November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. **********************meldplicht**********************

Beeb zit nog steeds in mijn buik............alles nog rustig dus.
    Zometeen krijg ik visite en voor de rest zal het een rustig dagje worden. Geen plannen verder.

Angela: Kan me voorstellen dat je je bed niet uitkwam, zo vroeg. Krijgen wij dadelijk hier ook weer en dan nog de nachtvoedingen....pffff als ik daar weer aandenk die slapeloze nachten. Nou ja het hoort erbij heh.
    Je kan altijd bij me aankloppen hoor voor namen :D

Mirjam: Ik hou nu ook wel weer veel vocht vast hoor. Ik merk het zo aan mijn schoenen en sommige broeken, wat je zegt een op de andere dag past het niet meer of zit het opeens heel strak.
    Kijk je wel uit in de sneeuw dat je niet valt.

Ik ga vast thee zetten en de koffie klaarzetten.

Liefs Kelly

2. O ja Zap suc6 met je eerste werkdag weer na 8 maanden verlof.

Lfs

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Zo, ben geloof ik weer aardig bijgelezen......nu ff wat reacties voor zover ik t uit mijn hoofd nog weet...

Kel: ik begin het nu zo spannend voor je te vinden! Ben zo benieuwd naar jullie kleine meid. Heerlijk om straks weer zo'n kleintje in je armen te hebben. En inderdaad maar dubbel en dwars van genieten....bij die tweede gaat het zoooo snel dat eerste jaar! Veel plezier met de visite en veel succes morgen alvast bij de Gyn!

Trena: weer aan het werk dus. Knap hoor dat je het allemaal zo goed voor elkaar hebt met de kids. Hier is het inderdaad nog glad en dik pak sneeuw...ben het nu wel zat hoor, kan nergens gewoon over straat.

Linda: toch nog naar de plop film geweest. Leuk was ie he voor de kids! Die harde schijf van de Wii is een klein kastje met aansluiting van usb er aan vast die je dan weer in de Wii steekt. Op die harde schijf heeft mijn broer spellen gezet die hij gedownload heeft. Ook heeft hij de software van de wii geloof ik aangepast. Hij is er in ieder geval erg handig mee en wij er blij.....volop aan de wii weer momenteel...hihi...
    Hoe gaat het met je schoonvader op het moment?

Zaph: aaah, wat een leuke spam weer van Yannick. Die tandjes zooo lief! Echt een flinke knul en zo lekker vrolijk. En dus al pogingen om te gaan staan, wat gaat dat snel zeg. Dan is de rust idd wel een beetje voorbij he. Ben benieuwd hoe je eerste werkdag was!

Monique: ook jij weer lieve spam van de jongens. Dyon kijkt inderdaad heel helder en wijs uit zijn oogjes. Leuk idee die soesjes met muisjes. Kyl vast trots om zijn kleine broertje te showen?

Lydia: de 20 weken echo komt nu steeds dichterbij, februari toch? Spannend! Hoe gaat het nu verder met je? En met de jongens? Marijn weer een loopoor dus,vervelend zeg, ben je nog bij de ha geweest? Je vroeg nog naar mn schoonfam. Met de kant van mijn schoonvader hebben we heel goed contact, dat zijn echt mensen die ons liggen. Mn schoonmoeder horen we niks meer van en vinden we ook goed zo, eindelijk rust, hoe triest het ook is.

Brennie: jij ook al ff wennen aan weer werken na die feestdagen allemaal...me too! Alles goed verder met de meiden?

Sap: hoe gaat het met jullie? Alles goed ook met de kindjes? Hoog tijd om weer eens ff bij te kletsen;)

Angela: je hebt het er maar druk mee,al die kindjes over de vloer. Maar je vindt het nog wel steeds leuk? Geniet van je vrije dagen straks!

Nienke: met jullie ook alles goed? Ook wel weer lekker zeker met de kids alles in t gewone ritme? Hoe staat het trouwens verder met je plannen om iets in de uitvaart te gaan doen?

Hier alles prima, lekker van mn meisjes aan het genieten thuis.
    Wacht op een telefoontje van de aannemer, zou teruggebeld worden over de stand van zaken rondom de verkoop van de woningen in het project waar wij een huis gekocht hebben. Verwacht er niet teveel van, kan het altijd meevallen.

Ga ff met Jayna wat eten. Faya slaapt lekker.
    Vanavond komt " wie is de Mol" weer, eindelijk weer eens wat leuks op de televisie! Kel kijk je ook weer?

