En Kelly Daynah flink verwend zeker? Vind het erg leuk voor Lydia een derde kindje,al was ik volgens mij de enige hier die het nog niet wist.... Maakt niet veel verschil hoor of je er nu 2 of 3 hebt vind ik,in het begin natuurlijk wel,maar als je eenmaal je draai hebt gevonden gaat alles gewoon net als anders.
Wat leuk Kelly dat Daynah zo verrast was toen ze dr kado zag!!! Hebben jullie een leuke dag gehad? Ben benieuwd naar de spam! Ik zal ook ff wat blije Nick spam erop gooien, mn lieve schat...
Daynah nog van harte, maar heb je vandaag al gezien en een cadeautje gebracht he! Was erg gezellig bij Kel. Meisjes lekker ff gespeeld en wij bijgekletst. De taart was weer heerlijk Lydia: Ook nu officieel dan: Van harte met je 3e zwangerschap! Fijn dat de echo goed was. Echt weer een kindje in de maak he. Kan je t al bevatten? Sap: Wat een lieve Nick spam. Hij doet me zo aan Yannick denken als ik hem zo zie zitten. Hahaha. Alleen heeft Yannick meer spek op zn pootjes Lol.
AM: Je schoonmoeder is getikt! Moest wel lachen om de opmerking van Panda, compleet servies voor dr kop hahahaha. En Kyl is precies even lang en even zwaar als Jill hahaha. Wat een toeval.
Bastian is ook een bikkel, heeft niet gehuild toen hij de prik kreeg. Scheelde niet veel hoor, haha, zijn wangetjes werden al rood, maar toen was 't al voorbij. Hij heeft er geen last van geloof ik. Lieve spam! Trena: ik hoor van iedereen die een derde kindje heeft dat de derde gewoon meedraait en niet voor meer drukte zorgt. Kan me daar wel wat bij voorstellen.
OH dat is echt irritant. Ik vermoed dat Jaime dat ook heeft. Ze doet vrolijk, maar zegt wel steeds dat haar arm nog zeer doet. Denk stijf, maar geprobeerd uit te leggen maar dat begrijpt ze nog niet zo goed.
Lieve Lis, Nogmaals heel erg gefeliciteerd! Het is jullie gegund. Wel dubbel en ben stiekem ook een beetje jaloers op je maar misschien komt het hier ook nog wel. X
AM keurig toch! Al vind ik 96 wel klein dan als ik hem naast Jaime zie, scheelt het wel wat, maar niet bijna 6cm volgens mij. Ach ze meten ook klote op cb..vind ik dan..haha.
Oh is Jayna ook zo van het rekken? Jaime rekt met alles zo erg niet normaal zeg..pfff. Ik begrijp ook niet dat ze dan niet moe zijn op een moment...en maar kletsen of niet? Volgens mij is Jayna ook zo'n kletstante? Grappig dat je dan trouwens verschil ziet tussen de meiden en Faya zo anders is dan Jayna. Hoe doe je dat met kopen Sint Kadoos als ze erbij zijn?? Jaime ziet het en ik ben bang dat ze het dan herkent als het straks in de zak zit.
Jeetje Sap die ogen en vorm van gezichtje...hij lijkt precies op Lieke hoor! Mooie foto's Lief kereltje is het.
DAYNAH gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad en ben je lekker verwend! Ik wil spam zien!!!!!! Am je schoonmoeder heeft idd een bord of wat panda zegt servies voor haar hoofd zeg. Pfff. En alsof je erop zit te wachten om sint daar te vieren als ieder moment je kind geboren kan worden. Ik begrijp niet dat ze zo redeneren dat is echt belachelijk. En ook hoe nonchalant die mail geschreven is...brrr. Zou die van mij kunnen zijn......bleh. Volgens mij heb ik verder wel gereageerd. VAndaag was ik in Apeldoorn voor een congres, was leuk! Kunst en cultuur als kans. Met name gericht op cultuureducatie voor kinderen (vanaf 0 jaar) en wat voor invloeden cultuur heeft op kids. Ik wist dat al wel maar goed om nog een keer te horen. Verder goeie tips om alles toepasbaar te maken. Ik kan aan de slag volgend jaar als mn beleid is vastgesteld . Maar echt leuk. Was er samen met de directeur van de muziekschool, leuk mens. Oh en auto rijdt nog steeds geweldig. Raar hoor want ik rij niet anders maar weggebruikers reageren anders op zo'n grotere auto dan op een kleintje. Echt apart, maar wel makkelijker . Verder ff wennen aan regensensor (maar wel lekker) en ook automatisch licht als het bepaalde donkerte is..Ik ben het soms niet helemaal eens met die sensoren hoor..haha maar meestal wel. Morgen gaan we een huis kijken in Amstelveen. om 13 uur daar. Ben benieuwd! X
Lin: ik zie dat het wat nonchalant overkomt maar zo bedoelde ik het niet. Voor ons is het ook weer een groot wonder en we zijn hartstikke blij. Alleen nog steeds onwerkelijk.
Goodmorning, Sap: Wat een lieve spam van Nick zeg. Ik vind hem echt heel veel weg hebben van Lieke. Hoe is het verder met jou. Voel je je alweer wat beter dan vorige week? Lin: Nog helemaal blij met je auto dus. Kan ook niet anders natuurlijk. Suc6 vandaag met het huisje kijken. Be benieuwd of het wat is. Zap: Gezellig dat jullie er gisteren even waren. Yannick is zo cute en geeft kik zeg. En Jill is ook zo'n schatje. Trena: Hoe is het met je stijve arm, is het al wat minder geworden. Sem: Leuk dat je gisteren even heb gebeld. Gezellig om even bij te kletsen. Jayna nog wel gaan slapen? Jullie alvast veel plezier van het weekend heh. Maar dat gaat wel lukken denk ik. Monique: Kyllian is weer helemaal goedgekeurd. Geloof dat de meeste kindjes wel gelijk op gaan. Voel jij je verder nog goed? Ben je het zat aan het worden of mag het nog wel even blijven zitten. 26 nov is het iig niet geworden. Ga dus ook maar voor 1 dec. Lydia: Hoe ver ben je en wanneer ben je uitgerekend. Heb je veel kwaaltjes of valt het allemaal wel mee? Jij had toch ook zal last van maagzuur. Als ik dadelijk bevallen ben en heb nog genoeg over, stuur ik het wel op naar je....hahahahahaha. Iedereen nogmaals bedankt voor de felicitaties. De laatste novkindje is ook 3 geworden. Ze is gisteren al enorm verwend. Ze heeft een aantal spelletjes gekregen, Kabouter Plop spel, Huis Boompje Beestje, kralen, klei, schommelwieg voor haar pop, mini baby born set. Van mijn schoonvader bonnen van Zara (die gaat nooit op zoek naar een kado, maar komt met 100 euro met bonnen aan) En ze heeft zelfs haar 1ste uck's gehad, van haar suikertante. Ze heeft ze nog eerder dan haar mama.....hahahahaha. Van mij had het niet gehoeven hoor ik vind het nog al wat om aan te nemen en haar suikertante geeft al zoveel. Vandaag trakteren op de psz, vanmiddag prikken halen en om 17.15 uur een bezichtiging....ja ja na een tijdje komen er weer mensen kijken. Gisteren belde de makelaar. Ben dus al bezig met opruimen etc. Ik ga even spammen van gisteren. lfs