn jullie gauw weer beter! Heb al leuke spam op je hyves ook gezien. Dr jas staat heel leuk met die sjaal erbij.
    Mooie cijfertjes voor allebei. Morgen moet ook Jill naar t cb. Ben benieuwd, sinds een week trekt ze met haar rechteroog. John en ik hebben allebei lui oog gehad,hopelijk krijgt zij er niet ook 1.

Nick is een slankie hoor vergeleken bij Yannick :)

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Pakje openmaken

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Nick helpen

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Nick en Piet

Deel Deze Pagina