AM: hopelijk schiet het dan nu toch een beetje op. Wel fijn dat ze zondag nog een keer zou willen strippen, mocht dat nodig zijn. Ga nu maar voor 12-12, mooie datum! Sens: dat je schoonmoeder dan geen hulp wil zeg. Zoiets hoef je toch ook niet alleen te doen he. Valt je schoonvader nog steeds af? Hij heeft toch wel een lang ziekbed he. En zometeen de kerstsfeer weer in huis, heb je er wel zin in? Jesse belde me vanmiddag ook met de vraag of we vanmiddag als ik thuis was een kerstboom gingen halen. Ach, tegen zo'n lieve vraag kan ik geen nee zeggen hoor. Daarna belde Wes nog over Marijn zijn tand. Hij was van de week uit een bak gevallen dat ie helemaal onder het bloed zat in zijn mond he. Wes ziet nu een wortel van zijn tand zitten, tandvlees is weg De dokter is er vandaag niet, maar wil er toch maar even naar laten kijken. Je mag ook niet aan zijn mond zitten zei Wes. Zielig manneke toch.
Monique: Dat is balen zeg dat het strippen niet helemaal is gelukt. Maar misschien gaat het wel rommelen nu vannacht en zoals LIS zeg 12-12 is een mooie datum. Lin: Hoezo wil je schoonmoeder geen hulp dan? Lijkt mij juist wel wat fijner om een hulp te krijgen. Gelukkig heb je weer internet. Veel plz met de kerstboom optuigen. Zal Jaime leuk vinden. LIS: Heh gatsie zeg, maar moet je de tandarts niet bellen dan ipv de ha? Ahhhh wat lief dat Jesse dat vroeg en ik zou ook geen nee kunnen zeggen dan hoor. Nou zitten we dus bij de logopedie in de wachtkamer en Daynah maar zo pijn in mijn buikje....Naar de wc, heeft ze het dus een klein beetje in de onderbroek gedaan. Onderbroek uitgedaan en toch naar binnen. Ik zei ik denk dat ze geen zin heeft want ze is echt niet lekker. Daynah gaat zitten en hup alles eruit. Spuugt ze heel die tafel daar onder......ik schaamde me dood. Hebben het schoongemaakt en toen ben ik naar huis gegaan. Gelukkig vond ze het allemaal niet erg en zei dat ik er ook niets aan kon doen. Maar lullig voel je je wel hoor. Zal dus wel een buikgriepje zijn. Ze ligt nu bij ons op bed naar Mickey Mouse te kijken. Ik heb gelijk alles in de was gegooid, dus heb zo nog een was te drogen. En nu ga ik ook relaxen. Ben al heel de dag in de weer. Goed begin van het verlof Liefs
He Kel verdorie dat ze ziek is, dat is niet leuk. Ja en het spugen bij de logopedie is niet leuk maar ze kan er niks aan doen heh. Bij kinderen komt het ook zo ineens...golf... Beterschap voor Daynah. WAnneer hoor je uitslag van het zkh? En je banner man die gaat dan hard maar al zie ik dan nog 40 dagen te gaan dan lijkt het weer korter dan 6 weken. Lis oh nee arme Marijn. Hij heeft echt pech. Moet je naar dr gaan met zoiets of naar de tandarts? En jullie ook een boom is wel leuk heh zo snel vind je niet? AM balen! En zondag dus nog een keer strippen hoop dat het dan wel lukt. En kan het nu zelf binnen eenp aar uur ofzo van binnen open gaan? Ik heb er geen verstand van hoor! Ja meiden mn schoonmoeder wil geen vreemde in huis..... Af en toe helpt een vriendin haar of soms wat andere mensen uit kennisenkring en natuurlijk wij, maar qua zorg wil ze dat niet. Mn schoonvader eerst ook niet maar het maakt hem nu niet meer uit en hij ziet ook wel dat het voor mn schoonmoeder niet te doen is zo. Het wassen doet hij nu nog zelf, is daar wel een klein uurtje mee bezig, toch ook absurd. Daarna mag hij gelijk weer rusten en dat doet hij wassen nog zittend op een krukje in de badkamer .Maar goed dat kan straks niet meer. Ook wc en zo is nu al zwaar voor hem straks moet ie misschien een po ofzo, ik zie dat niet voor me dat zij dat dan moet doen hoor. Ik heb nu ook tegen chiel gezegd dat als hij thuis wil overlijden (wat hij dus wil) ze er dan niet aan ontkomen dat er wat aan zorg is heh. Dus ik zei dan kun je beter eerst een vreemde hebben met verzorging, die dan na week of wat geen vreemde meer is, dan als hij op sterven ligt en dan een vreemde in huis heh. Daarbij las ik ook op internet..je hebt nog maar zo weinig tijd samen en door het zorgen kun je niet optimaal genieten van die tijd. Afijn argumenten verzamelen en proberen te overtuigen. Ga ff bij de taarten kijken..Jaime had ze gemaakt. Lfs
Kel: och, die arme Daynah, wat zielig. En idd... kun je niets aan doen hoor, als ze gaat spugen. Maar lekker vertroetelen. En ik zag ook 40 dagen... pff... echt snel al! Sens: dat lijken me toch allemaal goeie argumenten om toch zorg in huis te nemen. Het helpt je schoonmoeder toch alleen maar. Heeft ze meer tijd voor andere dingen met haar man, dan het zorgen. Dat zal ze met liefde doen, maar het zou voor haar ook zo fijn zijn. Ze heeft meer dan genoeg zorgen nu. Zo, ik ga afsluiten en naar huis. Weer genoeg gewerkt van de week.
