November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou veel plezier vanavond Trena!!
    Kyllian is nog steeds ziek, hij heeft veel op de bank gelegen/geslapen vanmiddag.

Wij hebben hier met zn tweetjes gegeten. Lekker simpel carpaccio, pasteitjes en stokbrood....met een wijntje :) Kyllian kwam er op een gegeven moment toch even bij en heeft nog wel een stukje stokbroodje en toetje gegeten. Hopelijk blijft het binnen.
    Ik ben zelf erg moe, dus ga zo naar bed.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Mama ook weer voor het eerst aan de wandel vandaag...met eindelijk een winterjas die weer dicht kan :)

Bekijk bijlage 39388

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Monqiue: leuke spam van een lieve Dyon al slapende in de wagen. leuk hoor om ook voor t eerst weer naar buiten te gaan. En wat een zielige Kyllian zeg, hij ziet er echt ziek uit, sneu hoor. Hoe gaat het nu met hem?

Trena: en wat het etentje gister nog geslaagd? Iedereen tevreden over je kookkunsten?

Hier mn slaapdienst er ook weer op zitten en lekker thuis.
    Makkelijke dienst met klein groepje. Wel schrijnend hoor die kids zo met kerst niet bij hun ouders, of in tranen bij het afscheid van hun ouders gisteravond toen ze terugkwamen van thuis.
    Nu komende week alleen woensdag een dagdienst, rest van de week vrij.

Ga ff met mn meisjes knuffelen...

Liefs Sem

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi meiden,

Allemaal de kerstdagen overleefd? En lekker gegeten en cadeautjes gegeven en ontvangen? Heb leuke foto's gezien van Jayna en Faya en Dyonnetje. Hij lijkt toch wel erg op Kyl hoor Monique. Zeker die foto met zn oogjes half open en zn speentje in. Lief kindje.

Am: Hoe is t nu met Kyllian? Al opgeknapt? Sneu voor hem.

Sem: Viel t weer mee om te werken? Afgezien van de schrijnende toestanden van sommige kids. Dan zijn we maar wat dankbaar dat wij t goed hebben he.

Wij hebben 1e kerstdag met mn schoonzus en hele club gevierd en zijn gisteren met Jill naar t circus in Utrecht geweest. Jill heeft het 3 uur lang volgehouden en vond t schitterend. Daarna Yannick weer opgehaald en lekker met zn 2en gegeten toen de kids op bed lagen.

Mn broer en schoonzus en hun soap is nog niet ten einde. Ze hebben nog gepraat en zelfs de kerstdagen doorgebracht met elkaar!!!!!!!!!!!!!!! Hoe bedoel je idioot! Had dr allang t huis uit geknikkerd. Weet ook niet of ze er uiteindelijk weer voor gaan of gaan scheiden. We zien t wel.

Zo dat was ie wel weer ff. Kindjes liggen allebei op bed, al slaapt Jill niet. Yannick is erg bewerkelijk momenteel. Gebruikt zn stem de hele dag met gilletjes en geeft niet toe aan zn slaapjes. Hele dag dus een hummelende baby.

Ga ff thee drinken.

Liefs

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje zap dat ze dan nog gewoon samen kerst vieren zeg,ik zou dat niet kunnen hoor.
    Die Yannick test zn stemmetje,niet leuk om steeds op te luisteren wss?
    Fenna begint dat nu ook beetje te doen en ook naar de handjes en voetjes te kijken.

Ben nu fotos van de kerst bij mn ouders aan het uploaden,komen er zo aan.

xxx

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Smiddags nog ff samen rusten bij oma en opa thuis voor de kadootjes uitgepakt worden.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Fenna haar eerste kerst.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Samen met mama

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Samen met grote broer Yorben

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Mn 3 liefste schatten.

11. Goedemorgen allemaal,

Ook wij hebben de kerst overleeft, weliswaar ziek, maar het is weer voorbij.....gelukkig!
    Daynah is nu ook weer eens ziek voor de verandering. Ik denk dat ik haar heb aangestoken.
    Ik vind dat wel vervelend hoor dat ze zo vaak ziek is, maar wat kunnen we eraan doen??

Ik heb leuke foto's voorbij zien komen van de gezinnetjes.

Sem: Gewerkt met de 2de kerstdag. Was zeker wel lekker rustig? Leuk die foto's van de meiden in de sneeuw.

