sms van monique: Helaas lukte het nog niet om de vliezen te breken. Krijg straks gel of een ballonnetje en dan hopen dat vanmiddag de weeen nog gaan beginnen.
Owwww wat spannend voor Monique! Monique je leest dit nu natuurlijk niet meer, maar zet 'm op meid, nog heel even en je hebt je kereltje in je armen!!! Duim voor jullie! Liefs Sem
wordt een spannende dag voor Monique en Djurre. en nog niet gelukt met vliezen breken? hoop voor haar dat het wel een beetje vlotten wil in de loop van de dag. gister kinderen dikke sneeuwpret gehad, waren smiddags ook veel kinderen buiten hier, die hadden vrij gekregen van school, Tristan zijn school deed daar jammergenoeg niet aan mee, nou ja vanmiddag istie wel lekker vrij en heeft ie vakantie. gistermiddag met de slee naar de winkel geweest, Colin klaagde over buikpijn, maarja dat doet ie wel vaker........ maar het was nu toch echt zo, we waren in de Lidl en meneertje begint me daar over te geven, lekker zo vlak voor de stelling met brood. maar ze waren gelukkig heel behulpzaam, er kwam meteen een meid met een emmer en dweil, en keukenrol om Colin wat schoon te maken. heb dus niet veel boodschappen meer gedaan, gauw nog wat gepakt en weer naar huis gegaan, Colin lag zo zielig op de slee tegen zijn broer aan. hij lag om even over 6 al in zijn bedje, nog een paar keer overgegeven savonds en snachts. maar het gaat nu redelijk, hij wil alleen niet eten, maarja dat is begrijpelijk, drinken doet ie wel. hij ligt nu lekker op de bank, teletubbies kijken.
Spannend worden het weer F5 dagen! AM zet m op meid! Ik hoop dat het knulletje er snel is. Lis oh nee zo misselijk dat is niet leuk. Ik vond hier ook veel sneeuw hoor toch wel 15 a 20 cm. Er ligt nu nog steeds veel dus wij gaan zo met de slee naar het park toe. Gelijk ff eenden broodjes geven. Zaph oh wat knap ga je echt 3 shakes met kerst doen? Had je niet beter kunnen wachten en starten op 2 januari? Jammer van de sneeuw bij jullie. Waarom stap je niet in de auto richting bos utrecht? Er ligt echt best wat hierzo. Fajah ik ga zo even de foto's bekijken. Bleh allemaal ziek. Hopelijk voor de kerst weer beter! Gaat het goed met Fenna? SEm leuk heh met het sneeuw spelen. Ze hebben het nu echt goed door heh. En de laatste jaren was er sowieso bijna geen sneeuw. Heb je nog foto's gemaakt? Kel ah ze is idd echt aan het kwakkelen heh. Wanneer krijg je de uitslag? Ik hoop dat ze snel weten hoe of wat want dit is ook niet leuk. Nienke jij ook lekker in de sneeuw geravot! Heb je foto's gemaakt? Bren en beter laat dan nooit gefeliciteerd met Amy een jaar oud alweer! Spammen hoor! Zo verder weet ik niet meer. Ik heb het idee dat mn holten wat minder vol zitten. Het komt wat los. Ook echt te ranzig wat er uit mn neus komt bij snuiten. Druk op mn oren is ook minder gelukkig. Dit weekend als het goed is lekker thuis. Chiel heeft niet zo'n zin om naar limburg te gaan. Volgens mij zou het vanavond nog gaan sneeuwen toch?En zondag dacht ik ook? Lijkt mij wel leuk. Jaime ging helemaal uit dr pan op de slee gisteren. Mn auto stond ver weg omdat ik laat van mn werk was dus stuk gelopen naar de auto met de slee..hihi. Poes is trouwens toch echt best beetje dun. Botjes op zn billen zie je erg goed. STraks maar ff vis halen voor hem kan hij wat aansterken. Kom dadelijk nog even langs. Even boodschappen halen voor het weekend! Lfs oh en ben gisteren echt weer flink ongesteld geworden, maar eerlijk gezegd ik vind het even niet erg misschien beter als ik pas zwanger ben als hte allemaal over is. X
Monique! Wat spannend! Hoop dat het nu allemaal beetje vlot gaat. Hier is heel veel sneeuw gevallen, zeker zo'n 35/40 cm. Smelt nu wel want de zon schijnt. Gisteren hele avond zonder electriciteit gezeten. Gelukkig werkte het rond 12 uur weer, begon best koud te worden in huis.