Sens: het zou zeker voor je schoonmoeder verlichting geven denk ik, maar ze moet er eerst wel achterstaan natuurlijk. Heb zelf tijdens mn opleiding nog een essay geschreven over palliatieve zorg (n.a.v. stage op longafdeling waarbij ik de slechtnieuwsgesprekken en de begeleiding erna erg slecht vond). Tegenwoordig is er echt veel meer mogelijk qua palliatieve zorg. Kelly: arme Daynah die zo ziek is, beterschap. Krijgt Daynah 3 prikken of bedoelde je voor jezelf? LIS: jeetje tandvlees van Marijn weg. Die maakt ook vanalles mee he. Hoop dat hij niet te veel last krijgt. Is er geen vervangende ha?
Hoi hoi, AM: jeetje meid nog steeds geen beebje...weet precies hoe het voelt. Hoop dat het door het strippen alsnog vannacht ofzo gaat beginnen, spannend hoor! En ik vind 12-12 ook een mooie datum! Linda: jeetje wat een gedoe met je schoonouders..weet nog dat Rick's tante ook op het eind zorg kreeg..24 uur per dag, kijk maar eens op www.royalcare.nl. Misschien is het iets voor ze. LIS:wow mooie banner hoor!!! Alweer bijna 12 weken, gaat snel hoor. Ach die arme Marijn...hij heeft zoveel pech altijd. Dikke knuf voor hem. Kel: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa verlof!!! Geniet er maar lekker van meisje. En wat goed dat je nog even je ongenoegen hebt geuit! Ach arme Daynah...zoooo ziek geworden. Kan me voorstellen dat het daar ff ongemakkelijk was maar je kan er natuurlijk niets aan doen. Beebje al een beetje rustiger? Sem: oooh je bent nu naar de film denk ik...lijkt me niets voor mij..alleen maar brullen denk ik. Zap: hoe wat het vanmiddag? Erg verdrietig? Hihi die Yannick, bijna 10 kilo, lekker ventje. Hier weer druk druk...vorige week nog ff geschrokken, Rick had zich met een ijzerzaag in zn vinger gezaagd, even later is hij dus flauwgevallen en werd helemaal shakend weer wakker, niet wetende wat er aan de hand was. Dikke buil op zn hoofd. Natuurlijk geen dokter gebeld!! Dom dom..maar goed nu is alles wel weer oke. Morgen weekendje naar Keulen met mn werk..wel gezellig, lekker naar de kerstmarkt en flink borrelen denk ik!! Moeten al om 08.00 verzamelen, dus ik ga lekker op tijd mn mandje in. Fijn weekend meiden!! Liefs Sap
Sap: Ooow wat leuk zeg. Heel veel plz nogmaals in Keulen, maar dat komt goed. En jeetje die Rick toch. Wat eigenwijs om dan niet de ha te bellen. Monique: Prikken waren voor mij, voor mijn suiker weer. Volgende week de uitslag. LIS: Heerlijk meid je heb weer weekend. En idd nog 40 dagen....pffff gaat toch hard heh. Lin: Ik zou zeker proberen om je schoonmoeder te overtuigen zo gaat het zeker niet. En wat je zegt als er hulp is kunnen ze nog optimaal genieten van elkaar. Nou Daynah is echt ziek. Ze zit maar te hangen en dan zeggen dat ze pijn heeft in haar buik. Ik weet het ook niet hoor. Ze heeft niet meer gespuugd. Had wel het idee dat ze net koorts had. Ze gloeide een beetje. Net ook huilend wakker geworden. Ben benieuwd hoe de nacht gaat. Huisje is weer schoon. Alleen morgen laatste dingen opruimen en stofzuigen. Ga nu op de bank luieren. Liefs kelly