Liefs Sem

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey meiden,

Zo, de meiden slapen lekker. Ik heb het huis stof gezogen en gedweild dus nu ff tijd voor het forum :) Eindelijk weer zeg....Ik lag gister om half 9 na gtst gewoon op de bank te slapen :$ Niks meer gewend na 2 weken uitslapen. Amy slaapt dan tot 10 uur en milou ligt tussen ons in en vermaakt zich ook wel tot 10 uur dus konden wij lekker uitslapen :)

Kel: wat spannend allemaal zeg...nog even genieten van je dikke buik! Alles inmiddels klaar voor de kleine meid? Was het gezellig met de visite?

AM: onze tv is definitief uitverkocht..we wilde een 102 cm bravia maar hij is nergens meer te krijgen of je moet echt de hoofdprijs gaan betalen. Gerard gaat morgen op zoek naar een andere van zijn smaak. Het interesseert mij eerlijk gezegd niet zo en ik hoef ook niet perse een nieuwe zolang deze het nog doet vind ik het prima.
    Wat is dyon een schatje zeg! Goed hoor dat je eerste ochtend helemaal goed ging. jij lekker met dyon geknuffeld terwijl kyl naar psz was? Vond ik altijd zo'n heerlijke tijd als ik alleen met Amy was...had je tenminste echt de tijd!
    Milou las vandaag het boekje van de Efteling en zag de achtbaan (herinnerde zich van Julianatoren) en zei: 'als het zomer is, mama, kan ik weer in de achtbaan met kyllian' :) grappig heh?! Dus je weet wat je te doen staat ;)

Angela: wat een drukke boel bij jouw zeg! Succes met de cursus maar dat gaat je wel lukken! En jordy een mama-kindje :) haha.

Sem: dat is wel erg leuk zo met al die spellen op de wii! En nog telefoontje ontvangen? Slaapt jayna nog 's middags tegelijk met Faya? Milou meestal niet hoor maar vandaag (en gister bij mijn moeder ook) wel...ik vind het wel lekker! Het is idd wel irritant met die sneeuw..ik moet gaan wandelen met de meiden want fietsen ga ik maar niet aan beginnen. En milou heeft snel koude voetjes dus die wil niet zo lang ;)

Zaph: en en hoe ging het vandaag? Hoe gaat het met Jill haar beentje? Zielig zeg...en wat lief die tandjes bij Yannick!

Primeurtje hier trouwens...Amy gaat sinds eergisteren los staan! Ze doet haar handjes dan de lucht in en big smile...erg trots is ze dan. En wij hard klappen...haha is zo leuk weer! Milou'tje liep al op haar leeftijd, kan ik me nu moeilijk voorstellen.

We gaan eerste weekend van februari weg met vrienden naar Drenthe. Met 7 volwassenen en 7 kinderen in een villa :) Een grote gezelligheid!!

Lin: moest gister aan je denken met het weeralarm....stond jij ook vast rond Amsterdam???? Ik hoop het zo van niet voor je anders zul je wel erg chaggie zijn geweest........:(

LIS: jaja ik vind het ook wel tijd voor een buikfoto ;)
    Hoe gaat het allemaal bij jullie? Voorbereidingen voor de baby al aan het treffen?

Sap: hoe is het met Lieke en Nick?

Verder weet ik het niet meer....deze week dus weer gewerkt. En 's ochtends zo koud als we weg moeten...brrr niet leuk! Komend weekend lekker niks. Milou mag weer gymen zaterdag.
    Milou hoor ik naar beneden komen...tot later meiden!

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie: Leuk met zn 14en weg. Gaan jullie naar Hof van Saksen? En Milou weer naar de gym, zal ze vast heel leuk vinden. Bedankt voor je lieve smsje.Knappe Amy die al gaat staan, nu zal t lopen ook wel snel gaan gebeuren.

Kel: En maar wachten...........ben zo benieuwd wanneer ze komt. Hou je t nog vol? Knote he die laatste loodjes.

Panda; Weer veel sneeuw in Grun. Ben wederom jaloers. Had hier graag die sneeuwbuien gekregen, wij hadden nergens last van gisterenavond. Doe je vorozichtig op die gladde stoepen.

Angela: Wat leuk dat gastouder gebeuren. Las laatst een artikel in de flair volgens mij. Die vrouw werkte 60 uur per week als gastouder en verdiende er ruim 3200 euro mee. Verdient dat echt zo goed? Anders ga ik me ook omscholen ;) Dat kidsworld lijkt me geweldig. In Turkije heb jke ze ook zitten, maar krijg John niet zo ver om daar heen te gaan. Ik sluit niet uit dat we als Yannickje een jaar of 2 is dat we ook voor zoiets als vakantie gaan kiezen. Lijkt me geweldig.

