November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ow Kel en LIS dan zullen jullie wel gelijk hebben over het verlof! Naja altijd lekker ;)

Kel: hier zou Kyllian zn tanden denk ik ook niet laten zien bij de tandarts. Het tandenpoetsen is meestal al een drama.

Trena: jeetje met 3 kinderen er naartoe voor de prikken lijkt me wel lastig? Of gaat Fenna niet mee?

Hier ook rotweer, alhoewel de blauwe lucht nu wel te voorschijn komt.
    Heb echt niets gedaan vandaag. Ga nu maar ff op bed liggen en daarna echt strijken.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: was het de eerste keer dat Daynah mee was naar de tandarts? Ik zou het inderdaad ook niet pushen, wie weet doet ze het de volgende keer zomaar wel.

Lydia: gelijk hen je om een keer een verjaardag dan maar af te zeggen als je je niet zo lekker voelt. Julie ook succes met de prikken morgen!

Monique: erg herkenbaar die harde buiken elke avond...heb ik zo'n 3 weken voor de bevalling van faya last van gehad, en op een gegeven moment in de laatste week bijna de hele dag door. Ik gok ook op een 5 december kindje.....haha:)

Trena: goh, dus je moet alleen met de kids gaan voor de prikken. Hoe laat moet je?

Moest er vandaag niemand anders voor de prik dan Zaphra?
    Wij straks dus die kant op....

tot later...

Liefs Sem

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Nee Fenna gaat niet mee,want word door HA afgeraden in die mensenmassa in de sporthal ivm met besmetting ofzo.Ga haar dus maar bij mn moeder laten ,wil het risico niet lopen dan.
    Maargoed tis mss beetje overdreven,want ze kan het ook in bijv supermarkt krijgen he.
    Het is idd wel lastig met 2 kids alleen te moeten ,maarja is niet anders.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik moet woensdag tussen 11u en 13 u.
    Ook zoiets stoms ,want het gaat op alfabetische volgorde.
    Mijn achternaam begint met H en die van kids met T.
    Ik ben getrouwd,maar kreeg oproep op mn meisjesnaam dus ik moet eigenlijk tussen 8 en 10u en kids tussen 11 en 13u
    Ga het dus in 1 keer doen he ga niet 2 keer heen en weer rijden,pech voor hun.Neem je zelf ook een prik omdat je veel met kindjes werkt?En Len?

5. Hier is het a.s. woe in Capelle aan den IJssel, maar dan ga ik dus niet...1 dag voor haar verjaardag. Op vrijdag is het in Krimpen aan den IJssel, dus als ik ga dan ga ik die vrijdag.
    Wat ik alleen niet begrijp is dat het op donderdag in Rotterdam is, prikken ze op 1 dag op 1 locatie (Ahoy). Ik begrijp dat echt niet in zo'n grote stad.

6. Daynah is wel vaker meegeweest hoor naar de tandarts, maar nooit dat ze zelf hoefde, maar goed nu wilde ze niet. Volgende keer maar.

De traktaties zijn eindelijk klaar. Vanavond nog een lading zalm quiches maken en dan de verse dingen donderdagmorgen en woensdagavond.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Mmmmmm klinkt lekker allemaal kelly,krijg er gewoon honger van :)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Idd raar dat ze dan in zo´n grote stad maar 1 locatie hebben ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    In Amsterdam doen ze ook alles in de Rai.
    Hier doen ze ook Nieuwegein,Houten en Wijk bij Duurstede op 1 lokatie (gelukkig in Houten ;)).
    Ze hadden volgens mij te weinig tijd om meerdere prikpunten te kunnen vinden en alles te regelen.

Wij moeten morgen tussen 3 en 4.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Zo ziet mn tuinpad er nu uit,staat helemaal blank

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

En de lucht zo :)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Laat je jezelf ook vaccineren?

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wow Trena, nou zo erg is het hier niet.
    Zal onze moerastuin alleen maar niet laten zien hihi.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee, vind al die vaccinaties zelf te overdreven. Verder geeft het me geen goed gevoel als ik nu iets in mn lichaam zou laten spuiten met beeb erin.
    Voor Kyllian twijfelde ik alleen nog, maar alleen vanwege evt. overbrengen op de baby straks (hij komt meer in aanraking met anderen vanwege o.a. kdv/psz). Doe het dus maar ook al zegt mn gevoel dat het niet nodig is.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zelfde reden hier,vind het eigenlijk ook overdreven en mn gevoel zegt nee,maar ben als de dood dat Fenna ziek word.

16. Hier regent het ook af en toe heel hard. Het is echt vies weer vandaag. Nu regent het ook weer.....bleghhhhh

17. Iedereen moet gewoon naar zijn gevoel luisteren wat betreft die vaccinatie.
    Ik las net dat de opkomst best groot is.

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier is het nu droog, maar erg grijs en donker buiten.

Ja, iedereen moet doen wat ie zelf goed vindt, maar de andere vaccinaties laten wij ook zetten. En wat is tegenwoordig de kans dat ze nog polio of bof krijgen? Toch ook niet meer zo groot he.
    En de gezondheidsraad zal voldoende onderzoek hebben gedaan dat het veilig is. Ik zou idd ook niet op mijn geweten willen hebben dat ik wat ergs had kunnen voorkomen door het wel inenten.
    Maar goed, iedereen moet het uiteraard zelf weten.

De dag gaat hier echt zo langzaam... Nog half uurtje, dan ga ik lekker naar huis.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: over half uurtje al naar huis is lekker vroeg! :) Nog ff volhouden dus ;)

Ik ga even snel stofzuigen en dan Kyllian lekker op tijd ophalen. Hij wilde niet naar het kdv, vond het zo sneu :( Maar we moeten het toch maar aanhouden 1x in de week, want je merkt nu dus dat hij er echt aan gewend raakt altijd bij mij thuis te blijven.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Bedankt allemaal voor de felicitaties. Vanmorgen ontbijtje op bed gekregen en sloffen, dubbelwandige theeglazen en sokken hahaha. Verder lekker uiteten geweest dus t weekend en krijg de Uggs die nog onderweg uit de VS zijn nog van John. Genoeg verwend dus weer.

Prikken gehaald vanmorgen. t Was heel rustig in de sporthal, weinig huilende kinderen. Jill heeft ook geen traan gelaten. Ze vertrok wel ff dr gezichtje maar had geen last zei ze. Ik vond t daarentegen niet prettig en loop nu met een beurse arm! Watje he ;)

Vanmiddag lekker huisje gepoets op mn verjaardag(je moet toch iets als je t niet viert he ;)) hahaha.

Iemand nog tips voor een baby van 4,5 mnd die elk uur in de nacht wakker wordt? Hij heeft gewoon weer flessen gehad om 1 en 6 uur!! Lekker hoor, NOT.

Panda; Hahaha wat een feest je schoonma weer op bezoek. Had je dr niet van de pannenkoekenboot af kunnen gooien ;)

Kel: Hier ook momenteel een 3 jarige die dus echt niet luistert. Doet precies waar ze zin in heeft, zegt NEEEEEEJHHHHHHHEEE, wil dr zin doordrijven etc. Grrrrrrr, ik hou me rustig,maar af en toe........... Zie je donderdag! Gezellig.

AM: Je moet vandaag wel bevallen hoor, was mn voorspelling

Lin: Balen dat de O nog flink is doorgekomen.

Brennie: Gerard weer lekker thuis?Had ie nog leuke cadeautjes meegenomen uit de VS voor jou en de meisjes? Je zal em wel gemist hebben, des te leuker nu hij weer thuis is he.

Deel Deze Pagina