November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    bastian alsnog van harte gefeliciteerd met je derde verjaardag. Je ben vast erg verwend, hopelijk heb je een gezellig dag gehad samen met papa, mama en de visite !

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    #27362 Semmi, 22 nov 2009
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
    Goedenmiddag meiden,

Zo, mijn werkweekend zit er weer op, lekker gewerkt, helft van de kids was op weekend naar hun ( pleeg ) ouders, dus dat scheelt....

Linda: helemaal happy met je nieuwe auto dus, fijn hoor. Maar dan toch weer ongi, balen hoor, hopelijk kun je een beetje positief blijven en mag het dit jaar nog raak voor jullie zijn!

Kel: succes met traktaties maken, wat ga je precies maken? Daynah dus ook al steeds zo verkouden, hier komen we er ook maar niet van af. Beide kids erg hoesten en constant snottebellen, bah. Leuk fietsje voor Daynah, bij de halfords? Zal ze vast erg blij mee zijn!

Zaph: jeetje, wat een schrik zeg zo'n val met de kinderwagen en Jill! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en zat Yannick idd vast. Brrrr...je moet er niet aan denken wat er had kunne gebeuren....En jammer van jullie etentje zeg, voel je je nu weer wat beter? Morgen nog plannen op je verjaardag? Ik bel je morgen nog ff...

Sap: hoe is het nu bij jullie? Alweer wat opgeknapt? Geef de kids een dikke knuf van mij!

Lydia: die Marijn is echt een ondernemend mannetje. Jij zei het laatst ook al, maar Faya heeft wel wat van Marijn als ik dat zo allemaal lees. Die valt ook zo vaak doordat ze overal opklimt en idd nu ook al de hele tijd rent ipv loopt. Zal voor Marijn idd fijn zijn als hij op het kdv een groep verder kan, nieuwe uitdaging voor 'm...haha!

Brennie: gezellig gehad met je vriendinnen? Wanneer kwam Gerard ook alweer terug?

Trena: zo, je hebt lekker geshopt voor je meissie, leuk he die meidenkleren....haha! Kan me voorstellen dat jullie met het oog op Fenna zeker wel gaan voor de prik....je wil het niet op je geweten hebben dat zij doodziek wordt.

Monique: aaah, wat een leuke foto's van Kyllian als piet. Staat 'm echt leuk dat pak. Hoe voel je je verder? Al voortekenen?

Nou de box is dus weg, heerlijk die ruimte weer! Bank meteen anders neergezet. We hebben een hoebank met losse stukken en hebben er nu meer 1 recht stuk van gemaakt met aan beide uiteinden een stuk waar we lekker met onze benen languit op kunnen...lijkt nu net een lounge bank..lekker hoor zo voor de tv.
    Morgen dus eind van de dag prikken gaan halen voor de kids.
    Dacht even dat Jayna ziek werd. Ze heeft haar bed ondergespuugd vanmiddag nadat ze verschrikkelijk aan het hoesten was en zei dat haar keel pijn deed. Maar na even douchen en in pyama beneden, danst ze nu weer op K3 dus het zal wel meevallen.

Nu ga ff kijken wat we zullen gaan eten, denk iets bestellen....

Liefs Sem

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha meiden, bedankt! :) Kon het niet wat groter, Robine? :D

Monique: al 38 weken en nog niet bevallen?? ;) Hoop het niet voor je hoor, dat je tot 42 weken doorloopt.

Semmi: morgen al prikken halen, wij donderdag pas. Gelukkig is Jayna niet ziek geworden, dan mag ze de prik niet, toch? Of alleen bij koorts?

Kelly: Daynah ook al zo aan het hoesten, niet leuk. Hoop dat ze idd voor haar verjaardag beter is. Zo sneu anders he.

Trena: haha je hebt echt veel gekocht als je drie keer moest lopen. Maar voor jezelf niet echt geslaagd dus, jammer. Is altijd zo he, als je iets zoekt kun je het niet vinden.

