November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    wat een supermooie foto's zag ik voorbij komen.
    mooie kindjes allemaal, zeker Dyon, maar ik ben gek op baby's, vind het best wel jammer dat dat voor ons voorbij is.

gisteren toch maar niet wezen zwemmen, was geen doorkomen aan. we zijn lekker buiten geweest 's morgens, zo gezellig, de hele straat was zo'n beetje buiten, allemaal bewapend met sneeuwschuivers etc.
    vanmiddag naar Meppel, op visite bij mensen die we op de camping hebben leren kennen, en Marcel heeft om 13 uur solli-gesprek, ook in Meppel, dus mooi uitgekiend zo.

zit nog lekker in pyama hier, ga zo lekker met de kindjes douchen.
    Colin zijn luier was net doorgelekt, hij zit nu zonder luier hier... ff hopen dat het goedgaat, maar hij geeft nu steeds wel aan dat ie moet plassen of poepie doen, maar hij wil nog absoluut niet op de wc of potje.

tot later, liefs Nienke

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden,

Hier thuis, ik vind het onverantwoord om naar Amstelveen te rijden nu. Er ligt hier nog zoveel op de straat. Bussen rijden ook niet door de straat en bijna geen auto's. Vannacht heeft het hier weer gesneeuwd, bij jullie ook? Ik las dat het ook einde middag weer gaat sneeuwen voor een paar uur :$. Nou ja als het niet lukt om naar mn werk te gaan neem ik wel vrij ofzo. Al moet ik nog wel wat dingetjes doen voor einde jaar.

AM wat een snoepie is Dyon. Hij ziet er erg tevreden uit op de foto. Mooi ook van de bv. En dat Kyl wat druk is is ook wel logisch toch, het is zo'n verandering voor hem. Is Djurre thuis of moet hij al weer werken?

Kel rustig aandoen hoor!

Nienke handig gepland idd met bezoekje en solligesprek. Toch maar niet gaan zwemmen. Het was ook hopeloos op de weg heh. En met de sneeuw is ook leuk toch?

Zaph haha die sneeuwpop is echt enorm zeg! Leuke foto's. Je kan je lol op heh als het vanmiddag weer gaat sneeuwen!

Nou hier was gisteren bijna 40 cm sneeuw in de achtertuin :$.
    We gingen naar het bos in Zeist erg leuk. Pannenkoek gegeten daarna en het begon me te sneeuwen. Gingen we weg lag er alweer 20cm op de auto en we waren maar 3 kwartier binnen. Afijn wilden we wegrijden konden we niet...:$. De banden draaiden teveel, esp ging aan etc maar nog kwamen we geen cm vooruit. Beetje eng.
    Eenmaal thuis een grote sneeuwpop gemaakt die stond hier voor de deur. Jongens van een jaar of 16 vonden het gisteren nodig de pop van een 3 jarige om te schoppen :x. Gelukkig staat er nog een in de achtertuin.

Zal zo ff wat spammen!

lfs

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik krijg het niet voor elkaar...althans. Ik kan de foto's niet kleiner maken die laptop nog steeds niet volledig geinstalleerd....irritant...

4. Je heb gelijk Lin om niet de weg op te gaan. Ik ben er ook geen fan van hoor sneeuw en autorijden.
    Sabino had er vanmorgen 3x langer overgedaan dan normaal.
    Jammer dat de spam niet lukt.

Ik moet even naar buiten om boodschappen te doen, maar twijfel of ik de buggy mee moet nemen als steun en voor de boodschappen, maar volgens mij kom ik niet vooruit dan.
    Denk dat het gewoon lopend wordt dan maar.

Ga een poging wagen.

Tot laterrrrrrrr.

Liefs Kelly

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lin: tjonge, wat kinderachtig zeg, om een sneeuwpop om te gooien! Is toch juist leuk om te zien, al die poppen. En nu blijven ze wel even staan.
    Wat een sneeuw he! Ik vind het ook wel geweldig hoor!
    Heb je nog een lekkere pannkoek gegeten gister bij het Jagershuys?
    Zijn altijd lekker daar he.

AM: wat een poepie die Dyon. En ik vind het echt een supernaam! Hij is idd donkerder dan Kyllian, maar ik vind het toch wel echt broertjes hoor. Hoe gaan de nachten tot nu toe?

