Ik heb nieuwe foto's in mijn album! Niet te geloven maar waar. Lis en Semmi, nog van harte gefeliciteerd! Sem, wat lief en attent van je moeder zeg. Gezellig zo hè met z'n drietjes. Brennie, ben je ook nog in de jordaan geweest? Sap, erg leuk jasje. Ik vind het moeilijk om voor een jas te slagen. Heb er dus nog geen... Hoop dat het weer een beetje met Lieke gaat. AM. lieve foto van kyl in zijn bedje. Gaat het goed met je ventje? Robine, wat fijn dat het beter gaat met je moeder. Is ze al thuis? ik ben nog niet helemaal bij. Sens, ik las het over het riuisje van Jaime en snap dat je je best zorgen maakt. Ik hoop dat ze snel wat duidelijkheid kunnen geven. Een paar pagina's terug had je zo'n mooie foto van haar! Lekker grietje hoor. Jammer van je baan. Hier gaat het lekker. Ik zag een praktijk voor 16 uur te koop staan in Amsterdam. Maar weet alleen niet waar. Ik heb meer informatie gevraagd. Ik ben erg benieuwd. Vandaag lekker wezen fietsen met Pippa. Even in het park gelegen en bij de kinderboederij gekeken. Heerlijk weer! Ik had mijn camera even mee genomen...
Jacq: wat leuk om weer eens foto's te zien van Pippa! Mooie meid is het geworden en ook zo lekker blond! Zou mooi zijn als die praktijk wat is! Ben benieuwd. Hier alles goed met Kyl! Foto's in zn bedje had ik niet geplaatst, neem aan dat je die op de commode bedoelde Joepie Kyl heeft weer doorgeslapen! Om 7 uur lag ie op bed en heeft tot 6 uur geslapen, flesje gedronken en verder geslapen tot half 9 Hij ligt nu op bed, vanmiddag gaan we met zn drietjes even naar Utrecht en Amersfoort.....op zoek naar een salontafel.
Hallo! Ik ben er ook weer. Zijn gisteren terug gekomen en had heel wat te lezen. Fijn dat het goed gaat met iedereen (ondanks ziekte/sprongetjes/testen). Hier alles ok. Bastian heeft zijn eerste tandje gekregen, tweede is onderweg. Is me nog niet gelukt er een foto van te maken.
Zooooooo ben er weer hoor! Beetje druk gehad de laatste dagen met op bezoek gaan en bezoek krijgen, maar ben nu heerlijk een weekje vrij . Hier zijn we defintief gestopt met die rot melk, hoewel af en toe probeer ik het nog wel hoor. Echt de laatste 2 weken weigert ze gewoon melk te drinken, ook dus de laatste fles. Heb het cb gebeld en ja het is natuurlijk beter om tot het 1ste jaar door te gaan, maar sommige kindjes rond de 10 maanden die willen niet meer, zoals Daynah. Ze zeiden dat ik het kon oplossen met andere melkproducten, zoals yoghurt en kaas. Nou is yoghurt hier ook nog niet echt een suc6. Daynah is ook donderdag en vrijdag weer ziek geweest, maar goed dat was gelukkig weer snel over. Gewoon een beetje snotterig. Verder van het weeken op kraamvisite geweest. Wel weer leuk hoor zo'n kleintje ......nee nee nog geen plannen hier Zal even wat reacties doen. AM: Wat een leuke foto's van Kyl en hij ook niet meer stil op de commode. Daynah zei al tegen me wat kan Kyllian goed op het autootje zitten. Erg leuk hoor. Veel plz vandaag met het uitzoeken van een salontafel. SEM en LIS: Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hebben jullie het leuk gehad. Ik zag bij Sem al leuke foto's voorbij komen van die dag. En Lis heb je het naar je zin gehad. We wachten met smart op de foto's. Jacq: Leuk dat je weer regelmatig komt posten. En wat is Pippa ook alweer groot geworden zeg en wat een blonde haartjes, dat is van papa zeker? Hoop dat die praktijk wat wordt. Zal voor je duimen. Brennied: Aan het paaldansen geslagen hahahahahahaha we willen wel de foto's zien. Als het maar gezellig is geweest. Ik moet zeggen als je het goed kan vind ik het echt knap. Leuk heh Gooise vrouwen, kijk er ook altijd naar. Moet altijd erg lachen om Willemijn. Uhmmmm verder kan ik niet lezen, dus dan maar uit me hoofd, zal me best doen hoor. Sap: Thnx voor je sms. Erg lief van je. Hoe gaat het met Lieke nu. Is ze alweer een beetje opgeknapt? De laatste paar keer heeft ze nu toch verhoging