November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen allemaal,

Hehe, eindelijk weer even online. Ben niet al te lekker geweest, maar ook zondag nog naar verjaardag van mijn nichtje. Gister hele dag meeting op mijn werk en 's avonds nog personeelsmeeting. En vandaag maar halve dag, dus moet aanpoten om mijn mailbox wat opgeschoond te krijgen.

Nienke: van longontsteking ben je echt hartstikke ziek hoor. Ik had toen bijna 41 graden koorts en kon helemaal niets meer. Ik kon niet meer praten en hoestte de longen uit mijn lijf (toen ik 7 maanden zwanger was van Marijn had ik longontsteking). Heb toen ab gehad en binnen 12 uur was het al aanzienlijk beter.

Lieve foto's zag ik nog voorbij komen van pietjes Jayna en Lieke.

AM: gelukkig weer heelhuids thuis vanuit de Ardennen!

Trena; leuk toch, even geen mama spelen. Geniet ervan. En vandaag in Terneuzen, nee, ik ben er niet. Anders hadden we even koffie kunnen doen.

Zap: hoe is het vannacht gegaan? Yannick weer lekker geslapen met pyjamapapje? En Jill nog wakker geweest?

Sem: vergeet ik steeds te vragen: hebben jullie eigenlijk nog iets van je schoonmoeder gehoord met Jayna's en Faya's verjaardagen?

Lin: SUPERSTOERE AUTO!

Kom van de week nog wat uitgebreider reageren, nu echt even geen tijd.

Maandag naar cb geweest met Marijn. Hij weegt maar liefst 12,7 kilo en is 83 cm. Jesse was met anderhalf 11,4 kilo :$ en 80 cm.
    Jesse is ook niet zo lang hoor. Als ik hoor dat Milou al 105 cm is! Mooie lange meid!
    Wij moeten pas 21 december met Jesse. Ik kon ook afgelopen maandag, maar dan om 16 uur. En met Marijn moest ik er om 14 uur zijn. Nou, dacht het niet. Dan maar volgende maand.

Wij hebben gister ook de oproep gehad voor de griepprik. Dinsdag de 24e tussen 15 en 16 uur. Bij ons gaan ze uit van de geboortedatum van het oudste kind. Dus gelukkig niet eerste de kinderen van 6 mnd tot 2 jaar. Dan had ik 4 keer kunnen gaan. Zit ik ook niet op te wachten.
    Oh, dan moet jij dus ook Monique? Dan kunnen we wel even meeten idd. Maar ik ga wel met Wes, want we zijn natuurlijk met 2 kids. Wil ik wel dat ze even getroost kunnen worden.

Ga nu snel aan het werk.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Zaph: lekker nachtje gehad met de kids nu John ook weer thuis is? Ik heb het idd goed naar mijn zin op mn werk, echt uitdagend en afwisslend werk en leuk team. Goede keus geweest dus.

Nienke: succes bij de dokter, hopelijk valt het mee met Tristan en heb jij ook geen longontsteking.

Linda: de schmink ging er met een paar snoetenpoetsers erg makkelijk weer af, viel me alles mee. Heb je je auto trouwens al? Jaime dus ook zo'n tijdrekker als het om het naar bed gaan gaat. Maar ze is nog wel steeds een lekkere uitslaper of niet?

Lydia: idd wel zo handig he dat je dan in 1 keer heen kan voor die vaccinatie en dat Wes dan ook mee gaat. Wij gaan een half uurtje later dan we eigenlijk moeten, maar dan kan Len ook mee en is idd wel zo fijn met 2 kids die misschien wel getroost moeten worden. Werkse vandaag!

Mirjam: fijn dat alles weer goed was bij de vk en dropjes dus geholpen hebben..haha!

Hier lekker ochtendje met Faya alleen. Ook wel eens lekker. Jayna is naar de psz. Ze gingen sinterklaashoedjes knutselen, net iets voor Jayna. Ga Faya zo ff op bed leggen en dan een dweil door huis halen, want dat is hoog nodig....bah, ik haat 't...

Tot later!

Liefs Sem

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nee hoor, vaccinatie is nooit verplicht.

