Wat lief! Heerlijk he zo'n knuffelkind. Hier ook wallen hoor, en nog niet eens de laatste loodjes. Brennie: fijn, mannetje weer thuis. Was wel lang he. Haha, Milou als glitterprinses. Foto! Sens: Sint gezeik? Maken ze zich serieus daar nu druk om? Jaime vandaag prikken, gelijk heb je om Chiel te sturen. Hier zijn verschillende locaties en lang niet zo massal, gelukkig. Vannacht weer geen oog dicht gedaan. Jeetje wat is dat kind toch druk. Lijkt wel of ie dwars door m'n buik heen naar buiten wil. Werd er ook nog extra misselijk van.
Panda: nou hoop dat het alleen een druktemakertje in je buik blijft en niet erna Wel rot dat slechte slapen he. Nou beeb is nog niet in gedaald. Bloeddruk was prima en weer even hartje gehoord. Geen nieuws dus eigenlijk.
AM: Beeb nog niet ingedaald? Nou, dan loop je misschien nog wel een week! Misschien zie ik je zo nog in Houten. Ga over kwartiertje weg om de jongens op te halen, snel langs huis om oproep te halen en dan naar Houten. Panda: he zo'n druk kind. Was Marijn ook in mijn buik, dus bereid je maar voor Brennie: och, je mannetje weer thuis, gelukkig. Hij zal jullie ook wel gemist hebben. Maar wel lekker verwend dus. Nog lekker geknuffeld op de bank? En bevalt de nieuwe bank nog steeds trouwens? Lin: hoe is de vaccinatie bij Jaime gegaan? Sap: Wij zijn ook nog nooit naar de tandarts geweest met Jesse hoor. Ik ben ook al een jaar niet geweest, moet nog steeds een afspraak maken, maar heb er gewoon geen zin in Jesse heeft geen tv op zijn eigen kamer hoor. Dat wil ik echt (nog) niet. Hij ligt bij ons in bed en kijkt tv. Wes slaapt dan rustig door, ik lig dan nog even lekker. Gaat ie vandaag op je werk? Wel helemaal goed uitgeziekt? Kel: jouw kleine meisje ook bijna 3 jaar. Ben benieuwd hoe ze haar zusje zometeen gaat vinden. Jij lekker aan het aftellen voor je verlof? Hier nog steeds erg rustig op het werk, dus ik ben blij dat ik zo weg kan. Loop nog even langs de post en dan naar huis
Ah dan zijn jullie denk ik pas wat later in Houten. Ik wil er gelijk om 3 uur naartoe, wil daarna nog even naar Ngein voor een joggingbroek (heb al mn broeken gepast, maar ws pas ik na de bevalling nergens in. Wel handig om een joggingbroek mee naar het ziekenhuis te nemen dan).
Nou Kyllian heeft ook geen kick gegeven tijdens de prik. Was ook heel snel weer voorbij. LIS: ik had je nog gebeld of je misschien al in de buurt was. Had voor de zekerheid de beker van Marijn meegenomen...maar heb je niet gezien. Zag trouwens helemaal geen bekenden, terwijl anderen die ik ken ook om 3 uur zouden komen. Het ging echt snel daar he.
Wat een bikkel is kyllian ook.Ben benieuwd wat mijn jongens morgen doen,brullen of lachen Jelte durft niet zegt hij,en yorben zegt tegen hem niet bang zijn Jelte, doet niet auw hihiihi
Hihi wat schattig dat Yorben dat zegt. Ik had Kyllian wel gezegd dat het heel even zeer doet en dat het dan zo voorbij is. Dat mama het ook niet leuk vindt om prikjes te krijgen, maar dat het wel even moet. Ook gezegd dat hij een stoere jongen is die dat wel kan. Nou hij vond het daar allemaal ok en leek er heel trots op hihi. Hij zat rustig te kijken bij mij op schoot.
