November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Dit is onze boom,dit jaar paarse ballen met lime groen :)

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Vind de eerste het leukst, Trena. Jelte kijkt daar zo blij. :)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Trena ik ga ook voor de eerste!!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: jeetje nu ineens weer bezichtigingen. Hebben jullie wel in gedachten per wanneer jullie er wel uit zouden willen mocht er een heel goed bod komen?
    Gelukkig is je bloeddruk weer ok. Merk je dat je veel vocht vast houdt? Hoeveel kilo was je bij Daynah aangekomen? Wie weet is het er echt zo weer vanaf. Ik ben nu ook ineens snel aan het aankomen de laatste weken.

Zaph: wat een heerlijke tijden om te werken zeg.

Trena: mooie grote boom hoor! Hier hebben we hm nu ook staan.

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    zo, hier ook blij dat de meneer met de baard weer vertrokken is.
    kids goed verwend.

ik kom er even niet aantoe om hier veel te posten, sinds het overlijden van mijn opa voel ik me zo leeg. zo kaal... weet niet, maar voel me gewoon niet fijn.
    zit er ook over te denken om weer te gaan leren, maar moet eerst nog maar es uitzoeken wat ik dan precies voor stappen moet ondernemen voor de baan die ik in gedachten heb.

ga ff bezig met de zolder opruimen, loop hier rond als een kip zonder kop... hoop dat als de drukte van de feestdagen voorbij is, ik mijn hoofd ook weer in het gareel krijg.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trico: vervelend dat je zo'n leegte gevoel hebt. Niet vreemd op zich na het verlies van een dierbaar iemand. Heel veel sterkte met het verwerken..
    Je weet dus wel wat je zou willen qua studie/ werk?

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, ik ben ook weer op het werk. Mailbox vol, dus ik hoef me niet te vervelen vandaag.

Trena: ik ga ook voor de eerste foto. Wat Mirjam zegt, Jelte kijkt daar zo blij en zit zo lief met zijn zusje.
    Mooie boom hoor. Lekker groot!

AM: bij jullie ook een mooie boom hoor. En mooi tv-meubel.
    Gister nog een beetje bij kunnen komen? Hopelijk heb je vannacht beter geslapen.

Nienke: wat naar dat je je zo leeg voelt. Het verlies van een dierbaar iemand kost ook echt even tijd en neem de tijd daar ook voor hoor.

Kel: oh, je moet deze week nog werken, ik dacht dat je vanaf donderdag verlof had. Nou, nu nog even tijd uitzitten of heb je nog veel te doen?

Ben zo benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren Monique. Maar je bent vast wel blij dat niet niet 5 december is geworden. Voor kinderen echt niet leuk lijkt me.
    Een moeder van het kdv was 30 november uitgerekend, maar zij is ook nog steeds niet bevallen.
    Spannend hoor.

Nou, ik ga maar weer even aan het werk.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: ja vannacht heb ik gelukkig weer beter geslapen! Dat scheelt echt een hoop :) Ben zeker blij dat we nu wat verder weg zitten van 5 dec. Alleen nu hopelijk niet te dicht bij kerst :D En mn vader is de 16e en mn moeder de 23e jarig. Naja uiterlijke datum zal wel de 21e zijn, ze hebben gezegd dat ze hier max 42 weken aanhouden.
    Gelukkig maar dat je je niet hoeft te vervelen ;) Werkse vandaag!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mijn lievelingsoom is vanmorgen overleden. Mn moeder smste en belt vanavond voor de details. Weet verder nog niks. Denk hartaanval. Was al 86. Heb em laatst nog gezien gelukkig en hij Yannick en Jill ook. Zal vrijdag wel begrafenis zijn. Vandaag is Sandra dr moeder ook precies 1 jaar geleden overleden. Heb dr net gebeld, gelukkig maakt San t wel goed. Wat gaat de tijd toch hard he.Lijkt vorige maand.

Trena: De eerste!! Die is t leukst. En mooie boom hoor!

Am: Lief boompje hebben jullie en mooi de tv hoek. Jeetje Am hoop echt dat je gauw gaat bevallen.

Nienke: Heb met je te doen meis. Rustig aan maar.

Kel; T loopt storm met de bezichtigingen ineens. Vaag he!?

Weet ff verder niet. Ga zo met Jill en mn vriendin plus kids naar de ballenbak toe. Kan Jill ff lekker ravotten met Suze. Hopelijk gaat ze niet steeds bij mij op school hangen. We zullen zien.

Gisteren nog de buggy verkocht :) Kunnen we weer een nieuwe gaan zoeken.

Meiden tot later

Liefs

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Gecondoleerd Zap. Wat naar, je lievelingsoom...
    Dat je moeder dan sms't en niet belt... Of was het al laat?
    En alweer een jaar geleden dat Sandra's moeder is overleden! Pff... lijkt idd net vorige maand ofzo.

Doe ook maar even rustig aan.

AM: fijn dat je weer wat beter hebt geslapen. Nu dan maar goed uitgerust blijven voor de bevalling!

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Zap: gecondoleerd meid, heel erg veel sterkte de komende tijd.
    en het was ook nog je lievelingsoom :(
    denk aan je *knuffel*

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph, gecondoleerd. Ondanks dat hij een mooie leeftijd heeft bereikt komt zoiets toch altijd onverwachts en hard aan. Heel veel sterkte.....knuffel.