Sens: wat raar van de kat. Hoe oud is ie? Heb wel eens gehoord dat oude katten chagrijnig kunnen worden.

Oja, Robine: beterschap.

Vanmiddag op de pannenkoekenboot gegeten. Je moet toch wat om schoonma bezig te houden.:D Ik irriteer me normaal al snel aan haar maar nu met de hormonen helemaal. Kan sowieso weinig mensen om me heen verdragen. Niet echt gezellig.

4. Oooow gezellig dan Mirjam. Tot wanneer blijft ze dan? Hoop dat ze weer snel weg is dan voor je.

Sem: Nu weer lekker een paar dagen vrij? Heerlijk hoor. De box is dus nu definitief weg. De babytijd is echt voorbij bij jullie heh. Ach nu komt de leuke peuterpubertijd eraan.
    Ik heb wc rollen gespaard en dan heb ik prinsessenkadopapier omheen gedaan en gevuld met pepernoten, chocoladegeld en chocoladesintjes en pietjes en nog een doosje rozijntjes. En ze krijgen nog een tekening om te kleuren van Sinterklaas en Zwarte Piet.
    Ik maak nog wel even foto als het af is.

Daynah is momenteel erg vervelend en echt om achter het behang te plakken. Gewoon niet luisteren en als ik wat vraag zegt ze gewoon NEE!!!!! Heel irritant dus ze heeft vandaag 2 x flink straf gekregen.
    Zal wel de leeftijd en de periode zijn.

Ik ga lekker relaxen.

Liefs Kelly

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian is ook af en toe vreselijk vervelend. Hij staat soms 's morgens om half 8 al voor straf op de gang. ;) Laatst had ie ineens weer met een stift op de muur getekend, aaargh. 'Mama boos' zegt hij nu elke keer als hij die streep ziet. Ik laat 'm nog even zitten... :D

Schoonma gaat morgenmiddag weer weg. ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ook hier erg vervelende stoute kindjes al het hele weekend grrrrr....
    Maar vooral Jelte zit weer eens in een grote-mond fase,jeetje zeg wat die allemaal uitkraamt.Niet leuk maar kun je niks aan doen.
    Maakt niet uit wat ik zeg of doe,ik kan hem op het moment nergens mee straffen.;)

7. sappie

sappie Fanatiek lid

bastian nog van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!!!!!!!

8. sappie

sappie Fanatiek lid

hiep hiep hoeraaaaaa!!!!

lieve zap, van harte gefeliciteerd met je 3.......3ste verjaardag!!!!

dikke kus van ons

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve Zap, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag samen en dikke knuf van ons!

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Bastian... NOG GEFELICITEERD MET JE 3e VERJAARDAG!!

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Kel: klinkt erg leuk die traktatie van Daynah, kan mooi nu met de sinterklaastijd. Enne....ook hier is Jayna momenteel erg brutaal, gaat ver in uitproberen en denkt dat als zij iets wil dat ook maar moet gebeuren.....mooi niet dus. Hopelijk is die fase snel weer voorbij, want wordt er niet altijd gezelliger van in huis he...

Trena: jij zal het inderdaad wel helemaal hebben met Jelte, ze krijgen natuurlijk steeds een grotere mond en nemen van alles van school mee. Neemt Yorben dat gedrag dan ook van Jelte over?

Zaph: probeerde je net nog te bellen, maar jullie moesten ook voor de prik vandaag toch. Dus denk dat je net onderweg was. Hopelijk valt de prik mee voor Jill!

Hier lekker rustig in huis met Faya op bed en Jayna op psz. Vanmorgen moest ik Jayna wakker maken om kwart voor 8, omdat ze naar psz moest. Dat is me nog nooit gebeurd, mag ze van mij elke dag doen...haha..
    Als Len om 16.00 uur thuis komt gaan we met de meiden de prikken halen. Ben blij als ze die eerste keer maar weer achter de rug hebben.

Ga zo Jayna halen, tot later!

