Mooie buik hoor Mirjam. Nog steeds niet groot, maar dat hoeft ook niet. AM: nog steeds rustig dus? En wat Mirjam zegt... stilte voor de storm? Ik hoop het voor je. Nu wil je je kindje toch ook wel eens zien he. Geniet nog maar even van je buik. Sem: We zeiden het al eerder he, Faya is net Marijn. Ook overal opklimmen. Deugnieten. Lekker hoor, zo'n ochtendje alleen met de jongste. Sens: lekker op tijd naar je bed gegaan? Kel: jij beetje bijgekomen? Hopelijk heb je een goeie nacht kunnen maken. Ik had dat bij Marijn toen helemaal niet, dat ik van die slechte nachten had. Hopelijk nu ook net. Nou, zojuist combinatietest gehad. Eerst echo. Nekplooi was 1,02 mm. Echoscopiste zei dat het hartstikke mooi was en assistente zei dat ze zelden zo'n lage waarde ziet. Nu nog 2 waarden uit het bloed erbij en de leeftijd en dan krijg ik volgende week maandag uitslag. Met die opmerkingen erbij lijkt het me allemaal wel een prima uitslag.
Mooi Panda!! Maar ik vind hm toch nog steeds bescheiden En nee geen stilte voor de storm denk ik, hij is al een week erg stil. Ik moest nu goed in de gaten houden, de vk wilde dat ik minimaal 25 trapjes/schopjes/duwtjes per dag voelde. Lastig bij te houden maargoed. Dan is het overtijd lopen wel irritant hoor, je hebt natuurlijk steeds meer kans op complicaties (te weinig vruchtwater bijv.) en dan ga ik me daar weer zorgen over maken. Naja nog max een week dan zal ie er wel uit zijn Opmerking van mn broertje net...."had je het wel goed uitgerekend"
Sem: hihi deugnietje Faya. Leuk he weer het begin mee te maken van het praten De 'die' fase ken ik nog wel Brengt me trouwens erop dat Kyl nu echt in een 'waarom?' fase zit. Hij wil echt alles weten. Wat is Christmas? Waarom zegt die meneer dit? etc. En dan blijven doorvragen, hij zal een antwoord moeten hebben en het moeten snappen
Mirjam: mooie buik hoor, is nu inderdaad wel goed gegroeid, maar dat moet ook he! Lydia: fijn dat alles goed was bij de vk, nu dus die laatste uitslagen nog, maar die zullen vast ook goed zijn. Ben zo benieuwd of jullie nu een jongen of meisje krijgen, heb je zelf een voorgevoel? Monique: ja leuk he die "waarom" vragen. Jayna kan als ze boos is omdat iets niet mag ook steeds weer vragen "maar mama, waarom mag dat nou niet? ". En ik kan me voorstellen dat je je nu soms ook zorgen gaat maken nu je overtijd loopt. Lukt het een beetje met bijhouden van die 25 schopjes etc? Als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik het echt meteen aangeven bij de vk, je hebt nu wel lang genoeg met die kleine in je buik rondgelopen toch.... Toen ik Jayna kwam halen waren ze net buiten de grote kerstboom op het plein aan het versieren met zelfgemaakte slingers. Jayna helemaal trots toen ik kwam kijken. Straks gaan we Len ophalen uit zn werk en dan meteen door voor de prikken. Jayna wou zo graag een keer binnen kijken bij papa op zijn werk, en Len had beloofd dat dat vandaag mocht. Dus we zullen straks met zn drietjes Len eens opzoeken in de fabriek.... Tot later... Liefs
Leuk Semmi, papa ophalen. Da's het nadeel van thuis werken, haha, lang niet zo interessant. Monique: ow nee, dan is het geen stilte voor de storm. Lijkt me idd ook het ergste van laat bevallen, dat je toch wat beter moet opletten of alles nog wel goed gaat. Wat Semmi zegt, als je het niet vertrouwt meteen de vk bellen. Maar dat weet je natuurlijk wel. De waarom-fase al begonnen dus, haha. Hier nog niet, Bastian is meer bezig met 'mag niet he' en 'mag wel'. LIS: klinkt goed. Volgende week maandag al uitslag, dat is wel snel. Ik heb een babywas gedraaid. Vanavond de strijkplank eens naar beneden halen. Bastian heeft sinds vanmogen ook een nare hoest en wat verhoging en JP is ook niet lekker.
