kelly:ik ben die vriendin nog een paar keer tegengekomen en dan zwaait ze naar me net of er nix is gebeurd.ik negeer haar maar gewoon wat moet ik anders.alhoewel ik het toch best lastig heb ermee ,nog steeds hoor,ze was toch mn vriendin
Hoi hoi, Zal proberen op iedereen te reageren. Fajah; wat is het toch een rare "vriendin". Nog steeds zwaaien en doen alsof er niets gebeurd is. Kan me best voorstellen dat je het af en toe nog moeilijk vind hoor. Yorben alweer 5 tandjes ! Gaat snel hoor. Kelly; Zo meid jij hebt idd een drukke week gehad zeg en nu ook nog eens een druk weekend. Idd wel een beetje druk, maar dat heb je soms. Mochten we nog bij je in de buurt komen dan komen we mss wel ff een bakje koffie doen, gezellig Heb vandaag nog een hypotheek (verhoging) gesloten voor een klant uit Papendrecht, werkend in Capelle aan de IJssel, hihi, moest gelijk aan jou denken. Sens; wat een mooie autostoel hebben jullie voor Jaime gekocht ! Ze zit er ook zo schattig in. En de kleertjes staan dr erg mooi ! . Ik heb gisterenavond nog een sms gehad van Semmi maar daar stond eigenlijk in wat ze hier ook op het forum schreef. Ik vind het echt zo vreselijk voor ze. Lekker kaasfondue...ben jaloers . Mirandao; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ! Brennied; Alvast een hele fijne vakantie in Zwitserland! Rij voorzichtig ! Robine; hoe gaat het met je mama? Blijft het nog steeds iets beter gaan? Ik hoop het zo voor jullie en natuurlijk het meest voor haar! Panda; hihi, Bastian is de dweil bij jullie thuis? Was het gezellig met je schoonmoeder? Charissa; leuk huis hoor ! Heb je al wat gehoord mbt de hypotheek? Hoop voor jullie dat het rond komt. Annemonique; Kyllian ook in de autostoel. Hij vindt het vast geweldig ! Semmi; Wat zullen jullie weer een zware middag hebben gehad. Ik hoop dat jullie goed afscheid van deze bijzondere man, vader en opa hebben kunnen nemen. Veel sterkte voor morgen. Verder weet ik het niet meer. Vandaag heb ik dan eindelijk vakantie gekregen, maar wat een rotdag zeg. Allemaal vervelende dossiers die ik niet volledig af heb kunnen ronden. Ik vind dat altijd erg vervelend, maar goed heb een lieve collega die het van me over heeft genomen. Nu 3 weken lekker niets doen, heerlijk. Ik kom later weer kijken, Liefs Sappie Verder weet ik het niet meer.
Sens: mooie autostoel! Ze is er zelf zo te zien ook heel blij mee Lieve kleertjes ook. Fajah: dat gaat snel de 5e tand al. Hier is het nog wachten op de 5e. Kelly: drukke dagen gehad dus, maar ook leuke dingen gedaan Lekker zeg nog maar 2 daagjes werken en dan ook vakantie! Jullie gaan denk ik niet meer weg he aangezien jullie al vakantie hebben gehouden Of toch nog wel plannen? Kyllian vindt de autostoel idd erg leuk! Ik zoek alleen nog wat speeltjes die ik eraan kan doen, iemand tips? Losse speeltjes issie zo weer kwijt. Sappie: geniet van je vakantie! Niet meer aan die dossiers denken, dat het niet af is kun jij vast niets aan doen. Oww wat word ik jaloers van al die mensen die nu vakantie hebben Morgen gaan we op kraambezoek (btje een verlaat bezoekje, ze is alweer 1,5 maand). Eerst nog ff een grasmaaier die we via marktplaats hebben gekocht ophalen en boodschappies doen. Nou lekker boeiend eigenlijk Btje gebrek aan nieuws denk ik.
