Hoi allemaal, Kerstlunch was heel leuk en lekker. Nog een extra centje gekregen in een enveloppe, dus dat is altijd leuk. Monique: Bedankt voor het kaartje. Die hadden wij ook op onze lijstje alleen in het roze, maar we zijn nu voor een hele andere gegaan....hahahaha En de postzegel is ook leuk. Heb je bij TNT gedaan zeker. Ik zag dat het nl. kon. En Dyon is echt een schatje. Ook ik wil iedereen fijne dagen wensen. Ik houd het hier even bij. Ga zo koken, tenminste de oven. Hebben kerstaardappelkroketten en snijboontjes en kipfilet met gedroogde tomaat en mozarella kaas....jummie. Lekker makkelijk. Als na hebben we rendierijsjes......mama en papa ook....lekker hoor. Morgen en zaterdag zijn we niet thuis......pffff eigenlijk niet zo heel veel zin, maar ja ik hoef niets te doen dat is ook wel weer makkelijk....hahahaha. Nou ja alleen kruidenboter maken, dat is ieder jaar sowieso mijn taak. Liefs kelly
Kelly: ja de postzegels heb ik via www.TNTpost.nl gemaakt. Heel makkelijk gemaakt en binnen 2 dagen al in huis. Allemaal een leuke kerstavond gehad? Wij hebben met zn viertjes (naja drieen ) ontbeten. Kyllian voelt zich alweer wat beter. Naja nog wel ziek, maar hij is juist supergezellig. Vanmorgen op bed een flesje krijgen van een grote broer: Bekijk bijlage 39144
Kyllian had vanmorgen toen wij beneden kwamen al zn cadeau onder de kerstboom uitgepakt, de boef. Papa heeft zn tentje gelijk maar opgezet. Bekijk bijlage 39145
Hele fijne kerstdagen allemaal!! Dat het gezellig mag zijn (ook bij de schoonfamilie ) en het eten lekker is Wat een leuke foto's van Kyl en Dyon. Leuk tentje heeft ie gekregen! Gisteravond lekker met z'n vieren gegeten, meiden mochten lang opblijven. Iets voor half 9 naar bed en wij toen All You Need is Love kijken Vanochtend lekker ontbeten en vanmiddag naar mijn ouders toe waar mijn zussen en broer ook zijn met kids. Lekker druk maar reuze gezellig. Vanavond gaan we met z'n allen Risk spelen xxx
Lieve meiden, ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe! Geniet er van samen met jullie gezinnetjes!
Monique: aaah, lief die foto dat Kyl z'n broertje de fles geeft. Leuk tentje heeft ie gekregen. Hebben onze meiden in het roze..hihi.... Brennie: veel plezier vanmiddag. Zal vast gezellig worden. Leuk om met elkaar te gaan risken! Hier vanmorgen al vroeg op, want we gingen naar de kerstdienst die om 9.30 uur begon. Eerst thuis kadootjes uitgepakt, hadden toch nog wat gekocht. Jayna helemaal blij met haar Shrek spel voor op de WII en Faya net zo blij met haar nieuwe vest..hihi... Faya was bij mijn vader toen wij met Jayna en mijn moeder naar de kerk gingen. Hebben zo om Jayna gelachen, die stelde tijdens de dienst allemaal vragen, zoals "kan Jezus ook praten?". "Is Jezus een pop dan?"( er lag een pop in de kribbe voor in de kerk ). Na de koffie bij mn ouders nu ff thuis en meiden op bed. Vanmiddag weer bij mn ouders en gezellig eten met mn broer. schoonzus en de kids er bij. Nou lekker eten allemaal....nu mag het he...haha! Liefs Sem
Meiden fijne kerst allemaal! Sem hihi kan jezus praten grappig. En leuk een psel voor de Wii speelt Jayna veel met de wii? Jaime heeft dat Doraspel op de Wii maar ze speelt niet zo vaak jammergenoeg. Smakelijk alvast voor vanavond! Brennie ja all you need is love was leuk heh! Moet je koken vanavond of kookt je moeder? Am ah lief met die kerstmuts. En leuk de tent van Kyl! Moest je er al in zitten van hem? Hier kadoos gedaan. Erg leuk weer. Jaime is heel blij met haar baby..hahah. Ze had ook een spel gekregen van die schildpad met blokjes eronder, vindt ze ook erg leuk. Ik ben ook verwend met een mooie nieuwe carry on. De ander was nog prima maar merkte met vakantie en dan met name drie weken dat het toch iets te klein was. Jaime haar spullen gaan altijd in mijn koffertje. Nu dus een grotere echt mooi ding. Weer een rode maar valt lekker op. Verder nog leuke kookboeken gekregen ook eentje voor kids! Lekker luchtje en kleine stoofpotjes. Gisteravond lekkere varkenshaas gegeten en vanavond gourmet! Ik had deze kerst geen zin om uitgebreid te koken komt misschien wel weer met oud en neiuw. lfs
Heeej hallo, Iedereen lekker aan t genieten van elkaar en al t lekkere eten? Linda: Jaime dus blij met haar babyborn, mooi zo. En jij dus ook goed verwend. Varkenshaasje en gourmet is ook lekker toch, gelijk heb je om nu ff niet uitgebreid te koken. Hier vandaag thuis met elkaar. Ik moet straks werken, slaapdienst. Hoef er pas om 17.00 uur te zijn, omdat er weinig kids zijn. Vanmiddag lekker met zn tweetjes gegeten terwijl de meiden sliepen. Ik had 4 gangen gekookt. Meisjes eten vanavond patatjes met kip nuggets, lekker makkelijk. Gister gezellig gehad bij mn ouders, meiden erg lief gespeeld met hun neefjes en nichtje. Heb nog wat leuke spam.....zal ff uploaden....
Wat een superleuke foto's Sem, dat roze met die witte achtergrond Heerlijke vrolijke meiden en ik vind Faya ineens zo groot worden! Hier gisteren wel naar schoonouders geweest. Ik vond het sneu om te gaan voor Kyl, want die is echt ziek (keelpijn/hoesten, spugen, koorts). Djurre wilde gewoon dat we gingen. Maar wel gegaan dus, Dyon heeft daar gewoon heerlijk geslapen. Kyllian heeft niets kunnen eten en had steeds bloedneusjes door de flinke verkoudheid. Zelf ben ik ook nog steeds verkouden na 1,5 week en denk ook ergens ontsteking (gele loopneus). Hopelijk gaat het morgen iets beter, dan zouden we naar mn broer gaan. Hopelijk voor jullie allemaal een gezellige kerst zonder zieken! Geen kerstfoto's dus, want dit is alleen maar sneu om te zien toch: Bekijk bijlage 39362
Ingepakt voor zn eerste autoritje (naja zn 2e als we die vanuit het ziekenhuis mee tellen ): Bekijk bijlage 39363
Vandaag voor het eerst met Dyon een wandelingetje gemaakt. Goed ingepakt de nog laatste sneeuw in: Bekijk bijlage 39365
Aaaah wat schattig monique en Dyon lijkt toch echt wel op Kyllian hoor. Zielig dat hij zo ziek was/is.Of gaat het al beter? Sem:Ook echt mooie fotos van jou meiden en nog zoveel sneeuw daar,hier is het allemaal weg helaas. Wij hebben gister ook een leuke dag gehad,heerlijk gegeten en gedronken,was leuk. Straks komen mn neefje en zn vriendin eten dus ben hele dag bezig geweest met eten voor te bereiden. Ik heb honger dus ze mogen komen van mij