gehad? Ze zal ook wel hangerig zijn dan. Dikke kus van ons. Robine: Gezellig weekendje gehad lees ik. En wat een leuke naam van je schoonzus. Ik zelf zou het ook niet zeggen in me omgeving, behalve aan jullie dan hoor. En ook weer lekker wezen shoppen dus. Hier ook weer hoor. We blijven gaan. Sensee: Jammer van die vacature dat het niks is geworden. De hoop niet opgeven, doe ik ook niet , alhoewel ik soms wel baal hoor. Heb nu ook bij de gemeente gesolliciteerd, maar snel zijn ze niet met reageren. Mirandao: Zo Romira al in maat 86, wat een lange meid zeg. Hier pas maatje 74 de kast uit gedaan en 80 erin. Ik weet het niet meer meiden. Heb wel veel leuke foto's voorbij zien komen weer. Sinds Daynah kan kruipen volgt ze me overal naar toe. Echt lachen hoor. De voortandjes worden ook steeds beter zichtbaar. Het wordt echt al een grote meid. Ik ga de slaapkamer even opruimen. Ik wilde even me kledingkast opruimen. Vanmorgen al heel de badkamer goed schoongemaakt. Uhmmmm nesteldrang........nee hoor. Van het weekend krijgt Daynah haar forumvriendinnetjes op bezoek voor het eerst, dus het huisje moet dan maar schoon zijn heh. Ga er van door, want ik heb echt veel geluld nu. Kan me voorstellen dat jullie niet alles lezen hoor Tot laterrrrr lfs Kelly
Zo de kast is weer opgeruimd. Doe maar gelijk een hoop dingen weg wat ik toch niet meer draag. Gelijk reden om weer een keer te gaan shoppen voor mezelf. Ga nu koken, want we krijgen eters vanavond. Liefs
Heej dames, Mn vrije dagje zit er helaas ook weer op, morgen weer voor 3 daagjes aan het werk. Vandaag Jayna dr klerenkast maar es oprgeruimd. Stapels maat 74 en zomercollectie er uit.......kast is nog maar voor de helft vol. Arm kind....haha Heb nu al 2 kleine en 2 grote opbergkisten vol met kleren van Jayna. Kwam ook een rokje maatje 56 tegen.....zooooo lief LIS: welkom terug van vakantie! Mooi dat de reis in de nacht goed ging. Ben erg benieuwd naar je verhaal en jullie foto's! Jacq: leuke foto's van je meissie zeg! Kleine meisjes worden groot he! Hoop voor je dat het iets wordt met de praktijk. Je bent er al zo lang mee bezig. Blijf voor je duimen hoor! Kelly: lekker weekje vrij dus! Heerlijk zeg! En Daynah nu dus volop aan het kruipen, goed hoor! Nou dan haalt ze Jayna nu vlot in hoor, want hier nog steeds geen meisje dat de kamer door gaat. Ja, al draaiend op dr billen, en wat achteruit schuivend, maar daarmee houdt het ook op. Hoe gaat het nu met Daynah nu je gestopt bent met de melk? En je huisje flink aan het poetsen voor ons bezoek....hahaha...gekkie! Robine: inderdaad gek idee ja dat Jayna er 2 jaar geleden nog niet was en we nu deze dag met ons meissie vierden. Wanneer is jullie trouwdag ook alweer? Panda: welkom terug....bastian dus ook zn eerste tand, jipppieee! Verder kan ik ff niet terug lezen, ga lekker bankhangen. Fijne avond dames! Liefs
In de trein Bastian heeft nu ook eindelijk echt maat 74. Hij is de laatste tijd flink gegroeid (voor zijn doen dan, haha). Het tweede tandje komt eraan, hij ligt nu met koorts in bed. Schattig he Semmi, die kleine kleertjes. Ik krijgt toch wel weer de kriebels als ik dat zie...hihi. Kelly: gelijk heb je om te stoppen met de melk. Misschien kun je het over een tijdje weer proberen, wie weet. En anders maar wat meer boter op haar brood en flink wat kaas. Hihi Brennie, paaldansen... Jeetje Sens, wat een huis zeg. Was zo te zien een geslaagde vakantie. Annemonique: Kyllian slaapt weer door? Goed zo! Jacq: Pippa is echt gegroeid! Logisch natuurlijk, haha. Fijn dat alles goed gaat. LIS: komt het oude ritme al wat terug? Robine: Jill lijkt alweer helemaal de oude (behalve dan wat smaller ). Lastig hoor, bij meisjes, urineweginfectie is echt niet altijd te voorkomen. Uhm...Bastian heeft ook nog nooit pannenkoeken gegeten. Vind dat zoveel werk, haha. Binnenkort toch maar 's doen. Over eten gesproken...ben zo terug, ga even snaaien.