Brennie: wat een leuke foto's! En Milou dus een durfal. Leuk joh. Amy zo lief, zeker als ze lekker bij je ligt te slapen, helemaal uitgeput. Wat worden onze kindjes groot he. Jesse en Marijn spelen nu ook heel leuk samen, hoewel je dan wel heel goed het leeftijdsverschil ziet. Zeker in de sneeuw. Jesse speelt echt, Marijn loopt een beetje rond.

Kel: ben je een beetje opgeknapt of nog steeds snotje verkouden?
    Hoe gaat het nu eigenlijk met je rug? Is dat beter sinds je met verlof bent? Je hoeft nu niet meer hele dagen te zitten.

Zap: geniet je ervan, van de sneeuw? Vast wel he. Vindt Jill het net zo leuk als mama?

Ik ben vanochtend maar met de bus naar mijn werk gegaan. De auto moest ik helemaal uitgraven, voordat ik daarmee klaar was geweest... Bus was wel later, maar nu kon ik tenminste niet zelf met de auto schuiven.
    Maar als het vanmiddag weer gaat sneeuwen, gaan we weer mooi naar huis!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lis ja de pannenkoek was heerlijk. Chiel had een franse ik een goliath en jaime een met stroop, at ze helemaal op.
    Bij jullie wel bussen die rijden? Hier rijden ze niet! In heel de stad niet. Maar moet ook zeggen dat er voor op de straat echt nog veel ligt. Ik zou mn auto ook moeten uitgraven en denk dat ik dan niet eens kan uitparkeren, sta vrij strak ingeparkeerd nu....

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en Kel pas je wel op! Buggy geeft idd wel wat steun!

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Groot gelijk Linda dat je thuis bent gebleven. Er wordt idd weer veel sneeuw verwacht vanaf een uur of 16 hier ...en vannacht weer sneeuw hier. Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet :)

Kel: doe maar voorzichtig, het is spekglad buiten. Idd beter om een buggy mee te nemen.

LIS: ja ze worden idd groot. Maar jij heb over een maandje of 6 weer een kleintje :) Is het ver rijden naar je werk of zit je maar even in de bus?

Trena: is idd niet zo leuk dat Chris moet werken met kerst maar wat je zegt dat weet je ook als je voor dat werk kiest. Voordeel is dat Jelte met papa mee op stap kan ;)

Woensdag heb ik een afspraak bij de dokter om mijn spiraal eruit te laten halen. Blij als ik van dat ding verlost ben. Niet om nog een baby'tje te maken (al zou ik wel willen hoor :)) maar ik kan gewoon niet tegen die hormonen in mijn lijf. Hoofdpijn, stemmingswisseingen (= chagarijnig), opgefokt en onrustig in mijn eigen lichaam...bah bah! Moeten we maar weer een dozijn c. inslaan :D

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Brennie dan idd er maar uithalen. Hoofdpijn en stemmingswisselingen is ook niet fijn. Wel eng idee dat ding eruit..brrrr.

Ik hoop echt dat ik morgen kan werken, moet echt nog wat dingen doen. Mn collega mailde net dat hij niks te doen heeft dus hij kan wat doen, maar ja om dat allemaal vanaf hier uit te leggen....

Hier nog steeds geen bussen ...zucht. Vind het wel irritant dit.
    Ik zag donderdag ook sneeuw, maar dan zou ik al vrij zijn. Maar goed k weet niet hoe het met de kerstdagen is...tweede kd gaan we naar limburg....:(

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh grappig trouwens. Lees net in mijn werkmail dat mn collega weer vader is geworden. Uitgerekend op 18 december en de baby (valerie) is vrijdag jl. geboren! Precies op de dag. En op de dag van Dyon!

12. Het was toch een lastig karwei met de buggy door de sneeuw en een ongelofelijk chagerijnig kind! Maar het is wel gelukt. Gelukkig heb je nog behulpzame mensen die je wel helpen als het even niet lukt.
    Heb gelijk boodschappen voor heel de week gedaan, tenminste tot en met donderdag. Kerst zijn we toch niet thuis.

LIS: Groot gelijk om met de bus te gaan. Buurjongen kon vanmorgen ook niet wegkomen was helemaal ingesneeuwd zijn auto. Andere buren hebben hem geholpen.
    Ik heb zeker een stuk minder last van mijn rug. Voelt iig veel beter aan nu.

Lin: Ja er wordt best wel weer wat sneeuw verwacht. Wij gaan ook 2de kerstdag naar Almere maar heb ook al gezegd met dit weer blijven we thuis hoor. Heb geen zin om er 3 uur over te doen.

Brennie: Ooow gelijk heb je om dat ding eruit te halen. Maar waarom ga je dan niet aan de pil. Ik ga na de bevalling weer aan de pil. Ik vind dat ding wel makkelijk.

