Ik ben blij dat jullie er ook zo overdenken zeg. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Daynah heeft nu 2x haar schoen gezet. Zondag en gisteren. Zaterdag natuurlijk naar de Sint op het werk van Sabino, donderdag jarig, dus volgende week geen schoen hoor. Die week daarop nog een keer. Heb nog 1 klein kadootje liggen. Panda: Oooow gezellig je schoonmoeder is er weer dit weekend Lydia: Marijn is idd een ondernemend mannetje. Meer dan Daynah hoor, die wacht altijd maar af. Monique: Ik moest wel een klein beetje lachen dat je op je billen ben gevallen, beter zo dan op je buik. Ik was 2 weken geleden uitgegleden en viel voorover op mijn buik. Toen schrok ik wel even hoor, maar goed ze was nog goed aanwezig daarna, dus maakte me ook geen zorgen meer. Zap: Jij dus lekker gewinkeld op internet. Leuk idee een canvas. Ik moet ook nog kalender maken. Waar doe jij dat, via webprint ofzo? En een cadeau voor Daynah...poeh even denken hoor. Ik kom daar op terug. Je hoort dat nog van mij. Sem: Werkse vannacht. Wij moeten zo naar de logopedie, dus ga even de haren van Daynah kammen. Ze heeft maar een uurtje geslapen had gehoopt op langer maar ja ze werd ook pas om 8.00 uur wakker vanmorgen. Tot later. Liefs Kelly
Panda: Bastian helemaal niet bezig met de Sint? Kyllian ziet echt overal Pieten en Klaas (winkels bijv.) en dan enthousiast roepen en wijzen natuurlijk. Hij blijft er ook bij dat hij van de Sint graag een gitaar wil hebben haha. Je schoonmoeder komt best vaak langs of niet? Veel plezier! Kely: oeps op je buik vallen is natuurlijk minder. Heb het ook 1x gehad, rende de trap op kantoor te snel op. Dat Daynah nog slaapt is al lekker toch hihi. Hoe moe Kyllian 's middags ook is, slapen op bed doet ie niet meer. Gisteren wel tijdens het eten koken tegen zn stoeltje aan in slaap gevallen. Suc6 bij de logopedie, was dit de laatste keer?
Nee we zijn nu 2x bij de logopedie geweest, dus moeten nog wel even. Weet niet hoeveel ze moet gaan hoor. Ik merk wel dat ze meer woordjes uitspreekt en het uitspreken gaat ook steeds beter. We zien wel hoe lang ze moet gaan. En Daynah slaapt bij mijn ouders zeker wel 2 uur, maar goed dan staat ze ook om 6.30 op. Hoop wel als de beeb er is dat ze zeker 1 uur wilt slapen op de dag. Heb ik ook rust. Ga er van door. Liefs
AM: Kyllian weer in slaap gevallen tegen een stoeltje Die valt echt overal in slaap he, als ie moe is. Ik kreeg om 12.45 uur sms'je van Wes dat de jongens allebei sliepen. Ik vroeg hoe hij dat voor elkaar had gekregen, want Jesse wil bij mij echt nooit meer slapen. Ik ga dan met hem bij ons op bed liggen en dan mag hij tv kijken. Dan slaap ik wel even En nu wil je toch nog maar even niet bevallen om naar de verjaardag te kunnen maandag? Je voelt je nog wel goed geloof ik he? Zolang je nog niet aan de 40 weken zit... Panda: schoonmoeder weer over de vloer? Hoelang blijft ze? Gaat ze je helpen met schoonmaken? Das wel weer handig dan he. Bastian dus ook nog niet echt bezig met sinterklaas. Jesse ziet het wel als sinterklaas en zwarte piet op tv zijn en dat zegt ie ook, maar echt lang is ie er niet door geboeid. Ben ook wel benieuwd naar vanavond als ie zijn schoen mag zetten. En idd... ook een goeie. Schoen zetten mag wel, maar of er wat in zit... Zwarte Piet moet ook cadeautjes bij andere kindjes brengen en kan ook weer niet elke avond langskomen he. Kel: zo ondernemend is ook niet altijd handig hoor. Maar ja... je doet er niets aan. Ik hoop wel dat ie ooit wat rustiger wordt. En Daynah dus weer naar logopedie vandaag? Hoe vindt zij dat zelf? Van de week had Marijn trouwens het op kdv paar keer straf gehad. Hij had alle kindjes weggeduwd :x Deed hij vorige week ook al bij Monique. Toen kwam Kyllian ook vertellen dat Marijn niet mocht duwen Hij is natuurlijk een grote broer gewend tegen wie moet opboksen. Dat merk je echt wel. Hij is nu ook 1 van de ouderen op de groep en ik heb het idee dat hij zich nu al een beetje gaat vervelen. Als hij Jesse buiten ziet spelen, gaat ie ook voor het raam staan schreeuwen... Wil ie ook naar buiten. Hij heeft net een beetje rotleeftijd voor zijn groep. Met baby's kan hij nu gewoon niet zoveel. Ach, nog half jaar, gaat ie ook naar de peutergroep Sap: hoe is het bij jullie? Nog ziekenboeg? Kindjes niet ziek geworden hoop ik!