Sem: Jeetje jij hebt hard gewerkt de afgelopen dagen. Nu ff lekker vrij tot t weekend dus, heerlijk. Vind je nogsteeds dat je een goede keuze hebt gemaakt mbt werk? En al zin in volgende week :) Gaan we lekker stappen met Sap. Heb dr zin in. Jammer dat Kel niet mee kan, hoewel als ze dit weekend bevalt kan ze makkelijk volgende week mee toch!?

Ik ben op mn werk. Vanmorgen 2 lesuren gedraaid, nu in t straflokaal wachtende op eruitgestuurde leerlingen. Tot nog toe is t rustig. Straks nog 2 uurtjes en dan lekker naar mn n onder de kindjes toe. t Bevalt me wel weer hoor, even weer wat anders.

Meiden tot later, ik ga nog ff surfen. Nergens meer snowboots te koop voor Jill, ga denk ik toch maar weer Uggs bestellen uit de vs voor haar. Heeft ze warme voetjes in de sneeuw volgende maand.

Liefs

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Wil je niet meer van die heerlijke soesjes foto's neerzetten!!!! Ik ben alweer 3 dgn aan t Cambridgen, en die soesjes maken t er niet makkelijker op ;) Alles goed met je mannetjes?

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Was hier vanmorgen trouwens ook weer ff wennen hoor om 2 kids aan te kleden, te voeden en op tijd bij oma af te leveren. Heb natuurlijk 8 maanden alle tijd van de wereld gehad. Vanmorgen om 630 opgestaan en dat redde we net. John heeft de kids naar zn moeder gebracht, scheelde weer iets voor mij s morgens. Morgen nog zo een hectische ochtend en dan weer 5 dgn vrij :)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: irritant he als je bijna geen schoenen meer past. Ik kon op het eind ook nog maar 1 paar laarzen aan.

Semmi: en al iets gehoord van de aannemer? Jullie weten nog niet wanneer de bouw gaat beginnen of wanneer het klaar zou moeten zijn? Jullie hadden nu een huurwoning toch?

Brennie: jeetje wat heb jij een heerlijk uitslaapmeiden!! Hier is Kyl sinds de geboorte van Dyon rond 6 uur wakker en wil dan gelijk naar beneden tv kijken.
    Wat grappig dat Milou over de achtbaan en Kyllian begon! :D Nou van de zomer dus een Efteling of uhhh weer Julianatorenmeet ;)

Robine: hihi je bent nu dus de straflokaaljuf :p Fijn dat het wel weer bevalt om aan het werk te zijn, maar lijkt me idd een gehaast 's ochtends.
    Zal ik dan maar Cambridgesoesjes maken? Worteltjesslagroom ofzo erin ;)

Hier een luierdagje. Zou blij zijn als de winter voorbij is en we weer lekker naar buiten kunnen, dit binnen hangen met twee kids is echt niets voor mij. Zou graag iets willen doen met Kyl, zoals schaatsen..maar tja gaat weer niet met een baby erbij he. Zondag gaat Kyl met papa mee naar de winterefteling (teamuitje van zn nieuwe werk alvast). Vind het dus ook balen dat ik dan niet mee kan :(
    Sorry ff geklaag, maar ik word gewoon zo sloom van dat gehang :p En verder ben ik heeeel blij met mn 2 schatjes hoor :D

9. Hoi hoi,

Visite is alweer even weg. Daynah ligt nog te slapen, maar ga haar zo wakker maken om even naar buiten te gaan. Ik word zelf een beetje gaar om binnen te zitten. Ik zou wel hele dagen willen slapen :)

Zap: Toch nog even wennen vanmorgen voor jou. Kan me wel voorstellen, wat je zegt je heb 8 maanden alle tijd van de wereld gehad. Morgen nog een dagje en dan weer lekker weekend voor je. Heerlijk zo'n leven als lerares.

Brennie: Zo voor jou ook weer weekend en je huisje alweers schoon. Lekker dat Milou ook nog slaapt in de middag. Ik ben ook echt blij dat Daynah dat ook doet. Al is het maar een uurtje dan ben ik al blij. Merk wel dat de avonden dan wat lastiger is als ze op tijd naar bed moet.
    Leuk vooruitzicht dat eerste weekend van feb. Zal een dolle boel worden dan.

Sem: Wat goed dat je het zegt over Wie is de Mol ik ga er zeker naar kijken. Leuk programma is dat heh. Heeft de aannemer al gebeld? Het gaat toch wel allemaal door nog heh?

