Am:Hoop dat je idd nog voor het weekend ingeleid word.Dan ben je er vanaf.Niet leuk he overtijd lopen.Nog ff volhouden en dan heb je eindelijk je kleine mannetje in je armen.Wat een verschil he met kyllian destijds,die was er vlug uit en nu zit je maar te wachten. Lin:Wat goed dat poes terug is ,fijn hoor.Wat doen jullie met kerst? Ook hier een pak sneeuw,alleen gaan we vandaag niet naar buiten. Hebben alledrie ontzettend pijn aan onze arm en grieperig gevoel.Heb zo slecht geslapen,eerst koud,dan weer warm. Overal pijn in spieren en hoofdpijn,Kids klagen over hetzelfde dus wss toch bijwerking vd prik helaas. Maar beter nu dan volgende week met kerst. We blijven dus lekker binnen vandaag,pyama aan,warme chocomelk erbij en tekenfilms kijken Ook weleens lekker. xxx
Beterschap voor jullie alledrie Trena. Hier ook sneeuw. Kyllian kan niet wachten tot we naar buiten gaan, maar hij loopt nog in pyjama. Heb gezegd dat we om 10 uur naar buiten gaan Zit zelf zo tegen de kou op Heb geen jas die dicht kan
AMY, GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!!!!! Dat je maar flink verwend mag worden vandaag! Jammer dat er geen sneeuw ligt bij jullie. Hier een enorm pak. Hopelijk morgen ook nog, dan ga ik lekker met de kindjes op de slee. AM: Hopelijk laten ze je niet tot na het weekend lopen. Vriendin van mij was in 2006 ook op 11/11 uitgerekend en uiteindelijk op 28/11 ingeleid. Gewoon 17 dagen later! Moet je toch niet aan denken. Kun je niet aangeven dat je er helemaal doorheen zit en graag ingeleid wil worden? Lin: Wat fijn dat de poes weer terug is! Zeker met nu die sneeuw. Doe je wel rustig aan. Je hebt al genoeg aan je hoofd nu he. Kel: Daynah dus toch wat ziekjes? Hopelijk valt het mee en kan ze nog lekker even in de sneeuw spelen. Sap: heerlijk toch dat de kindjes zo voorbeeldig zijn! Ligt er ook sneeuw bij jullie, vast wel he? Lekker met Lieke naar buiten! Zap: en... jij bent vast heel blij en al de hele ochtend buiten??
Lieve Amy, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Een hele gezellige dag samen met papa, mama en grote zus Milou!
We wilden net een slee gaan halen, maar helaas alweer uitverkocht hier. Maar Kyllian vindt de sneeuw iig geweldig leuk Bekijk bijlage 36851
Hier ook een dik pak sneeuw en het valt nog steeds. Gezellig maar ben blij dat ik nu niet met de auto hoef. We hadden vandaag de 2e griepprik moeten halen voor Bastian maar hij hoest te erg. Leuke foto's Monique! Nienke: nog een hiep en hoera voor Colin!
Amy, 1 jaar alweer! van harte gefeliciteerd !! kom later nog wel terug, maar ben haast niet binnen. kids en sneeuw......geweldig!
Nou hier is het toch een dagje binnen zitten..... Ben naar de ha geweest voor Daynah. We zijn nu al vanaf vorige week met haar bezig en het lijkt niet echt beter te worden. Moesten dus bloedprikken, dat was dus een ramp heh. Kon ik het maar overnemen dan. Ze moesten 3 buisjes hebben, eerste buisje ging goed 2de niet.De naald schoot terug ofzo en kon er weer geprikt worden, maar dan in haar andere arm. Ik heb Daynah nog nooit zo overstuur gezien...vreselijk om te zien. Kon wel mee janken. Nu slaapt ze eindelijk, maar ze is als vanaf vanmorgen aan het huilen en klagen over haar buikpijn. Heb nu een zetpil gegeven weer. Hoop dat het even werkt. Sneeuw vond Daynah dus niets aan vanmorgen..... Monique: Leuke foto's weer. En de sleeen zullen idd wel weer snel gaan. LIS: En is je collega nog gekomen? Werkse nog even. Lin: Jippie de poes is weer terug. Dat is erg fijn. Sap: En je huisje al schoon? Zap: Lekker aan het genieten nu met de kids? Liefs Kelly
