De vk zei vorige week al als dit een groot kindje is gaan ze het eerder halen, dus dat gaat wel gebeuren. Ik moet dinsdag weer naar de vk en ga het gelijk bespreken. Bij Daynah heb ik 1,5 uur geperst. Veel te lang dus, maar ik was toen ook zo moe van heel de dag weeen opvangen.
Meiden hou het ff kort moet nog de keuken in en stofzuigen dweilen etc. Kel balen dat ook deze beeb zo groot is. Wat Zaph zegt kunnen ze het niet eerder halen? Begin alvast met ananas eten! Knuf! AM mooie foto's weer van Dyon! En voor iedereen een heel fijne avond gewenst. Doe voorzichtig met vuurwerk en niet teveel champagne drinken . Liefs van ons
Kel, anders ook evt. pijnstilling bespreken? Zodat je genoeg energie overhoudt voor het persen. Maar toch kan dit echt een totaal andere bevalling zijn hoor. Ik kan mijn bevallingen totaal niet met elkaar vergelijken. Bij Kyl gebroken vliezen, 1,5 dag rugweeen en uiteindelijk inleiding en ruggenprik, persen 5 min. Bij Dyon dus geplande inleiding, uiteindelijk na de gel al buikweeen en na een half uur van het begin van de echte weeen al persfase en na paar minuten eruit. Grote kans dat het bij de 2e echt allemaal wat sneller gaat!
Is ook zo Monique. We zien het wel. Maar baal er alleen goed van. Bij een eerste weet je niet hoe of wat, maar Daynah was natuurlijk al een flinkerd en dat is gewoon vermoeiend om het eruit te krijgen.
10 jan is een zondag, dus dan zullen ze ook geen inleiding doen neem ik aan 11-01-2010 is ook een mooie datum!
Gaan we gewoon voor 11 jan 2010. Ze zag trouwens ook dat het kindje al haar had op het hoofdje. Ben dan wel weer benieuwd of het net zo veel is als bij Daynah.
Ik snap dat je er tegenop ziet hoor. Ik moest ook echt niet aan een 2e keer bevallen denken (ik was vooral bang voor weer rugweeen). Als ik eraan dacht probeerde ik mezelf maar wijs te maken dat het niet erger kon als bij Kyl Probeer je angst wel te bespreken bij de vk, want het kan ze echt wel beinvloeden om je eerder in te gaan leiden denk ik.
ja dat zei Sabino ook al en die zei ook dat ik moet vertellen dat ik de net helemaal niet lekker werd toen het werd gezegd. Ik wist echt niet dat dit zoveel invloed op mij had. Normaal ben ik echt wel iemand die tegen een stootje kan. Dinsdag weten we weer meer. Blijft spannend allemaal.
Kel, hier was de weg nog niet vrij voor een 2e van 4200 gram, maar die ging eigenlijk prima. Jill was natuurlijk maar klein met dr 3070 gram. Moet zeggen dat Yannick ondanks zn grootte er ook prima doorheen kwam. Beide keren zonder een hechting of iets. Hoeft dus niks te zeggen he. Hoop alleen dat zo een weeenstorm je ook bespaard blijft, dat is ook echt geen pretje. Te langzaam is niet tof, te snel al helemaal niet.
Kel:Aaaah das idd wel jammer dat het weer een flinke meid word.Ik heb ook geen ervaring met grote kindjes,want ze waren alledrie klein.Maar denk ook dat een 2de makkelijker gaat hoor,de weg is al eens gebruikt he. Maar zou toch aankaarten om in te leiden hoor,de baby word nu alleen maar groter natuurlijk en je bent 37 wkn. Zou het echt doen,ook omdat je jezelf er niet lekker over voelt.
