Hoi hoi, Zaph: nog gecondoleerd met je lievelingsoom Veel sterkte morgen bij het afscheid nemen. Kel: joehoeeee!!! Je verlof is begonnen na vandaag Wat rot dat je je zo klote voelt over je werk momenteel, mss ook wel je hormonen hoor. Ik zou ook ff genieten van je verlof en je kan altijd nog wat anders zoeken. nu niet teveel aan denken hoor maar lekker genieten van de rust die je nu (nog) hebt AM: en .....bezig??? Je hebt je nog niet gemeld vandaag 10 december is een mooie datum zoals ik al eerder zei...waarom? Geen idee....maar klinkt leuk! Het kan nooit zo heel lang meer duren. Maar begrijpelijk dat je het meer dan zat bent!! Panda: zou voor jouw wel super zijn als deze ook wat eerder komt dan de uitgerekende datum. Je hebt al lang genoeg kwaaltjes gehad...nog een week of 7 en dan mag ie komen NIenke, is toch niet zo heel raar...ieder zijn ding toch?! Er voor gaan zou ik zeggen als je er zo mee bezig bent. Leuke foto's van je jongens Meiden liggen hier op bed, heerlijk! Vanavond met vrienden naar een Cabaret-estafette. Ben benieuwd, zal wel lachen worden. Morgen moet ik een dagje werken, ofja een beurs bezoeken in Utrecht en op tijd naar huis. Dan nog een weekje en dan kerstvakantie 2 weken Zaterdagmiddag naar Huizen toe en dan logeren tot zondag, daar zondagmiddag nog kado's dus ik zit nu te bedenken wanneer wij de kerstboom op moeten zetten Morgenavond maar denk ik.
Kel: heh meid, echt balen dat deze baan toch ook niet is wat je er van gehoopt had. Eerst maar lekker met verlof en dan kijken wat je verder wil. Dikke knuf van mij! Zaph: nog gelukt met de foto inmiddels? Onze kaart is wel leuk geworden, had nooit gedacht zo snel een goede foto te hebben. Ik post ze vandaag, dus je zal t resultaat deze week nog wel zien! Lydia: hoe gaat het met jou? Weten alle mensen in je omgeving nu van de zwangerschap? Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? Sorry....ff korte reactie voor wat ik uit mn hoofd wist. Ben zo moe dat ik overdag zo op de bank wel in slaap kan vallen....toe aan vakantie denk ik. Gelukki hoef ik dinsdag pas weer te werken, dus ff lekker omhangen thuis. Meiden slapen allebei, ik ga gtst kijken van gister, had Len voor me opgenomen toen ik aan t werk was. tot later
Jammer monique! Sem: haha gtst opnemen...gebeurt hier ook als we het missen Zo moe dus....mss moet je nog aan het nieuwe ritme wennen van je werk? Lekker als de meiden ff samen slapen
Heh jammer.....ik hoopte toch echt voor je dat je stiekem bezig was....wie weet krijg jij dan toch nog gelijk met 12 dec
Hoi allemaal, Ben ik ook weer eens hoor. Ben 's avonds nog wel doodop en lig lekker vroeg in bed. Gisteravond was ik niet lekker, stond te kokhalzen (sorry) bij het eten, dus lag om 18.15 uur in bed. Maar vandaag alles weer ok. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend. Zondag kerstbrunch van het werk, maar dat is dan wel weer leuk. Panda: zindelijkheid komt vanzelf wel hoor. Maar ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind! Wel jammer dat mama altijd de billen moet afvegen, maar ja... Balen dat het weer iets minder gaat met je. Nog effe volhouden en dan hoef je nooooooit meer Nienke: zo gek is dat toch niet, in de uitvaart willen? Als jij dat leuk vindt... niets mis mee hoor. Ik geloof dat Monique het al opperde, maar kun je niet werken en leren tegelijk? Monique: hoe is het met jou dan vandaag? Nog niets gehoord, dus misschien een goed teken???? Zap: sneeuw vind ik wel leuk hoor, als er maar een zonnetje bij zit dan! Wintersport is echt al jaaaaren geleden voor mij, maar daar zou ik ook best wel weer zin in hebben hoor. Wanneer gaan jullie ook alweer? Heeft Jill haar skikleren al aangehad? Verder weet ik even niet meer, sorry. Hier ook weinig nieuws, behalve dat Marijn gister echt onwijs vervelend was zeg. Tjeetje, hij gooit met alle speelgoed door de kamer, echt niet leuk. Heeft gister dus flink wat straf gehad.
