En daar is ie de kapoentjes fiets. Ze wilde gisteren heel de dag fietsen....hahahahahaha. Geslaagd cadeau dus.
En de laatste met mama......wat dik ben ik geworden toch. Van heel de Weight Watchers is niets meer te bekennen. Jullie begrijpen wel wat ik na de bevalling weer ga doen....hahahahaha
Leuke spam Kel! Ze is al goed verwend. En de hele dag fietsen haha. Op haar verjaardag mocht dat wel een keer in de kamer hè. Het was zulk snertweer gister. Maagzuur mag je houden hoor! Had ik idd ook veel last van, bij allebei. En hou es op over WW. Je bent zwanger hoor! SAP: Nick is een knapperd! En hij lijkt idd erg op Lieke! Is het bij jou inmidds al wat minder druk? Je had het laatst erg druk met van alles. AM: hoe was het gister bij je moeder? Weer gered om naar huis te komen? Heeft ze mooi huis? Lin: weer goed cultureel bezig geweest gister dus? Is er nog Sinterklaas op je werk? Volgend mij werd dat elk jaar wel groots aangepakt toch? Ik ga de jongens ff in bad doen. Heb al gestofzuigd en gedweild beneden. Nu ook nog eens wat opruimen... Zucht. Dat houdt nooit op hè.
Daynah, nog van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad met veel cadeau's Gister een werkdag gehad...pfff...6.30 uur hier van huis vertrokken en gisteravond om 20.30 uur thuis. Ff op de bank liggen werd slapen tot 0.00 op de bank waarna ik meteen naar mijn bed ben gegaan. Vandaar mijn late reactie...sorry Kel! Ik heb ook helemaal niet bijgelezen. Vanmiddag prikjes halen voor de meiden, beslissing is genomen. Daarna personeelsfeest van Gerard's werk. Lekker uiteten in een thema restaurant. Wel weer laat thuis...meiden slapen bij opa en oma. Ik hoop echt dit weekend ff te kunnen reageren. Tot later meiden!
Oke...milou is erg lief aan het spelen zelf en Amy slaapt. Dus toch ff tijd gehad om snel bij te lezen. LIS: super gefeliciteerd! Fijn dat de 1e echo goed was. En komt allemaal goed met 3 kids in jullie huis, haha. Am: nog geen beebje voor jullie...wordt lang wachten nu. Kyl mooie cijfers hoor. Milou is echt een lichtgewicht vergeleken met jullie kinders. Sap: wat een mooi mannetje is Nick zeg! En wat lijkt hij op zijn zus! Jullie beslissing dus ook genomen mbt prik. Wij hebben echt tot vanochtend getwijfeld, ik wil eigenlijk niet, gerard wel. Moeilijk allemaal hoor. Hoe gaat het met Nick zijn hoofdje, alle metingen goed?! Lin: aaah Jaime bijwerkingen. Ik zou het ook even melden. Luek dat jullie morgen voor een huis gaan kijken. Sem: gerard had 2 dagen vrij, dus ff lekker tijd voor ons. Zaph: hoe gaan de nachten met Yannick? nu beter dat het tandje door is? Snel hoor! Kel: wat een mooi meisje is jullie Daynah toch! En je niet druk maken hoor dat je nu lekker bol bent, ahah. Hoort erbij, je ziet er hartstikke goed uit. Komt allemaal weer goed met je. Trena: het is allemaal goed gegaan dus met de prikken? Alleen stijve arm nu? Yorben en Jelte nog lekker knuffelig met hun zusje? Zometeen ff boterham eten met de meiden. Als milou slaapt, kan ik hier ff wat stofzuigen enzo..en later naar de prik. Bah, echt geen zin in. MOrgen hebben we trouwens sint van de buurtvereniging. MOchten ze allebei een kado uitzoeken van 10 euro en een stukje wat de sint kan vertellen. Ben benieuwd of ze bij de kerel op schoot gaat. Wij vergeten werkelijk iedere dag de schoen te zetten. Ik heb nog schoenkado's maar die gaan dus niet op Ach ja....dan maar op 5 december erbij. Ik vind het ook moeilijk voor een kado voor Milou. Ze krijgt al een baby born pop met vanalles erbij als groot kado. Mss nog een step met luchtbanden ofzo...staat iig niet binnen
Voor nu alleen even een kort berichtje. Zag wel leuke foto's van Nick! Echt een mooi ventje! Ook leuke verjaardagsfoto's van Daynah! En die taart ziet er mooi en jummie uit! Geen nieuws hier, maar ben erg moe. Vannacht veel wakker gelegen. Vanmorgen de weekendboodschappen gedaan en gestofzuigd. Dat voel ik erna wel. Ga zo met Kyllian naar boven. Zelf even strijken en kijken of we daarna samen op bed kunnen liggen.
