November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: ben benieuwd wat je kapsel gaat worden! Wel foto plaatsen als het zover is he ;)

Bennie: Die Milou met dr gekke-bekken-trek foto's hihi, echt lief!

Sens: die groeispurtjes zijn irritant, want je weet nooit hoelang ze in een maat blijven. Ik heb het idee dat Kyllian nu ook een groeispurt heeft. Maat 80 was 2 weken geleden echt nog veel te groot (voornamelijk qua broeken) en nu past het ineens wel. Hier zijn we naar maat 19 van schoenen gegaan. Heb nu maar een paar goedkope schoenen gehaald. Op vakantie hadden we allstars in maat 20 gekocht, maar die zijn nog te groot.
    Ik ben gisteren voor mn werk even naar Overvecht geweest, voor de H&M offcourse ;)
    Ze hoeven maar 300cc melk te krijgen ongeveer en de avondfles moet er toch eigenlijk voor de 1 jaar af zijn, dus misschien is Jaime zelf al aan het afbouwen ;) Hier gaat het drinken wel weer goed, maar ook wel regelmatig minder dan normaal.
    We gaan zeker weer een x zwemmen en dan echt babyzwemmen ;) Noem jij maar een datum, ik kan meestal de vrijdag wel. Op de woendag in Nieuwegein zou ook kunnen, maar dan moet jij werken he?

Hmmz en lees net dat Jaime ziek is. Beterschap.

Ik ben vandaag wel geslaagd. Eindelijk een muts en sjaal gevonden! Verder 2 slaapzakken bij de Prenatal gehaald. Wat een megadingen zijn dat van 110 cm :p

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Alles willen volgen...

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Langs het raam lopen :)

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook met een broek. Gekocht voor de vakantie was nog aan de ruime kant nu niet meer :cry: . Ik durf ook niet ver van tevoren kleren te kopen want straks koop je het voor niks. al die zomerkleren kan ze nu nog aan maar die kunnen ook wzeg....helaassss.
    Erg leuke foto's van Kyllian zo langs het raam lopen. Overvecht is wel een leuk wc vind ik. Vind je ook niet?En er zit bij kanaleneiland nog een wc waar ik laatst was die is ook leuk.

Ik wist niet dat die avondfles er voor 1 jaar af moest. Hier kan het dus makkelijk want ze neemt echt maar iets van 50 a 60cc en dan nog na twintig keer aanbieden.

Wat voor muts en sjaal heb je gekocht? En die slaapzakken zijn wel groot zeg 110cm :confused: . Kyllian kan ff vooruit.
    Binnenkort even afspreken voor zwemmen.

Ik ga nog ff stofzuigen en wat opruimen.

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Dacht ik gister dat we vast vroeg thuis zouden zijn van de buren, werd het onverwachts toch nog een hele gezellige avond. Waren om 01.00 uur thuis. Tja.....een paar glaasjes rosé kan wonderen doen he....haha :) We hebben met de buren afgesproken om over 2 weken samen eens op stap te gaan. Gaan onze meisjes bij opa en oma logeren ( voor het eerst voor Jayna ), en gaan wij eerst uit eten en dan de kroeg nog ff in. Dat is voor mij ruim anderhalf jaar geleden.....dus hoog tijd om het er nog ff van te nemen. Wie weet over een paar maandjes weer zwanger, dan kunnen we de roseetjes wel weer vaarwel zeggen.... ;)

AM: jij dus ook geslaagd voor winterslaapzakken. Ik heb er vanmorgen ook 1 gehaald bij prenatal, alleen die in de aanbieding waren, waren niet langer dan 90 cm. Heb er eerst maar 1 mee genomen,koop dan later nog wel een grotere. Wij hebben 'm nu dit weekend op de camping al nodig, aangezien het in de caravan nogal koud is 's nachts voor Jayna. Leuke foto's van Kyllian, en nu ook al aan het stappen langs het raam, knap hoor!

Robine: haha......toch de extensions weer zat, langer vol gehouden als de vorige keer toch? Ben benieuwd naar je nieuwe look straks, heb je het eerder wel es kort gehad?

Sensee: jammer voor je dat die vacature niks wordt. Dat salaris klinkt mij trouwens wel goed in de oren hoor......haha :) Maar kan begrijpen dat je er voor jezelf niet op achetruit wil gaan. Beterschap voor je meissie hoor, het zit dr niet mee, in de vakantie ook al ziek, knuf voor Jaime!

