November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag allemaal,

Zap: Wat heb jij toch lieve schoonouders. Ik denk dat Jill het helemaal geweldig zal gaan vinden om te gaan skieen. Wanneer gingen jullie nu op vakantie precies?
    Ik denk dat je spulletjes zo verkocht zijn op MP. Jij gaat nu alles doorverkopen en bij mij komt het allemaal weer tevoorschijn. Ik heb btw op mijn laptop nu ook Skype geinstalleerd. Volgende keer even uitproberen ;)

Monique: Ik leef helemaal met je mee. Kan me helemaal voorstellen dat je het heb gehad. Maar de beeb komt echt wel binnenkort. Ben benieuwd wat de vk zegt.
    En wat een gedoe heh met die kdv. Niet normaal die wachtlijsten meer. Dat is hier ook hoor.

Sem: Wat een leuke foto's zeg van Jayna bij K3. Zal ze wel helemaal het einde hebben gevonden. En moest wel lachen om Len.....hahahahaha hij mag wel wat meer lachen hoor op de foto's ;)

Trena: Beterschap voor je knullen. Wat zag je haar er mooi uit. Bleeft het wel goed zitten heel de avond?

LIS: Hoeze vindt je het het eng om te vertellen op je werk? Ze zullen toch wel leuk reageren? Weten ze wel dat je een eventuele 3de wilde hebben?
    Volgens mij gaat het bij een 3de nog sneller dan bij een 2de. Ik lag in het begin ook vroeg op mijn bedje en nu soms weer, maar meer omdat ik in de nacht geen oog dichtdoe.
    Daynah is trouwens niet ziek geworden van de prik.

Sap: Wat goed dat Lieke zich zo keurig heeft gedragen, maar had ook niet anders verwacht van zo'n net meisje.

Zo verder weet ik het even niet meer. Ik ben zo kapot van het weekend. Heb totaal geen fut. Vanmorgen boodschappen gehaald. Hoefde gelukkig alleen groente en vlees voor deze week te halen, aangezien we genoeg limonade en sap overhebben. Staan we bij de kassa en Daynah staat altijd op dat ding waar je kratten neer kan zetten. Ik trek die kar naar me toe en hij stootte tegen die band heel hard aan. Daynah huilen joh. Ik zag helemaal niets, dus ik dacht nou kusje en over. Boodschappen inpakken loop ik weg bij de AH, zie ik opeens allemaal bloed bij haar handje. Zit er gewoon een snee in dat kleine vingertje. Bij de etos pleister gekocht en erop gedaan. Volgens mij is het best een flinke snee en ze heeft er ook last van, dus weet niet wat ik moet doen. Ha of niet?

Nu slaapt ze lekker, maak haar zo even wakker, want ze ligt al meer dan 2 uur te slapen en anders hebben we vanavond een probleem.

Liefs Kelly

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Jaaa met een 3de gaat het idd vlugger dat buikje,ging bij mij ook al snel.Kon het niet verbergen en kon ook al heel snel niet meer in mn eigen broeken.Wel spannend om weer aan iedereen te vertellen.
    Hoe zullen je ouders reageren denk je?

Zaph:Ik heb mn haar zo laten opsteken bij de kapster en die strepen zijn erin gekleurd,zitten er dus nog steeds in.
    Is koperkleur.
    Welke buggy heb je te koop gezet?

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: nou, mijn eigen broeken pas ik nog wel, maar veel broeken waren aan de grote kant door het afvallen het afgelopen jaar. En beetje camoufleren...
    Ik denk dat mijn vader het wel leuk vindt hoor, een derde. Maar dat ze er wel vanuit gingen dat het na 2 zou stoppen. Dus even wennen denk ik. Vooral mijn moeder. Maar mijn zus vertelde dat ze het er wel eens met mijn moeder over had gehad, dus uiteindelijk zullen ze niet heel erg verbaasd zijn, vermoed ik.
    Zijn de jongens al een beetje opgeknapt of blijven ze morgen nog een dagje thuis?

Kel: Een derde zal idd nog sneller gaan (Trena???). Zeker nu er thuis bijna geen momentje rust bij is. Hoewel ik heel eerlijk moet zeggen dat ik vorige week vrijdag even op bed ging leggen toen Marijn sliep. Tegen Jesse zei ik dat hij nog even tv mocht kijken beneden en dan de tv moest uitzetten en ook naar boven moest komen. Dat doet hij eigenlijk altijd wel, maar woensdag is hij lekker beneden gebleven. Ik heb 2 uur in bed gelegen en hij heeft dus tv gekeken. Zal wel gedacht hebben: zolang mijn moeder niet naar beneden komt... Hahahaha.
    Doe jij maar rustig aan. Met zo'n druk weekend achter de boeg.
    Hoe is het met het vingertje van Daynah? Kun je het verbinden ofzo? Of is het zo'n diepe snee dat het gehecht moet worden?