Hallo, Oh heerlijk Brennied je mannetje is weer thuis! Wel fijn gevoel dan altijd als ze weer thuis zijn. En zoveel kadootjes is ook fijn toch? Hoe ging het met de meiden met de prikken vandaag? AM nog niet ingedaald Wanneer moet hij ingedaald zijn? Die foto is lief en lekker boeien wallen...moet je die van mij zien. Heb laatst maar een spul gehaald bij de Hema om ze weg te werken..haha. Ben je er verder helemaal klaar voor al? En Kyl bikkel zeg met de prik! Echt goed. Fajah hoe laat moet jij voor dep rikken morgen toch? Hoop dat het meevalt. En jullie zelf dus ook. Lijkt mij ook wel weer ok want dan weet je hoe het voelt. Gaan jullie eerst en dan de kids? Denk het wel heh? Lis wanneer moeten jou jongens voor de prik of moest je ook vandaag? Lekker hoor wat rustiger op je werk! Jaime is ook nog nooit bij de tandarts geweest hoor. Hoorde laatst of las ik op cb dat ze vanaf twee mee moeten..haha. Panda oh nee zo druk ook in de buik nog en tot misselijk toe dat is niet tof. En je moet ook nog ff. Kon je maar ff een winterslaap houden heh. Knuf. Hier nog steeds niet lekker in het velletje. Soort wattenhoofd ofzo, oren doen zeer en keel en lijf voelt ook niet lekker. Vlagen misselijk. Zal wel combi zijn stressie en niet helemaal lekker. Prik was een drama hier. Ze was zo pissig! Schreeuwen en brullen. Het was daarna ook weer snel over. Ze mocht wat uitzoeken in de bartsmit van chiel. Heeft ze een prinsessenkussen en prinsessen mobiele telefoon uitgezocht..haha. Ze heeft trouwens wel pijn in haar arm nu. Maar chiel heeft niet gewreven....misschien dat dat het was? Sint gezeik is dat wij hier op 5 dec zouden vieren. Nu wil de vader van chiel toch sint vieren maar moet het per se op 5 dec. ik heb gezegd dat kan niet want dan hebben wij een avond voor ons gezin. Dat werd me niet in dank afgenomen. meest pissig was ik nog dat mn schoonmoeder al had gezegd tegen mn schoonzus dat het op 5 dec is. Gaat ze dus gewoon vanuit dat we doen wat zij willen nou nu dus niet. Ik pas. X
Sens: klinkt heel bekend dat Sintgezeik pffff. Schoonmoeders.... Die Jaime, pittige tante Naja gelukkig heeft ze het gehad. Weet ze al dat ze binnenkort weer een prik krijgt? Hier nog niet verteld hoor. Ik had erna een ijsje beloof, waren alle ijswinkels dicht Maar gelukkig vond hij het ook prima dat hij thuis een ijsje kreeg. Heb zelf ook maar kort gewreven over zn arm hoor. Hier dus helemaal geen last. Het indalen kan ook vlak voor de bevalling gebeuren, dus het zegt allemaal niets. Hoop alleen niet dat ik daardoor weer zo'n lange bevalling heb Mn broertje belde net en die zegt dat het vrijdag gaat gebeuren haha. Ik hou het maar op 1 dec. Kyllian zegt nu na Sinterklaas.
