Hoi hoi, Zo monique, de kleine blijft echt lekker lang zitten! Misschien loop je ook wel 2 weken overtijd en rond Amy's 1e verjaardag?! Nee, ik hoop het niet voor je....de 10e is een mooie datum? (achja alles na 6 december wel ) Kel: nog gecondoleerd met de oom van Sabino, triest hoor zo jong nog. Leuk dat jullie erbij mochten zijn met de sint viering op de psz! En een bod...fijn! Maar wel erg laag zeg...tja ze denken dat ze nu tijdens de crisis alles kunnen maken maar dat gaat mooi niet door Succes met de bezichtiging vandaag! LIS: hoe gaat het met je? Nog erg moe? Hoever ben je nu? lin: hoe gaat het bij jullie? En met je schoonvader? Zaph: fijn dat Jill zo goed mee ging met het shoppen. Hier is het erg verschillend, ene keer geen kind aan en de andere keer is er geen winkel mee binnen te komen. Amy vindt het ook allemaal prima en ligt lekker in dr buggy Fijn dat het hoofdje van Yannick allemaal goed is! Wat een lieve foto van je kinders die samen aan het spelen zijn op hyves, mooi stel! Sem: haha de klok een uur voorruit, goed idee zeg! Heel veel plezier vanavond! Wat een goed geheugen hebben jullie trena en monique....milou is vorig jaar ook idd bij het kasteel van sinterklaas geweest! Is super leuk daar. Weken van tevoren kaartjes kopen en dan nog op donderdagmiddag 3 kwartier in de rij staan Maar veel entertainment met pieten enzo.... Het Kasteel van Sinterklaas Ze vond het weer erg leuk en was helemaal moe toen ze thuiskwam. Haar voetje is weer beter omdat ze goed heeft gegeten en geslapen zoals ze zelf zegt Amy begon gisteravond te spugen en vanochtend nog een keer, alle boerenkool eruit. Nu is ze erg moe en wil alleen maar hangen. Lenn had vandeweek ook al gespuugd, precies een week na de mex. prik. Amy is nu ook een week later...hmmmm . We zitten trouwens te denken om de 2e ronde niet te halen. Gaan jullie ze allemaal halen? We hebben nieuwe foto's in de kamer hangen van de meiden. Uiteindelijk is het deze niet geworden maar ze staat er wel erg leuk op!
En het echte kruipen heeft ze onder de knie, haha Ze heeft trouwens vorige week zondag d'r eerste loopschoentjes gekregen...wat een mijlpaal weer
Souvenirtje van Gerard uit de States.....gaan we op plexiglas laten uitvergroten. Toch wel speciaal...ik ben er 12 jaar geleden geweest en nu heeft hij het ook echt kunnen zien! Super mooie foto vinden wij. Ik ben echt veel te lang hier niet geweest zeg..vorige week ben ik met 10 vriendinnen naar 'er komt een vrouw bij de dokter' geweest. Haha het was lady's night dus alleen vrouwen. Wat een gejank zeg...pffff en ik ben al zo lekker emotioneel aanglegd.... Maar echt een aanrader!!
Ook hier sintviering bij Jelte op school gehad.Weer verwend natuurlijk.Ouders mochten er ook bij zijn. Jelte moest als hulp piet helpen.Werd hij helemaal geschminkt.Bah wat een vieze zwarte troep zeg. Bij Yorben op psz is hij maandag geweest ,maar toen was Yorben ziek helaas.Maar de juf heeft zn kadootje toen aan de deur afgegeven,was wel lief. Vanavond doen wij hier pakjes avond. Want morgen is het bij mn ouders omdat mn vader dan 60 word. Daar zullen ze ook wel weer genoeg krijgen. Jelte is helemaal zenuwachtig voor vanavond. Ik ga aan de buren vragen of ze even op de deuren en ramen willen bonzen hihiihihi,zullen ze wel van onder de indruk zijn denk ik. Kel:En wat heeft Daynah gekregen vd sint op school. Sem:Whahaha julllie zijn slecht zeg om de klok een uur vooruit de zetten hihiihihi,moest er echt om lachen. Zaph:Wat heb je allemaal voor jezelf gekocht voor sinterklaas?
Brennie:Wat een super mooie foto idd van die brug.Waar is dat ergens?En Amy ook alweer bijna 1 ,dat jaar is echt voorbij gevlogen he?
