Vanmiddag na mn werk afgesproken met Kyl en papa bij de kinderboerderij. Jaja Jayna en Daynah ik kan ook autorijden!
Haha die Kyllian, eigenwijze dondersteen. Zo staat Jill ook steeds bij dr mandje met spulletjes hoor. Maar goed in de gaten houden want bij een verkeerde beweging liggen ze om. Wij zijn vandaag ff met mn beste vriendin en haar man naar de Lage Vuursche geweest om te midgetgolfen en een pannenkoek te eten. Erg leuk daar, 18 holes baan met echt gras, aanrader mocht je een keer iets leuks willen doen op de zondag. Jill was erg lief en vond het geweldig om die rollende balletjes te zien. Gisterenavond bowlen en eten met John zn werk waar we al om 22 uur van thuis waren en vanmorgen werden we pas om 1115 wakker! Heerlijk weer eens als vanouds uitslapen. Zal ff foto' s spammen van vanmiddag Zo nu ben ik aan slag
Sem: {|= Van harte met jullie 2 jarige huwelijk Was je campingweekendje leuk??? {|= Mirandao: Jeetje Romira is zeker al lang zeg. Hoe zwaar is ze?/ Jill is nu 75 cm, schiet dus ook ineens de lucht in. Maak ff foto van die loopwagen als je wilt, ben er benieuwd naar. Sap: Ik ga morgen meteen ff voor je kijken. Als ze ze hebben neem ik ze zaterdag voor je mee. Als ik in de winkel twijfel bel ik je wel ff! En die stoeltjes zijn leuk he! Heb er ook al paar keer naar staan kijken. Brennied; Leuke avond gehad dus. paaldansen hahaha lachuh. Is echt weer een nieuwe voor vrijgezellenavondjes he! Heb je ook nog een foto van jou paaldansend?!
Robine; lief dat je voor me wilt kijken. En idd als je twijfelt dan bel me maar ff. Leuke foto van jou en Jill ! Jullie waren gisteren vroeg thuis zeg ! Niet meer geborreld? Zeker thuis gezellig gehad . Ben je al naar de kapper geweest? En is het kort? Kan het niet zien op de foto . Sem en Lis: VAN HARTE MET JULLIE 2 JARIG HUWELIJK Sem; lekker weekend gehad? Weer uitgerust? Brennied; hihi paaldansen, lachen. Had het wel willen zien. Gelukkig was het een geslaagd vrijgezellenfeest. Annemo; leuke foto's weer van Kyllian! En staan op de commode dat is hier ook helemaal hot. Lieke is trouwens ook niet zo lekker in orde sinds vandaag. Zonet 39.0 verhoging. Arm kind. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Donderdag naar het cb voor de volgende prik. Ben ook erg benieuwd naar haar gewicht en lengte. Niemand wat van Kel gehoord? Tot later. Liefs Sap
Goedenavond dames! Zo, wij zijn er ook weer na een gezellig weekendje camping. Wat een heerlijk weertje he! 2 jaar geleden hadden we exact hetzelfde weer op onze trouwdag, toevallig he! Vanmorgen had mijn moeder 2 rode rozen voor ons en had ze voor Jayna kadootjes gekocht om aan ons te geven. Dus gezellig met zn drietjes in de caravan op bed, en gaf Jayna ons lekkere snoepjes, 1 doosjes voor mij en 1 voor Lenhard, met daarop, `voor de liefste mama, en voor de liefste papa van de hele wereld`. Lief he! Vanavond nog met zn drietjes uit eten geweest, lekker pannekoeken gegeten. Jayna heeft heerlijk mee zitten smullen! LIS: jij ook gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk? Zijn jullie inmiddels al terug? Brennie: ach die Milou, tand door dr lip. Gelukkig had ze er niet veel last van. En jij wel ene geslaagd feestje gehad dus, paaldansen....hihi.....gewaagd hoor! Sappie: super mooie winterjas joh! Jayna heeft ook zo'n knal roze kleur. En ook geslaagd voor een stoeltje....hoe kon het ook anders dan in het roze....hihi... AM: hoe gaat het nu met Kyllian? Hopelijk komt de oorontsteking niet terug! Nou Kyllian kan de volgende meeting zo met de meisjes mee op de autootjes.....haha.... En met de winterjassen vond ik het inderdaad ook moeilijk. Vanaf maat 92 is er veel meer keus he! Robine: De namen van je toekomstig nichtje zijn dus al bekend. Amber is inderdaad mooi. Ik zou persoonlijk de naam niet aan anderen vertellen. Jij wel ? Gezellig middagje gehad dus vandaag. Leuke foto's ook van je meissie weer....enne van die 2 ezels vond ik ook wel leuk....hihi....Fijn dat Jill weer helemaal in dr sas is! Sensee: hoe gaat het nu met Jaime? Kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt, blijft toch weer spannend 1 okt. Ga voor jullie duimen dat alles goed is, dikke knuf voor Jaime! Miranda: goh, Romira dus zo'n grote meid, straks heeft is in de winter al maatje 92! Kelly: hoe gaat het met je? Nog iets gehoord van je sollicitaties? Nou ga ff koffie zetten. Mn ouders komen nog een gebakje eten. fijne avond! Liefs Sem
Semmi en LIS ook van mij natuurlijk gefeliciteerd! Helemaal niet meer aan gedacht Robine: Lage Vuursche is idd leuk, gingen we vroeger vaak wandelen Is ook leuk als de kleintjes wat groter zijn en ze lekker rond kunnen rennen in de speeltuin. Ik vind Jill een ander koppie krijgen. Smaller misschien? Heerlijk zeg dat uitslapen! Kyl gaat hier woensdag voor het eerst bij oma slapen, dan gaan wij naar de bios en uit eten....en natuurlijk ook uitslapen Sappie: beterschap voor Lieke. Hoop dat ze met dr prikjes wel weer helemaal beter is, anders is het dubbel zielig. Ik ben echt benieuwd hoe de prikjes hier zullen gaan. De eerste prikken gingen makkelijk, maar nu is het een wilde jongen geworden die zich volgens mij niet zomaar pijn laat doen.