Zap: Wow, Jill heeft haar eerste skietjes dus. Gaaf hoor. Ben zeer benieuwd hoe ze het allemaal gaat vinden. En lekker dat je dat soort spullen kan doorschuiven.
    Nog contact met je moeder gehad?
    Vanavond weer sporten... pfff... jij liever dan ik hoor. Ik duik weer lekker op tijd mijn bedje in ;)

4. Had toch even de ha gebeld ( op aanraden van Zaphra), maar ze hoeft geen prik te hebben, aangezien die zit in de DTKP (oid) en die is 15 jaar geldig.
    Snee is ook niet zo heel diep en het was niet meer gaan bloeden vandaag, dus alles in orde.

Makelaar belde ook nog vanmiddag. Bezichtiging was positief vond hij. Kijker heeft nog een bezichtiging in een ander huis en dan neemt ie een beslissing. We zullen zien. A.s. weer een bezichtiging hier. Zo heb je weken niets en dan opeens 2 in de week....nou we zitten niet op een schopstoel en de eerste maanden willen we toch niet weg.

LIS: Heerlijk dan dat je even kan liggen toch als Jesse zo lief aan het televisie kijken is. Ik blijf soms ook weleens liggen maar mijn oren houden het toch wel goed in de gaten en echt slapen doe ik dus niet meer dan.

Ik ga vanavond op tijd naar mijn bed hoop op een betere nacht. Vanacht ook weer vanaf een uur of 1 tot 4.30 wakker gelegen...heel irritant.

Liefs Kelly

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Gelukkig maar dat je niet naar de HA hoefde voor haar. Toch altijd ff bellen voor de zekerheid, je weet maar nooit. Gaat t nu weer met haar? Leuk dat de bezichtigingen weer gaan komen.Ik duim toch dat je t komende jaar een nieuw huisje kan gaan inrichten.

Trena: Deze buggy. Interesse??!!? Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

Lis: Heerlijk he een kind dat zo makkelijk tv kan kijken. Jill hoor ik soms ook heel lang niet. Helemaal verdiept in de tv dan. Ideaal.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Heb ook nog lieve Yannick spam.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Samen met mij, Jill heeft em gemaakt :) hahha

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Even t verschil met bijna 5 mnd terug, hier is ie 5 dgn oud

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    En hier bijna 5 mnd dus

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Mooie buggy nog hoor,ik ben ook nog op zoek naar 1tje,maar wil een knalroze eigenlijk.Wat lief die fotos van Yannick.Wat een verschil idd.

Kel:Ow fijn dat er nu weer wat kijkers beginnen te komen.
    Maar verhuizen zal je nu ff niet doen he zo met de bevalling in zicht.

Am:Al een beebje????

Vriendin van me belde net en ze is gisteravond naar de eerste hulp gegaan met haar zoontje,hij kreeg opeens gezwollen benen en voeten.En helemaal onder de rode vlekken.Dokter zei dat het wss Henoch Schonlein is ofzo (nooit van gehoord)
    Maar schijnt iets van ontstoken bloedlichaampjes te zijn ofzo???Raar he.Vorige week heeft hij inenting gehad,nu is ze bang dat het daarvan komt.

Hier gaat het al beter met de jongens,maar hou ze vandaag nog dagje thuis.
    Lekker op het gemakje doen,is voor mij ook weleens lekker zo,hoef ik niet zo vroeg al klaar te zijn met alles.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: nog even en je kan het ook op je werk vertellen toch. Hoezo zit je er tegenop?
    Achjee Jesse bang voor de Sint. Moet idd leuk blijven en anders volgend jaar weer poging toch.

Kelly: arme Daynah. Heeft ze er geen last van gehad? Spannend van de bezichtiging zeg! Als het een ja zou worden per wanneer zouden jullie er dan uit willen?

Zaph: wat schattig Jill straks op dr ski's :) Jullie buggy ziet er nog netjes uit zeg, maar hier dus ook geen roze nodig ;)
    Yannick heeft echt een schattige lach...met precies het mondje van Jill.

Trena: zegt mij ook niets Henoch Schonlein, wel schrikken natuurlijk. Gelukkig gaat het met jouw jongens weer wat beter.