Brennie: Amy alweer bijna 1! De 10e is ze dus jarig? Nou ik zal proberen om hm de 10e te laten komen Wat een leuke foto's van de meiden! Schattig die hoera van Amy hihi. En een mooie foto uit de States. Trena: jeetje wat lief dat de juf het cadeautje thuis kwam brengen zeg. Zou hier echt niet gebeuren, maar Zeeland is misschien heel anders haha. En Jelte helemaal in spanning hihi. Veel plezier vanavond! Lin heeft nog steeds geen internet, het lukt niet helemaal met aansluiten. De poes was nog steeds weg en schoonvader moest weer geopereerd worden. Kyllian is boven weer in slaap gevallen toen ik aan het strijken was. Even rust dus. Wil zelf vanavond weer vroeg naar bed, dus ga nu maar niet op bed liggen....anders slaap ik 's nachts zo slecht.
Brennie: Wat een geweldige foto's aan de muur van je meiden. Die zwart wit van Milou is helemaal prachtig. En the Golden Gate bridge, wow. Hoop em ook ooit nog eens te mogen bewonderen. Denk pas als Yannick 7 is ofzo dat we die kant eens op gaan. Dan hebben ze er echt iets aan. Vrouw bij de dokter lijkt me ook een geweldige film. Wacht wel ff tot ie op dvd is. Kan ik lekker thuis janken Trena: Yorben nu weer opgeknapt? Gezellig vanavond al pakjesavond. Spannend hoor als er op t raam geklopt wordt, kan me dat zelf nog wel herinneren van vroeger. Ik krijg van de sint, 2 sportbh's, een springtouw, L Eau d Issey luchtje en dat was t. ( Althans, van John voor mij) de rest weet ik niet. Am: Hoop nu ook voor je ruim na 5 december hoor. Morgen is niet tof.Jill heeft t niet door als ik cadeautjes koop, zeg er gewoon niks over. Loop een winkel in, koop de spullen, reken af en doe ze in t tasje Ze kijkt eigenlijk nooit naar wat ik koop. Sem: Slim die klok een uur vooruit. Hahaha. Kunnen we hier ook weleens doen aangezien John altijd te laat is Lol. Jullie ok vanavond Sint vieren, gezellig. Geniet ervan! Kel: 30000 euro onder de vraagprijs?!?! Zijn die lui niet goed bij hun paasei!??!?!? Sommige mensen willen echt alles voor niks hebben. Zie je ook op MP, zet ik die mooie driewieler vor Jill erop voor 30 euro, bieden ze een 10!!!! Gekken! Daynah weer verwend door de sint Leuk. Lin: arme poes die nog weg is. Hopelijk komt ie nog wel thuis. Nou ja, is Jill vanmiddag aan t tekenen, zeg ik tegen haar maak em maar voor oma en schrijf oma haar naam er maar even op. Ik vertellen, een rondje, de M van Macdonalds en een driehoek met een streepje. Schrijft ze zo OMA!!!!! En daarna gewoon dr naam! Helemaal trots op mn meisje. Vanavond lekker rustige avond, morgen in de namiddag naar mn schoonouders, cadeautjes doen en daarna met zn allen aan de mosselen Lekker. Heb dr zin in. Meiden, tot later en fijn sintweekend allemaal/ Liefs
Ooow zaph ik vind dat geurtje ook zooooooo ontzettend lekker,heb hem zelf ook eens gekregen en is nu dus op.Zal Chris eens een hint geven Yorben is weer opgeknapt hoor.Al word ik de laatste tijd wel beetje gestoord van 2 ruzieende broertjes zucht....... Am:Ja hier zijn ze wel zo hoor als een kindje van psz iets gemist heeft dat ze het dan langsbrengen.Krijg soms weleens een mailtje vd juf in het weekend om te vragen hoe het is hahaha,maarja tis een dorp he en iedereen kent elkaar dus ligt mss daaraan??Stad zijn ze daar toch anders in denk ik.Hou klein ventje nog maar ff in je buik tot na 5 dec he? Brennie:Amy is toch de 19de jarig?Of ben ik nu helemaal van de kaart Nou over half uurtje is chris thuis en gaan we eerst frietjes halen.Daarna rond 18u30 komt de buurman ff aan de deur kloppen
Oja zaph,ben helemaal onder de indruk dat Jill al dr naam kan schrijven,Yorben kan alleen maar krassen hahaha