Fajah: nogmaals fijne vakantie! Leuke filmpjes van Jelte, mooi ventje hoor!

Brennie: ja hier ook een blije man met de overwinning van ajax...hihi! En die Milou is echt een lachebekkie zeg!

Verder kan ik ff niet terug lezen. Moet nodig gaan stofzuigen en dweilen. Daarna spullen pakken voor weekendje camping. Gaan meteen om kwart over 4 weg. Mn moeder gaat spaghetti maken, dan kunnen we om 5 uur meteen aanschuiven en kan Jayna mee eten, ben benieuwd hoe dat gaat.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Sem

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: hier trouwens hetzelfde met maat 80, 2 weken geleden best nog ruim, en nu ineens past alles goed. Maatje 74 snel de kast maar uit en 86 kan er straks ook langzaam bijkomen. Babytijd vaarwel zeggen :cry: , onze kindje zijn al echte dreumesjes.....

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: in welke maat zit Jaime nou? Ik koop ook niet te ver vooruit, maar ben al wel maat 86 aan het verzamelen want dat zag hij de winter wel dragen (vanaf dec gok ik). Ik kom zeer vaak op wc kanaleneiland en Overvecht :) Is hier lekker dichtbij en makkelijker bereikbaar dan Hoog catherijne.
    Ik heb een muts en Sjaal van Mexx gekocht.
    Deze: http://eshop.mexx.com/is-bin/INTERSHOP. ... tSKU=GI842
    ...en nog een extra sjaal en muts bij de Wibra voor 1 euro per stuk :p

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: ook een slaapzak erbij hihi. Veel plezier het weekend! Ja bij dreumessen, wat gaat de tijd snel. Zat van de week bij de kinderkleding te kijken die begint bij maat 86. Niet alleen qua kleding anders maar ook qua prijs! Naja gelukkig blijven ze op een gegeven moment wat langer in 1 maat.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi die muts is leuk!
    Jaime groeit nu uit maat 74 maar dan de maat 74 van de H&M (valt altijd groot vind ik). Middeltje van haar is zo smalletje....
    Maar moet zeggen ik heb dus echt niks meer voor haar in de kast. Ze heeft welgeteld 1 broek en 2 shirts die nog passen. Arme kind moest van de week met een te klein shirt naar het kdv. lekker die mouwtjes halverwege dr onderarm..slechte moeder. Baal ook dat ze nu ziek is. Ik ga misschien vanavond ff alleen naar prenatal. Als Michiel thuis is.

Sem jee Jayna al in maat 80, dat is best groot!
    Klinkt gezellig zulke buren :D . en lekker de kroeg in binnenkort zou ik gewoon doen. Wanneer wil je weer stoppen met pil?

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Of wat online bestellen? ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga ook ff snel beneden stofzuigen voordat er hier 1 wakker wordt! Vanmiddag nog de wekelijkse boodschappen doen.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi online kan ook maar echt kopen vind ik altijd leuker :) .
    Had trouwens toch ff ha gebeld. Omdat ze gister ook al spuugde. Ik moet toch ff langskomen zo. Ze zei ook omdat we voor het weekend zitten.
    tien voor half vier moet ik er zijn. Jaime ligt nu nog te pitten....

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nou mijn vriendje is zielig....de operatie is geslaagd en hij heeft een dikke verband-hand :D Maar het gaat goed.
    Wat hebben jullie kinders al grote maten zeg...80..milou nog ruim in maat 74 en ze is toch best lang. Maar heel iel, zal ook wel schelen.
    Mijn moeder heeft voor Milou zo'n combi-sleeper gekocht, beetje gekke oma die dingen zijn kei duur. Ze kan er wel mee doen totdat ze 4 is. Een dekentje zie ik namelijk bij haar niet zitten. Ze gooit hem van d'r af en beng veel te bang dat ze eronder beland.

Semmi; haha lekker he die Rosetjes. Lekker stappen dus volgende week, zal je goed doen! Veel plezier op de camping!

AM:leuke foto's van Kyl bij het raam. M'n moeder had toevallig net ook een muts en handschoentjes voor Milou, zo'n muts met van die oren eraan. Een sjaal moet ik nog zien te vinden.