Ik ben vanmorgen weer voor controle bij de vk geweest. Bloeddruk prima en hartje weer gehoord. Geen nieuws dus, ook nog niet ingedaald. Wel de hele dag al ongikrampen in buik en rug. Ook vandaag veel afscheiding wat zou kunnen betekenen dat het meer aan het verweken is, maar het kan ook niets betekenen. Afwachten dus maar he :)

12. Hallo allemaal,

Monique: Nog steeds niets dus. Het wordt nu echt spannend. Vandaag zou een mooie dag zijn geweest. Dadelijk wordt het 5 dec.....leuk voor je schoonmoeder.....hahahahaha

Trena: Wat erg voor je vriendin. Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar hoe nu verder dan?

Zap: Jeetje wat een verschil zeg met 5 dagen oud en 5 maanden. Ik vind die foto wel heel leuk jij samen met Yannick.

Zo hier de eerste werkdag er weer op zitten. Ik ga nu even relaxen voordat Daynah thuis wordt gebracht. Heb weer ontzettend last van mijn rug.

Liefs

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Kel: kan me voorstellen dat je het wel gehad had na die drukte het weekend. Nu aftellen richting je verlof! En arme Daynah met haar vinger, heeft ze er nog veel last van?

Trena: je haar zag er echt mooi uit op het feetsje! Hoe gaat het nu met de jongens? Beterschap nog voor ze!

Zaph: aaah, wat een lieve foto's van Yannick. Als hij zo lacht vind ik 'm echt op Jill lijken! Die foto die Jill gemaakt heeft is ook erg leuk geworden! Enne....zie het nu pas hoe Len op die ene foto staat....hihi....Hij vroeg me al na jullie chat gister welke foto ik dan geplaatst had. Maar goed, hij vond het dus wel leuk, al lijkt dat op die foto totaal niet zo...haha! Zaal was inderdaad mooi en veel beenruimte, dus ideaal voor Len.

Lydia: o jee, buikje dus ook al aan het groeien! Dat wordt dus binnenkort echt vertellen op je werk. Hoe denk je dat ze zullen reageren? Hoe voel je je verder? Erg moe?

Monique: mooi dat ales nog steeds goed is met de kleine man. Nu dus wachten, wachten en nog eens wachten. Hopelijk dient hij zich toch nog ineens vandaag of morgen aan, zou wel lekker zijn als je niet overtijd ging lopen he.

Hier morgen weer lekker dagje vrij. Slaapdienst was vrij pittig. Zitten met een kind dat uitgeplaatst moet worden, niet meer te doen voor bij ons in de groep, maar duurt allemaal veel te lang. Moeten nu constant 1 op 1 bij hem zijn. Ik kon vanmorgen dus ook niet weg, kon mn collega niet alleen met het kind laten. Gelukkig zijn mijn ouders erg flexibel en konden wat langer blijven.
    Morgen heeft Jayna sinterklaasfeest op de peuterspeelzaal. Donderdag ik met de kinderen op het werk en daarna met mn hele team nog samen vieren als de kinderen op bed liggen.

Ga lekker op tijd mn bedje in, ben moe na een dienst van bijna 24 uur!

Liefs Sem

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Sem: klinkt heftig een kind dat je niet alleen met begeleider kan laten, pfff moeilijk. Kan me voorstellen dat je moe bent na een dienst van 24 uur!!
    Weet niet meer of ik het al had geschreven maar leuke foto's van jullie bij K3!!! Jayna in dr mooie shirt. Lieke zou het ook erg leuk hebben gevonden denk ik, ze is helemaal van Josje, haha.

Kel: aaaah arme Daynah met dr vingertje...gelukkig is het goedgekomen.
    Kijkers dus enthousiast, zal je altijd zien..nu je er niet echt op zit te wachten doen ze straks een bod!
    Heerlijk over een paar dagen verlog...daar kan ik dan wel weer jaloers op zijn, haha.

Zap: aaaaah wat een lekker ding is Yannick met zn big smile!!! Leuke trui heeft ie aan ook;).
    Jill heeft talent hoor, foto ziet er prima uit!

Am: geen 30 november beeb geworden dus....en maar wachten wachten en wachten..... Hoop voor je dat het geen 5 december wordt.

LIS: weet je al wanneer je het grote nieuws gaat vertellen?

Trena: je haar zat leuk hoor!! Kan je dat zelf ook?
    Hoe is het met het kindje van je vriendin?

Hier alles oke! Druk dagje gehad en morgen weer een drukke dag...daarna weer lekker een daje vrij.

Verder eigenlijk geen nieuws...ga nu lekker met een wijntje op de bank..

Tot snelles

Liefs Sap

15. Ik moet volgende week ook nog werken hoor....helaas.
    10 december is mijn laatste werkdag en kijk er enorm naar uit.

