Hallo. Sem: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Len!! Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad bij K3. Vanavond lekker met zn tweetjes gourmetten, have fun!! De kerstkaart foto van Jayna en Faya is super!!!! AM: grrrr balen zeg dat Djurre niet gewoon doorpakt en zegt dat jullie geen behoefte hebben aan een groot gezamelijk sinterklaasfeest! Maar don't worry...morgen de 30ste wordt beeb geboren. Lin: bij jullie ook al een discussie over het sinterklaasfeest...vermoeiend hoor.. Hoest met de poes...nog niet teruggekomen? Kelly: hebben jullie een leuke dag gehad vandaag? Lekker druk zeker! Trena: fijn dat het feest zo geslaagd was!! Bijzonder hoor al 40 jaar samen! Zap: jeetje, knap hoor, al om 08.00 hard gelopen!! Zou ik ook weer moeten doen... Leuke wintersportdingen gekocht? Doop gisteren was wel leuk, alle kindjes in de kerk werden er erg bij betrokken, mochten telkens naar voren komen en overal mee helpen. Lieke vond het wel leuk en heeft zich netjes gedragen. Vandaag lekker een dagje thuis geweest en helemaal niets gedaan. Kindjes liggen (gelukkig) op bed dus papa en mama hebben lekker ff tijd voor elkaar! Tot de volgende keer... Liefs Sap
Zo de verjaardag is weer voorbij. Daynah is weer ontzettend verwend.....en mama ook...hahahahaha allemaal lekkere douglash bonnen gehad en centjes. Ga me dus lekker verwennen binnenkort..... Maar ik ben u wel blij dat het voorbij is. Huisje is alweer schoon. Daynah ligt alweer anderhalf uur te slapen en nu ga ik dus ook lekker relaxen. Ik heb gewoon weer pijn in mijn bilspier.....van al dat lopen. Buik is ontzettend hard, dus lekker rustig aan doen. Kom morgen uitgebreid reageren op iedereen. Sem: Gefeliciteerd met je mannetje. Je zal vast een leuke dag hebben gehad. Liefs Kelly
Goedenmorgen.... Kel: de feestdrukte dus weer achter de rug. Nu idd maar rustig aan doen en laatste weekje nog ff overleven op je werk en dan lekker genieten van je verlof.....heerlijk! Sap: Lieke zich dus keurig gedragen bij de doop. Leuk is dat als ze de kindjes er zo bij betrekken. Gister nog lekker avondje gehad met zn tweetjes? Jayna vanmorgen naar de psz gebracht. Ze liet iedereen trots haar K3 shirt zien en zei dan dat zij Kristel de liefste vindt...haha.. Zal ff kijken of ik nog wat foto's kan spammen en dan snel ff poetsen in huis. Vanmiddag om half 3 beginnen met werken, draai de slaapdienst. Tot later! Liefs Sem
en als laatste nog ff Karen, Josje en Kristel... Karen met broek aan want die had al een behoorlijke buik met haar 7 maanden zwanger! En dan anderhalf uur alles meedoen
Aaaaah sem wat schattig Jayna bij K3 en zo lief meezingen en klappen,kan niet wachten om dat straks met Fenna ook te gaan doen Kel:Erg he die kados in deze maand.Pfffff.... Lekker Douglas bonnen,verwen jezelf dan idd ook maar eens hoor. Hier 2 zieke jongetjes.Denk dat de feestjes een beetje teveel voor ze waren.Yorben moet overgeven en heeft koorts,staat ook helemaal onder de uitslag,hele fijne korrelige uitslag,lijkt wel 6de ziekte???Jelte klaagt over hoofdpijn en buikpijn. Ze zijn dus lekker thuis vandaag.Fenna lijkt nergens last van te hebben.
Hihi leuke foto's van Jayna!! Ze vond het zo te zien echt geweldig Hier ook een K3 fan, hij zingt steeds mamasé haha. Sens: Kat al terecht? Sap: leuke doop gehad dus en altijd fijn als je eigen kids zich gedragen he Ik denk geen beebje vandaag hoor haha, ik ga echt overtijd lopen! Of toch nog mijn datum, 1 dec. Zal nu iig wel een decemberkindje worden. Kelly: heb je nog verjaardagsspam? Best gezellig zo'n dag he, maar ook heerlijk om weer alles opgeruimd te hebben. Trena: jeetje beterschap voor je jongens. Even goed in de gaten houden die uitslag. Ik lag gisteren gelijk met Kyllian op bed. Ben het nu echt wel zat hoor. Heb dit zo nog nooit meegemaakt die laatste loodjes. Ik voel hm nu stukke minder, misschien nu wel ingedaald? Had gisteren behoorlijk veel steken. Morgenochtend weer naar de vk. Net nog bezig geweest met kinderopvang. Er zou in maart nog geen plek zijn voor uitbreiding voor Kyl en voor de 2e alleen op de maandag per april. Nu dus weer ergens anders geinformeerd, tegenover mn werk is pas een nieuwe lokatie geopend en in maart wordt er daar in de buurt nog een lokatie geopend.....en gelukkig blijkt er nog geen wachtlijst te zijn! Beiden net dus voor de maandag en dinsdag aangemeld. Donderdag blijft Djurres moeder doen en vrijdag om de week gaat Djurre doen. Ook weer een zorg minder.
