Goeiemorgen, Jeetje Nienke niet leuk. En gewoon boodschappen doen...ik zou michiel aan het werk zetten en lekker in bed blijven! error op je temp meter, misschien een nieuwe halen? WIj hebben zo'n oording heel handig. Vervelend dat het zo lang duurt voor je in zkh terecht kan. Hier nog steeds beide snotverkouden, slaap altijd zo slecht daardoor. bleh. Kijken jullie naar dat zap in de ochtend? En dan zie je die pieten nu met die pakjes door een speeltuin en park rennen. Kennen jullie dat? Dat is de speeltuin hier in het park kwamen Jaime en ik net tot de conclusie..haha. En ook die tussenstukjes bij Zandkasteel in de speeltuin is die hier einde straat. Grappig want Jaime herkent het heh..haha. Jullie maken me nu helemaal aan het twijfelen voor die prik. Ze is ook nooit echt ziek ziek maar heeft wel vaak last van verkoudheid en dan met roggels enzo en zwaar ademen. Zo komt er een vriendin langs met haar zoontje van bijna 3.6 dat was jaime..haha 9999 en weer jaime. * Morgen caabje halen!gggggggggggggggg xxx
Goedemorgen, Zo wat is het een heerlijk weertje zeg. Hier schijnt het zonnetje en het is echt niet koud. Heerlijk. Weekend ook weer begonnen. Gelukkig een iets rustiger weekend. Vanavond op zoek naar een kado voor suprises voor Sinterklaas. Morgen Sinterklaasfeest op het werk van Sabino en eigenlijk nog een verjaardag maar weet nog niet of ik meega. Verder morgen de zware boodschappen halen voor de verjaardag van Daynah. We wilde het eigenlijk in 1x vieren maar het zit er niet in. Teveel mensen, te klein huis. Nienke: Beterschap. Hou het maar even goed in de gaten. En dat duurt lang voordat Colin terecht kan. Lin: Jij ook al niet lekker. Beterschap en doe maar lekker rustig aan. Angela: Druk weekendje voor de boeg zo te zien. Wel gezellig toch. En ja alweer 3 heh. Gaat hard hoor met onze kleintjes. Vond Jordy het leuk al die slingers? En wat betreft het inenten als ik jullie was zou ik het ook wel doen. Zeker met die oppaskindjes. Ik wil even jullie mening weten.....Hoe vaak mogen jullie kindjes hun schoentje zetten?? Daynah dus 1 a 2x in de week. Vind ik genoeg. Gisteren een discussie over gehad op mijn werk dat daar de kindjes om de dag hun schoen mogen zetten en gisteren was er een vriedin op visite en haar dochter mag ook om de dag en dan krijgt ze wel kleinigheidjes, maar toch. Wat vinden jullie? Ik ga ff rommelen. Liefs
Kel ik heb mij voorgenomen dat Jaime 2 keer haar schoen mag zetten. Dus vanaf aankomst sint tot aan 5 dec. Ze krijgt al genoeg. Moet zeggen dat ze er zelf ook niet naar vraagt dus we hebben het nog niet eens gedaan. Morgenavond mag ze haar schoen zetten. En dan volgende week zaterdag (een weekend zonder schoonouders....) en dan is het sinterklaas volgens mij. Ze krijgt genoeg verwend nest en ook net zo na de verjaardagen. Ik vind om de dag wel echt veel hoor. Krijgen ze er dan ook altijd iets in of dat niet? Hier begint het ongi gevoel ook weer terwijl michiel en ik echt zien dat mn boobies groter zijn dan normaal..IRRITANT!
Ja ze krijgen altijd wat die kindjes. Ik vind het echt teveel. En wat je zegt met de verjaardagen. Daynah is volgende week donderdag jarig dus krijgt ze ook genoeg. Toen zei mijn vriendin maar Sinterklaas staat los van een verjaardag. Is ook zo, maar dan hoeft ze nog niet om de dag een cadeautje te krijgen. Wanneer zou je kunnen testen?