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gecondoleerd Robine. Goed dat je hem laatst nog gezien hebt. Wel onverwacht dus. :(

Sterkte Trico. Vind het heel logisch dat je je leeg voelt. Neem de tijd hoor.

Monique: wat een mooi boompje. Tv-hoek ziet er keurig uit. Hoe doen jullie dat toch? Hier is het altijd een bende en bij elkaar geraapt zootje.

Werkze LIS.

Hier weer een slechte nacht gehad. Heb zo'n zin in de bevalling! Laat maar komen die pijn, alles beter dan dit gekwakkel.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zap;gecondoleerd meid,erg triest berichtje.:(

trico:dikke knuf voor jou.

panda:weet precies hoe je je voelt met die constante beroerdheid,maar zodra je bevallen bent is alles over.

ok de eerste foto vinden jullie dus de leukst.Vind ik ook :)
    vanmorgen weer een koffie ochtend bij mn vriendin.Ik ben alleen maar aan het mutsen de laatste tijd hahaha,zal beter zijn als ik weer gaan werken ben (al went het snel hoor om niet meer te werken)Maar eerste week van januari begin ik weer met werken.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Tjeetje Trena, moet je dan alweer aan het werk?
    Wat gaat dat toch snel allemaal! Fenna ook alweer 3 maanden he.
    Net even bij collegaatje langsgeweest. Haar zoontje is 6 november geboren en ze kwam hem even showen. Wat klein dan allemaal weer zeg.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Zaph: gecondoleerd met je oom,veel sterkte en een dikke knuf van ons!
    Yannick dus een flinke knul! Denk dat Faya net zo zwaar is.....hihi...

Monqiue: waar blijft die tweede knul van jullie nou? Hoop toch echt niet voor je dat je de 42 weken gaat redden! Trek je het nog een beetje?

Trena: lieve foto's van de kids, ik vind die eerste het leukst. Wat klein blijft Fenna dan het bij de jongens vergeleken.

Kel: fijn dat je bloeddruk weer ok is. Heb je inmiddels al de uitslag van je suiker? Of heb ik daar overheen gelezen? Hoe voel je je nu verder?

Lydia: arme Marijn dus weer een val gemaakt. Erg herkenbaar dat ze dan even later gewoon weer staan te springen en de val dus blijkbaar zijn vergeten...Hoe voel jij je verder? Buikje al een klein beetje zichtbaar?
    Mirjam: de laatste 10 weken zijn aangebroken, hopelijk gaan ze nog een beetje snel voor je!

Verder weet ik het ff niet meer.
    Hier alles prima. Vanmorgen vergadering van mn werk. Nu lekker thuis. Moet nog maar 2 diensten tot aan kerst te werken, dus dat is een fijn vooruitzicht.

Ga kerstkaarten schrijven, heb de de fotokaart van de meiden binnen, dus meteen maar op de post.

Tot later!
    Liefs Sem

19. Zap:Gecondoleerd je oom. Nooit leuk als een dierbaar iemand van je overlijdt. Sterkte!

Sem:Wat goed dat je al bezig bent met kerstkaarten. Ik moet ze nog kopen. Heb ook nog geen foto van Daynah gemaakt, wat ik eigenlijk wilde. En wat een heerlijk vooruitzicht dat je maar 2 dagen nog hoeft te werken tot de kerst. Heerlijk hoor.

LIS: Ooooow leuk dan heh zo'n kleintje. Jij ook weer over een paar maandjes.

Trena: Jeetje de eerste week van januari alweer werken. Wat is het snel gegaan zeg je verlof. Heb je wel een beetje zin of juist niet.

Mirjam: Echt vervelend hoor dat je zo aan het kwakkelen bent. Niet leuk zo.

Monique: Heh nog geen kindje. Gelukkig wel wat beter geslapen....ben jaloers ;)

Zo nu nog 2 dagen werken. Kijk er wel heel erg naar uit. Ik zit gewoon niet goed in mijn vel. Soms voel ik mij gewoon echt klote en ik voel me gewoon schuldig tegenover de baby. Ik kan gewoon niet genieten soms.
    Heb de knoop ook definitief doorgehakt. Ik ga in mijn verlof wat anders zoeken. Ik ga met zulke tegenzin naar mijn werk. Zit gewoon soms jankend in de auto. Nou dat is niet goed lijkt mij.
    Maar goed ik ga jullie niet met mijn gezeur opzadelen. Heb daar zelf ook geen zin in.

Ik ga even eten. Eet alleen. Sabino is nog niet thuis van de begrafenis en Daynah wordt ook zo thuis gebracht.

Tot laterrrrrr.

Liefs Kelly

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaaaah kelly,een hele dikke knuffel voor jou hoor,maar zullen wel de hormonen zijn meissie.
    Je hebt bijna verlof en dan ga je vast genieten.En dan komt je kleine meisje uit je buik.Wat zul je dan trots zijn op je 2 meisjes.
    Ik heb best wel weer zin om te werken hoor.Ik ga 3 ochtenden werken ipv 4.
    Fenna neem ik weer gewoon mee en yorben en jelte zijn dan op school,ideaal zo.

Zo ik ga ff mn benen scheren en voetjes insmeren met creme,ga nml zo naar pedicure ,heeeerlijk .....

Deel Deze Pagina