Sap leuk Keulen met je werk! Mn schoonzus woont in centrum Keulen. En mannen toch ook...grrr. Heb je hem niet wat gedaan dat hij niet naar dokter is gegaan?? Pfff ik zou echt boos worden. Gaat het nu wel weer met hem? Hoe gaat het verder met Nick en Lieke? Kel oh nee is ze echt ziek geworden. Je kan aan spugen ook niks doen heh. Kan mij wel voorstellen dat je wel steeds onzeker bent als ze moet spugen. Hoop dat je nacht goed is. WAs nog benieuwd of Daynah veel met dr soon to be born sister bezig is? Heeft ze het erover? AM als je no gmeer argumenten hebt waarom wel zorg laat het dan maar ff weten met de mail. Het is om moedeloos van de worden hoe eigenwijs ze zijn.... En als je tips hebt waar we kunnen vinden wat mogelijk is hou ik mij aanbevolen. Hoe voel je je nu? GErommel of helemaal niks tot nog toe? Lis en hoe is de kerstboom? OOk gelijk opgetuigd of niet? Hier hangt en staat alles nu..erg leuk. Maar oh meiden wat zit ik er doorheen. Chiel is ook mega chago al een tijdje. Kan niks goed zeggen (omdat ik ook discussie start over sint en kerst). Ik mag het misschien niet zeggen hoor maar van mij .....naja ik wil het 'gewone' leven weer terug...al zijn we dit weekend gewoon thuis het blijft toch steeds spoken in je hoofd en ook dat van chiel. Ik word er serieus echt niet goed van. Het is al meer dan een jaar lang dagelijks bellen...ik kan daar gewoon niet tegen. En waarom moet alles keer op keer uit de doeken gedaan worden?? dat is toch ook zelfkwelling als je dat als ouders zijnde steeds tegen je kind gaat zeggen of ben ik nu achterlijk? Ik zou het iig met Jaime nooit zo doen als ik ziek was... Dinsdag moet ik weer ongesteld worden en weten jullie ik hoop dat ik het word. Ik hoop dat ik ongesteld blijf worden tot zn vader is overleden want stel ik zou zwanger zijn dan zou het niet de aandacht verdienen of blijdschap brengen die hte zou moeten brengen. Ben er echt KLAAR MEE! Bleh! Sorry voor gezeik. lfs
Jeetje zeg is er helemaal niemand hier geweest?? AM is het begonnen? Hier de stad in geweest en erg mooie jurk gehaald van desigual een spaans merk ofzo kende het niet.Verder nog wat kadoos voor kerst. Zo lekker uit eten. Het was wel echt koud vandaag vond ik. Nu thuis aan het opwarmen met een gluhwein. lfs
Kan het me heel goed voorstellen Sens, dat je nu zelfs liever niet eens zwanger wordt. Niet leuk allemaal. Sappie: jeetje zeg, niet eens naar de dokter met die vinger? Argh, mannen. Haha, kerstmarkt in Keulen lekker aan de gluhwein. Kelly: Daynah nog zo ziek? Zielig dat ze zo moest overgeven bij de logopedist. Idd niet echt fijn maar kun jij natuurlijk niets aan doen. Komt altijd ineens opzetten he. Heb dat een keer gehad in het restaurant van de dierentuin. Zat er zelf helemaal onder. LIS: tandvlees weg?? Brokkenpilootje he. Sneu hoor. Gelukkig herstelt het meeste zich vanzelf wel weer. Al weet ik niet of dat voor tandvlees ook geldt, bij kinderen vast wel. Zou het dan toch 12-12 worden voor Monique? Heb een kerststukje gefreubeld met Bastian. 't Is een monsterlijk gedrocht geworden, haha, maar ach, hij vindt het mooi.
Even weer kort berichtje, ga zo naar bed. Hier alles nog rustig hoor! Vanmorgen tijdens het douchen wel de slijmprop verloren, maar dat zegt natuurlijk ook nog niet zoveel. Morgenochtend moet ik dus de vk bellen om morgen nog een strippoging te krijgen...en dan maar hopen dat het nu wel gaat lukken. Verder op het moment erg verkouden, wat het slapen niet echt makkelijk maakt.
