November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dat is idd ook niet goedkoop! Ik was vorig jaar met die fazant minder kwijt. Zag ook een onwijs grote lamsbout liggen daar...jummie die zag er ook supergoed uit. Maar zal ook best prijzig zijn.

Blijft Jelte altijd wakker met oud en nieuw? Is hij dan niet moe?
    Oh en koud schotels zijn ook altijd lekker. Doet mij ook denken aan oud en nieuw bij mn ouders.
    Heb je wel eens eend gemaakt fajah? Ik weet niet goed of ik het al morgenochtend kan maken. Altijd zo ongezellig als ik dan lang in de keuken sta. Die fazant had ik vorig jaar ook al eerder gemaakt.

Panda oh ik wist dat niet. En zit geen botje in het eendje. Het zijn eendeborst filets. Denk per stuk 400 gram ofzo...

Over een uurtje is Chiel thuis. Gezellig. Straks ff het extra vuurwerk halen!

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb ook nog nooit eend gemaakt lin,maar mss al beetje voorgaren en dan op het laatst nog even in de oven?Of pan?weet niet wat je gaat doen?
    Wat eet je erbij?
    Jelte blijft altijd op met oud en nieuw is ook al 6 en wil alles meemaken natuurlijk ;)

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier zijn ze trouwens al hele tijd aan het knallen,mag natuurlijk nog niet maar tis wel irritant.

4. Wat goed van jullie dat jullie zo in de keuken altijd staan. Niets voor mij om zo heel uitgebreid te gaan koken. Ik vind het niet erg om voor iemand wat te maken maar het moet niet uren duren ofzo ;)

Die tas is ook leuk Monique.

Hier even lekker kunnen liggen. Daynah werd alleen net huilend wakker en ik voelde aan haar en ze was maar warm zeg. Hoop echt dat ze morgen wat beter in haar vel zit.

Ik ga nu mijn tas in orde maken.....hahahahaha ik stel het iedere keer uit. Nu ga ik het maar echt doen.

Liefs

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kelly: tas al ingepakt? ;) Ik zal eens achter klossen enzo aangaan, lijkt me ook wel handig om dat niet op het laatste moment te doen.

Sens: ow, voor filet gaat het dan nog wel, qua prijs. Eend kun je volgens mij wel voorgaren, moet alleen niet droog worden dan he.

Trena: misschien blijft het bij een paar pokjes? Meestal verspreidt het zich heel snel.
    Bastian werd vorig jaar niet wakker van het vuurwerk en ik denk dat hij dit jaar ook wel doorslaapt. Normaal kun je een kanon naast hem afschieten als hij eenmaal slaapt.
    Lekker zeg, naar Bali. Een maand is zo om en voor minder is het de moeite niet om te gaan want het is echt een roteind vliegen.

6. Ach ja dat is waar ook, klossen die moet ik ook hebben. Morgen maar eens halen, als ze open zijn anders zaterdag.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:En tas inmiddels al ingepakt?Klossen heb ik nooit gebruikt,dat gaat niet met ons bed,ik kwam er weer goed vanaf ;)

Panda:Ja naar Bali moet je idd wel een maand gaan ofzo,ze gaan elk jaar,haar ouders hebben daar een huis met zwembad en butlers ,luxe he....

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier hebben we ook geen klossen nodig gehad gelukkig. Past ook niet op ons bed en anders hadden we echt veel kratjes nodig gehad. De kraamzorg vond het geen probleem en vk heeft er ook niets over gezegd.

Lin: dat is zeker duur, maar met gourmetten ben je eigenlijk hetzelfde wel kwijt voor vlees.

Trena: en hebben de pokjes zich nog uitgebreid? Ik hoor trouwens nu van verschillende mensen over kids met waterpokken, zal nu wel weer iets heersen. Ben blij dat Kyllian het toen hij 1,5 was al gehad heeft (lang leve het kdv ;)).
    Die verzorgingstas hebben ze niet in het roze. Zoek jij een roze tas? Had je die ene zwart/wit tas niet meer gekocht? Die vond ik ook mooi.

