Iedereen HAPPY NEWYEAR!!!! Wij zijn net thuis,maar heb beetje teveel wijntjes en champagne op denk ik,ga maar slapen nu. Kids zijn ook wakker gebleven tot nu,wel knap hoor,die slapen vast een gat in de dag. Weltrusten xxx
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Hier een gezellige jaarwisseling gehad.Tot 23.00 uur gezellig voor de tv gegourmet. Faya heeft doorgeslapen en Jayna heeft om 00.00 uur even naar het vuurwerk gekeken. Zijn na het vuurwerk afsteken en champagne drinken op tijd ons bedje in gegaan, aangezien Faya om 06.00 uur meestal alweer klaar wakker is en we vandaag ook nog een vol programma hebben. En ja hoor....ik zit nu met Faya beneden, terwijl de rest nog slaapt. Vandmiddag nieuwejaarsfeestje in Woerden bij oom en tante van Len. Vanmorgen ff bij mijn ouders langs. Nou meiden, hoop dat jullie allemaal ook een goede jaarwisseling hebben gehad en dat 2010 ons allemaal heel veel moois mag brengen. Te beginnen bij het beebje van Kel! Liefs Sem
Jeetje Sem jij was er vroeg bij vanmorgen! Veel plezier vandaag in Woerden! Eindje rijden voor jullie. Ik ben gisteravond om half 10 toch op bed gaan liggen en was al snel in slaap gevallen. Om half 12 heeft Djurre mij en Kyllian wakker gemaakt. Kyl vond het eerst niet leuk dat hij wakker gemaakt werd, maar gelukkig was het al snel weer goed en heeft hij genoten van het vuurwerk. Is heel even met papa naar buiten geweest, maar dat vond hij toch wat eng, dus met mama binnen gekeken naar papa die vuurwerk af aan het steken was. Dyon heeft gewoon door het vuurwerk heen geslapen en heeft zich vannacht maar 1x en pas om half 5 gemeld. Papa en Dyon liggen nog lekker te slapen en Kyllian en ik hebben de kerstboom opgeruimd.
Ons eerste oud&nieuw in dit huis, maar een mooi uitzicht op vuurwerk hadden we zeker! Kyllian die naar papa voor het raam kijkt: Bekijk bijlage 40482
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2010! Wij hebben ook een hele gezellige avond gehad. Lekker met allemaal verschillende hapjes en veel gezelligheid. Ik heb helemaal geen wijn/champagne nodig hoor . Voordeel is dat mijn hoofd nu niet bonkt en dat was al die andere jaren wel . Kindjes hadden we om 23.30 uur wakker gemaakt en zijn we vuurwerk mee gaan afsteken. 23.55 uur naar binnen en wachten tot het grote moment. Toen weer naar buiten, maar Daynah vond het te koud en ben met haar binnen gaan staan achter het raam. We waren 02.30 uur thuis. Daynah is nu net een halfuurtje wakker en ik was alweer wakker. Eerder dat ik sliep was het 05.00 uur. Had het idee dat ik weeen had gekregen het was echt een menstruatiepijn in mijn buik wat kwam en weer wegging. Toch in slaap gevallen, dus loosalarm.....jammer! Bedankt voor jullie lieve woorden over de bevalling. Ik ga het zeker bekend maken bij mijn verloskundige en hoop dan ook echt dat ze me gaan inleiden. Ik hou jullie op de hoogte. Ga even wat eten heb alweer honger! Liefs Kelly
Trouwens bedankt voor de smsjes die ik gister heb gekregen van sommige, maar ik kwam er niet doorheen. Niet normaal zeg. Iedereen gaat op oud en nieuw smsen en bellen.