Ow Monique wat spannend,we houden t in de gaten. Hopelijk gaan de weeen snel beginnen. Lin: Jammer van je ong. Misschien idd beter als jullie weer in rustiger vaarwater komen. Geef de poes maar lekker veel visjes. Hij zat dus al die tijd gewoon een blok achter jullie huis?! Vreemde beesten.Hou je em nu binnen? Kel: Hoe is t nu met Daynah? Al uitslagen van t bloed binnen? Wat zielig dat ze zo een buikpijn heeft zeg. Hopelijk is t niks ernstigs. Beterschap en dikke knuf. Panda: Hoeveel cm sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjezus, jaloers!!!!! Leuk hoor, ga je nog ff spelen met Bastian in de sneeuw? Nienke: Hoe is t nu met Colin? Wat sneu voor hem. En wat voel je je lullig he als zoiets in de winkel gebeurt. Ikheb t ook 1x meegemaakt met Jill, ook bij t brood, alles over t karretje etc heen. Gedverdemme. Beterschap hoor. trena: Schattige foto van Fenna, maar had ik al op je hyves gezet he. Brennie: HAhaha die Amy die nog niks van al dr cadeautjes moet weten en Milou des te meer. Lol. Lief hoor. Gezellige dagen weer voor jullie op komst. Geniet! Hier gisterenavond toch nog wat sneeuw gevallen. Alles is nu mooi wit. Hebben zojuist ff een tochtje gemaakt op de slee. Yannick met 1 hand duwen in de wagen en Jill erachter met de slee. Heerlijk was t in t bos. Lekker laten sleeen van de bruggetjes af, en een lol dat ze had. Heerlijk. Nu ff opwarmen, Yannick slaapje en dan een sneeuwpop proberen te maken in de achtertuin van dat laagje sneeuw dat er ligt. Heb 1 shake op vanmorgen................en zo een honger...........hahahahah. ff Doorzetten he, over 3 dgn kom je in de ketose fase en schijn je je vet te gaan gebruiken om af te vallen en geen honger meer te hebben. Dit weekend wordt dus hel. We zullen zien. Ben wel goed gemotiveerd, wil t nu echt kwijt. Liefs en tot gauw als er Monique nieuws is.
Heeej meiden... Spannend hoor vandaag, kom regelmatig even kijken! Zal nog ff wat spammen van de sneeuw hier in Friesland. Gister eind van de middag met moeite samen met Len met de auto boodschappen kunnen doen. Kwamen onze straat bijna niet uit en overal stonden auto's vast. Meteen nog een slee gekocht, dus nu kunnen we de komende dagen thuis blijven...hihi... Komt de spam..... Onze achtertuin gisterochtend
Wow d'r ligt echt veel sneeuw in het noorden van het land. Ik las het gister al op internet maar de foto's zijn wel echt bewijs. Super zeg!! Leuke foto's Sem! Wat spannend weer heh.....voor monique. Ik denk al de hele ochtend aan d'r. Hopelijk zet het door en is de kleine er snel. lIn: fijn zeg dat poes er weer is! En lekker genieten komend weekend van elkaar! Zaph: jij bent echt een sneeuwmens heh, leuk hoor! Wij hebben nog niet eens een slee (we zijn natuurlijk altijd te laat met kopen, dan is alles al uitverkocht) Maar ik vind het wel super leuk hoor de sneeuw...sneeuwpop is in de achtertuin gemaakt Gerard is vandaag vrij, lekker hoor. Gistermiddag ook dus lekker ff tijd met elkaar. Milou wilde net heeel graag met oma mee en dat mocht dus die is onder de pannen. Amy slaapt nu en als ze wakker is, gaan we ff naar de stad. Kerstkado's kopen en kijken voor een nieuwe tv, jaja ook wij willen graag een 'platte' Ik zal proberen de foto's nog op de computer te zetten en ff te spammen van Amy.
