November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha Kel ja die klei het is leuk en ze vinden het ook leuk (ik klei ook altijd mee olifanten vissen..haha) maar idd overal die stukjes. Zou het ook niet gedaan hebben nu je huis net keurig is.

Fajah veel plezier op het feessie van je ouders. Leuk zo'n middagje tutten. Je kan met stijltang trouwens ook heel mooie krullen maken. Ik weet alleen niet hoe, of tenminste weet het wel maar lukt me niet 8). En maar kort last van van je arm. Jaime had het vanochtend nog, vanmiddag was het volgens mij wel zo''n beetje over.

Zap leuk naar de intratuin. Welke was je geweest? Tuincentrum overvecht vind ik altijd zo mooi met de kerstshow. Maar jij geen spullen gekocht? Ohhhh lekker hachee...altijd goed! Haha en nog kraambezoek..whoeeehaa moest ff lezen dacht dat jij op kraambezoek ging maar komt bij jou.... En al zo snel 2 tanden...pfff gaat idd te rap.

AM hoe is het met je? Echt raar dat ze dan al zou de beeb nu komen nog zou denken dat jullie er dan zouden zijn zeg. Heeft ze dit met alles? Heeft Djurre trouwens broers of zussen? En doet ze dat daar ook bij? Ik zou er ook gek van worden hoor. Hier wordt het nog wel gevraagd maar goed die vraag is eigenlijk dan ook weer geen vraag heh.

Zo Jaime ligt in bed ze is nog wakker hoor haar nog praten. Heeft dr schoen gezet wortel erin en bakje water voor het paard..haha.
    Chiel gaat zo de nieuwe modem installeren ben benieuwd. Hoop wel dat ie het dan doet snel.
    Hier lekker rollade met opgebakken aardappelen en worteltjes gegeten! Lachen want we gingen naar de buurtsuper. Zijn we aan de beurt zegt die kerel waar kan ik jullie mee helpen dames. Zegt Jaime: onze aardappelen zijn op en we moeten nieuwe hebben..whaaahaaaaa iedereen in die winkel lag in een deuk.Ze heeft daarna ook de wortels 'besteld' en dat alles in de hoop een bananenschuimpje te krijgen...hahah. Dat zegt ze al voordat we erheen gaan. Maar ze kreeg m dus helemaal blij. Heeft ze bewaard tot we weer thuis waren en daarna lekker opgepeuzeld...

Ik ga de pc afsluiten want chiel gaat datmodem installeren. AM niet bevallen hoor en anders sms'en! Ik weet niet of en wanneer het modem het weer zal doen. Hoop gewoon meteen, maar in die brief staat dat ie iig 30-60 minuten nodig heeft om weer signaal te krijgen :(

Meiden fijn weekend!

lfs

2. Woensdag op het kdv kaarsje blazen.

3. Cadeau uitpakken op het kdv

4. Traktatie uitdelen bij haar vriendinnen Sanne en Anne.

5. Vandaag op de psz, even gek doen met haar vriendje Quinten.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zaph: ow jummie hachee!! Hihi nog kraambezoek. Nou als je maatje 56 krijgt schuif je het maar weer door hoor haha. Welke maat heeft Yannick nu? Volgens mij ben ik al veel te veel vooruit aan het kopen. Had bij kleertjes.com maat 68 en 74 besteld, maar dat zal nog wel ff duren haha.
    Schattig alweer 2 tandjes die Yannick :)

Trena: alvast heel veel plezier morgen!!

Kelly: wat hebben we toch stoere kinderen he met die prikken ;) Hoe was de bezichtiging?

Sens: hihi die Jaime in de winkel. Kyllian praat vaak ook voor mij. Vandaag zochten we bijv bessensap. Wij naar een verkoopster gelopen en Kyllian vraagt meteen waar de sap staat haha.
    Ikke en bevallen binnen de tijd dat je modem het nog niet doet? Haha je maakt een grapje ;) Duurt echt nog wel even hoor hihi. En tuurlijk sms ik gelijk! Denk dat ik wel een paar smsjes verstuur als het begint hoor hihi. Heb bij Kyl een hele nacht met vriendin die toch aan het studeren was op msn gezeten, hielp wel die afleiding.
    Djurre heeft een jongere broer, die ook een vriendin heeft. Daar zal ze het ook wel bij doen, maar geen idee wat zij ervan vinden. Is voor hun natuurlijk ook een andere situatie. Ik krijg gewoon het gevoel dat nu ieder jaar al vast staat waar we met pasen, 5 dec en 1e kerstdag moeten zijn.