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!! VEEL GEZONDHEID EN GELUK IN T NIEUWE JAAR!!! Wij hebben gisteren lekker gegourmet met vrienden. Die gingen weg om 2300. Toen troep opgeruimd en om 0000 ff naar buiten gegaan om wat viirwerk af te steken. Jill werd ook wakker en heeft nog een uur met mij voor t raam staan kijken. Ze vond t geweldig. Vandaag nieuwjaarsfeest gevierd bij mn schoonouders. Was gezellig, alleen Yannick was heel verdrietig. Wilde een glas port van iemand pakken, die trok t natuurlijk weg en toen ging ie helemaal uit zn panty van verdriet. Hij wilde zo graag uit dat glas drinken, hahaha.Arm mannetje, heb em nog nooit zo hard horen huilen, Verder is ie erg snottie, dus denk gewoon niet lekker in zn vel. Ga nu verder popstars kijken. Liefs
Hoi meiden, Ook ik ben niet veel geweest op het forum de laatste tijd. Gerard is ook lekker vrij en we zijn veel op pad geweest. Gisteren in Huizen oud en nieuw gevierd bij vrienden. Was erg gezellig. Milou werd om half 12 wakker en heeft met de andere kindjes naar het vuurwerk gekeken. Ze vond het prachtig en wilde ook buiten kijken, leuk! Amy sliep er lekker doorheen, de slaapkop! Kel: kan me voorstellen dat het geen leuk nieuws was voor je....knuffel! Maar zoals de andere ook zeggen; een 2e gaat wel makkelijker. maar goed...makkelijker gezegd dan gedaan. In ieder geval heel goed dat je het aangeeft bij je vk en hopelijk gaan ze je dan eerder inleiden. Wanneer ben je met Daynah bevallen, hoever was je toen? AM: jij dus nog een lekker tukkie gedaan voor het vuurwerk, haha. Groot gelijk hoor! Leuke taart heb je gekregen! En wat een lieve foto's van Dyon. Hij slaapt erg goed zo te lezen, voor je het weet slaapt hij door. Spuugt hij nog veel? LIS; zag net je banner...alweer bijna 15 weken. Wat gaat het hard?! Ik denk dat het een meisje wordt voor jullie. Je ging het niet vertellen toch als je het weet? Hoe vonden Jesse en Marijn het vuurwerk of hebben ze er doorheen geslapen? Nienke, alsnog gecondoleerd, wat een trieste tijd voor jullie. Sterkte! Sem: Faya dus lekker vroeg wakker voortaan...niet leuk. Had Jayna ook rond die periode (of herinner ik me dat niet goed?). Vandaag flink stuk rijden voor jullie, gelukkig heeft het niet gesneeuwd! Wat een super leuke foto's van je meisjes heb je, een week geleden , gespamd. Het zijn echt zusjes, ze beginnen toch wel op elkaar te lijken vind ik. Zo zie ik Milou en Amy ook samen zitten, wat een gezelligheid Trena: lieve fenna! Haha een beetje teveel gedronken gister? En de jongens tot half 3 opgebleven??? Wow hoe doen ze dat? Tot hoelaat hebben ze geslapen vandaag? Zaph: hoe is het geweest bij jullie gisteravond? Wel jammer dat jullie vrienden dan net voor 0.00 uur weg moesten. Is Jill wakker geworden? En yannick? Jij alweer bijna beginnen...wowie de 8 maanden alweer voorbij Donderdag en vrijdag moet je werken toch? Net de dagen als ik al weekend heb Ik las nog ergens dat jullie een heerlijke zonnige vakantie hebben geboekt, super! Groot gelijk hebben jullie, scheelt veel als je alleen de reis hoeft te betalen. Lekker genieten hoor! We zijn afgelopen week op zoek gegaan naar onze nieuwe tv. Een Sony Bravia...is ie overal uitverkocht We hebben hem nu via internet besteld maar dat duurt lang. Hopelijk kunnen we hem morgen halen maar ik denk dat het pas volgende week wordt. Verder hier alles oke en weinig nieuws.
Oeps...vergeten... Lin: was het eendje gister een beetje lekker? En Jaime ook lekker meegesnoept? Fijn hoor dat je een nieuwe fiets hebt, ze fietsen heerlijk die mama-fietsen!
Hee meiden, Iedereen een gelukkig en gezond 2010! Hier gister nog gezellig met schoonzus en zwager en het prinsessen wii spel van jaime..haha. Brennied hier ook veel dingen doen dus dan idd minder op het forum. Werd Milou zelf wakker met oudjaar? Moet je volgende week ook weer werken? Zaph ah arme Yannick, maar nog iets te jong voor port..haha. Hoe is het met zn verkoudheid? AM idd mooi uitzicht op vuurwerk zeg! Kel lekker toch zonder bonkend hoofd! Hoe voel je je? Nog verdrietig dat beeb zo groot is of gaat het al wat beter? En maandag moet je naar de vk? Wij wilden vandaag naar de plopfilm gaan maar zijn nu al te laat. Hebben eerst de boom en alle kersttroep weggehaald. En oh bereid jullie voor op de waarom fase . Van de week zei ze het nog af en toe maar serieus het is de hele dag. Ja maar waarom dan. Oh maar waarom dan... En dus echt met alles. Vanmorgen een poging gedaan om bij te houden hoe vaak ze het zegt maar dat is niet te doen... Ga nog ff wiien met jaime. lfs