Indalen kan zelfs nog tijdens bevalling,komt echt wel goed en zegt helemaal niks over de duur van de bevalling.Kan opeens snel gaan.Kijk naar mij Yorben in 1.5 uur Lin:Ik ga morgen alleen met de kinders om de inenting. Tussen 11 en 13u kunnen we erom. Jelte en Yorben zijn op woensdag allebei om 11u30 klaar op school dus ga dan gelijk van daaruit ernaartoe. Fenna naar mn ouders dan want ze moet ook rond 12 u de fles dus is makkelijker als ze dan niet mee is. Chris gaat hem volgende week halen bij de huisarts,want kan niet vrijnemen voor 5 minuutjes. Gaat dus op een avond bij ha langs. Wat een gezeik zeg over dat 5 dec. Hier heb ik van begin gezegt tegen schhonouders dat ik 5 dec bij mijn ouders vier elk jaar Want mn vader is dan jarig.(leuke dag he) Hij word volgende week 60 jaar. 4 dec houden we het thuis voor ons gezin. Schoonmmoeder brengt het kadootje meestal aan de deur als ze in de buurt is,handig toch,geen gezeik gelukkig daarover.Maar wel over 1000 andere dingen helaas. Dit jaar moeten we ook niet naar schoonouders met kerst,vind ik een verademing.Alleen 1ste kerst naar mijn ouders ,de rest gewoon lekker thuis bij de boom met mn kindjes en ventje.
Heel verhaal, alles weg door herstarten van mn pc, grrrrrrrrrrr. ff Snel dan maar. Ben momenteel ff niet zo veel online, heb erge koppijn dus elke avond vroeg erin. Lin: Zou mooi bij de standpunt blijven mbt 5 dec. Wat een gemekker zeg. En Jaime brullen van de prik, ahhhhhh. John en ik hebben allebei nogsteeds een stijve arm,al 2 dgn. Brennie: Zo lekker verwend door Gerard dus. Lief dat Milou dat zei over papa. Hahaha heerlijk he als ze zulke dingen zeggen. Heb jij ook nog wat van hem gekregen? Lekker genieten nu hij er weer is. Am: Nog niet ingedaald? Dacht t toch echt laatst toen je beschreef hoe je je voelde. Nou ja, komt vanzelf wel naar beneden als hij eruit wil. hahaha. Kyl ook dapper geweest met de prik, goed zo! Ook geen last? Heb jij em nog genomen of niet? Trena: Succes straks met de prik voor de jongens. Hihi die Yorben die tegen Jelte zegt dat ie niet bang hoeft te zijn. Lief. Hoest met Fenna? Doet ze t goed? zoet kindje? Sap: Lekker naar de kapper. Heerlijk. Ben afgelopen week ook geweest, weer lekker blond, maar was erg duur zeg. 96 euro voor knippen en kleuren. Ik vind t niet meer normaal hoor. En heel tevreden ben ik nog niet eens. Kel: Gezellig je morgen weer ff te zien. Ga zo op zoek voor cadeautje vor Daynah. Simone: Alles goed met je? En met de jongens? Panda: Balen dat de kleine je zo misselijk maakt door zn drukke gedrag. Nog fftjes volhouden he. Bastian ok? Sam: Druk aan t werk? Kan je je draai al een beetje vinden? Heleaal goede keuze voor je he. Knuf voor je meisjes. Nienke: Hoe is t met je? Al opgeknapt of toch de mex griep gekregen? Beterschap. Ga zo mn mannetje ff waker maken en shoppen voor de sint. Jill ff ochtendje weg dus even tijd voor ons 2. Ook lekker hoor. Tot later allemaal, knuffel
Zap: balen dat alles dan weer weg is he. Lekker even tijd voor je mannetje, heerlijk dat Jill dan even lekker kan spelen op psz. Opa heeft haar weer gebracht? AM: Zag gisteravond inderdaad de gemiste oproep. Ik heb je ook niet gezien, maar volgens mij stond onze auto 3 auto's van die van jou vandaan toen wij kwamen. Toen wij naar binnen gingen, ben jij misschien net naar buiten gegaan. Het ging idd erg snel allemaal. Jesse was ook een bikkel, Marijn heeft wel even gehuild, maar die was ook aan het bloeden. Volgens Wes prikte ze even mis. Marijn is nu ook erg hangerig, is vannacht ook wakker geweest en voelde warm aan (zijn pyjama was ook helemaal nat van het zweten). Die beker zie ik wel als ik naar jullie krummeltje kom kijken Lin: och, is je schoonmoeder nou echt daar mee bezig? Waar kan een mens zich druk om maken zeg. Lekker belangrijk! Wat vindt Chiel daar dan van? En Jaime dus huilen. Nou, ik kan het me best voorstellen hoor! Is ze niet ziek geworden? Trena: succes met jouw jongens zometeen! Zijn vast ook 2 bikkels en anders is het helemaal niet erg. Wel handig dat je vader op 5 december jarig is Heb je altijd een excuus om niet naar je schoonouders te gaan? Hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder, na dat gedoe van vorig jaar? Nog steeds niet veranderd, zo te lezen? Verder kan ik niet meer lezen. Vanmiddag lekker vrij, heerlijk. Ik vind het echt niet erg om te werken, maar als het niet druk is. Bleh!