heeej meiden, Monique: Met dikke buik de sneeuw nog in dus...tja je moet wat he. Wanneer zijn ze nu dan van plan om in te gaan leiden? Linda: blijf toch voor je hopen dat de ongi niet echt doorzet...En veel beterschap verder, bah oorontsteking is echt heel vervelend! Zaph: hihi...jij dus ook voor man en kids koken als je zelf weg gaat. Ach, we zijn niet beter gewend he. Enne hoe zit het met de sneeuw bij jullie? Heeft Jill al op de slee gezeten? En wat veel zeg die 16,5 kg! Jij wil dus hetzelfde dieet gaan doen? Kel: aaaah, arme Daynah toch, echt verschrikkelijk als ze zo'n kleintje zo vaak moeten prikken. Wanneer heb je de uitslag? geef dr een dikke knuffel van mij! Sap: fijn hoor dat de kids zo lief zijn. En jij dus aan de schoonmaak thuis, schiet het al een beetje op? Verder weet ik t ff niet meer... Ben aan het opwarmen van anderhalf uur met Jayna in de sneeuw spelen. Die kreeg er geen genoeg van. En wat ligt er veel hier! Faya sliep om 11.00 uur, dus kon ik mooi met Jayna naar buiten. Jayna slaapt nu ook en Faya nog steeds, lekker hoor. Etentje gister was gezellig. Alleen terugrijden naar huis in de sneeuwbuien was minder. Kon niet harder dan 50 op de snelweg, omdat ze ook nog niet aan t strooien waren. Nou ga ff kopje thee zetten en warm worden...brrrrr.... Liefs Sem
Kel: och, wat zielig voor Daynah. Maar wel fijn dat er direct actie wordt ondernomen. Onze ha is zo'n type van: kijk het nog maar een weekje aan! Wanneer krijg je uitslag? Hopelijk blijft ze nu lekker even slapen. Collega was er om 10 uur en is net weer weg. Ik heb over half uur overleg, en daarna zit de werkweek er ook weer op. Sem: Een groot succes dus, sneeuw voor Jayna. Ben ook erg benieuwd hoe de jongens het vinden. Op het kdv gingen ze een sneeuwpop maken. Morgen ook maar lekker naar buiten met ze als ik thuis ben. Hoelang slaapt Faya nu nog? BIj Marijn is het heel wisselend. Gister heeft hij 3 uur liggen slapen, soms is het maar een uurtje. Panda: moet je nu in januari dan voor de 2e prik met Bastian? Maar groot gelijk dat je niet in de auto weggaat. Het is dat ik moet werken vandaag. AM: lieve foto's van Kyllian. Jammer dat er geen slee mee in de winkel te krijgen was. Moest je nou vandaag weer naar vk? Hier dus nog ff en dan lekker weekend. Zaterdag feestje van een vriend en zijn vrouw. Ze worden allebei 40 deze maand. Wel gezellig, maar hopelijk hou ik het vol. Mijn ouders komen dan oppassen en blijven slapen. Zondag dan verjaardag van Wes, die is dinsdag jarig. Maar alleen de ouders komen, verder niet.
Hier weer terug uit het ziekenhuis. Aan de CTG gelegen, was allemaal nog prima. Daarna echo gehad en bleek nog maar matig vruchtwater te zijn. Morgenochgtend om 7 uur moeten we ons melden en word ik ingeleid! De baarmoedermond bleek nog niet helemaal verstreken te zijn dus ze gaan beginnen met breken van vliezen, gel of een ballonnetje. Maar uiterlijk zaterdag zal hij er wel zijn!!
AMY van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag meisje! Een hele fijne dag vandaag met papa, mama en Milou Ik haat t om hier te wonen!!! Grrrrrrrrrrrrr, ik denk 1 cm sneeuw, alleen vannacht gevallen. Vanmorgen snel 1 rondje door de straat kunnen maken met de slee en nu is alles weer weg! Balen balen balen. Yannick en Jill ff samen op de slee geweest, zal zo een fotootje laten zien. Daarna kwam mn moeder ff een bakkie doen. Heel dapper door de sneeuw met de auto vanuit rotterdam. Vanmiddag naar de Cambrigde consulente geweest en mn pakketje binnen. Ga morgen beginnen. Wordt een sobere kerst met 3 shakes over de hele dag. Alles voor de kilo's he!? Kel wat zielig dat bloedprikken bij Daynah. Wat denken ze dat t is? Wanneer heb je de uitslag? Am: Leuke foto's van Kyl in de sneeuw. Sap/Sem: Ooooooooo wat ben ik weer jaloers op jullie sneeuw.Grrrrrrr Lin: Joepie Bef de poes is terug Balen dat je weer ongesteld aan t worden bent. Niet leuk he als je graag zwanger wilt worden dat t dan niet meteen raak is. Trena: Beterschap voor jullie alle 3! Lis; Ahh zo ziek. Zegt niks hoor over jongen of meisje, ik was bij allebei niet ziek, hoewel bij Yannick wel iets misselijker geloof ik. Hopelijk is t snel over. Nienke: Jullie jongens ook in de sneeuw aan t spelen? Liefs