Liefs Sem

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zap: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

Hopelijk ben je niet ziek geworden! Ga je een keer uit eten met zijn tweetjes en dan ben je niet lekker. Bahbah. Is John vandaag ook vrij of is ie gaan werken?

Sem: ja, jij schrijft het ook al. Als ik dingen lees over Faya, denk ik soms echt: oh, precies Marijn! Dus Faya rent nu ook alleen nog maar? Moet soms wel om Marijn lachen, die vliegt dan bijna uit de bocht. Hij staat ook regelmatig bovenop de tafel te dansen.
    Hoe is het met het hoesten van je meiden? En moest jij nou vandaag voor de vaccinaties? Ben wel benieuwd hoe dat gaat.
    Ik sprak vorige week iemand die op cb werkt (zij wordt nieuw lid van de oudercommissie bij ons) en zij vertelde dat ze best wat 'zenuwachtig' is. Normaal wordt bij 14 maanden gevaccineerd en dan pas bij 3 jaar en 9 mnd. Dan weten kinderen vaak wel wat er gaat gebeuren. Nu zijn er een hoop kinderen tussen 14 mnd en 3 j 9 mnd, en zij is wel benieuwd hoe dat zal gaan.
    En 'lekker rustig' gehad op je werk dit weekend?

Kel: Daynah is nog even lekker 'ik ben 2 en ik zeg nee' aan het 'spelen? Is misschien ook omdat er best veel gebeurd deze tijd van het jaar, ook met verjaardag en sinterklaas. Jesse luistert op het moment ook heeeel slecht.
    En jij ook al zo creabea met je traktaties. Mij lukt het nooit hoor.

Lin: lekker getourd in je nieuwe caab dus? En wat balen van je o.
    Niet teveel mee bezig zijn... Maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
    Hoe was het bij Chiels' ouders? Zal best wel weer emo geweest zijn??? Hoe gaat het met Chiel eigenlijk?

Trena: jij lekkere dagen gehad dus? En Goes leeggekocht? Drie keer naar de auto lopen ;)
    Balen dat je dan voor jezelf niet kunt slagen. Had je in Terneuzen ook nog wat gekocht eigenlijk? Zit niet zoveel he.
    O ja, Kel... V&D zit niet in Zeeuws-Vlaanderen. Maar misschien is Trena in Goes geweest, of zit ie daar ook niet meer? In Middelburg is ie weg, weet ik.

Panda: en... schoonmoeders vanmiddag weer weg? Zal weer rustig zijn voor je, fijn. En niet teveel mensen om je heen kunnen verdragen. Lijkt me best lastig zeg.
    Batiaan staat 's morgens om half 8 op de gang? Dan ligt Jesse echt nog in bed tv te kijken hoor. Als hij niet weg hoeft, kan ie makkelijk tot 10 uur in bed blijven liggen en tv kijken. Wel makkelijk soms ;)

AM: hoe ist bij jou? Je kereltje heeft het lekker in je buik he. Hopelijk blijf je niet tot 42 weken lopen. Ik vond die week overtijd niet leuk in ieder geval hoor. Enige voordeel is dat je langer verlof hebt :)

Zo, de maandagochtend zit er weer bijna op. Ben het hele weekend niet zo lekker geweest, dus gister zijn we lekker thuis gebleven en niet naar verjaardag geweest. We hadden ook niet zoveel zin. En wat een KL*TEWEER vandaag zeg.

Morgen de vaccinaties, ben benieuwd hoe dat gaat.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: ik heb bij Kyllian ook die oefenweeen niet gehad. Schijnt ook vaker voor te komen bij een 2e zwangerschap.
    Gelukt met de traktaties?

Panda: Pannenkoekenboot is wel heel leuk, Kyllian heeft het er nu nog regelmatig over en is al ruim een jaar geleden. Sterkte met je schoonmoeder ;)

Trena: haha jij bent wel heel erg met shoppen op het moment he ;) Naja wel leuk natuurlijk hihi.

Semmi: heerlijk dat Jayna uitgeslapen heeft...en nu dus ook nog even rust in huis. Sterkte met de prikken vanmiddag.