Ze raken er zo aan gewend heh. En verjaardag is ook wel anders maar voor die ukken is het gewoon allemaal kadootjes wat telt. Volgens mij zou ik zondag kunnen testen, maar wacht wel op de o. Wel als die weer maar 1 dag is ga ik naar de ha.
Ja maar alleen met zo'n digitale test. Andere tests dus totaal niet alleen maar negatief. Vandaar dus een bloedtest en dan weet je het zeker.
JORDY, GEFELICITEERD MET JE 3e VERJAARDAG! FIJNE DAG MET PAPA, MAMA, KAILEY en LINDSEY! Kel: om de dag schoen zetten vind ik ook wel veel hoor. Jesse is er wel mee bezig, maar nog niet enorm. Als het sinterklaasjournaal is, wil hij wat anders kijken. Ik heb vanochtend gezegd dat hij vanavond zijn schoen mag zetten en dat zwarte piet dan vannacht komt als wij allemaal slapen om iets in zijn schoen te doen. Hij snapte er niets van. Ik mocht vroeger geloof ik alleen op zaterdag mijn schoen zetten. Dus was misschien ook 2 of 3 keer ofzo. Ze krijgen idd al zoveel. Lin: morgen je nieuwe auto!!!!!!! Heb je nog reacties gehad op je eigen auto? Zou fijn zijn als je die ook snel kwijt bent he. En ongigevoel met grote boobs? Spannend weer. Ik duim voor je! Nienke: he bah, nog steeds niet lekker. En idd maar even nieuwe thermometer kopen lijkt me??? Red je het wel met je 2 jongens thuis of krijg je wat hulp van ze? AM: hoe is het bij jou? Denk je aan je meldplicht Verder weet ik even niet meer. Het is ook wel rustig geweest. Ik ben vandaag aan het werk, omdat Wes en ik deze week hebben geruild. Maar niets aan, want is echt niets te doen. Telefoon gaat nauwelijks. Bahbah, en vanaf januari werk ik elke week op vrijdag! Het is gelukkig maar 4 maanden, want vanaf mei is er plek op het kdv op maandag voor de jongens. Kan ik weer mooi de maandag en vrijdag ruilen. Zo, ga lekker op tijd naar huis vandaag. Wes is al boodschapjes aan het doen, scheelt ook weer. Morgen hebben we niets, zondag verjaardag van tante van Wes, maar als we gaan, gaan we niet te lang. Niet zoveel zin.
Jordy gefeliciteerd met je derde verjaardag! Een hele gezellige dag toegwenst samen met papa, mama en je grote zussen!
Heej meiden, ff snel, want ga vanmiddag de slaapdienst in, dus moet over een uurtje ook alweer weg.... Sap: jullie laten de kids dus niet inenten. Als je er geen goed gevoel bij hebt, moet je het zeker ook niet doen. Hoe voel jij je nu verder? Al wat aan het opknappen? Nienke: ben je inmiddels al bij de HA geweest? Zou het toch even doen, want je klinkt flink ziek zeg. Beterschap in ieder geval! Kel: wat betreft het schoentje zetten doen wij dat hier in het weekend op vrijdag en zaterdagavond. Doe er dan 1 keer een klein kadootje in en de andere keer alleen iets lekkers. Om de dag vind ik op zich wel wat veel. Wat krijgt Daynah trouwens van jullie op haar verjaardag? Linda: spannend hoor dit weekend of de ongi wel of niet gaat komen, hoop het zo van niet voor jullie! En dit weekend de auto dus halen, leuk! Lydia: zou wel fijn zijn dan als je die werkdag weer kan ruilen, het druk hebben is niet altijd leuk, maar zo weinig te doen hebben vind ik vaak nog erger. Hoe gaat het verder met de kids? Marijn nog last gehad nadat hij bij monique van de trap is gevallen? Nou ga gauw mn slaapspullen pakken voor n werk. Volgend weekend weer lekker vrij en dan leuke dingen voor de boeg. len en ik gaan dan samen uit eten voor zijn verjaardag en 29 nov gaan we met Jayna naar K3. Fijn weekend allemaal! Liefs Sem