Ik heb net Daynah op bed gelegd, wat is ze chagerijnig zeg vandaag. Vreselijk gewoon. Wilde niet zelf lopen, dus buggy was nog zwaarder. Wilde een koekje en van mij mocht ze niet....huilen joh. Hoop dat ze even een paar uurtjes gaat slapen, kan ik ook even liggen....hahahaha

Ga even opruimen en dan ook even liggen.

liefs

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier ook nog ff stad in geweest,moest toch echt nog wat kerst kadootjes hebben en dacht doe het nu maar voor het morgen of overmorgen helemaal niet meer lukt.
    Ik krijg savonds met 2de kerst mn neefje en nieuwe vriendin te eten dus ook daar al wat voorbereiding voor treffen he.Ga Carpaccio eten met rucola sla en pijnboompitten,dan lamskroon met aardappelkroketjes en haricot verts en dan frambozenmousse met zwarte besjes.Hoop dat het allemaal in de smaak valt.
    Voor de kids heb ik rendierijsjes gevonden bij AH.

Ik heb opeens een hele pijnlijke dikke knie.Kan niet door mn knieen en de trap ook niet op.Wat dat nu weer is ....geen idee.

Bren:Ow wist niet dat je van spiraal ook zo last kan hebben,ik ben aan de pil,maar probeer chris nog steeds over te halen dat hij zich laat sterrilliseren ;)
    En eerst was dat een grote NEE,maar nu al een MISSCHIEN,dus ik ga mooi nog beetje door zeuren hahahah.

Lin:Rijden er echt geen bussen daarzo?Ligt er zoveel sneeuw?
    Hier ook wel glad,maar op de grote wegen kun je gewoon rijden hoor.Maargoed als je er niet door hoeft moet je het ook zeker niet doen,tis echt gevaarlijk weer.
    Wat lullig dat ze Jaime dr sneeuwpop om schopten,daar kan ik ook erg boos om worden hoor.

Zaph:En nog steeds in de sneeuw aan het spelen :) ?

Kel : Doe jij wel voorzichtig met je buikje in de sneeuw dat je niet valt???

Sem:Hoe is het in het hoge noorden?Ook nog zoveel sneeuw?

Am:Hoe doet Dyon het?Slaapt en eet hij goed?
    Heb je nog wat fotos?Tis zo"n schatje.

Panda:Jullie ook nog buiten geweest met Bastian zeker?In Groningen ligt er natuurlijk ook een groot pak?

Lis:Gelijk heb je om met de bus naar je werk te gaan hoor.
    Hoe is het met de jongens?

Verder weet ik het even niet meer wat er nog is geschreven.

Ga eens een poging wagen om een sneeuwpop met de jongens te maken.
    Er ligt heel veel,alleen het plakt slecht.

xxx

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat een leuke foto's allemaal. Heerlijke kindjes hebben we toch. Behalve dan dat drammen soms.:D Bastian ook hoor. Al die sneeuw erbij is dan soms net wat teveel. Maar...door al dat buiten spelen slaapt hij tegenwoordig wel tot 7 uur/half 8 's ochtends! Heerlijk!

Het is hier de hele dag al zonnig. Moest vanmorgen met de auto weg en dat ging prima, alleen parkeren was een ramp. Er was gelukkig een parkeergarage in de buurt.

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trena: mmm, carpaccio, lekker! Kijk je uit met je knie? Misschien overbelast of verkeerde beweging gemaakt in de sneeuw?
    :D Haha, geen NEE meer dus van Chris, goed zo...

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh Kel lekker irritant idd moet je door de sneeuw en dan nog een chagerijnig meisje bij je. Slaapt ze inmiddels al? En gelijk heb je gelijk voor heel de week boodschappen. Ik heb hier de buurtsuper 100 mtr verderop zitten dat is wel handig. Maar kerstspul moet ik nog halen. Anders ga ik wel met de slee naar de biltstraat daar zit een super de boer :D.

Ik ga iig niet rijden! Net met de auto van Chiel weggeweest en je kan het ding amper uit het vak rijden en dan is die van mij dus nu ingebouwd met sneeuw. Ik zie niet eens de onderrand van het portier :$. Nee no way dat Linda gaat rijden brrr.
    In auto chiel stopt er net een kerel ineens, hij reed eerst door maar dacht misschien oh ik heb oranje laat ik toch maar ff remmen (hij was al voorbij de stoplichten maloot). Chiel natuurlijk op zn rem getrapt, abs ding met dat vreselijke geluid, maar je schuift gewoon door heh kan er niks aandoen.uiteindelijk scheelde het misschien een paar cm of we hadden die ouwe zak geraakt..lekker handig die oudjes op de weg en dan met dit weer :(.