Trena: Heel veel plz vanavond met de pakjes. Spannend hoor. Zap: Oooow wat een heerlijk luchtje is dat. Ik heb voor mijn verjaardag iets van 100 euro aan Douglash bonnen gekregen en had zoiets van een nieuw luchtje en L' Eau d Issy weer. Geniet lekker van je rustige avond. En wat goed van Jill zeg dat ze dat zomaar schrijft. Daynah is ook echt alleen maar krassen. Monique: Vervelend heh dat slechte slapen. Weet er alles van. Ik kan niet wachten totdat ik weer heerlijk op mijn buik kan liggen en lekker kan slapen al is het maar 3 uurtjes achterelkaar. Nu zie ik ieder uur van de klok. Kreeg gisteren de opmerking dat ik er slecht en moe uitzag.....uhmmmm en bedankt Brennie: Wat een onwijze mooie foto zeg van je meisjes. Mooie fotolijsten ook. En die van die brug, hoe heet ie ook alweer......Golden Gate Brug toch!!! Dacht het wel. Hij is prachtig. Over een paar jaar lekker samen naar toe gaan. Hen net pizza gemaakt met zalm. Ligt nu in de oven. Sabino zou vroeg thuis zijn, dus die kan ook ieder moment komen, alhoewel het weer niet echt meezit dus zal wel in de file staan. Fijne avond en tot laterrrrrrr. Liefs
Fijn Kelly, die mensen die zeggen dat je er slecht uitziet. Naja, je bent niet de enige. Ben er niet zoveel maar lees wel mee. Gaat niet zo lekker de laatste tijd, zit weer steeds vaker op het randje van overgeven. Gisteren naar cb geweest, Bastian is 95 cm en 15,3 kilo. Ogentest enzo allemaal prima. Fijne Sinterklaas!
Zaph: knap hoor dat Jill al dr naam en oma kan schrijven! Kyllian is wel bezig met 'naampjes schrijven', maar echt leesbaar is het nog niet helemaal Kelly: nou zo te horen slaap ik beter als jij. Behoorlijk vermoeiend voor je zeg om het uur wakker. Panda: vervelend dat het weer slechter gaat Volgens mij ben je blij als deze zwangerschap achter de rug is he. Bastian wel weer goedgekeurd. Zo'n ukkie is het niet meer he, scheelt maar 1 cm met Kyllian. Kyllian mocht vanavond voor de laatste keer zn schoen zetten: MOV07968.flv video by Meimeltje - Photobucket
Nou ik meld me maar alvast. Iedereen een fijne Sinterklaasdag!! Djurre gaat vanmiddag met Kyllian naar zn ouders. Eind van de middag zouden ze weer terug komen en gaan we het hier 'vieren'.
Nou am je gaat dan toch echt een keer meemaken hoe het is om overtijd te lopen Met een 2de lopen echt heel veel vrouwen overtijd.Ik van Yorben ook 9 dgn overtijd.
Kids gister genoten van pakjesavond.Schrokken zich dood toen er op de deur werd geklopt hahaha.Vanmiddag naar mijn ouders.En dan ben ik blij dat die oude man weer vertrekt naar Spanje hoor
Hee meiden, Pfff ik heb al een week geen internet of tenminste vanaf zondag. Chiel had windows 7 op mn laptop geinstalleerd en nu kan hij geen verbinding meer vinden. Hij doet het nu wel met het kabeltje erin, maar dus niet draadloos. Nu maar ff met kabeltje dus... Ik las dat alle kindjes leuk sint gevierd hebben. Zijn ze bij jullie ook gekker op de pieten dan op de sint? Kel wat een belachelijk bod zeg! En gecondoleerd met de oom van sabino. Zap leuk skietjes voor jill! Maak ff foto als ze erop staat binnenkort lijkt mij echt grappig. En wat goed van het schrijven zeg . FAjah de jongens nog ziek? Gelukkig heeft Fenna er geen last van zeg. AM oh meid je loopt overtijd....pfff lijkt me lastig hoor. Voel je hem nog wel goed? Lis spannend weer zeg om het te vertellen. Je ouders vinden het vast leuk joh! Zo hier was het ook druk deze week. Maar goed bijna een weekje ofzo vrij moet nog ff kijken wanneer. Nog leuke meevaller iedereen krijgt 150 euro netto voor inzet van afgelopen jaar. De poes is nog steeds weg. Ik ben van de week de hele buurt doorgegaan om briefjes in de brievenbussen te stoppen, postertjes op te hangen bij parkeerautomaten en bushalte en buurtwinkeltjes. Erg raar hoor. Jaime komt iedere avond thuis en vraagt eerst waar is mijn poes...zo sneu. Sint vieren we gewoon thuis, boel was geescaleerd schoonouders vieren het nu helemaal