November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    #27603 Annemonique, 2 dec 2009
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
    Semmi: jeetje 24 uur gewerkt. Tijdens een slaapdienst kun je nornaal wel echt slapen?
    Niet ziek worden jij he.

Sap: jij bent ook maar druk he. Morgen gelukkig weer dagje vrij!

Kelly: ja voor jou ook al bijna de laatste loodjes. Straks schelen onze kids nog amper iets haha.

Trico: gelukkig jullie allemaal weer bijna beter!

LIS: zie je nou, voor niets druk gemaakt ;) Wel een opluchting dat je baas het nu weet he. Nu het weekend je ouders...die zullen het vast heel leuk vinden toch!

Trena: wat houdt het dan in wat het jongetje heeft?
    Een knalroze buggy hihi. Zou je ze niet eerst uitproberen voordat je besteld?

Nou even mn meldplicht dan. Geen nieuws dus ;)
    Gisteravond na het eten naar bed gegaan. Heb echt weinig energie en slaap dus veel. Ik snap nu pas wat anderen mee maakten tijdens deze fase en het overtijd lopen haha. Ik denk dat het hier ook wel 41 weken gaat worden. 11 dec moet ik pas weer naar de vk, er was niet eerder plek. Dan zullen ze ook gaan strippen.

Kyllian vanmorgen naar psz gebracht, bleek het sinterklaas'feest' te zijn. Had er helemaal niet meer aan gedacht, maar ach hij is daar geschminckt. Moest er zelf alweer om 11 uur zijn want dan was er voor de ouders thee/koffie momentje.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Lydia: gelukkig, dat heb je ook weer gehad. Fijn dat je baas goed reageerde en blij voor je is!

Trena: buggy's zien er leuk uit. Wij hebben bij faya ook nog ene roze buggy gekocht. Bij Jayna alles neutraal, maar nu ik toch weet dat we het bij 2 laten vind ik het wel leuk om voor Faya echte meisjes kleuren aan te schaffen. Wat zielig zeg voor dat kindje van je vriendin. Kan hij er ook iets aan overhouden?

Monique: misschien voor jezelf wel het beste om er maar van uit te gaan dat je overtijd gaat lopen, dan kan het altijd meevallen. Kyllian dus ook sinterklaasfeest. Heeft hij het leuk gehad?
    Tijdens die 24 uur heb ik wel geslapen hoor, nu alleen maar 6 uurtjes en dus 's ochtends iets langer door. Tijdens slaapdienst kan ik normaal gesproken van 23.00 uur tot 06.30 uur slapen, dus dat is goed te doen. Soms nog meer dan dat ik thuis met de kids kan...haha:)

Hier nog steeds een lekker lui dagje. ff niks doen. Met paracetamol is mn hoofdpijn stukken minder. Jayna haar nichtje van 8 is bij ons aan het spelen. Hadden ze een tijdje terug al afgesproken op de verjaardag van mijn broer ( het is een dochtertje van zijn vriendin ). Die twee kunnen het heel leuk met elkaar spelen. Zijn nu lekker aan het knutselen met een sinterklaas cd-tje aan. Faya ronmmelt er wat omheen, heerlijk hoor, heb ik mn handen vrij:)
    Sinterklaasfeest op psz was leuk geweest. Jayna heeft een nijntje boekje met cd gekregen.

Nou ik zal eens wat lekkers voor de kids pakken.
    Ze willen nu verkleden en op K3 dansen.....gaan ze oefenen voor opa en oma om met kerst op te treden.

Tot later....

Liefs Sem

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem: Doe maar lekker rustig aan,goed om jezelf denken.
    Dikke knuf.

Am:Ach mss beval je eer deze dagen joh.
    Niet teveel piekeren...komt allemaal goed.
    Ga die buggys niet uitproberen hoor,bestel er gewoon een.
    Hij is niet zo duur dus kunnen altijd nog een nieuwe kopen en die andere dan bij oma zetten voor als Fenna daar is he.;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: piekeren doe ik niet hoor ;)
    En welke buggy gaat het worden? Ik wil over een half jaartje ook een nieuwe. Vond de Maclaren erg fijn, maar hij ziet er echt niet meer uit.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Het word die eerste buggy

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Nog niks!? Jammer :( Sla maar wel ff 5 dec over hoor ;) Doe je nog mee aan t lootjes trekken?