Zo visite is weer weg. Ook weer gehad. Hier was het vandaag echt kl*te weer. Bij jullie ook? En gisteren was het toch zo heerlijk. Panda: leuke foto's van Bastian en maatje 74 nu. Als hij maar groei, dat is het belangrijkste toch. Volgens mij kan je altijd maar 1 foto per bericht plaatsen, mss kan je op het andere forum meer plaatsen. Sem: Ahh weekend weer voorbij. Gaat snel heh. Ja wat zal ik zeggen van die melk....volgens mij gaat het zo ook wel goed. Ik moet wel zeggen dat ze de laatste paar nachten ook wel wakker is geworden, maar ik probeer dan melk te geven, maar ze wilt niet, dus dan maar gewoon een beetje diksap hoor. Mss komt het vanzelf wel weer een keer. Ga even bankhangen........ Tot laterrrrr. Liefs Kelly
hoi hoi wat een leuke foto,s weer dames wat worden ze groot he romira heeft ook wat nieuws ze kan eindelijk zich zelf op trekken aan de box en gaan staan joepi ze deed wel al een tijdje zich op trekken en dan op de knieen zitten maar nu staat ze dus ik reageer morgen op iedereen dan heb ik een dag vij
Leuke jas Semmi voor Jayna! En leuk dat rose, hihi. Tja Kelly..tis wat met Daynah en d'r melk..moeilijk hoor...je moet idd doen waar jij je goed bij voelt en denkt wat voor haar het beste is. Als ze het niet wilt, kun je het er niet induwen. Als ze d'r vocht maar krijgt....mss dat als ze het ff niet gehad heeft dat ze het dan mist en juist wel wil drinken. Weer een lekker opgeruimde kast dus..heerlijk! Gisteren was het weer lekker genieten met Gooische vrouwen...altijd leuk! Weet jij of voetbalvrouwen ook een vervolg krijgt? Wat een grote bink is Bastian geworden zeg...vooral die foto waar hij zit, lijkt hij zoo groot! Wel een lekkere vakantie gehad? AM: nog geslaagd voor een salontafel? Jacq: euuh ik ben absoluut niet bekend in Amsterdam dus weet niet of ik in de Jordaan geweest ben Vlakbij het Heinekenplein hebben we gegeten, geloof ik. En wat een leuke foto's van Pippa...zo'n lekkere bollen wangen! sappie, hoe is het met Lieke? Nog verhoging? Wij hebben net ook visite gehad. Milou had vandaag op het kdv helemaal niet geslapen ze hadden d'r wel een paar keer in bed gelegd en ook ff laten huilen, ze zijn er zelfs ff bij gaan liggen maar ze wilde echt niet. Toen we kwamen was ze ook echt wel uitgeteld. Thuis meteen eten gegeven en een uur naar bed geweest, toen de fles en ff gespeeld en weer naar bed toe. Dus ik heb haar maar weinig gezien vandaag . Ik ga ook nog ff bankhangen en lekker slapen!