Monique: doe je lekker rustig aan meid. Hier ook niet geslapen vannacht. Hadden we beter samen op het forum kunnen zitten Brennie: Het is ook lastig heh die cadeau's. Ik weet het voor volgende week ook niet hoor. Wacht even nog dit weekend af krijgen we ook nog visite voor haar verjaardag en dan maar kijken voor iets leuks. Jij ook suc6 bij de prikken. LIS: Ik heb het maagzuur nu ook zo erg. De rennie's fabricant is echt super blij met mij. Daynah had vanmorgen getrakteerd en ze mocht een kaarsje op een taartje uitblazen. Zat ze te vertellen dat een ander jongentje haar kaarsje steeds ging uitblazen.....zit ik net even snel de foto's te bekijken en je zag toen dat de leidster het mondje dichthield van het jongentje....hahahahahaha ik zal ze lateren even spammen. Zo heel mijn huisje blinkt weer en is keurig opgeruimd. Bezichtiging kan dus plaatsvinden. Ga Daynah wakker maken, want we moeten naar de prikken.... Liefs Kelly
Kelly: hihi het hoogzwangere nachtclubje. Weer een bezichtiging! Is inderdaad tijd geleden he... nou hoop dat het een keer de juiste mensen zijn! Wat een stout jongetje heeft Daynah in dr klas Suc6 met de prikjes! Vergeet ik nog bijna je mooie buik! Je bent echt niet dik, maar wel echt zwanger! Brennie: de meiden vanmiddag ook prikjes dus, sterkte ermee! Hier denk ik ook niet echt aan schoen zetten haha. Kyllian vraagt er zelf ook niet om. Morgen toch maar even iets kopen, heeft hij iedere zaterdag zn schoen gezet. Kyllian is in slaap gevallen terwijl ik aan het strijken was en hij tv aan het kijken op ons bed. Lekker even rust dus. En nu beginnen de harde buiken weer, duidelijk druk geweest vandaag dus
Jeetje AM je bent bijna 39 weken zwanger pffff. Slaapt kyl nog? WEl ff lekker heh dan rust. En nog wat van je schoonma gehoord? Kel hihi ik ben benieuwd naar de foto met dat jongetje dan..hihi. Leuke foto's van Daynah en wat worden ze groot dan als je haar zo metJill op haar kamertje ziet. En jij schoonmaken en opruimen....dat hadden die mensen waar wij dat huis van hebben bekeken net ook wel mogen doen zeg. Brennie jij bent ook altijd druk heh. Gezellig avondje weg! En succes met de prikken zo. Hopelijk hebben ze er weinig last van. wie doe je eerst Milou of Amy? Lis maakt niet uit hoor maar het stond idd wat gek hoe je het schreef net of je er niet blij mee bent. Ja hier morgen op het werk sinterklaas en zondag bij chiel zn werk. leuk! Zo Jaime was in de auto in slaap gevallen al slapend op de bank gelegd, had even rust maar toen ze wakker werd was het brullen..haha. Huis gezien en het was een mooi huis hoor zeker wel of althans een huis met potentie er moet nog veel gebeuren maar wel heel ruim. Nadeel alleen is dat het toch wel erg dicht bij de snelweg ligt op de kaart leek het wat verder er vanaf. Maar echt zo dicht meter of 40. Nu gaan ze die weg ondertunnelen maar daar zijn ze mee bezig van 2014-2018 dan zit je dus vier jaar in een bouwput. Dus het wordt hem niet. Maar zeg wat een klerezooi in het huis helemaal niet opgeruimd vies ook heel raar. Op de ouderslaapkamer lagen er onder de dekens op het bed allemaal spullen en tijdschriften echt wazig. Ga ff mn rollade aanbraden x
Sens: ja Kyl slaapt nu nog. Normaal niet 's middags hoor, alleen af en toe als we samen op bed gaan liggen. Niets van schoonmoeder gehoord en Djurre had er ook nog niets mee gedaan. Stiekem hoop ik dat de beeb 1 van de komende dagen gaat komen. Alhoewel ze dan ws nog niet begrijpt dat we niet komen.... Het irritantste vind ik gewoon dat er totaal niets in overleg gaat. Alles wordt gewoon gepland en wij worden dan verwacht. Ze zal afspraken onder voorbehoud ook echt niet begrijpen. Het huis viel dus wat tegen (naja het huis niet, maar er buiten wel). Nou in ieder geval leuk en goed om al wat rond te gaan kijken toch, zo zie je alle verschillen. Ik hoor Kyl nu boven...