7. En dan nu zingen voor Daynah

8. Let nu goed op het jongentje rechts, die dacht het zingen is klaar dus ik kan blazen....hahahahaha

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: wat ziet het er op de psz bij Daynah gezellig uit!! :) En dikke pret met dr vriendje hihi.

10. Dan maar even de mond dichthouden zodat Daynah kan blazen...hahahahaha

11. Ook hier de traktaties uitdelen.

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hahahaha dat jongetje! :D

13. En dit is de laatste hoor. Even met mama op de foto vanmorgen.

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Leuk!
    Enne...je bent niet dik, je bent zwanger.

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian ligt al sinds 5 uur te slapen. Hij had een stoel op zijn teen laten vallen en was na hard huilen op schoot in slaap gevallen. Heeft dus helemaal geen eten gehad ofzo. Naja, hij gaat wel vaker zonder eten naar bed.

16. Zap: Het fietsen gaat super goed. Ze had het snel door hoe het moest....gelukkig maar.

Lin: ahahahhahahahahaaha die Jaime met haar aardappels. Geweldig toch hoe kinderen opmerkingen kunnen plaatsen.

Monique: Ik heb nog niets gehoord van de bezichtiging. Het was natuurlijk ook laat en nu weekend. Zal volgende week pas wat horen. Maar ik moet zeggen ben er helemaal niet mee bezig en hoop eigenlijk ook dat het niets is. Heb nu geen zin om me ook bezig te houden met verhuizen ed.

Simone: Weet ook wel dat ik zwanger ben, maar waarom overal dan? Ik ga dadelijk echt wel weer aan de WW. Komt ook helemaal goed hoor.

lfs

17. Ach gos arme Bastian. Jij heb wel lekker rust. Maar wordt hij nu niet heeeeeeel vroeg wakker dan?

Ik ga ook op de bank nu. Ben kapot. Ik heb in 3 nachten maar iets van 10 uur geslapen nu. Ik kan gewoon niet meer slapen, dus al iemand tips heeft graag. Ik zou graag een slaappil willen nemen, maar ja dat mag niet.

Liefs Kelly

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Ik had Bional gekocht, homeopatisch slaapmiddel. Geloof dat t niet echt aangeraden werd, maar stond ook niet op dat t niet mocht tijdens de zwangerschap. Een enkele keer heb ik er 1 genomen. Je mag er 1-3 per keer. Ik hield t dan bij 1 hoor. Sliep wel ff lekker en volgens mij heeft Yannick er niks aan overgehouden. Leuke foto's vn Daynah dr verjaardag!

Lin: hahaha die Jaime die alles doet voor dr bananenschuimpje. Lachen. Ik moet ook altijd zo lachen als Jill en ik in de AH zijn en ze met dr eigen karretje naar de worstafdeling spurt in de hoop dat ze dan een worstje krijgt. Gaat ze heel zachtjes staan mompelen tot iemand haar hoort hahaha. Sukkels.

Panda: Arme Bastian, zielig he als ze vanuit huilen zo in slaap bij je vallen. Hopelijk slaapt ie de nacht goed door.

Am: Yannick zit nu in 74. 68 past nog wel, maar krapjes, zeker bij zn worstenbeentjes en spekpensje hahaha. Dus over een maand of 4-6 kan je in de 74', die maat staat voor 6-9 mnd.Yannick is iets eerder ;)

Zag trouwens gisteren in Jill dr CB boekje dat ze bij de controle van 5-6 mnd ook 8800 gram woog. Ben dus nu benieuwd wat Yannickje weegt, denk ook zoiets, dus uiteindelijk gaan ze gelijk op. Ach Jill is ook een slanke den geworden, komt met Yannick ook wel goed ;)

Ga weer ff popstars kijken. ff tjes dan, ik vind dat programma zo langdradig.

Liefs

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Ik vind die avater van jou een beetje ranzig hoor. Doe dr eens een leuke Daynah foto in ;) hahaha. Smerig gewoon. Bah. Zo zit dat nu ook in jou buik.

Deel Deze Pagina