Ow Kelly, niet leuk dat je je zo voelt. *knuffel* Hihi trena, muts. Fijn toch dat je daar nu tijd voor hebt.
Hey allemaal, Am: Nog geen babynieuws?? Misschien ben je nu wel hard aan t werk!? Kel: Heb je t zo niet naar je zin op je werk?! Jammer zeg. Dacht toch dat je t wel leuker vond nadat je wat van je werkzaamheden had gezegd. Balen hoor.Misschien zijn t de hormonen en valt t straks wel weer mee, anders kijk je toch al rustig een beetje rond. Trena: JIj ook alweer bijna aan t werk? Heb je dr alweer zin in? Kan Fenna makkelijk mee met je al die dagen en gaat Yorben dan al 3 ochtendjes naar de psz? Panda; Ahhhh jij hebt ook echt een rot zwangerschap he. NOg ff tjes hoor, t is voor een goed doel. Hoe is t met Bastian zn zindelijkheid? Sem: Zijn je kerstkaartje sleuk geworden!? Ben benieuwd. Ik ga straks ook ff proberen een leuke foto van Jill en Yannick te maken, heb er nog geen een die bruikbaar is helaas. Of de een of de ander staat er leuk op. Jill kan ook echt niet poseren. Als je tegen haar zegt ga eens lachen trekt ze echt een hele domme snuit. Hahaha Meiden de winter komt eraan he Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanaf volgende week sneeuw en ijs ) Piet Paulusma voorspelt een witte kerst. Wow wat zou dat gaaf zijn. Laat maar komen die kou, gezellig! Jaja Zaphie wordt helemaal blij van sneeuw zoals jullie weten. Liefs Sap; Waar ben je?? Alles goed??
Zaph:Ow echt geven ze een witte kerst af,zou heel leuk zijn is al zolang geleden he? Ik vind de winter alleen leuk als het sneeuwt en vriest,die regen vind ik niks. Ik heb best wel weer zin om te werken hoor,tis maar 3 ochtenden en das zo voorbij. Ik werk bij jonge gezinnen en die hebben allemaal kindjes dus ik kan van alles gebruik maken zoals box en bedje enzo dus Fenna kan idd makkelijk mee,ik hoor haar de hele dag niet dus zal met werken ook makkelijk zijn dan.Heb een nieuw adres nu en dat is maar de straat over steken.Kan als het ware Fenna thuis in bed leggen en babyfoon meenemen,maar dat ga ik niet doen hoor. Yorben gaat al vanaf het begin 3 ochtenden naar psz hoor. Wanneer word je oom begraven?En ga je er naartoe?Was de broer van je moeder toch? Am;En al druk aan het werk??????
Trena: De crematie is vrijdag en t was de man van mn moeders zus. Ga dr wel heen. John niet, kende hem niet heel goed en neemt er geen vrij voor, wat ik ook wel begrijp hoor. Lekker dat Fenna zo makkelijk is he. Welke maat draagt ze inmiddels? En waar heb je nu je kerstkaartjes besteld?
Jelyor: ook al bijna weer aan het werk dus, nog even van genieten. en lekker Fenna meenemen, da's wel handig. hoe wast bij de pedicure, ik kan dat niet hoor, ik vind gefriemel aan mijn voeten maar niks. robine: zou er echt winter aankomen? ik hoop het. kan me nog herinneren als kind, altijd sneeuwpoppen maken, schaatsen, ... hele buurt buiten om de straat een beetje vrij te houden, autoos aanduwen die vast zitten. geweldig! ff snel, zo Colin ophalen van psz, die is om 3 uur vrij. Marcel heeft de baan in Enschede gekregen, alleen...... bij die baan zit geen auto, en we hebben eigenlijk geen geld voor een tweede auto, en ik kan ook niet zonder auto, verwend nest hihi. naja we zien wel. dikke brandlucht hier in huis, Tristan vroeg of hij popcorn mocht, ja tuurlijk wel. popcorn in de magnetron.........deurbel........ kom terug, ja popcorn verbrand. getver, maar nieuwe gemaakt. maarja die stank blijft wel even hangen. ben nog steeds aant orienteren voor de baan die ik in gedachten heb, ik zeg nog niet wat. moet er waarschijnlijk nogal wat voor leren en weet niet of dat lukken gaat... moet dan minstens hbo hebben..... kom ik aan met mijn vbo. naja verder maar es kijken wat ik er voor nodig ben. ik ga nu gauw weg, anders ben ik nog te laat, is ook zo zielig voor Colin... liefs Nienke
Welke zindelijkheid? Zijn er even helemaal niet mee bezig. Heeft ook weinig zin denk ik met de baby in aantocht. Komt vanzelf wel hoor, kan me er niet druk om maken. Ja leuk, sneeuw! Net bij vk geweest, alles ok alleen kon ze de ligging van de baby niet goed voelen. Was bij Bastian ook heel lang zo. Waarschijnlijk ligt hoofdje al best laag. Trico: dus toch Enschede? Met de trein is zeker geen optie? Leuk die plannen voor nieuwe baan. Misschien kun je door werkervaring een deel van de opleiding overslaan? Ik roep maar wat hoor.