Sem: 24 uur dienst, pffffff. Lang hoor en vermoeiend met zo een moeilijk kind erbij. Lief dat je meisjes zo lekker kunnen spelen en jij ff een beetj erelaxed eromheen kan huppelen ;) Rustig aan doen hoor/

Trena: Jeetje das niet niks voor dat kindje van de vriendin. Hopelijk gaat t snel weg. Leuke buggy's. Ik blijf bij een Maclaren,die zijn wel duur maar echt het geld waard vind ik. Ideale buggy's. De anderen zijn al vaak wat stugger, minder wendbaar en onhandig met inklappen. Maar mss zijn die jij net liet zien wel ideaal, k weet t niet. De kleur is in ieder geval geweldig :) Ga er echt weer een halen voor Yannick. Had vandaag een bod van 60 euro voor de oude, heb gezegd dat t oke is maar nog niks gehoord.

Nienke: Welkom terug, kom maar leker weer posten als je je goed genoeg voelt. Ben benieuwd hoe t met jullie kindjes, Marcel en jou is.

Lis: Toch alvast verteld op je werk. Gelukkig reageerde je baas ok. Beter dat je t al gezegd hebt, kunnen ze er al een beetje rekening mee houden.

Weet verder ff niet, ga Jill op bed leggen en film kijken met John of vroeg naar bed. Vannacht was drama nacht met die kleine, elk uur wakker. Vandaag laatste keer naar de fysio met hem geweest, alles ws prima, koppie inmiddels mooi rond en niks meer aan doen :)

Liefs

10. hoi hoi,

LIS: Het verlossende woord is er uit. Wel fijn dat je baas leuk reageerde. Wat moet hij anders toch. En dat is gewoon zo als je vrouwen in dienst heb. De meeste willen toch kindjes.
    Nu je ouders nog. Die zullen het ook geweldig vinden.

Trena: Leuk die buggy in het roze. Ga ik nu ook doen. Had bij Daynah ook alles een beetje neutraal en dit is toch mijn laatste zwangerschap, dus alles lekker in het roze...hahahahaha
    Toch nog best wel heftig die ziekte zeg. Nooit geweten.

Sem: Hoop mensen voelen zich niet helemaal lekker. Beterschap voor je.
    Heerlijk om je handen dan even vrij te hebben als de kids worden vermaakt door hun oudere nicht.

Monique: Nog steeds niets, dat is jammer. Nog even volhouden meid.

Net het nare bericht gehad dat ze bij de oom van Sabino de stekker eruit hebben gehaald. Het was gewoon over. Heel vervelend in deze tijd. Sabino gaat er vrijdag naar toe met zijn moeder om te helpen ed.

Ik ga even lekker douchen.

Tot later

Liefs

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Aaaaloa!!

Ja ja ze is er nog :D Wat kan een mens het druk hebben zo rond sinterklaas...phoe phoe

Monique nog steeds geen baby....wat duurt dat lang ;)

LIs: gelukkig heb je het verteld op je werk en fijn dat je baas positief reageerde. Snap wel dat je er tegenop zag maar is achteraf dus niet nodig geweest, gelukkig. Hoe voel je je verder?

Leuke buggy trena! Wat erg voor het kindje van je vriendin.

Beterschap voor alle zieke!

Kel: las dat je al bijna verlof hebt :$ dat is echt super hard gegaan zeg, voor jouw zeker te langzaam :) Is gewoon nog maar een week werken voor je?! Lekker hoor!

Sorry moet het hier ff bij laten, ik ben kapot. Vandaag na het werk nog sinterklaasinkopen gedaan.
    Milou loopt een beetje mank, op het kdv is een kindje op haar voet gevallen. Het lijkt al beter te gaan en zegt zelf geen pijn te hebben maar het ziet er wel grappig uit als ze loopt :D Maar even in de gaten houden dus.
    Nu naar bed.....milou gaat morgenmiddag naar het 'kasteel van sinterklaas' met mijn moeder, zusje en Lenn. Hopelijk heb ik dan ff de tijd om uitgebreid terug te komen. Weltrusten allemaal en tot snel, xxx

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Aaah arme milou,heeft ze er veel last van.?Ja zeker druk zo met de sint periode he?Is Milou vorige jaar ook niet naar dat kasteel van sinterklaas geweest als ik me goed herinner?

Kel:Aah wat erg voor Sabino zn oom.Sterkte hoor voor jullie.Hij was niet oud toch?En wat had hij ook alweer?

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: gecondoleerd met de oom van Sabino. Wat een naar bericht zeg. heel veel sterkte en een knuf voor jullie!

Brennie: drukke tijd he zo met de feestdagen. Of je bent wel aan het werk of thuis druk met voorbereidingen voor de feestdagen. Wat leuk dat Milou mee uit genomen wordt. Is dat een toneelvoorstelling?