Sap en Robine: thnx voor jullie feleicitaties! Beterschap voor Lieke! Hopen dat ze morgen weer wat opgeknapt is! Maar lekker veel knuffelen Sap!
Semmi: ow wat klinkt dat als een heerlijke dag! Echt een lieve foto die met jullie drietjes! Ennuh pannenkoeken zouden er hier volgens mij ook wel in gaan, nog nooit geprobeerd Had ze een hele pannenkoek voor zichzelf?
Jayna had een hele kinderpannenkoek voor zichzelf, waarvan ze de helft op heeft gegeten. Kyllian dus binnenkort ook maar es een pannenkoekje proberen!
Hihi Sem leuke foto's van jullie 3. 2 jr geleden was Jayna er nog niet bij op jullie trouwdag, vreemd he!? En nu geeft ze cadeautjes aan papa en mama in bed Ik zou zelf ook noiot de naam vertellen voordat de baby er is( nou ja alleen hier op t forum dan wel gedaan he), maar irl heb ik dat niet gedaan! Sap: Nog niet naar de kapper geweest, vind t wel best zo eigenlijk. Is me kort zat zo. Ennuh borellen,,,,,,,had 3 witte wijntjes op en voelde em al zitten, dus idd thuis gezellig gemaakt Kusje voor Lieke van ons! (k) AM: Ahhhh Kyl nog geen pannenkoeken gekregen van je?!?! Arm kind! Snel bakken jij! Morgen! Lol. Heb je pb gestuurd over msn he, maar zie je nu nogsteeds niet in beeld.....jij mij wel? Ennuh je hebt nu lekker 2 weekjes vrij toch!?!? Bofkont! Genieten jullie! Jill wordt idd smaller.......is nog maar 10,5kg en laatste keer bij Cb 10780, is afgevallen van t kruipen en ziek zijn.......maa ze heeft nog genoeg reserves lol
Allereerst nog Semmi en LIS: proficiat met jullie huwelijksdag! Wat schattig semmi dat je moeder daar aan gedacht had. En zo'n leuke foto's van jullie! AM: hier ook een commode-onveiligmaakster Tis een hele kunst om d'r aan en uit te kleden iedere keer opnieuw. Dat wordt dus ff lekker eruit woensdag..lekker van genieten hoor! Robine: haha jij ook aan een wijntje gisteren! Lekker uitgeslapen dus..idd ik vond ook dat Jill een ander gezichtje krijgt. Leuke foto's hoor! sappie: Beterschap voor Lieke! Hoop dat ze een rustige nacht heeft voor jullie! Paaldansen is ook totaal NIET mijn ding maar het viel allemaal wel mee, ik had erger verwacht. Ach ja, als je dat met 15 meiden aan het doen bent is het meer lachen dan serieus paaldansen. Er zijn heel veel foto's gemaakt maar denk maar niet dat die hier op het forum komen 8) Ik ga Gooise vrouwen kijken...laterssss
ff snel, want ik lig al in bed. We zijn vannacht thuisgekomen. Ging hartstikke goed dat reizen in de nacht. Om half 4 in bed dus vanmorgen iets kunnen uitslapen. Vandaag aan het wassen geweest en schoonouders waren hier vanmiddag. Morgen ben ik nog vrij, dus kom ik weer uitgebreid reageren. O ja, Sem gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk En allemaal bedankt voor felicitaties. Liefs LIS
welkom thuis LIS. AM en ik hadden t net nog over je op msn, vroegen ons af wanneer je thuis zou komen. Hebben ook filmpje van Jesse die van de bank af kruipt op de site van hem gezien! Stoer man! Loopt hij nou al los?