niet meer. Wel alles uitgesproken daarna. Schoonvader gaat erg slecht. Kon donderdag niet aan de dialyse omdat die drain niet werkte. Hij is 20 kg afgevallen inmiddels (en valt zo snel veel af per week nu) dat die drain dan geen druk ofzo meer heeft. Heel gedoe want hij moest natuurlijk wel aan de dialyse. Uiteindelijk met spoed geopereerd en nieuwe drain gemaakt en einde dag aan de dialyse (moet je ook weer wachten voor dat kan). Kans op acute hartfalen wordt stseeds groter bij hem ze hadden nu gevraagd als hij dat heeft of ze nog moeten reanimeren... Nou heel verhaal geworden. Ga ff bellen want er was iemand die interesse had in mn clio. Fijne sinterklaas allemaal! XXX
Goedenmiddag meiden, Kel: jeetje wat belachelijk zeg dat die mensen zover onder de vraagprijs gaan zitten. Gelijk hebben jullie om er niet op in te gaan. veel plezier met de sintviering morgen! Brennie: leuke foto's van de meiden in de woonkamer. Amy wordt ook echt een grote meid he. bijna 1 jaar, niet normaal hoe snel dat is gegaan zeg! De tweede prik halen wij wel, juist die tweede heb ik geen twijfels over, omdat het effect er van dan groter is en met alleen de eerste nog niet zo heel groot geloof ik...maar weet het ook allemaal niet meer zeker. Wel vervelend dat Amy zo moest spugen. Hoe is het nu met haar? Monique: beebje nog steeds niet geboren dus....toch gok ik nog steeds op een 5 dec kindje. Kan ineens heel snel gaan met een tweede he...ik ben benieuwd! Trena: jullie dus thuis ook al sinterklaas gevierd. Veel plezier bij je ouders nog vandaag. Wat leuk dat Jelte op school mocht helpen als pietje. Kreeg je de schmink er ene beetje makkelijk af? Zaph: jeetje wat knap zeg van Jill dat ze al oma en haar eigen naam kan schrijven, pienter meisje hoor! Heb je mn sms-jes nog gekregen? Linda: jeetje wat heftig allemaal zeg met je schoonvader, slopend allemaal zeg. En de poes ook nog steeds niet terug, zielig hoor voor Jaime. Hopelijk hebben jullie nog wel een beetje een fijne sint. Mirjam: alles dus weer ok bij het CB met Bastian. Hoe voel jij je verder? Ook hier de sintviering achter de rug. Ben blij dat het voorbij is. Jayna was helemaal door het dolle heen toen al die zakken voor de deur stonden. In sneltreinvaart had ze alles uitgepakt. En daarna overal mee willen spelen en niet naar bed willen. Om 20.00 uur maar ff doorgepakt en naar bed gebracht. Sliep ze uiteindelijk zomaar. Meiden zijn enorm verwend, weet echt niet wat ik het weer allemaal moet laten. Zelf heb ik niet zoveel aan pakjesavond gehad, aangezien ik me nog steeds niet fit voel en gisteravond ook koorts kreeg. Vroeg mn bedje in gegaan. Nu iets beter, maar nog steeds grieperig gevoel. Moet nog slaapdienst draaien vandaag, gelukkig maar 4 kids, dus dat scheelt. Len is met de meiden naar krimpen aan de Lek, verjaardag van ons nichtje die 4 is geworden. Kan ik nog ff rustig aan doen en al het speelgoed opruimen, Fijne pakjesavond allemaal! Liefs Sem
Trena: nog meer cadeautjes voor jullie dus vandaag Veel plezier! Sens: dus nog niet helemaal gelukt met internet. Djurre wist ook niet wat het betekende wat je smste. Echt balen van de poes. Is ze al vaker zolang weg geweest? Hier is de poes nu al bijna 3 maanden weg, dus geloof niet meer dat ze terug gaat komen. Voor jullie is nog hoop gelukkig. Slopend hoor voor je schoonvader....en voor jullie natuurlijk. Semmi: beterschap! Niet fijn dat je daardoor niet zo hebt kunnen genieten van sinterklaasavond. Ga je echt nog slaapdienst draaien als je je grieperig voelt? Ow en ik geloof absoluut niet in een 5 dec beebje hoor haha. Dit wordt echt een latertje. Heb zelf het gevoel dat ik de afspraak de 11e bij vk wel red en daar dan een strippoging krijg waardoor het misschien wel op gang komt. De 12e wordt hij dan geboren