Zaph: fijn dat het hoofdje van Yannick weer mooi rond is en de fysio dus zo goed geholpen heeft! Afgelopen nacht een betere nacht gehad?

Trena: keus gemaakt dus voor de buggy,leuk! En wat een nare ziekte zeg van dat kindje, ik had er nog nooit van gehoord.

Hier alles prima. Gister 20.00 uur al naar bed gegaan en dat heeft me wel goed gedaan. Vanmiddag naar mn werk. Heb geen dienst, maar alle groepsleiding komt voor het sinterklaasfeest op de groep. Vanavond met z'n allen eten en als de kids op bed liggen met de collega's onder elkaar nog sinterklaas vieren. We hadden lootjes getrokken. Heb er zin in, want is wel uniek zo met z'n 8-en als leiding tegelijk aanwezig zijn bij de kids. Normaal met zn 2-en.

Nou ga me maar eens aankleden, liep nog steeds in mn huispak rond.

Fijne dag!
    Liefs Sem

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ben ik nog weer even...
    Heb ineens tijd over vanmorgen. Ik bracht Faya om 10.45 uur naar bed, wil Jayna ineens ook, omdat ze zo moe is zei ze. Dus ook Jayna maar naar bed gebracht en beide gaan slapen en nu nog steeds. Net beneden ff schoongemaakt, spullen gepakt voor vanmiddag en ga nu maar ff op mn gemakje nog wat eten dan...

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: jeetje gecondoleerd met de oom van Sabino. Sterkte ermee deze dagen.

Zaph: jeetje elk uur wakker, dat is behoorlijk vermoeiend. Je zal gisteren wel bekaf geweest zijn.
    Fijn dat zn hoofdje nu weer helemaal mooi rond is!

Brennie: arme Milou, gaat het wel wat beter? Wat is het kasteel van Sinterklaas? Waren jullie daar vorig jaar ook niet geweest?

Sem: veel plezier op het Sintfeest op je werk! Hopelijk blijft de hoofdpijn weg.

Zo en ik heb hierbij mn meldplicht weer gehad toch ;) Heeft toch weinig zin om iedere keer met geen nieuws te komen haha.
    Het vreselijke menstruatiegevoel in mn rug en buik blijft. Hoop niet dat het 2 weken aan gaat houden.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: De Oom van Sabino is toch nog niet overleden?? Of heb ik iets gemist!? Je schrijft in je laatste bericht dat Sabino er vrijdag heen gaat. Bijna verlof, heerlijk hoor :) Hele dagen met een gezellige 3 jarige om je heen ;) hahahaha.

Brennie: Beterschap voor Milou dr voetje. Hopelijk is t snel weer over.

Sem: Wat een luxe zeg 2 kindjes die willen slapen. Jill viel vandaag ook sinds een hele lange tijd op t laatste stukje rijden in de auto in slaap. Duurde maar 5 minuten, toen waren we thuis, maar toch. Veel mplezier met sint vieren.

Am: Nou nog niks dus........hopelijk komt t dan toch dit weekend hoef je niet zo lang meer in spanning te zitten.

Nu heb ik dan echt alles in huis voor de sint. Jaja heb t al eerder geroepen, maar nu echt.......denk ik. Vandaag met Yannick en Jill op pad geweest, heb de laatste dingen die John nog moest hebben gehaald(voornamelijk cadeautjes voor mezelf). Jill was erg lief vandaag, liep mee zonder te zeuren en vond winkel in winkel uit geen probleem. Over die kleine praten we niet eens, die vindt werkelijk alles best.

Ga lekker badderen en dan finale expeditie kijken.

Fijne avond allemaal.
    Liefs

17. Goodmorning,

Zap: De oom van Sabino is wel overleden. Ze gaan er naar toe om te helpen met begrafenis/crematie ed. En het is normaal in hun cultuur om de dagen voor de begrafenis/crematie elkaar te zien.
    Maar nu ben je dus echt geslaagd voor de Sint. Heb je nog gekeken voor die Winnie the Pooh domino. Hij is echt leuk....hahahaha

Monique: Vervelend eigenlijk heh dat wachten, want dat is het gewoon. Je zult zien dat het morgen 5-12 wordt.

Sem: En is het leuk geweest gisteren op je werk? Zal best wel heh.

Trena: Oom van Sabino was ook nog niet zo heel oud. Ik dacht iets van 58 ofzo.

Brennie: Fijn heh die drukte zo met deze dagen. Gelukkig nu alles in huis dus. Hoe is het met het voetje van Milou?