panda: yep Enschede dus, en hij kan wel een ov krijgen van het werk, maar als ie smorgens om 7.15 moet beginnnen en smiddags tot 16 uur. ik weet niet eens hoe vroeg de treinen smorgens rijden, maar dan issie ook wel heel laat thuis denk ik. hij zei al, ik neem de caravan wel mee en zet hem naast het bedrijf LOL. en voor die baan, geen idee of het ook kan met werkervaring kan en dan deel opleiding overslaan. keb ook geen idee wat ik ervoor leren moet verder, ben nog aant orienteren. maar heeft iemand toevallig maandagavond Fobiac gezien? dat had dus te maken met de richting die ik op wil.... goh ik schaam me er ergens ook nog voor, weet ook niet hoe mensen in mijn omgeving zullen reageren, tis nou niet bepaald een beroep dat je zegt, goh gezellig.
o en Bastian ook nog niet zindelijk? Colin ook nog niet hoor. die begint nu aan te geven als ie een plasje heeft gedaan, dat ie een droge luier aan wil. maar hij wil niet op de wc zitten.... komt vanzelf. Tristan was ook bijna 3.5 toen ie zindelijk werd.
He denk je wel aan ons, ik wil nog wel naar het ziekenhuis kunnen als het zover is....en niet met de auto vast zitten
Trena: in januari weer aan de slag....wat gaat het toch snel he. Ik wist ook niet dat Yorben zo vaak naar de psz ging. Hier maar 1 ochtendje, kan ook niet meer ivm mn werk. Kelly: jeetje wist ook niet dat je het toch niet naar je zin had op je werk. Zou ook even tijdens je verlof afwachten of je er dan nog zo over denkt en rustig op zoek naar iets anders. Met tegenzin naar werk gaan lijkt me echt vreselijk. En al bijna verlof, morgen is dan je laatste dag?? Heerlijk hoor, eindelijk rust!! Trico: ik ben nou toch wel heel nieuwsgierig naar welke richting je op wilt hoor Ik hoop voor je dat je HBO kan gaan doen. Of eerst verkorte MBO en dan HBO? Ik weet niet wat de regels zijn.
Ow nou weet ik misschien al op welk beroep je doelt Trico Even op uitzending gemist gekeken Deel van het beroep heb ik ook weleens tijdens mn werk uit moeten oefenen Het zou niets voor mij zijn, maar ik vind het niet vreemd als iemand het graag zou willen gaan doen hoor.
Panda: apart dat ze de ligging niet goed kon voelen, je bent toch al vrij ver. Maar alles was dus verder ok? Ik loop dus ook nog steeds met dikke buik. Verder ga ik maar niet klagen Vanmiddag even bezoek gehad van een vriendin, die kwam al met cadeautjes aan om me door de laatste loodjes heen te slepen hihi. Ben nu wel heel benieuwd of vrijdag een strippoging bij de vk gaat lukken.
Am: jij dus ff bevallen voordat de winter los gaat basten hihi. hoop dat vrijdag het strippen gaat helpen, of je bevalt morgen vast... heeft nu lang genoeg geduurt. bij Colin ben ik ook gestript en weet niet of het daar door kwam, maar nog geen dag later is hij geboren. en even gekeken op uitzending gemist? dat heb ik dus gister ook nog gekeken, wnat ik was vergeten het op te nemen maandag, en was eigenlijk wel zo handig, want nu keek ik op de computer en daar was Marcel wel heel blij mee, want die vind het maar niks. maar dan zal ik het maar zeggen ook... ik wil de uitvaart in. ik vond het eigenlijk heel erg eng, maar heb het nu van zo dichtbij meegemaakt, en vind het eigenlijk (rare woordkeuze) heel leuk om te doen........ maar heb zelf de kist mogen sluiten na de condoleance en nogmaals voordat de crematie begon, en heb zelf ook mogen spreken op de uitvaart van mijn opa. en op de een of andere manier spreekt het me heel erg aan, ik heb geleerd voor kapster, en terwijl ik dat al van kleins afaan wilde, beviel dat toch niet goed. ik heb chauffeursdiploma gehaald en mijn C rijbewijs, maar kom daar ook niet verder mee. maar heb nu het gevoel dat ik mijn doel/ beroep gevonden heb, nu nog uitzoeken hoe ik daar mee verder kan, maar ben er druk mee bezig.