Hallo allemaal, Wat is het koud weer vandaag buiten. Beter dan regen hoor maar moet weer even wennen aan die kou. Mirjam: Mooi bescheiden buikje hoor. En jij ook al de kleertjes gewassen. Had ik ook gedaan van de week. Is wel weer klein heh als het zo aan de waslijn hangt. Monique: Kyllian dus zo in de waarom fase. Daynah nog niet zo. Ze vraag wel altijd wat gaan we doen mama of waar gaan we naar toe. Misschien toch wel stilte voor de storm. Morgen weer een strippoging toch? Lydia: Ooow wat mooi die uitslag. Stelt toch altijd wat meer gerust toch. Ik hoop dat je ook geen slechte nachten maakt hoor, leuk is het niet. Ik had het bij Daynah ook maar heb het nu wel erger hoor. Sem: Jullie vandaag dus alweer voor de 2de prikken. Wij moeten vrijdag weer. Daynah zag het net op de tv en zei Daynah ook een prik halen....hahahahaha ze weet het nog precies. Vond Jayna het wel leuk om naar het werk van papa te gaan. Zal best wel. Zo ik ga even met een kop thee op de bank. Liefs Kelly
Am: Arme jij en maar wachten. Wilde zelf ook al de vraag stellen die je broer je heeft gesteld. Of je t wel goed uitgerekend had!? Hahaha. Hou t allemaal goed in de gaten hoor. Panda; mooi buikje. Gewoon goed van maat lijkt mij toch? Niet groot of klein. Keurig. Hey leuk nieuws he, je schoonmama kan nu nog sneller en vaker bij jullie langskomen met de Thalys. Hij rijdt er nu 3.15 over van Parijs naar Adam. Las t vandaag in de krant. Hahaha, jij blij!??!? Kel: Lekker he je niet hoeven haasten. Doe ik al bijna 7 mnd. Heerlijk. Opstaan wanneer jij zin hebt, aankleden wanneer je zin hebt etc. Je snapte t niet, dat John en ik allebei vrij hebben, t Zijn idd mijn laatste verlof weken, vanaf 4 januari begin ik weer. De 7e dus pas echt(donderdag). Daynah weer helemaal beter? Sem: En hoe vond Jayna t op papa zn werk? Interessant? Leuk zeg dat ze met zn allen de kerstboom aan t optuigen waren. En Faya lekker ondeugend. Loopt ze nu fulltime of gaat ze nog weleens aan t kruipen? Let maar weer op met je traphekjes etc. Lis: Mooie uitslag van de nekplooi. Tuurlijk is de rest ok in orde, je krijgt vast weer een prachtige zoon erbij Wil je t weten overigens? En mogen wij t dan ook weten? Spannend weer hoor. Nog misselijk? Brennie: Feestbeest, waar hang je uit? Sap": Ook genoten in Keulen? Nienke: Al verder geinformeerd voor je misschien toekomstige beroep? Angela: Bij jou ook alles ok? HIer geen nieuws. Vandaag 2e prik gehaald, Jill heeft deze keer wel gehuilld. Ze trok dr arm weg en toen ging de naald ook nog eens langs haar huid, lelijke kras ernaast dus. Ze schrok heel erg van de prik dus in een opwelling trok ze terug. De vrouw die em zette vond t zo lullig. Ja kan gebeuren toch? Bij mij deed ie deze keer helemaal geen zeer. En nog niet. Vorige keer was t echt niet tof. Ook weer gehad, wij zijn bestand tegen de mex griep Yannick rolt sinds vandaag van rug naar buik. Terug snapt ie nog niet. Sukkel doet t vooral in zn bed en dan een beetje draaien zodat ie klem zit in zn bedje. En dan brullen. Wel zielig. Straks komt t buurmeisje hier. Vroeg of ik dr haren wilde invlechten voor kerstfeest over 2 dgn. De bedoeling is dat ze t dan net voor t feest uithaalt en ze allemaal krullen heeft. Hahaha. Woensdagmiddag komt dr zusje ook ff langs, die wil half ingevlochten en met krullen. Vanavond spelen we dus kappertje Ga ff koffie maken, John is nog niet thuis, is wat later vandaag. Kindjes liggen er al in. Liefs
Kelly: hier ook slechte nachten hoor. Vannacht weer de halve nacht door het huis lopen spoken. Kan echt niet blijven liggen dan. Robine: ik zag het vanmorgen in de krant staan. Fijn... Sneu van de prik maar ja, kan idd gebeuren. Denk dat Bastian de 2e ook minder vindt hoor, hij weet nu wat er komt he. Veel plezier vanavond haha, leuk zo'n avondje tutten. Bastian ligt er ook al in.
