Hahaha Robine blij! Wat een enorme sneeuwpop! Lukt ons niet hoor, sneeuw plakt niet lekker. Hoewel we de sneeuw van vandaag nog niet geprobeerd hebben voor een sneeuwpop. Hier is ook de hele dag weer enorm veel gevallen, vind het nu wel genoeg geweest. Vandaag weer de hele dag buiten moeten spelen. Gelukkig vind Bastian warme chocomel drinken ook erg gezellig. Kelly: bah, niet leuk dat kwakkelen. Beterschap.
haahahahahahahaha ik zei vanmiddag in de auto tegen Sabino nou die Zaphra zal zich wel vermaken nu.....hahahahaha. Wel leuk die foto's Zap. Hier is ook zoveel sneeuw gevallen....niet normaal meer. Daynah zakte gewoon tot aan de knietjes weg in de sneeuw. Vanmiddag dus kinderfeestje gehad en er hadden een hoop afgebeld zei ze. Wel sneu voor het kindje, die begrijpt dat natuurlijk niet. Sem: En nog naar de film geweest vanmiddag? Daynah heeft paarse uggs gehad. Monique: Tis echt een schatje Djon. Ik ga even de was opvouwen. Liefs
Zaph die laatste foto van Jill is echt supermooi!!! En vind je het gek dat die sneeuwpop om dondert als je er zo tegenaan gaat hangen Ow en hoe het met mn hechting is...tja pijnlijk maar het ziet er volgens de vk netjes uit Het is 1 lange draad, ben 5-6 cm gehecht. Verder ook last van een aambei. Iedereen dus aan de sneeuwpret, dat mis ik helaas even. Hier ook een heeel dik pak sneeuw. Vandaag daardoor helemaal geen kraambezoek (begrijpelijk hoor). Dyon pakt nu de borst goed, dus aanleggen gaat. Dat heeft Kyllian nooit willen doen. Ik ga de bv dus gewoon proberen, hopen dat er wel iets op gang gaat komen. Hij slaapt en drinkt nu alleen maar, dus is heerlijk rustig. Kyllian moet wel heel erg wennen. Hij is voor zn broertje heel lief en helpt veel mee (vindt hij heel leuk), maar het maakt ook heel veel indruk op hm. Hij is 's middags doodmoe, maar wil niet in bed slapen. Krijgt dan wat huil/drambuien en heeft af en toe denk ik wel wat last van jaloezie (bijv. kussen onder mn arm wegpakken als Dyon aan de borst ligt. Gelukkig zijn het maar momenten en gaat het grotendeels wel goed.
Kelly: ja jeetje idd als je vandaag je feestje hebt konden er ook maar weinig komen. Wij hadden eigenlijk ook een kinderfeestje, maar konden om een andere reden niet
Ow en of hij op Kyl lijkt...ik vind het toch wel hoor. Alleen iets donkerder tot nu toe. Dit was Kyl net geboren (vergelijk maar met vorige foto van Dyon). Maar we zullen het later merken, ben wel benieuwd hoe hij gaat worden haha. Bekijk bijlage 37945
Echt een mooi manneke die Dyon! Vind je hem zelf op Kyllian lijken? Die buien horen er wel bij hoor. Voor hem verandert er ook veel hè. Komt wel weer goed. Wat fij. Dat Dyon de borst ook goed pakt. Zap: wow! Wat een grote sneeuwpop!!! Ik ben niet eens buiten geweest vandaag! Jesse wel hoor, die heeft heerlijk achter in de tuin gespeeld, eerst met opa en oma en later met papa. Sneeuw plakte hier ook niet maar Wes had emmers gevuld met sneeuw en daar 2 hoge torens van gemaakt. Kel: je was toch ziek? Blijf je dan ook niet lekker thuis? Dat doe jij niet snel als je een afspraak hebt hè. Wel sneu voor dat kindje dat zoveel mensen hebben afgezegd maar wel begrijpelijk. Brennie: hoe was jullie feestje? Wat minder druk dan gepland dus. Ach, voor Amy misschien niet zo erg. Al die drukte maakt al zoveel indruk. Sem: nog naar de film geweest??? Mijn ouders zijn om half 2 toch de weg op gegaan. Ik vond het niet verantwoord met het weeralarm maar goed. Mijn vader moet morgen ook werken. Ik kijk morgenochtend wel met werk. Anders bel ik mijn baas en dan kan ik altijd nog thuis werken. Ik vermoed dat mijn collega's dat nl ook gaan doen. En ik woon wel dichtbij maar ik ben ook gekke Henkie niet natuurlijk!
Ik vind het wel 2 verschillende kinderen hoor, maar dat zal nog wel veranderen. Wel lekker Monique dat je het zo rust had vandaag. LIS: Ik blijf idd niet zo snel thuis als ik ziek ben. Ik had natuurlijk alleen last van mijn keel en ben een beetje snotterig, maar als ik heel de dag binnen zit word ik gek. Zijn je ouders wel goed aangekomen? Ga even badderen. Liefs
Ja, ouders hadden er 3 uur over gedaan, een uur langer dan normaal. Maar heelhuids thuisgekomen. In Zeeland konden ze zelfs 120 rijden, daar was goed gestrooid. Zo, ik lig in bed. Heb de hele dag al hoofdpijn. Nog lekker even tv kijken en op tijd slapen.
Monique, GEFELICITEERD met jullie zoontje en broertje!!! Geniet er lekker van met jullie viertjes, mooi manneke. Wel heftig verhaal maar gelukkig goed afgelopen en kunnen jullie lekker genieten. Liefs Simone
Zaph:Wat een grote sneeuwpop hebben jullie gemaakt,je kon je lol wel op zeker vandaag? Kel:Beterschap,doe maar lekker op je gemakje,je hebt verlof. Am:Aaaah wat is Dyon een pracht kereltje.En ik vind hem wel op kyllian lijken. Simone:Hoe is het met jullie? Brennie:Amy flink verwend? Wat een pak sneeuw is er gevallen vandaag he,zelfs hier in Zeeland.Kan me niet herinneren dat er zoveel is gevallen,is echt al heeeeel lang geleden hier. We hadden feestje van schoonouders in een restaurant en de kindjes hebben daar buiten geravot in de sneeuw. Ze verkochten daar ook sieraden van Ti Sento,en heb 2 armbanden en 1 ketting gekregen van een oom en tante van chris en van zn oma,omdat ik bijna jarig ben Ik helemaal blij! We hebben lekker gegeten en gedronken en waren om 20u thuis. Morgen lekker uitslapen tis vakantie. Fenna heeft vanmorgen tot 9u geslapen. Ga eens kijken of ik nog wat fotos van vandaag kan spammen . xxx
Dyon is vandaag voor het eerst in bad (tummytub) geweest. Vanwege zn wat uitgedroogde huid vandaag pas, maar het gaat nu erg goed met zn huid. Bekijk bijlage 38053