Zo ik ga Daynah wakker maken die slaapt nu 1,5 uur. Wel weer genoeg anders hebben we vanavond een probleem met in slaap komen.

Liefs Kelly

10. Ja het weer werkt nu niet echt mee heh Monique. Wij hebben het niet goed uitgekiend. Ik vind hele dagen binnen zitten ook niets. En op een gegeven moment weet je wel wat er in de winkels hangt.

Nee laat de lente maar komen.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden sorry sorry sorry! Ik was deze week aardig aan het wennen weer het werken en het ooohhh zoooo'n hekel aan vroeg opstaan...:x. Hele week Jaime gebracht en chiel gehaald dus was dan laat thuis. Gisteren dacht ik ga eerder weg door de sneeuw en wordt vast heel laat maar na Abcoude was er geen sneeuw meer en hier in utrecht ook niet dus was recordtijd 35 minuten :D.

Heb vluchtig gelezen we gaan zo ff bankhangen en ps3 spelen.
    Maar probeer ff te reageren.

AM je denkt ook zelfde als ik winter is niet zo leuk met een baby, zomer is veel beter heh, maar ja je kan het niet kiezen. Hoe gaat het met je bezoek? Vind je het leuk als ik binnenkort met Jaime langskom? Ben op vrijdag vrij altijd heh. Maar kan ook weekend hoor!

Zaph wennen idd en half zeven is echt vroeg. Gelukkig maar 2 dagen per week joh. Lieve foto's van Yannick en gaat snel nu al twee tanden. Wil je mee naar AM voor kraamvisite? Of AM wordt dat te druk?

Sem zo zwaar lijkt mij die diensten maar als je het aankan en leuk vinden is natuurlijk ook belangrijk. Klinkt erg goed die harde schijf voor de wii zeg! Wil je eens aan hem vragen of het gewoon een externe harde schijf is en wat je dan met de software van de wii moet doen? en dan software op de wii zelf of op die harde schijf? Hoe gaat het verder met de meiden?
    Schoonvader gaat slecht. Dialyse doet het niet meer. Ze gaan nu weer oplossing zoeken, mogelijk in de hals een drain plaatsen, maar ze weten niet of dat gaat werken...

Panda doe ajb voorzichtig als je naar buiten gaat! Bel anders gewoon albert voor je boodschapjes. Straks val je nog op je buik joh! Ik wist helemaal niet dat Bastian zn handje bij zn hoofd zat, ben ik ws vergeten.

Brennied haha we zijn hetzelfde ik moest ook zo wennen na anderhalve week vrij...hihi. En moesten de kindjes ook wennen bij jou? Jaime is niet te genieten in de ochtend. Gaat ook eerder slapen nu en is binnen 1 minuut weg..hahahah.
    Leuk de gym met Milou. Is het ook een beetje balletachtig? Jaime vindt die balletpakjes zo leuk.

Kel weet je al iets meer over inleiden of heb ik dat nu net weer niet gelezen? Lekker dat je ook nog ff tijd hebt genomen bij de kapper. En dat Daynah denkt mama gaat niet werken, maar ze zal het toch ook wel leuk vinden als ze er eenmaal is. Tenminste merk met Jaime dat ze er ook wel weer aantoe was aan kdv. Ze ging iedereen omhelzen al dr vriendjes en vriendinnetjes..hihi. En ik zag nog op het nieuws iets van alexandrium dat die niet op zondag open willen. Dacht dat die altijd open waren..hihi. Maar hier in Utrecht ook niet hoor ja een keer per maand maar niet zoals in Amsterdam wekelijks.

Fajah voor jou ook weer wennen werken. En je neemt Fenna mee toch naar je werk? Hoe is het verder bij jullie? En wat je zegt dit jaar moeten de kindjes al naar school :$ althans behalve Jaime want wij gaan hier in Utrecht geen school voor haar krijgen en ik stuur haar echt niet naar vogelaarwijk Overvecht :x.
    Hoeveel dagen werk je nu?

Hoe gaat het met Sap? En hoe gaat het met Charissa? Weet iemand dat?