LIS: schoonma helpen met schoonmaken? Lijkt me geen goed idee. Haar opvatting van schoonmaken is overal een hoop chloor ingooien en andere chemische troep. Schoonmaken laat ik liever aan mijn moeder over, ze heeft gisteren nog de badkamer onder handen genomen, de schat. Als Marijn zich nu al verveelt op de babygroep, kan hij dan niet wat eerder naar de peuters? Of is dat niet pedagogisch verantwoord? Kelly: logopedie helpt dus wel, da's fijn. Ga je er iig niet voor niets heen. Zou wel fijn zijn als Daynah 's middags nog even blijft slapen. Bastian is tegenwoordig om half 6 wakker en slaapt daarna niet meer, dat zijn heeele lange dagen. Monique: schoonma is al een tijd niet geweest, laatste keer was in mei. Ik vond het heerlijk dat er zoveel tijd tussen zat. Erg he. Zal dan wel komen doordat hij Sint nooit op tv ziet, dat ie er niet mee bezig is. Hij heeft vandaag wel een mooie pietenmuts gemaakt op het kdv.
Panda: o ja, overal chloor ingooien zou ik ook niet fijn vinden. En sinds mei geleden, dat is heel fijn! Ik zie mijn schoonmoeder wekelijks, maar op het moment gaat het eigenlijk wel prima. Ze heeft van de week de keuken schoongemaakt Eerder overgaan doen ze niet. Wel een maandje eerder ofzo, maar niet een half jaar. Verschil is dan gewoon nog te groot. En dan moet er ook weer plek zijn bij de peutergroep. Gouden business hoor, zo'n kdv. Lange wachtlijsten! Ik ga zo naar huis, ben het zat.
Jordy, gefeliciteerd met je verjaardag!! oeps monique...gevallen...rustig aan maar. En de beeb blijft goed zitten zeg Panda, bezoek van schoonmoeders...ach goeie oppas voor Bastian of niet? Ik ga zo naar mijn ouders eten en blijf daar vannacht ook met de meiden. Ik heb vriendinnenavond, kunnen mijn ouders mooi oppassen Tot snel weer, x
Helleu, Was gezellig het bezoek vandaag. Ook lief dat ze zo met elkaar spelen. Jaime kreeg nog kadootjes voor haar verjaardag want toen konden ze niet komen. Oh Brennied veel plezier vanavond gaat de tijd ook wat sneller heh tot Gerard terug is. Heeft hij nog meer flink geshopt? Zondag is hij weer thuis toch? Panda nee bleh alles met die troep is niet ok. Het stinkt ook zo vind je niet? Ah als Bastian er niet zo mee bezig is lekker laten. Jaime vraagt ook niet om het zetten van haar schoen, vindt Sint op tv zien wel hele leuk. Lis oh marijntje is idd echt een rouwdouwer. Ik vond het zo erg en zielig dat hij van de trap was gevallen bij Moon. Zei nog tegen chiel oh het mannetje viel zo hard, ik dacht echt dat er een kast oid naar beneden kwam. Gelukkig heeft hij er niet veel last van gehad. Vrijdag werken is saai idd bij ons ook altijd. Heel stil ook met telefoon en mail. Kel hoe was het bij de logopedie? En als je nu al merkt dat ze beter uitspreekt gaat het best snel of niet? Hoe lang ben jij bezig met Daynah haar haar om te kammen? Heeft zij ook zo'n klitbos bovenop als ze net wakker is? Hier wel heel erg, ik doe er nu voor ze gaat slapen een staartje of vlechtje in werkt goed. Ben benieuwd hoe laat chiel thuiskomt. hij wilde meteen doorrijden naar limburg maar ja is al kwart voor vijf en het regent dus wordt lachen....zitten we weer lekker drie uur of meer in de auto. Hij is er ook goed moe van hoor. Hij is zo druk op zn werk nu en dan meteeen uit werk daarheen en alles aan horen heh en dan zaterdagavond weer thuis dan alleen zondag om even wat te doen. Gister had hij zn moeder aan de tel. Euchastieviering oid was nu ook doorgesproken. We hebben gisteren in onze foto's gzocht naar een geschikte foto van zn vader die op de kaart komt en op dat boekje voor in de kerk. Ze willen een foto van toen hij nog niet ziek was. hebben een leuke gevonden van hem op onze bruiloft. De vader van chiel wordt wel echt steeds moeier, heeft afgelopen week nagenoeg alleen op de bank gelegen. En steeds spugen heh, hij houdt niks binnen is zo misselijk. Krijgt ritalin nu voor pijn in zn benen volgens mij, en nog wat anders voor meer energie. Een keer in de twee weken met de dialyse zakjes bloed extra met epo en ga zo maar door. Maar goed het niet eten is natuurlijk funest. We gaan het zien. Zal iig niet zo'n leuke feestdagen worden vermoed ik. X