LIS: ik krijg niet langer verlof als ik overtijd loop. Dat is alleen zo als je 6 weken van te voren gestopt bent met werken. Ik ben 4 weken van te voren gestopt, dus heb 2 weken langer erna.
    He bah jij niet lekker geweest. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Hier nog alles ok. Gisteren naar verjaardag van een vriendin geweest. Nog wel veel last gehad van mn kont en arm door die val. Daardoor gisteravond gelijk met Kyl op bed gaan liggen en kreeg daar weer veel harde buiken. Lijkt wel iedere avond nu, maar wordt toch iedere ochtend weer wakker zonder die oefenweeen.
    Kyllian is vandaag op het kdv en ik heb eigenlijk helemaal geen plannen behalve wat in het huishouden doen. Vind het aan de ene kant wel erg saai, maar ook wel weer even lekker die rust.

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Als je overtijd loopt, krijg je altijd langer verlof hoor!
    Je hebt (in principe) recht op 16 weken. Jij bent 4 weken van tevoren met verlof gegaan, dus je hebt recht op 12 weken NA de bevalling. Als jij (of je kindje) besluit om later te vervallen, blijf je recht hebben op 12 weken na de bevalling.
    Ik heb ook 17 weken verlof gehad hoor, met Marijn. Zou mooi zijn zeg. Jij wil 12 weken na de bevalling, maar doordat je week overtijd loopt, heb je dan maar 11 weken na de bevalling ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat ik er altijd van begrepen heb is dat je recht hebt op minimaal 10 weken erna. Heb altijd gehoord dat als je 4 weken van te voren verlof hebt je dus 12 weken erna hebt en 2 weken overtijd kan lopen zonder verlenging.
    Nou eerst maar even afwachten of ik overtijd ga hihi.

17. Zap van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je lekker verwend bent.

xxx

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap gefeliciteerd met je verjaardag :) Leuke kadootjes gekregen?

19. Goedemiddag,

Monique: Ik liep bij Daynah 6 dagen overtijd en mijn verlof werd gewoon verlengd. Ik had toen 12 weken en 6 dagen eigenlijk erna. Lekker genieten van die rust nu. Als dadelijk de kleine er is dan heb je het weer druk zat.

Lydia: Jij gaat morgen dus ook vaccineren? Zal wel druk zijn of juist niet. Hier in Capelle doen ze het pas woensdag, maar dat is precies 1 dag voor de verjaardag van Daynah en wil gewoon niet het risico lopen dat ze toch koorts krijgt oid, zeker nu ze al verkouden is.
    Ik dacht dat V&D overal wel zat....hmmmm niet dus!

Sem: Heerlijk rustig ochtendje voor jou. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met het vaccineren van de meiden.

Hier vanmorgen naar de tandarts geweest, maar Daynah wilde niet haar tandjes laten zien, dus volgende keer maar, wil het ook niet pushen.
    Verder zijn Sabino en ik allebei goedgekeurd, alleen wat tandsteen weggehaald en over een halfjaartje weer terug.

Ik ga weer verder met de traktaties. Ik had te weinig snoepjes en heb vanmorgen even bijgehaald. Ben blij als het allemaal weer voorbij is.

Liefs Kelly

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    #27380 Jelyor, 23 nov 2009
    Laatst bewerkt: 23 nov 2009
    Sem: Succes vanmiddag met de prikken voor de meiden.Hoop dat ze er geen last van hebben.Ik moet woensdag ,word zelf ook geprikt en de jongens ook.Moet er alleen met hun naartoen,chris heeft geen vrij ,die gaat hem binnenkort bij HA halen.

Kel:Hier zit idd geen V&D zoals Lydia zegt.Alleen in Goes dus.
    Maar daar hebben ze idd hele leuke dingen voor kleintjes.

Am:Jij krijgt vast een 5 December baby :)

Wat een weer vandaag he,straten staan hier blank.

Deel Deze Pagina