Zo we zijn helemaal klaar voor de grote reis Vannacht rond vieren rijden we aan, dus zometeen lekker naar mijn bedje toe . monique; ik heb zo'n maxi-cosi pilot heet dat geloof ik. Een soort tafeltje voor over de beentjes met 3 speeltjes erop. Kun je rond de stoel vastmaken met klitteband. Milou speelt ermee bij de 1e foto die ik hier geplaatst hadden vanmiddag, moet je maar ff kijken. Veel plezier morgen bij het kraambezoek! sappie; jippie vakantie...lekker gaan genieten hoor! fajah; je vroeg welke zalf ik smeer bij milou? Cetomacrogol...die zalf die je noemde heb ik nog nooit van gehoord. Maar gaat het goed met Yorben z'n plekjes? kelly; druk druk idd zo te lezen. Ach nog 2 daagjes werken en dan kan je lekker na het weekend uitrusten! En Daynah weer lekker verwend sens; mooie autostoel heeft Jaime...bofbips En wat een schattige kleertjes. Nou mama's ik ga mijn bedje opzoeken en ik spreek jullie volgende week weer!
Brennie: oeps had je foto's helemaal gemist. Lief koppie heeft ze toch en mooie grote blauwe kijkers! Thnx voor de tip! Ga eens ff een x rondkijken. Slaap nog ff lekker en een hele goede reis vannacht! En nogmaals een fijne vakantie natuurlijk
Dinsdag komt er iemand langs voor de hypotheek, ben in mijn hoofd al gewoon het hele huis aan het inrichten...welk kleur op de muren, gordijnen en op de vloeren erg he Dus dinsdagavond weten we meer haha.. Kelly, rustig aan doen he Ah nog 2 daagjes werken en dan vakantie, lekker vooruitzicht hoor. Nog plannen? Brennied, hele fijne vakantie en geniet er lekker van! Sens, mooie autostoel zeg, die is ook in groene kleur of niet? Fajah, toe maar 5e tand al.. Sappie, fijne vakantie en fijn dat je collega je dossiers af gaat maken. Nou ik ga ook slapen, morgen van 12u tot 9u werken en zondag van 7u tot half4 en dan tot donderdag vrij \/ Daarna 2 nachtdiensten. Weltrusten
Brennie fijne vakantie hoor! Doe maar voorzichtig onderweg. En dat ding wat jij hebt zagen wij vanmiddag. Zo'n tafeltje met klittebandspeeltjes..hihi. Erg leuk. Charissa leuk toch gelijk zo denken met inrichten! Zal vast goedkomen met de hypotheek. Moet je veel aan het huis doen? Als er iig vloeren liggen en de muren zijn goed gestuct scheelt het al heel wat. Met verven ben je zo klaar . Ze hebben die tobi in best veel kleuren. Helemaal zwart, groen met blauw, grijs met zwart (maar die was veel duurder omdat het de classic line was), oranjeroze met roodachtig en de flower. Er zullen er vast nog wel meer zijn hoor. Wij waren bij de babydump. Scheelt zo al even 50 euro op de prijs tov babyplanet om nog maar te zwijgen van prenatal....We kregen nog korting omdat we twee stoelen hebben gehaald ! Annemonique hoe is ie met jou? Werk je nu echt minder of blijft het nog steeds meer dan voor wat je ingeroosterd bent? Gaan jullie nog op vakantie? Zit Kyllian achter in je auto? Dan misschien aan die haak hangen waaraan je je normaal kan vasthouden (weet niet hoe dat ding heet)? Je hebt wel van die speeltjes bij prenatal. Grappig want ik dacht er vanmiddag ook aan...waar kan ze in vredesnaam mee gaan spelen..hihi. Succes met de grasmaaier..hihi. Sap waarom ga je niet ff lekker een weekje naar Ameland? Hartstikke leuk joh. Huur je lekker fietsen daar. Lieke voorop en rijden maar. Sonja ook weer blij . Niet meer aan je werk denken nu en lekker samen genieten van de VAKANTIE!11 Fajah oh die luiers ja met die tanden. Ze kunnen ze beter in een keer allemaal krijgen heh..hahah. Kel heerlijk nog twee dagen werken en dan vakantie. Frankrijk toch? Hoe is het verder op je werk? Ben je nog met wat anders bezig? Ik ga nog ff tv kijken. Liefs Sens