Zaph:Jezus zeg zoveel geld voor knippen en kleuren,ik betaal maar 39 euro voor datzelfde???? Fenna is een erg lief rustig kindje.Slaapt veel (doen al mn kinders ) En huilt eigenlijk bijna nooit.Alleen als ze uit bad moet Ik moet straks om de prik voor mezelf en de jongens.Ga nu eerst Fenna naar mn ouders brengen.Hoop niet dat ik ook zo stijve arm krijg ervan. Am:Al een baby?MELDPLICHT Doei doei xxx
meiden, sorry dat ik het deze week even laat afweten, maar ik heb het er gewoon heel moeilijk mee dat mijn opa is overleden. ik ga me straks klaarmaken, kindjes wegbrengen (die ook nog ziek zijn, hele gezin mega hoesten koorst overal pijn, dus ga van de mex-griep uit) dan mijn zus ophalen, dan gaan we naar de aula. om kwart over 1 is de crematie ik heb gisteravond na de condoleace, samen met mijn oom een neef de kist dichtgedaan, dat was zo moeilijk, zeker de schroeven erin draaien.... mijn maag keerde om. en vanmiddag houd mijn vader een toespraak, al denk ik dat hij dat niet gaat redden, dan neemt zijn vriendin het over, en ik hou ook een toespraak........ keb zo de zenuwen. krijg ook geen hap door mijn keel, zit nu achter de drinkontbijt, heb ik iig iets binnen. ik probeer snel weer normaal mee te posten. liefs Nienke
Och Nienke, dat is waar ook. Ik heb je nog helemaal niet gecondoleerd. Heel veel sterkte. Zo'n moment van afscheid nemen valt niet mee. Pas je wel op, zeker met dat jullie allemaal ziek zijn? Trena: hoe doe je dat, kindjes maken die zoveel slapen? Lekker hoor.
Heel veel sterkte Nienke! Komt slecht uit dat jullie ook nog eens ziek zijn. Robine: echt duur, dat knippen en kleuren, vooral als je niet eens helemaal tevreden bent. Ja alles ok met Bastian, hij wordt weer iets minder puberig volgens mij. Ben benieuwd hoe hij morgen op de prik reageert. Trena: haha idd, hoe doe je dat, zulke slaapkindjes maken? Sens: whaha Jaime zo brullen met de prik. Past wel bij haar, toch? Gelijk heeft ze! Die redt zich wel, later. Jij bent ook al een tijd niet lekker he. Wel logisch met al die stress en toestanden. LIS: ach gos, Marijn misgeprikt. Heeft hij er nu nog last van? Ik moest vanmorgen bloed laten prikken, denk dat alles wel ok is. Was op de fiets, wat een wind zeg! Kwam er in de 1e versnelling nauwelijks tegenin. Zegt misschien ook iets over mijn conditie, haha.