meiden, sorry zal dit weekend ook niet posten denk ik. mijn opa is vanmorgen overleden, ik heb even nergens meer zin in, maar dat begrijpen jullie vast wel. ben zo verdrietig :'(
Nienke: Gecondoleerd meid, ik wens je veel sterkte toe de komende tijd! Knuffel Lis: HAhaha, ja ze lijken echt heel veel op elkaar die twee van ons,zie t ook steeds meer. Marijntje straf gehad, ahhhhhhhhh, ja hij wordt ook groot he. Gelukkig geen last van de bult meer gehad. Am: Doe je nog ff voorzichtig de komende tijd!? Je moet nog heeeeeeeeel ff Kel: Ik doe die kalender en andere foto dingen meestal bij HEMA, Kruidvat heeft ook hele mooie kwaliteit, dus 1 van die twee raad ik je aan.
Trico: gecondoleerd...zo te lezen ook nog eens heel onverwachts? Wij gaan zo op de fiets (auw moet er eigenlijk niet aan denken) naar sinterklaas. Hij komt hier met de boot aan en is afgesloten voor auto's, dus tja moeten wel fietsen. Ga Kyllian even helpen zn pietenpak aan te doen.
Lin: jullie dus het weekend weer in Limburg. Volgens mij duurt het allemaal toch langer dan je gedacht had of niet? Het gaat dus nu wel achteruit. Nogmaals veel sterkte. Brennie: leuke avond gehad? Kwam Gerard nou dit weekend terug?
Bekijk bijlage 30504 En hij heeft Sinterklaas ook een handje gegeven, was hij helemaal trots op hihi.
Nienke: Gecondoleerd. Monique: Wat een leuke foto's van Kyllian. En helemaal trots op het handje geven. Leuk hoor. Nog erg pijn van je billen? Zap: Ik ga ook eens kijken voor een leuke kalender maken. Ook leuk om kado te geven aan de opa's en oma's. Was Bastiaan nou vandaag jarig of niet??? Ik weet het niet meer. Ik dacht de 21ste of toch de 22ste?? Helppppp alleen Bastian en Daynah moeten nu nog 3 jaar worden. Daynah is volgens mij een beetje ziek aan het worden, maak me dan toch een beetje ongerust heh nu met die Mex griep. Ze is heel de tijd aan het hoesten en constant een snotneusje. Vanmorgen naar Sinterklaas geweest op het werk van Sabino, nou in het begin vond Daynah het wel spannend hoor, totdat zo'n domme zwarte piet zo achterlijk op Daynah afkwam waarvan ze schrok. Het was gelijk over. Ze wilde zelfs niet het cadeautje ophalen.........nou dat zegt dan wel wat hoor. Daarna naar mijn schoonmoeder gegaan om Daynah daar te brengen. Zijn Sabino en ik de zware boodschappen gaan halen voor de verjaardag van Daynah, daarna haar cadeau opgehaald een fiets. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. En ik heb nog een paar nieuwe laarzen gekocht. Kortom genoeg geld uitgegeven vandaag Nu ga ik lekker languit op de bank. Liefs Kelly
Kel heb je die lieveheerstbeestjes fiets gehaald? Zal ze vast prachtig vinden. Hopelijk wordt ze niet ziek de komende week met haar verjaardag. Rustig aan en op tijd naar bed. Knuffel voor haar. Am: Leuk die Kyl in zn pietenpak. Dat is echt ondenkbaar hier, hahaha, Zelfs de muts wilde Jill niet op. Hier is ie ook geweest, zo ff kijken of ik nog leuke spam heb. Zo weer een aantal sint cadeau's geshopt en ingepakt. Ben voor de kindjes wel klaar denk ik. Voor John ook, nu mezelf nog Vanavond lekker samen uiteten voor mn verjaardag, gezellig. Eindelijk ook weer een nachtje doorslapen zonder kids, ben dr aan toe. Fijn weekend allemaal.