Vandaag komt Sinterklaas op de psz om 10.15 uur, dus gaat ze wat later naar de psz. Ouders mogen er ook bij zijn, dus dat vind ik wel heel leuk eigenlijk.
    Gaan we zo eerst maar eens boodschappen halen. Hebben we die iig weer in huis.

Ik ga er van door.

Liefs Kelly

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Kel: Sabino al richting zijn familie? Hoe gaat het met Sabino zelf verder? Daynah dus sint viering vandaag op psz. Leuk dat je er bij mag zijn. Komt er echt een sinterklaas langs?

Monique: beetje goede nacht gehad? Of misschien nu stiekem al aan het puffen? Zou zomaar kunnen he!

Zaphra: lekker hoor dat Jill het allemaal prima vond bij de winkels. Ik moet zeggen dat het met Jayna vaak ook wel goed gaat , alleen nu met die drukte vind ik het niet altijd even handig om haar mee te hebben. Jullie vieren sinterklaas met je schoonouders?

Sint viering op mn werk gister was geslaagd. Kinderen helemaal door het dolle heen en zo blij met alle cadeautjes. Hadden voor op de groep o.a. een karaokeset, veel disneyfilms en gezelschapsspelletjes. Dus ze kunnen zich weer goed vermaken binnen in de wintermaanden.
    We hadden stiekem alle klokken een uur vooruit gezet toen de kinderen voor het eten gingen douchen. Geen 1 kind had het door, dus hadden we ze mooi een uurtje vroeger op bed en konden we zelf met onze pakjes beginnen:)
    Vanavond vieren wij het bij ons thuis met mijn ouders, omdat ik morgen moet werken. Jayna vraagt nu steeds wanneer zwarte piet op de deur gaat kloppen...kan ze nog lang wachten.

Ga ff bakje koffie drinken,
    tot later!

Liefs Sem

19. Hier was het zeker geslaagd op de psz. Ze deden het echt heel leuk. Al die kindjes door het dolle heen toen Sinterklaas en Zwarte Piet kwamen. Was natuurlijk wel heel spannend. Daynah ging er niet naar toe, ja toen Sint het cadeau ging geven.....hahahaha. Alle kindjes kregen hetzelfde, een verrekijker.
    Heb een hoop foto's gemaakt. Zal ze proberen vandaag te spammen.

Sem: hahahahaha wat een goed idee zeg om de klok een uurtje vooruit te zetten. Geslaagde avond dus. En vanavond gezellig met het gezin.
    Wij doen het pas zondag omdat mijn stiefbroer ook morgen moet werken, hij is kok vandaar.
    En Sabino zou vanavond pas gaan naar zijn familie, maar hij belde net dat ie mss niet zou gaan omdat het best druk is geweest daar de afgelopen dagen.
    We zien wel.

Ik ga even opruimen. Morgen bezichtiging.
    O ja die kijkers van vorige week hebben een bod gedaan. 30.000,-- onder de vraagprijs.....hahahahahahaha. Makelaar had al gezegd dat gaat niet door. Hij wilt morgen ook nog even afwachten en wij gaan gewoon eerst 3.000,-- oid zakken. We zitten niet op een schopstoel dus ga niet ons huisje voor een prikje wegdoen.

Tot laterrrrrr.

Liefs

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    #27620 Annemonique, 4 dec 2009
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
    Kelly: wow 30.000 onder vraagprijs is wel erg veel, zou ik ook absoluut niet gedaan hebben. Idd maar klein btje gaan zakken hoor.
    Leuk Sintfeestje op de psz dus :) Nog foto's gemaakt?

Zaph: kon je met Jill erbij de Sint inkopen doen? Kyllian zou dat zo in de gaten hebben haha.

Semmi: foei wat gemeen de klok een uur vooruit zetten hahaha.

Kyllian was vanmorgen al om 6 uur wakker, dus de dag begon hier vroeg. 9 uur gingen we al boodschappen doen, maar dan hebben we dat gesjouw maar weer gehad he ;)
    Ik hoop nu dat ik niet voor de 8e beval, toch minder rond Sinterklaas jarig zijn he ;) Komt wel goed denk ik, want nog steeds geen veranderingen hier.
    Djurre klreeg net te horen dat hij als het goed is een nieuwe baan heeft. Hij moet alleen nog een iq en een eq test doorstaan. Ze zijn nog in overleg of het per januari of per februari is, maar dat maakt verder niet uit aangezien zn contract bij zn huidige werkgever tot eind jan loopt. Ws dus gelukkig wel gelukt, is weer een zorg minder. Kunnen dan wel weer een leaseauto uitzoeken, die kunnen we ook goed gebruiken met 2 kids ;) (heb zelf maar een 3-deurs).

Deel Deze Pagina