Bastian is zaterdag jarig. Weet eerlijk gezegd even niet meer wie de volgende is.:)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: was maar een grapje van die prikmeet hoor haha. Maar grote kans dat we elkaar dan wel tegenkomen daar aangezien we om dezelfde tijd moeten. Ik bereid Kyllian dinsdagochtend maar gewoon voor, hij zal wel vanalles willen weten ervover...nog maar ff bedenken wat ik ga zeggen waarom hij een prikje krijgt.

Leuk pietje die Jayna! :)

Trico: sterkte bij de HA. Ben benieuwd wat er met Colin is en hopelijk knap jij ook snel weer op.

Trena: zoals Panda al zei is inenten nooit verplicht.

Panda: wat fijn dat je bloeddruk weer goed is! Voel je je ook wat beter?

Ik heb vandaag een zeurderige ongigevoel. Voel de beeb verder ook weinig. Het maakt me weer onzeker terwijl het ws gewoon normaal is omdat hij nu wat klemmer kan zitten.
    Zo nog even boven stofzuigen en dan Kyl weer van de psz ophalen. Vanmiddag komt er een vriendin met kids en moet ook nog even de wijzigingen van de proefdruk van geboortekaartje bij drukker gaan doorgeven.

Hoe hebben anderen die hier niet getrouwd zijn het eigenlijk met achternamen op geboortekaartje gedaan? Bij Kyllian hadden we wel beiden onze achternamen, maar nu vind ik het te veel worden omdat dan achter Kyllian zn naam ook een achternaam moet komen (of niet, maar dat staat ook zo vreemd als het er bij ons wel staat).
    Zit erover te denken om dan onder de naam van de beeb zijn achternaam te zetten...maar dan komt mijn naam dus nergens meer voor.

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: O jee, hij gaat zich toch niet aandienen he!
    Zou wat zijn, ook met 37 weken en 4 dagen geboren worden, wel grappig!

Wij zijn wel getrouwd, maar hebben wel beide ons achternaam erop gezet (ik heb mijn eigen achternaam gehouden he). Onder de naam van Marijn hadden wij volgens mij broertje van Jesse gezet.
    Achternaam van Jesse hadden we er ook niet op gezet.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: is natuurlijk ook een idee. Dus dan Djurre + achternaam, Monique + achternaam en eronder alleen Kyllian? Djurre boeit het allemaal niets, daar heb ik dus echt weinig aan.
    Nou volgens mij kun je nog weken gerommel in je buik hebben voordat de bevalling begint, ik ga voor een 1 december kindje ;)
    Dit voelt gewoon weer zo anders als bij Kyllian (voelde toen niets tot plots mn vliezen braken).
    Ik ga weer snel naar de psz.

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, precies zo hadden wij het.
    Volgens mij hadden wij bij onze gegevens (namen en adres etc) niet eens Jesse staan. Echt alleen onder de naam van Marijn genoemd, als 'broertje van Jesse'.

Das waar, gerommel kan even aanhouden. Ik heb ook weleens zitten timen omdat ik dacht dat het begonnen was. Waren mijn darmen gewoon hard aan het werken :)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heb nu de proefdruk aangepast. Op zich staat het toch niet zo gek, onze namen onder elkaar + achternamen en dan eronder alleen Kyllian. Pech gehad dan voor de mensen die zich afvragen wat de achternaam is van Kyllian en .... ;)
    Heb het nu aan Djurre doorgemaild, maar die zal zo wel neutraal reageren met 'kan ook'.

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    De achternamen van de kinderen vind ik zelf op het geboortekaartje niet onwijs van belang hoor. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel vinden.

Zo, mijn mailbox is heerlijk opgeschoond. Nu naar huis en vanavond weer vergadering van de oudercommissie.