Kel: jeetje wat zielig zeg voor Daynah. Hoe is de afgelopen nacht gegaan? Hopelijk knapt ze nu snel wat op. Heb je de bloeduitslagen al? Zaph: heb met je te doen....maar 3 shakes op een dag??? Knap dat je er aan begint en ook echt gemotiveerd bent! Heel veel succes! Leuke spam van de kids op de slee, ik ga vanmiddag ook een poging doen met de 2 meiden op de slee. Linda: heh, balen hoor, toch weer ongi. En dit weekend Chiel dus misschien toch niet naar Limburg. Zou ook wel even lekker zijn om met je gezin thuis te zijn. Kan Jaime lekker spelen in de sneeuw. Trena: aaaah, wat een lief, klein en mooi kerstmeisje hebben jullie toch, prachtig! En idd net Yorben! Thnx voor het op de hoogte houden van Monique en haar naderende bevalling! Lydia: feestje dus dit weekend, altijd gezellig,maar als je zwanger bent idd altijd maar ff afwachten hoelang je het volhoudt. Ben je laatst nog geslaagd voor positiekleding? Mirjam: bij jullie dus ook zoveel sneeuw, leuk voor de kids he! Zonnetje schijnt hier nu ook, maar het sneeuwt tegelijkertijd, dus zie de hoeveelheid hier nog niet echt afnemen. Sap: ook al in d sneeuw geweest met de kindjes? Zal Lieke vast ook erg leuk vinden. Je ouders hebben het zeker wel weer druk zo voor de kerstdagen. Ga je ze nog weer helpen dit jaar? Nou ga ff een broodje eten. Len komt zo thuis en heeft dan 2 weken vakantie, heerlijk! Faya slaapt nu nog. Len heeft Jayna beloofd dat we vanmiddag een eind in de sneeuw zouden gaan wandelen. Slee mee, Luca mee, leuk! Kom later weer ff spieken of er nieuws van Monique is! Liefs Sem
Owwwwwwwwwwwwww wat spannend voor Monique. Hoop echt dat ze vandaag haar beeb in haar armen heeft. Sem: Ooow lekker Len 2 weken vrij. Echt lekker hoor. Nog leuke plannen. En bij jullie ligt echt heeeeeeeel veel sneeuw. Leuk om die kids zo te zien dan. Zap: Ik hoop dat het gaat lukken het dieet. Lijkt mij niet echt gezond eigenlijk als je alleen maar 3 shakes mag hebben, maar er zullen ook wel vezels in zitten. Doorzetten dus. Lin: Jammer dat je ongi bent geworden, maar wat je zegt mss wel beter om zwanger te worden als de rust is wedegekeerd. Trena: Wat een schattig kerstmeisje is dat zeg en ze lijkt idd erg veel op Yorben. Mirjam: Bij jullie dus ook zoveel sneeuw. Leuk hoor. Gelukkig doet de electriciteit het weer, anders worden het koude dage. Brennie: Ben benieuwd naar de spam. Geniet lekker van jullie dagje. Hier gaat het wel weer wat beter met Daynah. Koorts is gelukkig gezakt maar ze klaagt nog wel over haar buikje. Nu precies een week. Ha had ik al gebeld, maar de assistente kon nog niets zeggen omdat het nog beoordeeld moest worden. Na 14.00 uur terugbellen dus. Daynah wilde vanmorgen wel naar de psz, dus heb haar even gebracht alleen voor het kerstontbijt toen weer opgehaald. Ze heeft het wel leuk gehad maar je zag ook dat ze niet lekker in haar velletje zat. Nu ligt ze lekker in haar bedje. Vanmiddag, als ze lekker is, toch even naar buiten met haar en een sneeuwpop proberen te maken. Liefs Kelly
Zo Semmi dat is echt onwijs veel sneeuw vergeleken met hier is dan hier helemaal niks..haha. Jayna zakt helemaal weg joh in de sneeuw..hihi. Oh ben jaloers op jullie beide lekker twee weekjes vrij. Nog leuke dingen doen? Plopfilm is in de bios nu las ik. Kel echt sneu voor Daynah en ook voor jou. Ik hoop echt dat ze snel beter is en gewoon weer lekker in het velletje zit. Bren gezellig dat je man vandaag vrij is. en dan shoppen met Amy is ook beter lijkt mij. Met die leeftijd hebben ze nog niet zo door dat je spullen voor ze koopt. Zap oh nee nu al honger. Mag je tussendoor niet wat fruit ofzo? Of echt allemaal maar die shakes? Lijkt mij echt moeilijk! Waar gaan jullie eten met kerst? Zo boodschappen binnen. Had nog wat gehaald voor de mensen die poes hebben gevonden. STraks met de slee en Jaime even langsbrengen. Oh echt spannend misschien is AM wel goed bezig nu en heeft ze al veel ontsluiting.... Hoop echt dat hij snel wordt geboren! lfs
sms van monique: Om 9u gel ingebracht.Alleen wat krampjes nu.Om half 2 weer controle. ----------------------------------------------------------------------- dit was om 13u...... spannend he?
Ow die Am, ze moet aan de bak. Wat een hel............tot hij er is dan, daarna is t leuk. Lin: 1e kerstdag bij mn schoonzus met zn 23en. 2e Kerstdag gaan we naar t wintercircus in Utrecht en zijn we daarna lekker thuis met zn 4en. Kerstavond ga ik alleen naar mn moeder, wil graag naar de nachtmis. Weer buitengespeeld, brr wat is t ineens koud als de zon weg gaat. Liefs