Ah, Monique had zich inmiddels al gemeld. Dit weekend gaat het vast gebeuren! Sem: jij ook al zo moe. Is ook wel de tijd van het jaar volgens mij. Iedereen is toe aan een paar dagen vrij. Ik zal eens een nieuwe banner maken. Op het werk weet het merendeel het. Maar ik kan het iedereen toch niet persoonlijk vertellen, met 300 man in het pand zelf. En de familie weet het. Mijn beste vriendinnetje weet het ook. Nu nog wat andere vriendinnen. Maar die lezen hier toch niet. Kel: na vandaag lekker verlof, van genieten he. En idd zo jammer dat je werk niet is wat je ervan gehoopt had. Hopelijk kun je in je verlof iets naar je zin vinden. Of misschien dan wat iedereen zegt, zijn het hormonen. Dikke knuf in ieder geval van ons. Brennie: he getsie, alweer cadeautjes Althans, ik heb het wel gehad met cadeautjes hoor. Zeker met het kopen, geen leuk werk. Cabaret klinkt leuk, veel plezier!
Whoehoeoeo Lis, een banner met je vorderingen Hihi. Raar weer he of niet? Ben je al aan t idee gewend van nr 3? Rustig aan hoor, kotsen boven je eten is niet zo lekker voor Wes, Marijn en Jesse Hopelijk is t snel weer voorbij die misselijkheid. Am: Ha daar ben je weer ! Sem: Zeker nog wel ff wennen aan een ander ritme mbt werk? Doe maar rustig aan hoor. Ik hou een mooi plekje vrij op de deur voor je twee meiden Ben benieuwd,ga zelf denk ik maar voor de gewone kaartjes dit jaar. Kan geen leuke foto maken. Brennie; Veel plezier vanavond op t cabaretfestival. Jij doet ook vaak leuke dingen he? Goed hoor, moet je er ook in houden ondanks de kinderen. Heb gewoon 2 slapers nu!!! Vanaf 1430 is t stil in beide kamers. Jill wilde wel ff tukkie doen, liep nog in dr pyama vanaf vanmorgen. Had t huis schoon gemaakt en mezelf en Jill nog niet aangekleed. Schaam. Maar goed, alles is nu weer schoon, Jill kan zo vanuit dr bed straks in bad in een verse pyama en Yannick die hobbelt er een beetje tussendoor, al was ie net wel erg vervelend met gillen en spelen. Hij draait in zn bed als een tol en schopt steeds zn dekbedje weg die boef.Maar dan ligt ie met zn slanke lijntje in de breedte van t bed, en ja das wat krap als je bijna 10 kg bent he hahahaha. Dus dan weer brullen. Kom later weer. Liefs
Hee meiden even snel bericht vanaf mn werk wil zo gaan rijden heb trek! Hier zo'n gedoe het internet doet het weer niet heeeel irritant. Ik kan hier ook niet uitgebreid bijlzen wat er allemaal gebeurd dus dat is nog irritanter. Zal vanavond chiel nog aansporen weer te kijken naar de verbinding. Mis jullie dikke kus van mij
Kel: geniet van je verlof! Hoe was je laatste dag? AM: ben benieuwd hoe het vandaag is bij vk. Hoe laat moet je? Dat lid van de OC van het kdv moest vanochtend om 7 uur in zh melden om in te leiden. Ze zat er zo doorheen en was eigenlijk zo boos, want ze hadden haar verteld dat ze haar niet langer dan 41 weken zouden laten doorlopen. Nou ja, nu gelukkig het einde in zicht voor haar. Nu jij nog! Maar 12-12-09 is ook een mooie datum toch? Lin: balen van jullie internetverbinding zeg! Hopelijk is het snel opgelost. Nog druk op het werk? Haalt Chiel Jaime altijd op van het kdv? Als ik pas na 18 uur weg zou gaan van mijn werk, zou ik te laat zijn om op te halen hoor. Vandaag op het werk omdat ik maandag thuis was. Maar niet zo erg. Zit vanmiddag waarschijnlijk weer te internetten. Kan zo langzamerhand wel weer voor zwangerschapskleding gaan kijken. Ik pas mijn broeken enzo nog wel, maar begint nu wel wat krapper te zitten. Maar valt me nog niet tegen, ben zondag alweer 12 weken. We hebben ook besloten om een combinatietest te doen. Dus maandag weer een echo en nekplooimeting en bloed afnemen.