Kelly: hier ook iemand die niet uren in de keuken gaat staan hoor ;)
    Hoe voel je je nu en hoe is het met Daynah?

Hier nog 1 kwaaltje erbij gekregen, oorpijn. Mn oor zit dicht. Qua hoofd kan er iig geen kwaaltjes meer bijkomen ;) Ik ben echt nooit ziek, dus denk een vermindere weerstand door de bevalling.

Dyon spuugt nog steeds, vannacht ook weer golven eruit dus hij kwam wat vaker. Ben zelf gisteravond om half 8 naar bed gegaan, kon mn ogen niet meer open houden.

Vanmiddag kraambezoek van een vriendin. Vanavond lekker thuis met zn drietjes gourmetten.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am;Wat een lief blauw/grijs pakje heeft Dyon aan zeg,echt heel lief.
    Ik heb die luiertas toen niet meer gekocht,wil eigenlijk toch een roz,maar vind steeds geen leuke.Of ze zijn megaduur.
    Das niet zo lekker oorpijn,hoop dat het snel beter gaat.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve meiden,

Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde toe,
    en heel veel geluk en gezondheid voor 2010.
    Dat we nog maar lang, gezellig mogen kletsen op het forum!

Dikke kus Sem

14. Wat een lieve foto's weer van Dyon. En nu ook oorpijn erbij gekregen. Kan best dat je weerstand verminderd is door de bevalling.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden voor jullie ook allemaal een heel goed uiteinde van 2009 en een goed begin voor 2010! Veel plezier vanavond.

Liefs

16. Zo wij zijn vanmorgen naar het zkh geweest voor de groei echo en mijn angst is werkelijkheid geworden. Ook dit kindje is groot. Ze wordt nu geschat op 3998 gram. Ik baal er enorm van. Daynah was 4305 gram en dat ging er al niet makkelijk uit. Ik zie er nu helemaal tegenop om te bevallen.
    Het kindje is nu zo groot als ik 42 weken zou zijn. Toen ze dit vertelde in het zkh werd ik gewoon zo misselijk en kreeg het zo warm. Toen ze dat zei vroeg ze al of het ging....nou niet dus.
    En nu zegt iedereen ook ja het moet toch uit en het zal allemaal wel mee vallen......IK moet het doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het enige positieve is dat het gezond er uit zag en dat het nog steeds een Tineke is! Dat het gezond is natuurlijk ook wel het belangrijkste.
    Maar als nu mijn vliezen zouden breken, zou ik echt blij zijn.

Nou dit was mijn klaagzang weer. Sabino vindt dat ik nu alleen maar negatief ben.

Ga even hangen op de bank.

Lfs kelly

17. En natuurlijk een fijne jaarwisseling. Iedereen uitkijken voor ogen, handen ed. En voor iedereen een goede gezondheid in 2010 en dat we nog maar lang mogen forummen met elkaar.

Liefs

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: balen dat je gevoel klopte en het weer een grote meid wordt. Ik heb geen ervaring met het eruit persen van grote kindjes dus kan het niet vergelijken. Duurde bij Daynah de persfase dan heel lang?
    Ik denk wel dat het nu misschien iets makkelijker voor je zal zijn als bij Daynah hoor, Daynah heeft de weg al vrij gemaakt he. Makkelijk gezegd ws maar probeer er niet te veel bij stil te staan. Ze zullen je nu ook niet tot de 42 weken laten lopen toch?

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow Ow Kel, weer een reuzin straks. Vergeet maatje 50 maar weer dan. Kunnen ze Tineke niet eerder gaan halen dan?! Of is dat niet ter sprake geweest? Ik bedoel, wat heeft die echo dan voor zin gehad om alleen maar te weten of ze wel of niet groot zou zijn. Nu weet je t , wordt er niks aan gedaan en zit jij dus te stressen.
    Hopelijk komt Tineke snel en probeer te bedenken dat ze er heus wel uit zal komen, al is t misschien niet zo makkelijk. Hoewel de weg al vrij is door Daynah he. Valt deze keer vast mee. Kan niet anders. Een hel is t toch wel, maar daar denken we allebei t zelfde over he.

Liefs

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten

Deel Deze Pagina