Arme Mo, nog geen beebje. Sterkte. Slijmprop eruit, das wel spannend al duurde t bij mij toen nog 4 dgn@ Liefs
Goedemiddag allemaal, Ben de eerste van vandaag. Gisteren uiteten geweest. Kerstdiner van mijn werk in het zalmhuis. Was erg gezellig, beetje tegenstrijdig na mijn laatste bericht, maar het ligt ook niet aan mijn collega's. Ik was 00.30 uur thuis. De laatste keer dat het nog later was, was met Sap en Zap toen we gingen stappen in Amsterdam....hhahahaha Was benieuwd of dat er al babynieuws was, maar nog niet. Monique hou nog even vol hoor. De beeb is onderweg. Lin: Even een dikke knuffel vanuit Capelle. Ik vind het erg sneu voor je en hoop dat het snel beter wordt bij jullie. Daynah beseft wel heel goed dat er een baby komt. Ze is helemaal in to the poppen enzo. Ben benieuwd als de beeb er is hoe ze dan reageer. Ik ga even verder met de kerstkaart maken. Liefs Kelly
Nou ik weet niet of er hier nog veel lezen, aangezien het wel erg stil is de laatste tijd Zal toch ff mn meldplicht doen. Ga zo naar de vk voor nieuwe strippoging. Verder dus nog geen nieuws.
Ow en toen was Kel me voor haha. Als je wel erg leuke collega's hebt zou ik toch nog proberen aan te kaarten dat je niet helemaal tevreden bent over je werk. Misschien schrikken ze wel als ze horen dat je anders toch iets anders gaat zoeken? Je hebt een vast contract toch?
Ik heb idd een vast contract, maar dat zegt niets heh tegenwoordig. Ik heb afgelopen woensdag een gesprek gehad en daar heb ik alles in gezegd wat ik wilde zeggen en ze beloven dat als ik terug ben dat het zeker beter is. Moet het eerst maar eens zien allemaal, heb het al eerder gehoord.
Goeiemiddag! AM oh spannend misschien lukt het nu wel en is het wel open? Wat nu als het nog dicht blijft? Gaan ze dan inleiden? En ga je dan weer in Diak? Kel oh leuk dat het toch gezellig was. En idd laat zeg..haha dat je dat volhoudt. Wij gaan tegenwoordig om half elf standaard slapen. Hoe gaat het met DAynah? Al iets beter? Idd rustig hier zeg, maar misschien ook tijd van het jaar? Wij zijn gisteren gaan eten bij het park. Jaime is zo dwars de hele tijd wilde niet eten ineens (dat gebeurt dus nooit heh) dus haar gerecht maar afbesteld, kon gelukkig nog. Heeft ze paar hapjes van ons meegegeten. Michiel is nu naar limburg. Het was de planning einde van de middag maar heb zo'n idee dat zn ouders weer wat hebben gezegd van ben je hier wel op tijd blabla. :x. Ik rij zo maar richting mijn ouders daar ff gezellig en even praten zodat ik mn frustratie weer kwijt ben. Hoorde vorige week van mn vader dat de vader van chiel nog tegen mijn vader had gezegd, ja wel makkelijk voor Linda dat ze is getrouwd met een man die veel geld op zn bankrekening heeft staan . Absurde uitspraak! Ga nog ff surfen, Jaime kijkt nog naar spongebob... lfs
Ben alweer terug. Had nu een krappe 1cm ontsluiting. De vk heeft wel, iets gestript, maar ze noemde de poging matig omdat ze er maar net bij kon. Verder was alles ok, hartje weer geluisterd. Ze schatte hem niet zo heel groot, aangezien die kans natuurlijk groter werd aangezien ik al een week overtijd loop. Ze dacht dat aan max 3500 gr. Had net al 1 kledingsetje in de ziekenhuistas omgewisseld aangezien ik dacht dat hij daar toch niet meer in ging passen haha....kan dus misschien nog wel Dindag heb ik weer een afspraak om te strippen. Sens: ik ga deze keer voor het Antonius. Als daar tenminste op bhet moment zelf plek is, want dat was bij Kyl niet en toen moesten we dus naar Diac. Jeetje dat is wel een hele erge uitspraak hoor. Maar je weet wie het zegt he Zo begon mijn schoonmoeder een keer over een anti-schoondochterclausule (dat de erfenis alleen bestemd is voor eigen erfgenamen en niet voor partners) die ze hadden vast laten leggen. Alsof mij dat allemaal wat interesseert. Veel plezier bij je ouders!