Zaph: irritant die koppijn zeg! Ging je nog langs de ha? Alweer Sintshoppen? Dacht dat je klaar was hihi. Ow ik was trouwens vanmorgen bij de Trendhopper en zag ons dekbedovertrek daar nog. Mocht je dezelfde willen hebben. LIS: arme Marijn. Het ging echt snel he, we stonden binnen 5 minuten buiten. Jesse dus ook zo stoer geweest. Trena: ik wil ook wel het recept voor een slaapkindje Alhoewel Kyllian dat als baby ook wel was. Het recept voor een uitslaapkindje dan hihi. Trico: heel veel sterkte vandaag. Begrijp dat je er wel naartoe gaat ondanks dat jullie misschien de mex griep hebben? Panda: nou wat een slechte conditie heb jij zeg! Ik kwam zelfs in de 5 makkelijk vooruit (met auto ) Nee echt een rotwind he. Ik doe maar weer even mn meldplicht Geen nieuws hier, buik nog steeds even dik Kyllian ligt nu op ons bed te slapen. Hij wilde samen even liggen en viel dus in slaap. Heerlijk even rust. Voor mezelf ook wel lekker om even te liggen, maar ik slaap 's nachts nog slechter als ik overdag ook slaap. Doe het dus maar niet, even rustmomentje alleen beneden.
Zo weer ff sint geshopt en voor Daynah morgen. Ben al geslaagd voor dekbedden bij de Leen Baker Am. Zag ze gisteren in t krantje en ben ze meteen gaan halen. Hangen nu te drogen en kunnen morgen op ons bed Nienke: Heb echt met je te doen hoor. Allemaal aan de mex griep en ook nog zo een moeilijke begrafenis/crematie. Heel veel sterkte meis, denk aan jezelf. Knuffel. Trena: Waar laat jij je dan knippen!??! Ik vind t echt aso duur hoor al die kappers, moest eigenijk eens zo een thuiskapster vinden, dat scheelt een hoop centjes. Yannick zal ook een dure worden straks, jongens moeten toch regelmatig geknipt. Jill kan 2x per jaar, is genoeg Hoe gingen de prikken? Lis:Lekker handig dat ze mis prikten bij Marijn, dat arme jongetje krijgt steeds al genoeg te verduren met zn valpartijen en ongelukjes. Met jou ook alles goed? Panda: Vandaag had je echt een excuus met die harde wind dat je niet vooruit kwam. Hahaha. t Stormt echt hard he. Zijn jullie al uit de naam voor de kleine? Ga ff thee drinken, Jill is boven op dr kamer aan t rommelen met pyama aan. Wilde in bed, maar maakt nu een pestherrie dus slapen zal er wederom niet van komen. Jammer hoor, echt van de een op de andere dag was dat over. Nu al ruim 2 maanden. Heb trouwens vanmorgen bij de AH een fotosessie van Yannick laten maken. Hij was zo wakker en lief dacht ik probeer t ff. En leuk dat ie t vond. In een mandje, in een kistje in een emmer.Hahaha. 9 dec zijn ze klaar, ben benieuwd. Liefs
Prikken gingen heel goed,jongens allebei geen kick en ik heb er zelf ook niks van gevoeld Over 3 wkn volgende. Tja geen idee hoe mn kinders zulke slaapkoppen zijn,ik en chris allebei eigenlijk helemaal niet.Ik slaap wel graag,maar kan nooit lang erin blijven liggen. Zaph:Ik ga hier gewoon in het dorp naar de kapper,echt niet duur he.Ben er verbaasd over dat jij zoveel betaald zeg.Niet normaal,maar zal de stad zijn zeker,toch niet beter verhuizen naar een dorp dan??? Trico:Veel succes vandaag,zal zeker moeilijk zijn ,denk aan je *knuf* xxx
Mn mannetje heeft zn eerste tandje...........zucht, wat gaat t hard. Zag em ineens, althans ging eens ff voelen en toen bleek er al een ondertandje door te zijn gekomen. Dat verklaart ze spuitluiers en rode wangen