Sens: dikke knuffel voor Jaime, zielig zeg. Hier worden eigenlijk alle 3 de flessen nog goed leeggedronken, zo'n 550 cc bij elkaar. Ze wordt er echt ff rustig van 's avonds.

Ik ga zo nog ff boodschappen doen. Zo irritant als je zaterdags al weg moet voor vanalles, moet je zorgen dat je vrijdags alles al doet.....Morgen moeten we om 8.30 uur al weg..11 uur begint vrijgezellen feest en we moeten eerst Milou nog naar opa en oma brengen. Ik weet niet precies waar we heen gaan. Tot later!

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    aaah die Jaime...succes bij de ha. Wel fijn dat je nog terecht kan...kan ie d'r in iig ff nakijken.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Brennied hier ook ieltje..hihi. Maakt niet uit toch. slanke dames later :) .
    Veel plezier morgen. Succes met die boodschappen...altijd irritant klusje (behalve boodschappen doen in carrefour in Spanje of Tesco in engeland...).

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie, veel plezier op het vrijgezellenfeestje!

Am: leuke sjaal en muts van mexx! Moet ik ook nog naar op zoek!

Sensee: euhhhh.....ik stop niet met de pil, want die slik ik niet....hahaha. Ben er maar niet weer aan begonnen, aangezien ik na 7 mnd pas met de bv stopte en tot die tijd ook de pil niet had, vond ik het de moeite niet meer om met die troep te beginnen. Wij willen over 3 a 4 maandjes beginnen met klussen.... ;)

Nou, ga nu echt wat doen, want was ondertussen toch nog bezig geweest met Jayna dr uitnodiging voor dr verjaardag. Heb ze nu besteld bij de Hema.

Doei doei!

xxx

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Succes bij de HA!

18. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hoi,

Ben er weer. Wat een leuke foto's van de kindjes. Wat zijn ze al groot he? Ze zeggen niet voor niets dat je zo moet genieten van die babytijd omdat die voorbij vliegt. Nou dat voelt idd zo. Alles gaat nog sneller dan toen bij Joppe. Wat goed dat Lieke al los kan staan. En kyl zo stoer voor het raam. Ik ben al blij dat Pippa zich zelf kan optrekken tot staan in de box en haar bedje. Verder tijgert ze en gaat ze zelfstandig zitten. Hopelijk gaat ze snel kruipen dat zougoed voor haar ontwikkeling zijn omdat haar schoudertjes wat slap zijn (volgens het CB).

Verder gaat het hier wel. Ik ben druk op zoek naar werk. Het Fysioathome gaat ook gewoon door maar mijn plan is nog niet helemaal af. Ik heb al sinds juli niets meer gedaan in mijn vak en voel me wat onzeker. Stom is dat toch he? Maar alles voelt zo dubbel. Ik geniet nu zo en ben bang het straks weer te druk te krijgen. Ook gaat een derde regelmatig door mijn hoofd! Het was weer wat afgezakt maar laatst begon mijn vriend er over. Dat deed me erg veel. Maar sindsdien krijg ik het niet meer uit mijn hoofd. Mijn leeftijd speelt natuurlijk ook een grote rol. Gelukkig zag ik op het forum dat er meerdere oudere mama's zijn...

Fijn dat jullie nog zo regelmatig contact met elkaar hebben. Leuk de foto's van de meisjes bij de kinderboederij!
    Ik ga zo Joppe weer van school halen...
    Zal mijn best doen om vaker te contacten.
    Lfs

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze heeft een babygrieppie. Hij had al tig kinderen daar gehad met dit virusje. Komt nog diarree bij (fijn om vooraf te weten). Ongeveer dinsdag a woensdag moet het over zijn.
    Ik ga ff knuffen met mijn meisje. Tot later.

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Beterschap voor Jaime! Nou dat duurt toch nog wel een tijdje dat babygrieppie, is het een soort buikgriep? Had ze er nu ook koorts bij?

Milou heeft net d'r tand door d'r lip gevallen:( . Het bloedde heel even en toen niet meer. Ze heeft nu een beetje een dikke lip maar verder zie ik niks. Ach ze is alweer flink aan het kletsen dus zal wel meevallen.

Deel Deze Pagina