AM: Sneeuw en ijs wordt pas volgende week verwacht, na t weekend, dus mag dan toch wel hopen dat jullie je 2e kindje hebben hoor Nienke: Ik heb voorstukjes gezien in Fobiac, over uitvaart etc toch? Kan je misschien op een andere manier ook inrollen!? Feli voor Marcel en zn baan. Kunnen jullie niet een klein autootje vor jou kopen? Panda: Wat je zegt, komt vanzelf wel bij Bastian. Jij ook nog maar ff tjes he, dan is de kleine er. Was je bij Bastian op tijd? Probeer steeds een leuke foto te maken van Jill en Yannick voor de kerstkaart, maar Jill werkt niet bepaald mee. Laterz
Nienke: Ik denk dat je er via uitvaartcentra echt wel in kan rollen. Eens kijken bij advertenties op diverse sites. Als je in een brief verwoord wat je nu op t forum zegt, dan denk ik dat je echt wel een goede kans kan maken. Succes
leuk he Robine, foto's maken van de kids, is hier ook zo hoor. alletwee leuk op de foto zetten samen? wat een drama. vind het knap dat de schoolfotograaf altijd ene hele klas goed opde foto krijgt. en een klein autootje voor mij, dat zou dan inderdaad het geval zijn. maar dan moet wel de BMW weg, dat zou me echt aan het hart gaan, maar goed als het niet anders is.... ik zal vast es ff piepers schillen, staat dat vast klaar. vanavond nog ff kijken voor een kerstboom, altijd zo leuk dat ding opzetten...NOT o man o man, de kids hebben mekaar weer in de haren........ ik word niet goed van dat gedrag de laatste weken, zal wel meerdere oorzaken hebbne, maar mag van mij weer 1 januari zijn, rust in de tent.
Trico: gewoon ervoor gaan dan! Als je het graag wilt krijg je achterafspijt als je het niet geprobeerd hebt. Wat Zaph zergt, misschien kun je intern ergens een opleiding volgen? Werken en leren tegelijk dus. Zaph: nou het zou makkelijk volgende week kunnen worden hoor Vanaf wanneer hebben ze dan sneeuw voorspelt? Suc6 met de kerstfoto hihi.
Trico:Zou ook niks voor mij zijn hoor zo"n beroep ,maar ieder zn ding he? Hoop voor je dat het lukt om erin te rollen.Bij de pedicure was het heerlijk gister,mn voetjes zijn weer lekker glad zonder eelt Zaph:Ik heb de kaartjes besteld op kaartje2go
ff een spam tussendoor. buurvrouw van 2 huizen verder, kwam vorige week met een ouwe Nintendo 64 aanzetten, als ie het nog deed mochten we hem houden. nou hij doet het dus, en de kids vermaken zich prima ermee, allebei met de bibs op de keukentafel hihi
Trico: idd informeren wat er mogelijk is. Is toch helemaal niet gek, de uitvaart? Het moet je liggen natuurlijk maar dat is bij elke baan zo. De eerste trein gaat meestal rond 5 uur, die neemt JP altijd als hij vanuit het hoge noorden naar de Randstad moet. 's Avonds is hij dan pas op z'n vroegst om 21.00 uur thuis. Maar hij wil juist niet met de auto want dan kan hij niet slapen. Monique: zag net dat er vanaf zondag natte sneeuw wordt voorspelt. Zou fijn zijn als het strippen vrijdag de boel op gang brengt. Bij Bastian konden ze het ook al niet goed voelen. Zal wel weer een flinke placenta hebben. Robine: haha lijkt me ook lastig, allebei leuk op de foto krijgen. Bastian kwam twee dagen voor de uitgerekende datum maar daar reken ik nu maar niet op.