Monique: Ach gos arme Kyllian die niet lekker was. Die slaapt ook echt overal heh? Ik zie Daynah dat dus echt niet doen.

Zap: Nou ongekend zeg van je broer en schoonzus. Ik zou het echt niet doen. Misschien is het anders als je kinderen heb, maar ik geloof bij mij niet. Dan zou het gewoon over zijn.

Gisteren hier lekker rustig dagje geweest. Kerstboom heb ik al weggehaald. We zijn toch niet thuis met oud en nieuw. Alles alweer lekker opgeruimd. De box van de week maar eens opzetten.
    Ga nu even strijken en dan vanmiddag boodschappen halen ed. Vanavond een etentje bij vrienden.

Tot laterrrrrr.

Liefs Kelly

12. Waar is iedereen??

Wij komen net terug van het Alexandrium, maar jeetje wat een drukte zeg. Even lekker wezen lunchen en nog wat rompertjes voor de baby gehaald.
    Ben op zoek naar een leuk boxkleed, maar kan het niet vinden. Iemand tips?

Liefs

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo hallo,

Iedereen de kerst redelijk overleefd volgens mij!

AM nou zeg zo ziek en dan nog naar je schoonouders...het is wat met schoonouders. Gaat het inmiddels wat beter met Kyl? En lieve foto's weer van Dyon. Komt je kraambezoek al een beetje op gang?

Kel oh toch flink ziek en nu Daynah weer. Ik weet ook niet wat je kan doen dat het minder is. Ja behalve misschien die spongebob vitamine. En je kerstboom alweer weg..hihi. Nesteldrang!

Fajah leuke foto's van de kids. Vind fenna groot worden ineens zeg! En ze lijkt echt sprekend op Yorben heh.

Zaph te wazig dan nog samen de kerst vieren :$. Dat zo'n mens iets doet begrijp ik nog steeds niet hoor echt niet te geloven. Is het goed gegaan met het dieetje met kerst?

Hoop dat ik niemand nu vergeet.

Hier was het redelijk de tweede kerstdag. Schoonvader krijgt nu prednison en zijn eetlust komt wat terug :$. Bizar dat ze dat dan niet eerder geven heh. Zondag moest hij voor dialyse en toen was het weer een tegenvaller want na 2,5 uur liep de dialyse niet meer door. Weten niet hoe het komt. Morgen afwachten hoe het gaat en anders moet hij ws weer een nieuwe drain, maar dat plaatsen is nogal pijnlijk en hij kan geen roes krijgen omdat hij te zwak is.

Vandaag geshopt. Gingen voor babyborn kleertjes voor Jaime haar baby kwamen terug met en kleertjes en een nieuwe fiets voor mij :). wilde eigenlijk weer een opoefiets maar in de winkel wisten ze te vertellen dat die met kinderzitjes veel instabieler zijn. Nu natuurlijk nog 1 zitje maar als het er straks wel ooit 2 zijn dan is het wat gevaarlijk. Dus ben toch gezwicht voor een mama fiets. Kregen we nog een flinke korting! Bobike maxi+ kregen we gratis en korting op het slot en een mand..:D.

Chiel is ff sporten ik ga zo Jaime in bad doen....met de baby..hahah. Chiel moet morgen half dagje werken en dan overmorgen heel de dag daarna is hij weer vrij.

lfs

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wij hebben kerst ook overleefd. Was heel rustig, dat scheelde. ;) Bastian heeft 2 nachtjes bij oma gelogeerd dus we hebben heerlijk uitgeslapen. Hij wilde nog wel een nachtje maar dat vond ik wat teveel van het goede, haha.

Sens: leuk, nieuwe fiets! Wazig van die dialyse, maar wel weer eetlust dus. Misschien dat hij daar weer wat sterker van wordt.

Kelly: zal idd wel druk geweest zijn. Leuk boxkleed? Ik heb zelf een stofje gehaald en om een oud boxkleed heen gemaakt. Herstel: laten maken. :D
    Rot dat jullie weer ziek zijn. Hopelijk is iedereen voor de bevalling weer helemaal beter. Wat dat betreft kun je het beter nu gehad hebben.

Robine: pfff, wat een soap. Ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen hoor.

Monique: hihi, fijn dat je jas weer dichtkan. ;) Wat sneu zeg, Kyllian zo ziek en toch naar schoonouders moeten.

Even Bastian in bad stoppen...