Am:Nog geen beebje dus,maar kan nog steeds in november he 2de gaat meestal sneller dan de eerste dus.....kan nog alle kanten op . Mss is die uitslag bij Yorben wel vd inenting?Zou dat kunnen? Sap:Erg fijn dat Lieke zo braaf was op de doop.IS Lieke ook gedoopt eigenlijk? Wij gaan Fenna binnekort ook laten dopen,eigenlijk wil ik beetje wachten tot het weertje wat beter is,kunnen we buiten zitten met de familie. Ga ff mn haar spammen hoe ik het zaterdag had op het feest.
Trena: wat zit je haar mooi! En Jelte lekker aan het dansen (met een nichtje toch)! Vandaag dus maar lekker thuisgehouden. Het feesten misschien idd wat teveel geweest voor ze. Het was natuurlijk ook laat dat ze in bed lagen zaterdag. 40 jaar, wat een tijd he. Moeten wij nog maar vol zien te maken. AM: nog geen beeb. Komt echt snel nu hoor. En tweede blijft bij jou dus ook langer zitten. Mijn vk zei dat toen he, na de geboorte van Marijn. In de boekjes staat dan dat een 2e eerder komt, maar zij vond dat echt onzin. Tweede blijft langer zitten. En als ik zo om me heen kijk, is dat ook echt zo. Succes met die laatste loodjes. Ze zijn niet leuk, maar zometeen heb je een lekker klein hummeltje in je armen. Sem: oh, wat een blije Jayna bij K3. Was het voor jullie ook leuk? Een dagje samen met 1 kind is af en toe ook wel goed he. Nog even en dan kan Faya ook mee Lin: is de kat al terecht? Hoop het voor je, want een paar dagen al vermist, lijkt me ook niets. Kel: leuk feestje gehad dus? Wat een gedoe altijd he. Ik ben ook altijd wel weer blij als het achter de rug is. Daynah niet ziek geworden van de prik? Sap: Lieke heeft zich dus netjes gedragen bij de doop Had niet anders verwacht hoor. Verder weet ik even niet meer Hier druk weekend gehad. Vrijdagavond Sintinkopen, zaterdag Sint op werk van Wes. Jesse vond het doodeng. 's Middags verjaardag van dochter van mijn vriendin. Ik ben alleen met Jesse heengeweest en dat was ook gezellig om eens met 1 kind op pad te zijn. Gister Sinterklaas op mijn werk, was ook gezellig. Jesse zou eigenlijk ook bij SInterklaas mogen komen, maar hij kwam 's morgens al bij ons op de slaapkamer met de mededeling: ik ga niet naar Sinterklaas. Ik vind het een beetje eng. Dus dan maar niet. Het moet wel leuk blijven en hij moet het niet eng gaan vinden. Daarna ben ik nog Utrecht in geweest om nog meer inkopen te doen. Getsie, hartstikke druk natuurlijk. Heb nu nog niet alles. Ik zal blij zijn als het zondag is, dan is alles weer achter de rug. Verder gaat het prima. Eind van de dag voel ik me hartstikke beroerd, dus als de kinderen in bed liggen, ga ik ook. Heb het nog niet verteld op mijn werk en vind het ook doodeng om te vertellen. Maar ik kan het niet meer zo heel erg lang verborgen houden. Buikje begint te groeien...
Hey allemaal, Lis: O O je buikje begint nu al te groeien. Gaat wel harder nu bij een 3e he, en je ziet t nu wel heel goed ws omdat je zo mooi slank bent geworden. Wel leuk hoor. Zaterdag ga je t vertellen aan je ouders toch? Am: Still nothing............... Relax, komt vanzelf. Sem: Wat een geweldige foto's van K3 en Jayna. Len vond t ook erg gezellig(uhum, gezien zn foto's) hahaha. Kristel alweer 7 mnd? Dat gaat hard. Was wel geslaagde show dus!? Mooie zaal geloof ik, veel beenruimte zo te zien. Lin: Is bef de kat al terug? Hoop t voor jullie. Misschien is ie de hort op voor een leuke jonge kattendame Trena; Gaaf je haar zo. Zelf gedaan? En die kleuren zijn dat strengen met die kleur of heb je t zo geverfd? Beterschap voor je jongens. Hopelijk knappen ze gauw weer op. Sap: Wat fijn dat Lieke zich zo goed heeft gedragen bij de doop. Was dus wel geslaagd? Hoest met Nick zn boventanden? Komen ze al door? Heb t idee dat ze bij Yannick nu ook boven gaan doorzetten. Wat groeien die dingen hard zeg. Eergisteren pas een eerste puntje en nu zie je ze al vrij goed. Hier alles ok. Zojuist ff wat spullen op MP gezet. Badset, drielwieler en de buggy. Was al een bod op t badset,hoop dat alle ssnel weg is. Opruimen die troep, hahaha. Gisteren naar de skibeurs geweest, stonden we bij skietjes voor Jill te kijken en te twijfelen, hadden we net de knoop doorgehakt om t maar niet te doen, ziet Jill ineens toen we weg wilden gaan opa en oma bij diezelfde ski's staan en informeren. Jill er heel hard op af gerend natuurlijk, en ja toen kreeg ze dus toch de skietjes en hebben John en ik er maar schoenen bijgehaald in maat 26. Geweldig. t Weekend kijgt ze dr skikleding, dus kunnen we in de kerstvakantie gaan oefenen in showworld met haar eigen uitrusting Lol. En we kunnen ze natuurlijk straks weer doorschuiven naar Yannick over een jaar of 2,5. Verder rustig hier,kindjes lief(ook Jill weer gelukkig) en alles zn gangetje. Vanavond weer lekker sporten en weinig eten, we gaan t lijnen weer ff doorzetten, blijf anders hangen op mn gewicht nu en er moet echt nog minstens 5kg af. Liefs