Goedenavond, Mirjam: is het nog gelukt met de babykleertjes? Had je nog veel bewaard van Bastian? Hoe gaat het nu met hem? Issie echt ziek aan t worden? Zaph: arme Jill, dus geschrokken van de prik. Tweede keer is ook anders natuurlijk, ze was nu op haar hoede voor wat er ging gebeuren. Kindjes had je er mooi op tijd in, lekker hoor. En Yannick dus volop aan het rollen, vlot mannetje hoor! Faya loopt echt fulltime ja, en tussendoor steeds stukjes rennen. Traphek moet nu echt dicht idd, ze is binnen een halve minuut boven...hihi.. Kel: lekker verlofdagje gehad? Daynah weet dus nog goed wat er vrijdag weer gaat gebeuren, zal ze vast ook om een kadootje vragen na de prik..haha...Jayna namelijk wel. Deze keer mocht ze lekkere toetjes van me uitzoeken...speelgoed was ik een beetje zat. Prikken hier ook weer gehad. Ging prima, al vond Jayna het deze keer wel minder leuk en zei au en haar gezicht vetrok helemaal. Maar toen was t ook alweer klaar. Faya deze keer ook ff gillen, maar na minuutje weer stil. Op het werk van papa vond Jayna het erg leuk. Maar wat verlegen doet ze dan ook zeg. Len had zn kerstpakket al. Veel lekkere dingen en verder mooie kandelaar met kaars, en hele mooie stenen potten voor koffie thee, suiker en 1 voor koekjes. Wit met aliminumkleur letters er op, vond ze erg mooi dus kon al t oude spul de prullenbak weer in..haha.. Ga lekker bankhangen, fijne avond! Liefs Sem
Ow ja, Faya had vanavond trouwens zoiets raars. Toen ik haar broek uit deed, keek ze naar de pleister van de prik op haar been en begon keihard te huilen. Helemaal verdrietig was ze weer. Nadat de pleister er af was, bleef ze maar snikken en begon op een gegeven moment helemaal te rillen. Hoop niet dat ze er ziek van wordt....
Zo ben ik ook weer eens na bijna een week,eindelijk ff tijd. Steeds druk gehad....en wel bijgelezen,maar geen tijd om een heel verhaal te posten. Zaterdag ben ik uit eten geweest me een vriendin en op stap,was weer reuze gezellig. Zondag hele dag naar Torhout naar oom en tante van chris.Ze hebben onze oude tafel en 4 rieten stoelen overgenomen.We hebben het naar hun gebracht en zijn daar blijven plakken.Toen vroegen ze of we bleven eten dus dat hebben we maar gedaan,toen we thuis kwamen konden de kids dus gelijk naar bed. Vandaag naar cb geweest met Fenna en ze heeft de 2de prikken gehad,ze ligt nu met koorts op bed ervan.En ze hoest als een zeehond.Heb er naar laten luisteren,maar geen longontsteking gelukkig. Ze weegt nu 4840gr en is 59 cm.Ze is dus wel lang,maar gewicht nog onder de curve,maarja ze is ook 5 wkn te vroeg geboren dus dat zal ze wel inhalen met de tijd. Lis:Gelukkig alles goed en ook alweer 3 maanden wzanger,gaat snel zeg.Kun je het al bevatten? Zaph:Leuk hoor kappertje spelen,kan niet wachten tot ik Fenna dr haren kan vlechten. Sem;Jullie ook de 2de ronde mex prik gehad.Wij moeten woensdag erom. Kel:Heerlijk verlof,geniet ervan.Ben heel erg benieuwd naar de naam van jullie beebje. Verder ben ik het ff kwijt, Ga nu koffie drinken, Tot snel xxxx
He meiden, Mijn weekendje Keulen was in 1 woord: GEWELDIG maar ook heeeeeeeeeeeeel erg vermoeiend...wezen stappen tot 06.00 uur en daarna met Marcel (voor hem werk ik, onze hypotheekadviseur) de minibar op onze kamer nog flink aangepakt met als gevolg dat we niet hebben geslapen en om 09.00 uur gewoon weer aan het ontbijt zaten...pffffffffffffffff dus ik ben stuk.. Kom zo snel mogelijk op jullie allemaal reageren.. Nog geen beeb voor Monique....wat spannend zeg!! Liefs Sap
Hoi hoi, Heb wel proberen bij te lezen en steeds gehoopt op een sms van monique....maar helaas. Klaasje zit nog lekker warm Ook ik ben er weer Schoonouders....pfff...ik heb er mijn buik ook alweer van vol na afgelopen weekend wat kunnen ze zeuren...........................Maar goed, meiden zijn weer verwend met verlate sintkado's. Amy een houten blokkenwagen en milou heeft d'r eerste laptop gekregen Gister waren we pas laat terug en voordat alles weer opgeruimd en netjes is, was het alweer bedtijd. Vandaag weer hard gewerkt , nog 2 dagen dan lekker vakantie! Woensdag jaarafsluiting met het werk, lekker uiteten. LIS: gelukkig dat het er allemaal zo goed uitzag, zal best goed zitten joh! Leuk hoor...weer een kleintje