Joepie Kel je hebt verlof!!! Lekker genieten van je rust!! LIS: vanmiddag om half 1 krijg ik een strippoging. Van wat ik begreep is dat als het niet lukt volgende week wel een inleiding volgt. Ze laten je hier tot max 42 weken lopen. 12e zou idd wel leuke dag zijn, maar ik 'verheug' me maar nergens meer op Weekend is alleen wel handig haha. Lekker rustig dagje op je werk dus.
Goedenmorgen meiden, Lydia: leuke nieuwe banner! Jeetje, dan ook alweer bijna 3 maanden! Marijn dus gister lekker dwars. Wat kunnen ze dan de boel overhoop halen he, Faya maakt er hier ook altijd een zootje van. Linda: balen van het internet, heeft Chiel er nog naar kunnen kijken? Hopelijk ben je er snel weer! Zaph: haha, lekker hele dag in de pyama rondlopen. Ach, wel zo makkelijk als je toch steeds aan de schoonmaak bent. En Yannick dus een druktemaker in bed, tja in de breedte zal het dan inderdaad wel krap worden...hihi... Op zich ben ik aan het nieuwe ritme wel aardig gewend, maar het werken is best intensief als je zoveel nieuwe dingen leert merk ik. Dus die vrije dagen komen me erg goed uit. Monqiue: heel veel succes vandaag bij de VK! Kel: geniet van je eerste dag verlof meid, heerlijk! Ga vanavond met een vriendin naar de film, komt een vrouw bij de dokter, ben benieuwd. Verder vandaag ff spannend dagje. Mn schoonzus ( vriendin van Lenhard's broer ) wordt nu geopereerd aan haar lever. Stond al een tijdje gepland, er moet 70 % van haar lever verwijderd worden, omdat er iets zat wat er niet hoort te zitten en ze er veel pijn aan had. Ik zei tegen Jayna dat ze maar even een tekening voor tante Cora moest maken omdat die in het zh ligt. Jayna vraagt wat ze heeft, dus ik zeg buikpijn. Zegt Jayna "ow nee he, dan kunnen ome john en tante cora niet meer trouwen! ". Ik moest zo lachen om haar logica. De trouwerij is in mei pas.... Nou ga ff Jayna dr haren doen en dan vast wat boodschapjes doen. Liefs Sem
Goedemorgen meiden, Nou dat is toch duidelijk heh.....hhahahahahaha. Eigenlijk gaat mijn verlof pas dinsdag in. Nu heb ik gewoon weekend. Heb nog niet echt het gevoel dat ik verlof heb. Maar het is toch echt zo. Gisteren nog een drukke dag geweest op het werk. Met laatste dingetjes. Zaterdag is er nog een kerstdiner in het Zalmhuis in Rotterdam. Ga ik ook nog maar naar toe. Heb woensdag een gesprek gehad en heb flink mijn ongenoegen geuit. Volgens mij schrokken ze er wel van. En ze beloven ECHT beterschap als ik terug ben. Nou ja we zullen het wel zien. Eerst maar eens bevallen en geniet van mijn verlof. Ik heb er echt wel tabak van daar. Maar misschien als ik terug ben komt alles wel goed. Ligt echt niet aan de mensen, maar puur om het werk wat ik krijg/niet krijg. Sem: Ooow dat lijkt mij echt wel een mooie/droevige film. Heb nu het boek en ga dat dadelijk lezen in mijn verlof. Veel plz alvast. LIS: Jaaaaaaaaaaa leuk die banner. Wanneer moet je weer naar de vk toe? En ga je je alweer wat beter voelen? Monique: Nog steeds niets bij jou dus. De beeb vindt het veel te lekker daar in je buikje. Hoop dat de strippoging gaat lukken vanmiddag en dat je van het weekend je beeb in je armen heb. Zap: Suc6 vandaag bij de crematie van je oom. Brennie: Jij ook weer op stap lees ik. Groot gelijk hoor gewoon leuke dingen blijven doen. Lin: Wat vervelend zeg met je internet zo. Ik zou daar ook flink van balen zeg. Verder weet ik het even niet meer. Daynah was