Oh, ja....de babytijd zijn wij echt steeds meer aan het afsluiten hier.....Morgen wordt de box opgehaald, via marktplaats verkocht. Faya zit er nauwelijks nog in nu ze loopt.....opgeruimd staat netjes...kan de kerstboom daar straks mooi staan...haha
Goedemorgen allemaal Jordy van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag vandaag met papa mama en je zusjes. Lin; Spannend hoor morgen je caabje. Zin in? Ja zeker!? Hahaha. Zou ff je O afwachten en idd als t weer maar 1 dag is ff naar de HA bellen. Kel: Hier toevallig gisteren schoentje gezet omdat we er zelf mee kwamen, Jill vraagt er nog totaal niet om. Ze vond t overigens wel heel spannend en leuk dat er wat in zat. Ging ook voor paard een appel en water neerzetten,haha. Volgens mij vond ze t leukst dat dat weg was. Cadeautjes interesseren haar niks. Zou dus ook een keer of 2-3 tot aan 5dec doen, meer dan genoeg. Nog wensjes voor Daynah trouwens? Brennie: Morgen is je mannetje er weer Jippie! Lekker weer gezellig samen, 3 weken is natuurlijk ook erg lang he. Ga je hem ophalen met de meisjes? Am: Hoe is t ? Al tekenen?? Zondag gaat t gebeuren he. Lol, de 23 is je mannetje er. Nienke: Klinkt niet best je hoest en hoe je je voelt, zou idd ook maar ff een thermometer aanschaffen die t doet. Ook handig met de kindjes om in huis te hebben. Leuke verjaardag gehad met Colin? Beterschap! Sam: Ow wat fijn dat de box weer weg is dadelijk. Heb je er een mooi prijsje voor kunnen vangen? Die box van ons is ook n nog 300 euro in de winkel he, ga em dadelijk echt nog verkopen voor 200, hij is nog als nieuw! Werk ze weer vannacht. Lis: Lekker toch ee vrijdag waarop je t niet druk hebt op je werk. Kan je lekker internetten hahaha. Hoe is t idd met Marijn zn bult. LEkker rustig weekend dus voor jullie. Sap: Al opgeknapt? Hoop t voor je. HIer alles ok. John kwam gisteren ok ziek uit zn werk en is meteen gaan slapen vanaf 18 tot vanmorgen. Misselijk en koppijn. Vandaag ging t wel weer geloof ik. Ben gisterenavond flink aan t internetshoppen gegaan voor de sint. Canavsdoek voor John met foto van Yannick in de tummy. Die heeft ie ook van Jill destijds gekregen. Verder nieuwe kalender gemaakt met foto''s voor op de wc, en teveel kleren gekocht voor de kids bij Kleertjes.com. Maar pak t mooi allemaal in voor de Sint hoor.Die zijn nu wel klaar. Morgen intocht sint hier voor de deur met de boot, gaan we ff kijken. Verder zal John wel ff met Jill verjaardagscadeautjes shoppen voor mama (ben maandag jarig). Morgenavond ff samen uiteten zonder kids.Verder rustig weekend. Ga ff Yannick halen, ligt in zn bedje te roepen. Hij kan dus nu echt al bewust papa en mama zeggen he!!!!!!!!!!!!!!Beetje snel, maar hij doet t echt! Zal t wel ff proberen te filmen. Laterz!