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Trena: leuke spam zeg van de kids. Mag je super trots op zijn, echt mooi die foto van dde 3 kids samen!

Zaph: jullie dus een geslaagde kerst gehad. Wat vond Jill het leukste in de het circus? Yannick dus aardig actief momenteel, even een lastige fase dus. En jeetje wat een verhaal zeg van je broer....lijkt me echt heel raar om dan met kerst nog bij elkaar te zitten. Het werken viel me alles mee gelukkig.

Linda: Jaime dus lekker badderen met haar pop...hihi....
    Gelukkkig ging het redelijk met je schoonvader en kon hij dus weer wat eten. En jij dus een nieuwe mama fiets, leuk zeg, heb je 'm al getest, of moet je 'm nog op gaan halen?

Mirjam: heerlijk joh om lekker uit te slapen, heb je soms echt ff nodig he.

Kel: arme Daynah dus weer ziek, echt sneu voor dr. En hoe voel jij je nu dan verder? Kerstboom alweer opgeruimd dus. kan me voorstellen dat je straks gewoon de box er in wil en alles aan kant wil hebben voordat de kleine straks komt. Wij hebben destijds voor Faya een boxkleed bij babayplanet gekocht. Weet niet of die bij jullie in de buurt zit?

Hier alles prima.
    Jayna was vandaag alleen een beetje chaggie en dan dus brutaal en drammerig....grrrr....Hopelijk morgen weer beter.
    Lenhard's broer en schoonzus komen woensdagavond al hier en blijven dan 2 nachten en oud en nieuw vieren. Gaan gezellig gourmetten. Nieuwejaarsdag met elkaar naar Woerden toe naar een oom en tante van Len, wel gezellig altijd met die kant van de fam. ( van mn schoonvader ).

Nou ga ff koffie zetten en gtst kijken....

Liefs Sem

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Leuk hoor dat len zn broer en vrouw komen,gezellig.

Kel:Ow niet zo fijn dat jullie ziek waren met kerst,maar gaat het nu weer beter?

Lin:Leuk een nieuwe fiets :)

Ik heb net een bericht gehad op hyves van Nienke en ze kan het ff niet opbrengen om hier te posten ,want haar oma is vandaag overleden.Ze vroeg of ik het even aan jullie wou weten........

Nou Nienke gecondoleerd en doe maar rustig aan.

Woensdag ga ik een vriendin van me uitzwaaien,ze vertrekt voor een maand naar Bali,haar ouders hebben daar een huis en daar gaat ze heen,zal haar missen hoor.:(

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo,

Nienke gecondoleerd. Eerst je opa en nu zo snel je oma veel sterkte.

Fajah oh een maand naar bali is wel lekker zeg! En lekker bellen met Skype dan!

Sem lekker gourmetje, is ook altijd gezellig heh met de pannetjes. Hebben jullie nog wel eens wat gehoord van Len zn moeder trouwens?

Panda heerlijk dat uitslapen. Haha en dan vraagt ie nog een nachtje te blijven. Lief!

Ben even aan het zoeken naar een recept voor eend. Ga dat dan met oudjaar maken. Voor broccolli stilton soep, plakjes eend, hoofdgerecht savoois pannetje (had van die mini pannetjes gehad voor sint die in de oven kunnen) gekaramelliseerde eendenborst, nagerecht een ijstaart van het ijsboertje ;).

lfs

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Klinkt lekker lin je menu,mijn menu met kerst was ook in de smaak gevallen gelukkig,heb er wel hele dag werk aan gehad maar is wel eens leuk.Ze waren voldaan dus das fijn he :)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah ja het moet alleen nog wel lukken:D. Heb die eend nog nooit gemaakt die broccollistilton soep wel. Die is echt lekker!

en dag werk is wel best veel maar wat je zegt als ze hebben genoten is dat ook wat waard.

Wat een rust hier meiden, niet normaal zeg!

Net de boodschapjes gedaan en zo ff op mn nieuwe fiets naar de poelier om de eendenborst te halen.
    Stoofvlees staat op. We eten vanavond die heerlijke Sonja schotel!

afffff

hihi jaime wilde meedoen...

Nou stap ff op mn fietsje richting poelier!

lfs

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Welke sonja schotel schotel is dat dan Lin,kun je het recept geven aan mij?

Tis al dagen erg rustig hier ja.

Ik moet maandag ook weer aan de slag........

Deel Deze Pagina