En natuurlijk iedereen Een gelukkig en gezond 2010 Dat al jullie wensen mogen uitkomen en nog veel meer forum babys erbij (maar niet van mijn kant haha)
Wij gaan zo naar mn ouders en eten daar. Spreek jullie in het nieuwe jaar weer. Oppassen met vuurwerk he.... dikke knuf voor jullie xxxxxx
Lieve meiden!! Ook van mij een gezellige jaarwisseling gewenst en voor allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2010! En dat we nog maar lang forumvriendinnetjes mogen blijven!!! Liefs Lydia
Sorry meiden dat ik zo stil ben geweest. Als ik niet achter een pc zit maar op mijn iPod typt het toch allemaal wat lastiger en minder snel. Heb lieve foto's voorbij zien komen van Dyon! En een hele zielige Kyllian. Wat zag die er ziek uit zeg! En zielig dat Dyon ook zo aan het spugen is. Hij groeit wel goed in ieder geval! Hoe is het met zijn navel? Voor Marijn zijn we toen ook geweest maar in totaal wel 4 keer voordat het goed was geloof ik. Kel: och, ik heb met je te doen. Je moet eerlijk zijn en idd tegen vk zeggen dat je al helemaal niet goed werd. Het is wel echt waar wat de anderen zeggen hoor: de weg is al vrijgemaakt en het persen gaat veel makkelijker. Bij Marijn deed het niet eens pijn en hij woog ook 4040 gram hoor. Niet teveel tegenop (proberen te) zien. Daar heb je alleen jezelf mee. Zou wel om inleiding vragen. Hoe is dat bij Daynah gegaan? Trena en Zap: volgende week ook weer aan de slag. Ook wel lekker als dat ritme er weer in komt hè. Panda: lekker weekje vakantie gehad met Bastian dus? Heerlijk toch? Hier was tot dit jaar het kdv wel dicht tusse kerst en Nieuwjaar maar wij hadden dan toch vakantie. Nienke: hoe is het met jouw meis? Geen leuke tijd. Is het je oma van je opa die pas is overleden of van de andere kant. Sterkte!!! Lin: hoe is het met je eend? Ik kan dat ook niet hoor, uren in de keuken staan. Vind er niets aan. Bij ons gaat de gourmet zo aan, kan het morgen weer lekker stinken in huis! Veel plezier met je zwager en schoonzus! Wij hebben een heerlijk weekje met zijn vieren. Hoewel... Dinsdag hebben we om 10 uur de kids naar kdv gebracht en zijn wij naar de sauna gegaan. Even heerlijk dagje relaxen. Vanavond met zijn viertjes en morgen familieborrel bij ouders van Wes. Met tante's en ooms en neven, nichten en kids dus erg gezellig. Ik begin trouwens wel benieuwd te worden of het weer een jongen of dit keer een meisje is in mijn buik. Veel plezier vanavond meiden! Ik heb net nog even geslapen in de hoop dat ik het volhou... Ik ben echt NIET gezellig voor Wes in de avonden. Daar baal ik wel van.
Ow Kelly, niet leuk zeg maar het is denk ik echt wel zo dat een 2e makkelijker en sneller gaat. Wat de anderen al zeggen, geef het goed aan bij de vk zodat er iig op tijd wordt ingegrepen met inleiding, pijnstilling, wat dan ook. Je moet wel een beetje positief de bevalling in kunnen gaan. LIS: ach, ik ben al maanden niet gezellig voor JP. Hij moet er wel wat voor over hebben hoor, voor nageslacht haha. Rustig aan en laat je maar lekker verwennen. Ook van mij alvast een heel fijn 2010 voor iedereen!
LIS, heerlijk zo'n weekje samen vrij he. En tja het hoort erbij dat je de avonden even niet zo gezellig voor je mannetje bent he Ik lig hier nu zelfs nog regelmatig voor 20 uur op bed. Wil het vanavond proberen vol te houden, maar denk niet dat het me gaat lukken. Ik ben ook zo nieuwsgierig of jullie een 3e jongen krijgen of toch een meid deze keer! Jullie willen het dus wel weten bij de 20 weken echo?
Vriendin had vanmiddag een zelfgemaakte geboortetaart meegenomen Let vooral op het dekentje, wat dus nav het geboortekaartje gedaan is En zelfs een babytje van marsepein, zo schattig. Bekijk bijlage 40454