Ff kort berichtje, want mn kont doet zo auww als ik zit. Net terug van Ballorig, maar het ging even mis met mn evenwicht en viel met mn kont op de grond. Jaja ik weet het btje dom Maar viel op zich goed alleen straks blauwe billen denk ik haha. Hier dus alles verder ok, geen tekenen van een bevalling. Ik kom zo weer spieken hoor, misschien kan ik over een uurtje beter zitten dan lees ik even bij
AM: jij dacht ik ga nog wel ff naar Ballorig? Wat knap joh! Heeft Kyllian zich lekker kunnen vermaken? Vast wel! En zelf zere billen, ga maar lekker even op de bank liggen dan he! En nog geen tekenen dus. Deze baby blijft lekker lang bij je in de buik zitten. Zap: joh, ik dacht dat je avator een foto van Jill was toen ze klein was. Ik moest even goed kijken. Wat lijken die 2 ook op elkaar zeg! Een echte broer en zus hoor. John dus ook al ziek. Is hij vandaag thuis of met een nacht goed slapen weer opgeknapt? En al zenuwachtig voor jouw verjaardag. Sem: jij weer slaapdienst dus. Lijkt me zelf best lekker van die onregelmatige tijden werken. Af en toe een dag ruilen nu vind ik ook niet erg. Maar zal vanaf januari moeilijk gaan, want dan werkt Wes weer fulltime. Leuk hoor, jullie met Jayna naar K3. Weet ze het al, of gaan jullie het pas tegen die tijd vertellen? En de box weer weg. Hadden wij ook al snel gedaan hoor. Ook verkocht via MP, zo'n onding in de kamer. Nou, ik ga zo idd maar lekker internetten. Echt zo weinig te doen en dan heb ik echt helemaal nergens meer zin in.
O ja, Marijn heeft geen last van zijn bult hoor, eigenlijk ook niet gehad. Wel 2 blauwe plekken geworden op zijn voorhoofd, in het midden en rechts (als je er tegenaan kijkt), ze zag het maandag ook op het cb. Ach ja, zei ik, het is een erg ondernemend mannetje. En daar viel hij ook nog op zijn knietjes, en ze zag het ook aan hem. Hij loopt ook nooit, hij rent alleen maar. En als hij dan een bocht neemt, vliegt hij er bijna uit
Toch nog even staand wat gelezen hihi. Veel zieken hier dus...voor iedereen beterschap! Zaph: lekker aan het shoppen geweest. Ik kan niet wachten tot we ook foto's kunnen maken van beiden kids voor op canvas Zal John vast leuk vinden om te krijgen! En jij dus bijna jarig. Ik hoop eigenlijk niet dat het zondag begint, 's middags ben ik bij een vriendin op dr verjaardag Die is ook de 23e jarig. Sem: lekker de box weg! Vind het nu wel weer leuk staan, maar denk dat ik hm over een paar maanden ook zat ben haha. LIS: hehe eindelijk plek op het KDV over 4 maanden. We zitten hier met hetzelfde probleem. Gelukkig nu wel op de maandag plek voor de beeb vanaf april (neem zelf wel paar maandagen vrij dan). Maar op de dinsdag voor beiden ook geen plek en is dus maar afwachten tot er iemand op zegt... Kelly: Kyllian heeft tot nu toe 1x zn schoen gezet. Hij mag hm morgen weer zetten. Hier dus tot nu 1x in de week. 2x per week vind ik ook zat hoor, anders wordt het een gewoonte voor hm, ook niet meer leuk lijkt mij.
Bastian is nog totaal niet bezig met Sinterklaas dus schoen zetten doen we ook nog niet. Misschien vlak voor 5 december een keer. Later mag hij gerust elke dag zijn schoen zetten maar dan zit er maar 2 of 3 keer iets in. Of iets vaker maar dan allen wat pepernoten ofzo. Zo deed mijn moeder dat vroeger ook, vond ik elke dag weer reuze spannend. Monique: blauwe billen, auw! Kijk je wel uit! Nienke: ach, als het de mexicaanse griep is ben je er straks wel mooi vanaf. Een oorthermometer is idd handig, hebben wij ook. Kan zelfs Bastians temp opnemen terwijl hij slaapt, ideaal. Robine: leuk dat Yannick papa en mama zegt! Is wel snel zeg. Semmi: dat ruimt op, de box weg. Wij zitten juist te kijken hoe hij hier moet staan. LIS: niet leuk als het zo rustig is. Dan duurt de dag wel lang. Sens: hmm...ik duim nog wel even door hoor, je weet maar nooit. JP is schoonma aan het ophalen van het station.