Brennie: wij hebben ook een Sony Bravia. Hoeveel inch willen jullie? Je kan hm ook via internet bestellen he, vaak nog goedkoper ook Wij hebben hm hier gekocht: Sony KDL-37W5500 BRAVIA €725,00 LCD tv kopen? Bestel deze LCD Televisie aanbieding vandaag nog. Kelly: hoe is het? Wel elke dag even komen melden hier he Sens: hihi Jaime ook in de waarom fase. Het lijkt hier weer ietsjes minder te worden, alhoewel ik dar ws niet te hard moet zeggen. Aan de ene kant wel erg leuk dat ze dingen nu uitgelegd willen krijgen, maar soms wel erg vermoeiend he Ik heb soms ook echt geen antwoord op zijn vragen haha, hij komt dan met vragen waar ik zelf nog niet eens over nagedacht heb. Zaph:ach arme Yannick die geen port krijgt Vanmorgen met zn viertjes boodschappen gedaan. Denk dat ik nog wel moet wennen als ik alleen met de kids boodschappen moet doen. Kyllian is soms ineens ergens anders in de winkel. Normaal zat hij ook in de kar omdat ik dat zelf makkelijker vond, maar nu hadden we dus de maxicosi erop staan. Naja het zal vanzelf wel goedkomen
Hallo hallo, Wat heerlijk dat die drukke dagen voorbij zijn, alhoewel het bij AH erg druk was en op straat ook. Niet normaal meer zeg. In mijn buik is het weer rustig heb echt het idee dat ik af en toe weeen heb maar het verdwijnt dan weer. Had jij ook heh Monique? Bij Daynah braken eerst mijn vliezen en toen pas weeen dan weet je ook hoe of wat. Nou ja we zien het wel. Monique: Lijkt mij idd ook wel wennen om met 2 kindjes dadelijk de boodschappen gaan halen. Heel karwei volgens mij. Is Kyllian wel een beetje weer zich zelf? Lin: Hoezo te laat voor de plopfilm. Draait ie niet meer in de bios. Ik wilde volgende week gaan met Daynah. Deze week ging niet omdat ze ziek was. Jullie hebben het dus ook gezellig gehad met oud en nieuw. En Jaime dus in de waarom fase....hahahahaha. Daynah zegt heel de dag mama wat ga je doen......heel de dag doet ze dat al. Dinsdag moet ik weer naar de vk. Brennie: Irritant als het dan uitverkocht is als je iets wilt hebben. Bij Daynah liep ik 5 dagen overtijd voordat ze kwam. Wilt natuurlijk niets zeggen bij deze zwangerschap. Maar overtijd lopen gaat echt niet gebeuren, want ik wil echt eerder ingeleid worden. Zap: Hoe is het met Yannick? Zit ie al wat lekkerder in zijn velletje? En Jill vond het vuurwerk ook leuk? Daynah praat er nog over. Trena: Lieve foto van Fenna, maar als Yorben zou zeggen dan geloof je het ook. Wij hebben vandaag een boxkleed gekocht...ja ja eindelijk eentje gevonden. Verder hadden we echt nieuwe hoeslakens nodig, dus ook een aantal gekocht en de booschappen gehaald. Daynah is momenteel om achter het behang te plakken. Hoop als de beeb is geboren dat ze wat gezelliger is, want zo is het echt niet leuk. Ga nu lekker op de bank hangen. Liefs Kelly
Kel leuk een boxkleed. Wat voor een is het er? En Daynah weer dwars. Hier ook met vlagen. Idd je kan ze achter het behang plakken. Ik was voor de film te laat qua tijd. Kwart voor twee waren we klaar met opruimen en hij begon om kwart over twee dus te kort om er nog naartoe te gaan. Heb voor morgen kaartjes gereserveerd ..ben benieuwd! AM ljkt mij idd heel lastig met twee boodschappen doen. Die wagens zijn ook niet zo geschikt heh voor twee kids. Anders boodschappen doen en kids thuis laten als Djurre er is? Ik vind het altijd al gedoe om Jaime mee te nemen. Het is serieus echt heel de dag waarom en waarvoor dan. Je weet gewoon soms niet wat je moet zeggen als ze het weer vraagt. Net met de plop film. Maar waarom gaan we naar de plopfilm. Ja omdat dat leuk is zeggen wij dan. Ja maar waarom is dat dan leuk. En zo dus met alles. We hebben net Jaime dr tuttel gewassen. Was wel nodig hij stonk bleh. Hij ziet er nu ook weer wat frisser uit al zal die nooit meer geel worden. Dat ding sleept ze echt overal mee naartoe. Zo even gaan kijken wat we eten vanavond al heb ik geen zin om te koken. Misschien maar wat laten bezorgen of gezellig uit eten gaan. VAn mij mag het trouwens ook voorjaar worden. Las dat het zo gaat vriezen...brrrr vind het niks dit weer en wil met mn kappie open rijden lfs