Sem: Klinkt wel heftig hoor zo allemaal. Hoe oud zijn die kinderen en is hij dan heel agressief tegen anderen.
    Ik vind het knap dat je het kan allemaal, want er zullen ook wel heftige verhalen tussen zitten.

Sap: Jij dus ook lekker gewerkt vandaag. Ik vroeg mij trouwens nog af of je had gebeld voor die sollicitatie? Of heb ik er overheen gelezen?

Ik ga vanavond op tijd naar mijn bedje. Kan merken dat ik in mijn laatste trimester zit, qua moeheid.. En dan moet ik ook nog mijn surprise afmaken voor Sinterklaas...ga morgen wel verder.

Liefs

16. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    goedemorgen,

ik doe weer mee hoor. heb nog niet bijgelezen, dus nog geen reacties verder.
    maar hier is iedereen weer wat aan de beterende hand, we snotteren en hoesten nog wel. maar Marcel is weer aan het werk en kids weer naar school.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Sap: Hihi...Lieke dus Josje fan. Moeten we de volgende keer maar eens samen met onze meisjes naar K3. Geloof dat ze zelfs in Enschede komen met deze show. Wijntje goed gesmaakt gisteravond?

Kel: druk met suprise maken dus. Vind dat altijd zo'n rotwerk. Wat ga je maken? Met wie vieren jullie sinterklaas?

Nienke: welkom terug! Gelukkig knappen jullie allemaal weer wat op.

Hier niet helemaal fit vandaag. Ben al weken snotverkouden, maar vanacht aan 1 stuk door hoesten, zo irritant. De meiden lopen er ook al weken mee rond, dan is het ff paar dagen minder, maar vervolgens begint het weer opnieuw. Heb er nu koppijn van....
    Vanmorgen Jayna op psz, en ik een keer lekker bankhangen en niks doen, heb ff er ff geen energie voor. Gelukkig werkt Faya goed mee en is hele morgen al lief aan het spelen en boekjes aan het kijken naast mij op de bank.

Fijne dag!

Liefs Sem

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Sem: he bah, klinkt niet fijn. Dat hoesten is zo irritant 's nachts. En dat bevordert het beter worden ook niet he.
    Fijn dat Faya dan goed meewerkt en lief speelt.

Nienke: bij jullie dus ook weer aan de beterende hand. Gelukkig.
    Was het nou nog Mexicaanse griep? Of weet je het niet?

AM: Hoe gaat ie bij jou?

Sap: heb je het druk op je werk? Nou, geef maar wat aan mij. Hier echt niet!

Kel: heb je een beetje bij kunnen slapen vannacht?
    Hoop het voor je, want van die slapeloze nachten is niets he.

Trena: wat klinkt dat eng bij het zoontje van je vriendin. Hoe is het nu met hem?
    En je jongens? Alweer beter en Jelte weer naar school?

Zap: wat een verschil met 5 dagen en 5 maanden he! In het eerste jaar groeien ze echt zoveel!
    Heb je alweer een beetje zin om te gaan werken? In januari mag je weer aan de slag toch?

Ik wil zo even bij mijn baas naar binnen lopen om te vertellen, maar zie er wel een beetje tegenop hoor. Mijn baas is 2 keer heel blij geweest voor mij, maar voor het werk is het natuurlijk minder. Maar het ligt bij mij dat ik er tegenop zie dan bij hem hoor.
    Mijn ouders gaan we het zaterdag vertellen. Weet nog niet hoe, misschien leuk cadeautje inpakken ofzo.

19. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou meiden, ik heb het verteld aan mijn baas.
    Maar uiteraard feliciteerde hij me. Hij was ook blij voor me hoor!
    Gelukkig is dat weer achter de rug.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou Lydia heb jij even geluk dat je baas goed reageerde ;)
    Hey als je wilt kan ik al Fenna haar kleertjes bewaren voor je,voor het geval je een dochter zou krijgen????Ik denk zomaar dat je een dochter gaat krijgen?

Sap:Nee ik kan mn haar niet zelf zo netjes opsteken,is toch wat moeilijk.

Am:Waar ben je????????!!!????

Trico:Gelukkig dat jullie weer wat opgeknapt zijn.Jongens hier vandaag ook weer naar school geweest.

Met het kindje van mn vriendin niet zo goed,hij is erg zwak en koortsig door die Henoch Schonlein,heb er echt nooit van gehoord,maar als je zo eens op internet leest is het best een rot ziekte.Hij heeft nu medicijnen en moet zich rustig houden.Moeilijk hoor voor een jongetje van net 3.
    Ik hoop dat het niet blijvend is.

Deel Deze Pagina