Tot later.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Bij Kyllian hadden we ook niet zijn achternaam op het geboortekaartje gezet.
    Maar wat ik al dacht wil D dus eind van de middag niet mee naar de drukkerij, omdat het hem niets uitmaakt.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Geniet van je vrije middag! Ondanks het rotweer ;)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Maakt toch niet uit AM als je gewoon jou naam zet en dan djurre en dan allebei jullie achternaam ???Zie ik vaak op kaartjes hoor.Gewoon Djurre en Monique .....- .......
    Of gewoon Fam......- .......(sorry weet djurre zn achternaam ff niet meer)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja maar dan gebruik je een dubbele achternaam, is het net of je wel getrouwd bent.
    Heb nu dus:
    Djurre van K......
    Monique van ...........
    Kyllian
    Adres...........................
    Tel................
    (en dan alles wel vanuit midden gecentreerd anders is het helemaal een zooitje ;)

Achja ik zie het wel hoor ;)

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wij zitten met hetzelfde Monique. Heb nu mirjam + achternaam, JP + achternaam en Bastian. Vind teveel achternamen ook niet mooi.
    Gerommel? Tja, kan nog best even duren. Zul je zien zeg, dat je gewoon de 40 weken volmaakt. Maar als je onzeker bent wel even bellen hoor. Gewoon voor de zekerheid.

Ik voel me niet echt beter ondanks de hogere bloeddruk. Heb alleen geen zwarte vlekken meer voor de ogen.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: jullie dus ook expres jouw naam eerst genoemd. Mn moeder zei dat net ook al, zodat dan de achternaam van Djurre dichterbij Kyllian staat.

Vervelend dat je je nog steeds niet echt beter voelt.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Dat kan ook.
    Maar persoonlijk vind ik het mooier als je Monique en Djurre plus allebei jullie achternaam erop zet.
    So what als het net lijkt of je getrouwd bent,maakt toch niks uit?
    En je bent toch ook beetje getrouwd? ;)

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joh wat een toestand, gewoon de naam van t kindje en dan, trotse ouders zijn Monique en Djurre en broertje van Kyllian.

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Uhm... nee want Bastian heeft mijn achternaam. ;)

Trena: hihi nee, ik wil dus juist niet getrouwd lijken. :D

Robine: is geen toestand, is leuk :) Zijn hormonen...tenminste bij mij wel want normaal zou het me niets uitmaken.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hahaha ja Zaph dat zijn idd gewoon hormomen :p Wij hadden het ook zonder achternamen, maar door een opmerking erbij van de drukker (of we de achternamen niet vergeten waren) begon ik te twijfelen.
    Ik hou het gewoon zoals ik het nu heb en ga morgen langs de drukker. Vriendin kwam vanmiddag later en kon niet meer voor 5 uur naar de drukker.

We zijn net wel naar het gemeentehuis geweest voor de erkenning.
    Wil nu gewoon de laatste regeldingetjes gehad hebben. Vanavond of morgen de enveloppen alvast schrijven en dat was het volgens mij wel.

20. Goodevening,

Wij hebben nu op het geboortekaartje:

(naam baby), geboren op .......
    Zusje van Daynah
    Dochter van Sabino en Kelly

Wij hebben dus geen achternamen gebruikt. Bij het geboortekaartje van Daynah eigenlijk ook niet. Ook nooit zo over nagedacht. Ik vind het al snel met achternamen zo stijfjes worden, maar dat is een persoonlijke mening hoor. En daar komt bij dat wij ook niet getrouwd zijn natuurlijk.

Monique: Het is dus wel een beetje aan het rommelen. Ik ben benieuwd hoor.

Lydia: En lekker op tijd naar huis gegaan vanmiddag? Ook weleens lekker toch?

Lin: Is je auto inmiddels al verkocht?

Zap: En hebben John en je schoonmoeder het naar hun zin gehad. Blij dat ie weer thuis is?

Verder weet ik het even niet meer. Heb momenteel een geheugen als een zeef. Ik onthoud niets en vergeet van alles. Momenteel zit ik niet lekker in mijn vel.....ben het zwanger zijn zat......al die verjaardagen ook. Ik ben blij als het januari is, kan ik mij voorbereiden op de bevalling. Maak helemaal geen afpraken in de maand januari, als dat gaat lukken hoor.
    Zo dit was mijn klaagzang weer voor vandaag.

Liefs kelly

Deel Deze Pagina