Heeej meiden, Iedereen een goede jaarwisseling gehad, zo te lezen. Nu weer fijn het gewone ritme, kerstspullen opgeruimd en op naar het voorjaar....haha!!! Kel: je hebt dus al wat oefenweeen.....hopelijk is dat dan straks al aardig wat voorwerk geweest, net zoals ik dat 3 weken voor de geboorte van Faya steeds had, de eerste 4 cm ontsluiting kreeg ik toen kado...hihi...Daynah dus om achter het behang te plakken....nou haar bijna naamgenoot doet daar fijn aan mee, niet normaal zeg op t moment.....Zal wel weer een fase zijn, maar soms erg vermoeiend. En lijkt me helemaal als je zo op het eind van je zwangerschap loopt. Succes met de laatste loodjes en tot gauw!!! Linda: Moeilijk soms he om al die vragen te beantwoorden, ze nemen niet snel genoegen met je antwoord he. Alles willen weten.....ook wel weer bijzonder natuurlijk die fase...Weten jullie al wanneer jullie nu naar de plop film gaan? Monique: in het begin is het idd ff wennen met boodschappen doen. Jayna blijft vaak wel in de buurt, maar je moet zo opletten. Wij doen het vaak samen, wel zo handig. Mooie taart had je trouwens gekregen, lief zeg van je vriendin! Zaph: Jill dus ook ff wakker geweest. En arme Yannick zo verdrietig. Heeft hij verder doorgeslapen met oud en nieuw? Brennie: ja leuk he de meiden zo samen. Dat zul je vast herkennen. Ik kijk er ook wel naar uit dat ze echt samen kunen spelen. Faya maakt nu toch nog vaak dingen stuk van Jayna. Maar stoeien en gek doen samen, daar krijgen ze nu al niet genoeg van. Milou dus ook naar het vuurwerk gekeken. Ze vond het dus niet eng? Trena: jeetje, de kids hebben het lang volgehouden zeg! En hebben ze ook lekker uitgeslapen? Hier gister een geslaagd nieuwejaarsfeestje gehad bij Lenhard's oom en tante. Zelfs nog een nieuwejaarsduik genomen......maar wel in een heeeel warm bad. Ze hebben daar namelijk een jacuzzi en Lenhard's oom had Jayna beloofd dat ze er in mocht. Uiteindelijk hebben we er samen met Jayna om 19.00 uur 's avonds, met -3 buiten nog in gezeten. En lekker dat het was. Jayna dikke lol. In de verte zagen we nog allemaal vuurwerk, glaasje champagne er bij, was wel ff een luxe zeg....Die oom en tante hebben echt een kast van een huis. In de blokhut naast de jacuzzi, maken ze nu zelfs een sauna. Is in het voorjaar klaar. Vroegen ze of we dan een keer een nachtje komen slapen. Jayna ziet dat wel zitten, die vraagt nu steeds wanneer ze weer naar het zwembad bij oom en tante mag...hihi.. Nou ga ff koffie zetten... Mn broer komt zo ff langs. Die heeft een harde schijf gemaakt die op onze Wii kan. En dan hebben we 70 spellen! Hebben we vanavond wat te doen, leuk! Tot gauw! Liefs Sem
Wow sem dat klinkt wel leuk die jacuzzi Gaaf zeg. Zie jullie al zitten zo in t donker bij -3 in de tub. Heerlijk. Lin: Ow wat vermoeiend dat ge-waarom. Hier ook wel veel waarom hoor, maar we negeren t ook vaak anders blijf je antwoord geven. Kan me voorstellen dat je graag met je kappie open wilt rijden. Is ook leuk. Vond dat met mn smartje cabrio ook zo geweldig. Kel: Wat jammer dat Daynah zo vervelend is. Is ze wel weer opgeknapt? Welk boxkleed heb je gehaald? Een kleurige? En alles gepakt voor de bevalling!? Spannend weer hoor. Hopelijk kan je met je vk een goede deal sluiten om de kleine eerder te halen. Hoop t voor je. Am: Dat is ff wennen he met 2 kids boodschappen doen. Even vlug is niet meer mogelijk idd. Je moet er echt de tijd voor nemen. Kan je Kyl geen eigen karretje geven? Jill scheurt ook altijd de hele winkel door en zoekt me zo nu en dan ff op. Yannick zit ook in de cosi bovenop, al blijf ik dat eng vinden hoor. Laat de kar ook geen moment los als hij erop zit, ben nog altijd bang dat dat ding eraf valt. Kyl weer opgeknapt? Brennie: Ook een geslaagde oud en nieuw gehad dus. En Milou vond t vuurwerk dus ook prachtig. Jill ook Nog leuke dingen gedaan samen met Gerard en de meisjes? Heb je de tv nog gevonden en al in huis? Ik kom later verder reageren, ga nu zwemmen met Yannick, Jill en John. Liefs