vanmorgen flink chago zeg. Ze zei ook dat ze een paar keer pijn in de buik had, vlak boven de schaamstreek. Had het ook gezegd op de psz, dus hoor het dadelijk wel. Moest ook naar het zkh voor bloedprikken weer. Vanmiddag om 12.00 uur en 14.00 uur ook weer. En dan om 15.00 uur weer naar de logopedie. Lekker druk dagje dus. Ga nu even opruimen want dat is heel de week niet gebeurd. Morgen natuurlijk weer een bezichtiging. De beeb is hier zo druk nu in mijn buik. Weet niet wat ze allemaal aan het doen is, maar volgens mij is ze aan het ronddraaien ofzo. Tot laterrrrrr. Liefs Kelly
Zo de 2de prik is ook weer achter de rug. Nu nog eentje. Daynah blijft maar klagen over buikpijn.Volgens mij zijn het krampjes want het is niet constant, maar naar de wc hoeft ze ook niet. Kijk het wel even aan en anders de ha nog maar bellen voor het weekend. lfs
Halloooooo! Kel wow verlof zeg! Heerlijk hoor geniet er idd maarvan en niet aan je werk denken hoor in je verlof. Gewoon kijken straks hoe of wat en als je tijdens je verlof denkt dat je een leuke baan ziet zou ik gewoon solliciteren! Collega van mij had dat ook gedaan, hoogzwanger sollicitatie maar wel aangenomen, kwam na haar verlof niet meer terug... Hopelijk heeft Daynah snel geen buikpijn meer! Sem oh heb je het boek ook gelezen? Wat een drama zeg. Ik kon geenp agina lezen zonder te janken vreselijk boek vond ik het al heb ik het wel uitgelezen. Ben benieuwd hoe de film is, schijnt wel goed te zijn. AM volgens mij ben je nu bij vk hopelijk levert het wat op! De 12e kan idd nog. Hoop niet dat je nog een week langer hoeft door te lopen zeg...bleh. Knuf. Lis wow wat een banner zeg! En dat gaat dan ook weer heel snel hoor. Marijn dus ook chago en vervelend. Balen van de misselijkheid. Ik breng trouwens jaime meestal naar kdv en dan haalt chiel haar. Gister stond er 16 km file op a2 en nog eens 6 km op a9 dus ben na mijn werk nog boodschappen gaan doen in Amstelveen....ga niet in 21 km staan... Zo internet met het kabeltje doet het weer. Vanochtend met chiel naar kaakchirurg geweest laatste twee verstandskiezen eruit. Jaime is ook chago en zo dwars als een aap zeg gewoon niet luisteren en rekken als ze naar bed wordt gebracht..echt bizar. Ze had van de week ook eenp aar keer dat ze gewoon in haar broek ging poepen, zomaar ineens leek wel bewust. Ik weet niet waar het aan ligt. Dacht eerst misschien ziekte van vader van chiel ofzo? Dat het op haar teveel indruk maakt? Einde middag gaan we kerstboom halen en versieren, vanavond lekker thuis paella eten. Morgen de stad in en uit eten zondag einde middag rijdt chiel naar limburg. Hij neemt nu de maandagen zorgverlof. Ik ga nog ff wat uitzoeken voor palliatieve zorg voor mn schoonouders. Die willen nog steeds geen hulp maar dit is echt niet meer te doen zo dus nu info zoeken en argumenten bij elkaar halen om ze te overtuigen (lees eigenlijk mn schoonmoeder want schoonvader maakt het op dit moment niks meer uit wat wel en wat niet). Kom later nog ff. Lfs
Even een egopost: Strippen is niet helemaal gelukt. Baarmoedermond is wel verweekt, ze kon het hoofdje voelen. Buitenkant heb ik wel iets ontsluiting, maar de binnenkant was nog dicht. Zondagochtend moet ik de vk bellen om diezelfde dag nog een strippoging te doen. Daarna zal er zo nodig dinsdag nog een strippoging komen en woensdag zal ik anders doorgestuurd worden naar het ziekenhuis.