Brennied: Fijne vakantie! Meiden ik heb een nieuwe hobbie en ben nu al verslaafd.......psp :0 Photoshoppen en bling bling banners ooit proberen te maken Nu ga k slapen, tot morgen allemaal! Liefs Z
Na 3 uurtjes slapen, is het vandaag zover, we moeten mijn schoonvader ( mocht ik eigenlijk niet meer zeggen, het was Pa, want ik was zijn dcohter zoals hij dat zelf zei )wegbrengen naar zijn laatste rustplaats. Iedereen in dit huis slaapt nog, en ik zit op met mijn meissie die zoals altijd vrolijk wakker wordt. Echt een zonnestraaltje, wat zullen we dat woord nog vaak noemen! Ik wil Robine, Sappie en Fajah nog bedanken voor de mooie en lieve kaarten die wij per post ontvangen hebben. Mijn ouders brachten ze gister mee van huis. Wat ontroerde mij dat zeg! Heel erg lief! En al het medeleven dat ik hier maar steeds weer terug blijf lezen, zo lief! Nou hopelijk tot gauw, mis jullie! liefs Semmi
Morguhhhh, Zo ben de 1e vandaag. Heerlijk nachtje geslapen en werd wakker van het zonnetje. Het is echt al heerlijk buiten. Robine: hihihihihihi nieuwe hobby. Wel leuk. Ik moet het ook nog steeds proberen, maar kom er gewoon niet aan toe. Hoe gaat het met je moeder? Sensee: Idd Frankrijk volgende week vrijdag vertrekken we. Heb er echt zin in. Ben echt nog op zoek naar iets anders. Heb het echt een beetje gehad op me werk. Gebeuren gewoon allemaal rare dingen. Af en toe worden we gewoon behandeld als kleuters. En jij? Ook nog op zoek? Annemonique: Ik ga volgende week naar Frankrijk . Lekker heh. Heb er echt zin in. Veel plz vandaag met je dagelijkse dingetjes..... Brennied: Je bent al lekker onderweg, maar wens je toch nog fijne vakantie. Sappie: Geniet lekker van je vakantie. Wat grappig van je klant. Ik had het van de week ook met die tussenpersoon uit Enschede, moest gelijk aan je denken. Charissa: Dat is echt vrouw eigen hoor. Ik heb het ook heel erg, maar dat is juist zo leuk. Wij willen volgend jaar ook gaan verhuizen en ik zit nu al in me hoofd te bedenken wat ik allemaal wil en hoe. Werkse vandaag. Fajah: Nou ja wat een raar wijf zeg die vriendin dan. En het is toch niet zo gek dat je er moeite mee heb. Jullie hebben tenslotte allemaal dingen meegemaakt toen jullie vriendinnen waren. Zo volgens mij heb ik iedereen gehad. Vandaag even naar het Alexandrium. Wil even een klamboe halen voor Daynah....zit helemaal onder de buggenbulten van gisteravond toen ze in haar campingbedje lag op de verjaardag. Neem het ook mee op de vakantie, leek me wel handig. Ga even de broodjes uit de oven halen. lfs kelly
ik post vandaag nog ff, sta net op het punt om weg te gaan. semmi: heel erg veel sterkte vandaag! groetjes nienke
Semmi, heel veel sterkte en kracht voor vandaag! Veel liefs Simone Hier laat ik het ff bij...ga bakkie koffie doen en dan zo naar mijn werk. Bah kan altijd wel janken als ik het weer buiten zie vooral weekends als mijn vriend ook vrij is en ik moet werken tot 21uur Kom morgen ff weer lekker kletsen en reageren. Fijn weekend
