Goeiemorgen, Monique,wat een mooi mannetje jullie Dyon! Ik vind het op Kyllian lijken alleen donkerder zoals je al aangaf. LIef zo in de tummytub....ooh ik weet nog goed dat we amy zo hadden 'hangen' Geniet er dubbel van want het gaat zo hard!! Wat goed dat Dyon al aan de borst heeft gesabbeld, ik hoop voor je dat hij de bv goed gaat pakken. Zo'n knip heb ik ook gehad bij Amy...jakkie maar het genas ook snel en nooit geen last meer van gehad. Fijn voor jullie dat de kraam met kerst weer opgehoepeld is Trena: wat een mooi stel kids heb je zeg! En Fenna al zo wijs Hoe gaat het jouw af, met 3 kinders en dan vooral alleen de zorg op je nemen?? Ik blijft het knap vinden van je! Zaph: wat een lol moet jij hebben gehad en nog steeds hebben met deze sneeuw Paradijs voor jouw, haha. Mooie sneeuwpop zeg! Wow, wij hebben hem in dwergmaat Mooie foto's ook van je meisje! Hoelang moet je nu alleen de shakes nemen? Kel: hoe gaat het nu met Daynah? Jij nog erg verkouden? Sem: en...nog naar Plop geweest? iK ben benieuwd, wij willen ook gaan volgende week met Milou. Hier is ook echt veel sneeuw gevallen gister, leuk!! Lekker wezen sleeën en daarna warme choco met slagroom gedronken. Milou vond het geweldig. Mijn ouders wonen vlakbij een viaduct, dus daarheen gegaan met de slee en dan van de zijkant afsleeën. Milou vond het geweldig en was absoluut niet bang. Uiteraard wilde mama ook mee en ging achterop bij Milou Ging best hard, haha. Toen we later naar huis reden, rond 17 uur, viel Milou als een blok in slaap. We hebben d'r thuis maar meteen in bed gelegd en ze heeft geslapen tot vanochtend. Ik zal nu echt eens wat foto's gaan spammen. Ik heb ook bijna geen tijd voor de pc de laatste tijd. Of met de meiden bezig of weg of geen zin en moe.....naja komt wel weer! Vanmiddag nog Amy's verjaardag vieren op het kdv en dan klaar ermee. Volgend jaar gewoon weer op 1 dag vieren. We hadden ook wel pech met het weer en de afmeldingen. Uiteindelijk is nog de helft niet geweest maar toch je hele huis op de kop! Veel foto's zijn niet scherp. Balen!! Dus er zijn maar weinig goeie. Amy is jarig!!
Aaaah Brennie wat een leuke spam,en amy alweer 1 jaar!!! Jammer dat er veel hebben afgemeld,maar wel begrijpelijk met dit weer.Lief dat je ernaar vraagt of ik het nog trek met 3 kids hahaah,het lukt goed hoor,al heb ik ook weleens dgn dat ik zin heb om de deur dicht te trekken en zeggen doei allemaal ik ben ff weg,maar helaas kan dat niet he.Chris moet in de winter veel meer werken dan in de zomer,tis nu veel drukker.Afgelopen zaterdag heeft hij ook gewerkt en 2de kerst moet hij ook halve dag,niet leuk,maar dat is het leven van een chauffeur he,transport gaat door.
Wat een leuke foto's zeg allemaal. Die laatste is lief Brennied. En Dyon voor het eerst in bad. Wat klein is ie zeg. Kyllian lijkt zeker heel groot nu? Lief dat jij ook zo verwend bent Trena. Ik ga ff strijken. Vanmiddag boodschappen halen en dan nog even de sneeuw in met Daynah. Liefs