Chiel moet morgen naar leiden om te werken maar wil niet dat hij gaat met dit weer.
    Hier weer witte lucht nu dus denk zo weer sneeuw.........

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    IS het bij jullie zoveel beter dan met sneeuw panda en fajah? Ik zal zo eens een foto maken van voor de weg is gewoon vol. Ik denk wel cm of 10 a 15 met die prut op de weg.

Fajah heb je nog leuke dingen gekocht? En klinkt goed wat je gaat maken zeg..jummie. Steriliseren is wel beter idd...denk ook dat chiel nee zou zeggen....hahah. Zie hier geen busjes: Home
    alleen lijn 11 maar daar heb ik niks aan!

Panda durfal! hoogzwanger en dan met de auto....Bastian ook al zo lekker slapen van de sneeuw! Hier nog eentje. Ze kwam van de week steeds wat vroeg voor haar doen (half acht) maar vanochtend heb ik haar even horen zingen om half negen, is ze denk ik weer in slaap gevallen en kwart over negen riep ze me.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaja wij spelen nogsteeds bijna de hele dag in de sneeuw :) Lol. Buurmeisjes zijn ook vrij dus dat is wel lekker met Jill. Heeft die ook een beetje vertier.
    Zojuist weer met slee en wagen naar t winkelhof(groot winkelcentrum) hier gelopen, geweldig, maar wel fris hoor. Jill is ook een eigenwijze drol, niet te geloven. Wil gewoon geen wantjes aan, geen sjaal om, neem ik deken mee op de slee wil ze niet, maar wel bibberen van de kou he. Sukkel.

Brennie: Wat een leuke spam van je meisjes. Wat begint Milou te veranderen zeg. Lief meisje. En Amy is ook al groot aan t worden zeg. Spiraaltje weg!? Hier ook sinds deze maand geen pil meer, was die hoofdpijn en geen zin in sex ook erg zat, dus wij zijn ook aan de cd's. John wil zich echt niet laten steriliseren. Wil jij wel een 3e en je mannetje (nog) niet? Of helemaal niet?

Am: Hoe is t met je kleine mannetje? fijn dat ie de borst al pakt, zou fijn zijn als je lekker kan voeden zonder problemen he. Kyl al beetje gewend?

Kel: Voorzichtig hoor in de sneeuw met je dikke buik. Kreeg vandaag de kerstkaart van jullie, leuke foto. Daynah weer helemaal beter?

Trena: John gaat ook niet voor de sterilisatie hoor. No way zegt ie. Mannen..........dus wij ook maar aan de cd's. Ik wil ook geen pil meer slikken. Bedankt voor jullie kerstkaart.

Lin: Jeetje ook veel sneeuw bij jullie in Utrecht dus. Ik vind de wegen erg slecht onderhouden. Hier liggen ook hele hopen sneeuw op de wegen en fietspaden. Laat er nog maar meer komen trouwens hoor :) Leuk.(Als je vrij bent uiteraard)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Echt super al die leuke sneeuwfoto's!! Toch echt wel jammer dat ik dat nu mis, morgen misschien maar even de tuin in ;)

Het gaat hier goed. Dyon is nu wel wat gelig, maar hij drinkt goed. De bv begint op gang te komen. We leggen hm nu steeds even aan en daarna krijgt hij kunstvoeding extra. Hij slaapt overdag prima, maar vannacht was een hele korte nacht voor ons. Hij wilde alleen maar bij ons liggen, in zn wiegje huilde hij. Kyllian werd vannacht om 4 uur wakker en zag me met Dyon tegen me aan liggen. Toen wilde hij dus echt niet meer naar zijn eigen bed. We hebben het voor nu zo gelaten en Kyl heeft zn kussen gepakt en is tussen ons in gaan liggen. Heerlijk knus dus met zn vieren, maar echt slapen is er dus niet van gekomen.
    Kyllian is vandaag gewoon naar het kdv gegaan. We willen dit 1x in de week wel aanhouden, geeft hem zelf ook meer rust.

Iemand vroeg nog wanneer Djurre weer moest werken. Hij is tot 4 jan vrij, daarna nog 2 weken werken en dan begint hij in feb met zn nieuwe baan.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten

Deel Deze Pagina