voor jullie. Trena: beterschap voor Fenna! WEl fijn dat je vandaag ff kon laten luisteren op het cb. Ach, dat gewicht haalt ze vanzelf wel in hoor. Panda, mooi buikje! Haha, ja de thalys....bofkont Semmi: Faya lekker aan het boeven...haha...je dat komt er nu weer aan. Ik merk het ook aan Amy hoor. Ze weet al precies wat wel en niet kan. Maar ik smelt iedere keer bij die grote glimlach van d'r. Leuk dat ze bij Len op het werk konden kijken! Hebben jullie eigenlijk nog iets van je schoonmoeder gehoord? En wanneer moet je deze week nog werken, 2 dagen toch ? AM: lekker gerust vandaag? Wel goed in de gaten houden hoor met het bewegen van de beeb! Milou zit ook in die fase...pfff soms word ik er een beetje kribbig van Waarom zus?...waarom zo?...maar mama waarom?.....grrrrrrrrrrrrrr Zaph: Yannick lekker aan het rollen dus! Acherum voor Jill met de prik, sneu voor d'r zeg. Lekker dat ze er al zo vroeg inlagen. Wat een super relaxte tijden heb jij om straks te werken zeg. Sens: lijkt me zo moeilijk nu voor jullie met je schoonvader. Het is een moeilijke, lange, emotionele tijd voor jullie allemaal en het gaat zoveel grip nemen op je gezin. Heel veel sterkte en probeer met tijden echt te genieten van elkaar en je gezin! Knuffel We hoorden vandaag op het kdv dat milou het enigste kindje is op de peutergroep (3+) die zelf haar rits van d'r jas kan dichtmaken. Wat waren we trots Ze worden echt groot heh?! Ik zou wel willen dat de tijd stil bleef staan, ik vind het zo'n leuke leeftijd nu.
brennie;wat goed van milou dat ze haar rits al zelf kan dichtdoen,goed hoor,yorben kan het ook al. Sap:Hahahaah wat zie je er leukuit op de foto Geslaagd weekendje dus. Kunnen jullie 3 jarigen ook al zo goed tellen?Yorben kan tellen tot 20.Maar zal ook komen omdat hij een broer van 6 heeft denk ik.
Bastian telt ook tot 20, hij slaat alleen steeds 13 over. Zijn rits doet hij nog niet dicht (is ie te lui voor denk ik). Wel naar beneden, en hij kan ook heel goed zijn jas in de gang gooien. Sappie: jij feestbeest! Brennie: ja leuke leeftijd he, vind ik ook. Semmi: arme Faya, hopelijk word ze niet ziek. Bastian heeft een enorme hekel aan pleisters, misschien Faya ook? Of was het echt om de prik, dat ze zo huilde? Wasje ligt al gestreken in de kast. Heb het meteen maar weggewerkt. Bastian heeft net twee keer zijn bed ondergekotst omdat hij zo moest hoesten. Hij heeft ook koorts.
goedemorgen, Am: nog geen beebje? nou groot gelijk, tis daar binnen warmer dan buiten maar je bent het wachten nu wel beu he, maar lang kan het nu niet meer duren. Sem: o Faya word echt een deugniet dus, en ze begint te kletsen, gezelllig is dat. en ach Faya zo huilen toen ze de pleister zag? moest ze even terugdenken aan de prik zeker. Mirjam: mooi buikje hoor, schiet al lekker op he Bastian en JP niet zieker geworden? Lis: combi-test zag er goed uit? toppie! Zap: aaaaah dat ging niet lekker dus met de prik. en Yannick aan de rol? dat terugrollen komt ook vanzelf, maar wel knudde dat ie zich steeds klem rolt in bed, kan je er steeds weer naartoe om goed te leggen. en lekker aant vlechten geweest? dat mis ik wel, heb hier geen haren om te vlechten. Tristan had gister een vriendinnetje mee naar huis genomen, zo gezellig, ik was kerstkaarten aant schrijven en ze kwam naast me zitten en helpen met kaarten in de enveloppen steken en dichtlikken..... zo lief, dat doen de jongens niet hoor. Sap: super weekend gehad dus. foto's lijken ook erg gezellig. Jelyor: Yorben ook al zo goed tellen? komt vast door zijn grote broer, Colin doet het ook namelijk. ik ga zo naar een vriendin, die kan niet veel met haar rug, dus ik ga haar ff helpen met wc schoonmaken etc, ff helpen met wat huishoudelijke dingen. en zij gaat me ook wat verder helpen met wat betreft de uitvaart, wat ik precies wil en wat ik ervoor moet doen. druk druk vandaag, Colin vanmidag naar het buro, zegt ie gister: maar ik ben toch niet stout?????? ik zeg nee schat, je hoeft niet naar het politieburo hoor, ik moet soms zo lachen om die uitspraken van hem. maar dus vnamiddag Tristan ophalen van school, meteen door naar cb, en dan thuis gauw broodje eten en dan snel naar zwembad, Tristan moet afzwemmen voor B......... duimen jullie voor hem? liefs Nienke