Hier ook voor t eerst sinds een maand of 2 , 2 slapende kindjes Heeeeeeeeeeeeerlijk!!! Kel: leuke foto's. Stuur je die van Daynah en Jill ff naar me door in full size svp? En ook de eventueel anderen die je hebt. Je ziet er prima uit, de ww wacht nog maar ff Am: Goed zo je hebt je weer gemeld,kan nooit lang meer duren nu. Spannend hoor elke dag weer. Lin: Vaag zeg dat de mensen zo een klerebende in hun huis hadden bij de bezichtiging. Kun je toch niet maken!? Willen zeker nog niet snel van hun huis af, hahaha. Jammer dat t em niet gaat worden. Brennie:Veel plezier vanavond, lekker genieten van de roseetjes samen met je mannetje Hoe gingen de prikjes? Lis: Helaas, huishouden houdt idd nooit op! Net als wassen, denk je Yes ik ben bij, heb je weer 2 wasmanden vol hahaha. Hier alles ok. Vanorgen ff met schoonmoeder naar een prachtige grote intratuin geweest. Helemaal in de kerstsfeer. Ben zelf alleen nog niet into kerst hoor, ff eerst de sint. Daarna ff langs JOhn zn tante gereden, die had een mega pan Hache gemaakt en vroeg of ik ook wat wilde. Meteen gehaald natuurlijk, hij is nl erg lekker. Dus vanavond smikkelen. Verder rustig weekend eindelijk. Beetje sint shoppen en zondag kraambezoek!!!! Jaja echt waar, na bijna 5 mnd! Bizar he. Hopelijk komen ze niet aan met kleertjes maat 56 Ow ja, gisteren had Yannick nog maar 1 voelbaar tandje, vannacht is nr 2 doorgekomen! Nu heeft ie er dus 2 beneden, de schat.Mn mannetje wordt veel te snel groot. Laterz
Kel:Mooie spam van Daynah haar verjaardag.Ze is idd verwend maar weer.En ze krijgen al zoveel in deze maand he.Mn stijve arm is weer over,heb er maar 1 dagje last van gehad.Jongens klagen nergens meer over. Lin:Raar van dat huis dat het zo slordig was,als er dan iemand komt kijken zorg je toch in ieder geval dat het een beetje fatsoenlijk is he? Nog gezeik over 5 dec gehad? Morgen feest van mn ouders.Om 18u begint het. Moet eerst smorgens naar de kapper.Ze gaat het mooi opsteken.Dan smiddags komt mn nichtje en ga ik haar haar krullen met Zo´n babyliss krultang.Lekker middagje tutten dus,nagels lakken enz. Ze blijft hier dan tot het feest begint. Ik heb er zin in. De volgende dag hebben we weer feestje van Chris zn oma die 89 word.Ook komt de sint dan bij oma op bezoek en zullen de kids wel weer kadootjes krijgen .... Weet niet of ik morgen nog online ben. Wens jullie een fijn weekend. xxx
Nou hier de prikken gehaald. Daynah heeft geen kik gegeven. Ze hadden hier in Krimpen aan den IJssel niets afgeschermd, dus je zag best veel huilende kindjes en niet zo'n klein beetje ook, dus ik dacht dit wordt natuurlijk niets zo, maar goed geen kik gegeven.Mocht ze een kleind cadeautje uitzoeken ( ja of dat ze niet genoeg heeft gehad). Trena: Veel plz morgen op het feest maar dat gaat wel lukken denk ik. Zap: Ik zal die foto's later even doorsturen naar je. Heb er nog een paar. En nu nog kraambezoek na 5 maanden.....lekker op tijd Suc6 met de Sint aankopen. Lin: Ik begrijp dat echt niet heh. Je wilt je huis toch verkopen dus zorg je dat het netjes is? En zo dichtbij de snelweg is idd niet fijn. Volgende keer beter. Monique: Heb je nog wel een beetje kunnen rusten vanmiddag? Ik moet zeggen heb nu ook wel last van harde buiken, maar ik ben veel te druk geweest gisteren en vandaag. Vanavond dus rustig doen. Ik ga even weer naar buiten met Daynah die wilt heel de tijd fietsen of kleien ( ja Zap jouw cadeau valt ook goed in de smaak). Maar kleinen wordt het nu even niet aangezien alles netjes is nu, dus dan maar fietsen en het is droog. Tot later. Liefs Kelly
Kel: Kleien is ookk klote, allemaa stukjes klei in je huis, hahahaha. Nou ja, wel een leuk cadeautje dus! Lukt t goed op dr fietsje?