Sem: Sterkte vandaag! Sens: mooie autostoel heeft Jaime gekregen zeg! Heb je er meteen 2 gehaald of toch maar 1tje? Sap: Jippie vakantie! geniet ervan meid en lekker veel forummen nu he Charissa: Das t leukste van een nieuw huis he, t helemaal opnieuw inrichten Kost een beetje maar is wel leuk! Meiden ff een mededeling: Ik ging ff naar de Prenatal vandaag om een cadeautje voor mn schoonzus en broer te kopen dus ff snuffelen tussen de kleertjes! Alle afgeprijsde dingen ook nog eens voor de helft........dus kostte echt helemaal niks. Heb 3 broekjes, 4 shirtjes een bodywarmer, een minirokje en een vest voor 43 euro gekocht ! Zelfs ook nog dingen van Noppies, Esprit en Name It erbij! Dus ik zou ff gaan kijken als ik jullie was. Ook voor jongetjes heel veel leuke dingen! Vooral mt 80-86 was er volop! Net bij mn moeder geweest, ik zie dr elke keer weer wat beter worden, gelukkig maar. De interesses komen terug en verder ''ziet'' ze nog wel dingen die wij niet zien, maar t is al een stuk minder gelukkig. Ga zo ff koken, hebben honger. vanavond filmpje kijken, Hannibal Rising.........t ontstaan van Hannibal Spannend! Tot later Oja en mn eerste psp opdracht is goedgekeurd nu mag ik lesje 2 gaan maken Nu al verslavend hoor1 Liefs Z
Robine: Ahhh fijn dat het beter gaat met je moeder. Bedankt voor de tip van Prenatal. Jij heb in ieder geval weer lekker gewinkeld. Wat voor maatje heb je gekocht, 86? Veel plz met de film vanavond. Charissa: Werkse? Nog een paar uurtjes. Ga zo maar eens eten klaar maken. Vanavond naar een feestje, zal ook wel weer genoeg eten zijn. lfs kelly
Semmi: heb je geen sterkte meer kunnen wensen vandaag. Hoop dat alles naar wens van je (schoon)pa, jullie en familie is verlopen. Sens: Ja ik werk dinds deze maand 4 uur minder, dus 28 uur. Ik merk het verschil echt wel! Komende 2 maanden ook een lekker rooster voor mijn doen Kyllian zit bij mij achterin (moet wel he) en bij mn vriend nog in de maxicosi aangezien de autostoel voor zijn auto pas over 1-2 weken binnen is. We gaan de eerste week van september naar Zeeland (Landal). Kijk er echt naar uit, ookal is het in Nederland. Zal eens kijken of ik zo'n haak in de auto heb, is anders wel handig ja! Kelly: heerlijk zeg naar Frankrijk, nog maar een weekje! Voor hoelang gaan jullie? Ik zou ook wel naar Frankrijk willen (mn vaders vriendin heeft er een huis, dus die zitten daar regelmatig), maar mn vriend zegt dat ie Frankrijk zat is omdat hij er vroeger ieder jaar naartoe ging Naja ik krijg hm wel een x zover Nog geslaagd in Alexandrium? Rotterdam is leuk shoppen, ging er vroeger regelmatig heen toen ik nog een OV had. de bus naar Rotterdam kwam langs mn huis Robine: ik was gisteren bij de Prenatal en daar was het niet zoveel afgeprijst, misschien sinds vandaag? Super dat je moeder zo goed vooruit gaat! Charissa: kan me goed voorstellen dat je jullie huis in je hoofd al aan het inrichten bent hihi. Spannend allemaal. Werkse dit weekend. Vanmiddag dus op kraambezoek geweest, wat een ukkie nog zeg. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Kyllian zo klein is geweest en dat issie toch echt wel Alhoewel ik het nu ze wat meer kunnen nog veel leuker vind
Annemonique: Ik vind ze ook steeds leuker worden hoor onze beebs, qua uiterlijk en omdat ze steeds meer kunnen Ik weet niet vanaf wanneer de uitverkoop was en we hebben hier ook een warenhuis dus misschien hangt er daarom zoveel in de uitverkoop.......geen idee eigenlijk. Kel: Allemaal mt 80 voor nu en 86( lange mouwen, bodywarmer etc) voor iets verderop in t jaar. Weet nog dat we samen gingen shoppen voor mt 62 en een klein uitstapje maakten naar 68, toen had jij t al over sommige dingen in mt 72 en nu NU ZITTEN ZE IN 80! t Gaat echt veel te hard! Liefs Z
Kelly: veel plezier vanavond en eetse! Ik ben sinds vandaag begonnen met Sonja Bakker. Het luktte me niet om af te vallen en ik baal echt van mn omvang! Toch maar Sonja proberen dan Tot onze vakantie (over 5 weken) ga ik het gewoon proberen. Als het goed gaat ga ik tot eind van het jaar door hihi.