Had nog van mn schoonouders geld gehadmet kerst. Moest iets blijvends kopen ter herinnering aan afgelopen kers.t Dacht kijk ik voor bijpassend iets voor die mooie ketting die ik laatst had gekocht die zilveren had hem nog gespamd hier. Heb de oorbellen vandaag gehaald die waren 35. Maar nog geld over dus vroeg heb je een armband. Nee was niet in collectie, maar ik kan bellen met de kunstenaar/edelsmid die het heeft gemaakt (ik was bij kunstuitleen voor zakelijk gesprek). Ze zegt dan bel ik je wel als ik wat weet. Werd ik gelijk gebeld vandaag. De kunstenaar/edelsmid was heel enthousiast en gaat voor mij een armband maken die erbij past! Ik ben echt helemaal happy. Een armband die niemand heeft of misschien de eerste van een serie. En een mooie blijvende herinnering vind ik.

Zo nu gaan we ff met de ps3. Zal wel veel spelletjes worden dit weekend met het weer heh.

Lfs

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden....

ff echo berichje....

Faya is sinds gistermiddag ziek. 40 graden koorts en alleen maar huilen, zo zielig. Vannacht bij ons in bed gelegen en pas om 03.00 uur sliep ze en om 07.00 uur weer wakker. Vandaag overdag ook alleen maar bij mij hangen....dat vindt Jayna ook niks, dus die haalt ondertussen van alles uit.....grrrr...
    Faya slaapt nu net een kwartiertje, hopelijk komende nacht beter, want ik kan mn ogen haast niet meer open houden....

sorry van mn geklaag....kom later vandaag weer ff gewoon posten....

Liefs Sem

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh jeetje Sem ben je al met haar naar de dokter geweest? Misschien nog ff doen voor het weekend?
    Beterschap!

Hier net de stad in geweest maar oh wat is het koud...brrrr. Ff wat spulletjes gehaald w.o. een gordijn voor bij de achterdeur, ik kan die oude nergens vinden (we halen die in de zomer weg,maar is zo koud nu).

Chiel gaat morgen naar zn ouders maar ik hoop dat hij het niet doet. Het gaat zo slecht worden! Ik las sneeuwstormen van los sneeuw waardoor je heel slecht zicht hebt. Ik vind het maar niks dat hij dan gaat. Misschien bedenkt hij zich nog.

Vader chiel is gister weer met spoed geopereerd. Drain voor dialyse werkte niet meer...weer een keer. Gisteravond halverwege avond was de drain pas geplaatst en toen moest hij nog 4,5 uur dialyse...pffff.

Zit nu lekker op de bank met kopje thee en chocolaatje en mn lieve schatje die naar nick jr aan het kijken is.

lfs

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden,

Ben ik de eerste vandaag :)

Kel: hoe was het vandaag? Ben erg benieuwd. Hopelijk gaan ze snel inleiden, zodat je je meisje in je armen kan houden.
    Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Lin: Wow, een recordtijd van 35 minuten! Dat is fijn! Een collega van mij woont in A'dam, had er van de week ook een half uurtje over gedaan naar de rand van A'dam. En 2 UUR om naar zijn huis te komen :$
    Mooi dat je zo'n aandenken koopt. Dat blijft wel heel speciaal dan. Zeker die armband.
    Wes heeft trouwens onze WII laten hacken. Dus spellen downloaden, kunnen er zo'n 320 op de schijf. Scheelt een hoop geld!

AM: kan me voorstellen dat je graag naar buiten wilt. Maar ja, het laat zich niet plannen. Dit is ook wel heel speciaal, met de sneeuw, maar een hele dag kun je niet naar buiten. Ik vind het echt superkoud vandaag hoor.
    Hoe gaat het met het spugen van Dyon? Ik wil ook graag nog even op kraambezoek komen hoor. Nu maandag heb ik al wat dingen staan. De week erop moet Jesse naar consultatiebureau, maar misschien week daarop op maandag?

Brennie: alweer een beetje gewend aan het normale ritme?
    Wow, wat heerlijk dat Amy tot 10 uur slaapt zeg! Milou is ook ooit een slaapkoppie geweest he. Marijn slaapt soms wel langer, maar veel later van 9 uur wordt het niet hoor. Jesse ligt dan ook tussen ons in en ligt tv te kijken, die hoor je verder niet.
    Heerlijk toch, lekker op tijd in slaap vallen? Ik vind het heerlijk!
    Wij zijn nog niet met voorbereidingen bezig hoor. Ons kennende gebeurt dat ergens in mei ofzo ;)
    Buikfoto...ja, wordt weleens tijd. Je ziet het goed als ik geen kleren aan heb.

Sem: wow, 32 uur in 2,5 uur. Zo'n nacht tikt natuurlijk wel lekker door. Loopt Faya nog lekker door? Hoe vindt zij de sneeuw?
    Gaat het al beter met Jayna? Ze was toch zo koppig?
    Wel fijn dat jullie er vrede mee hebben, die hele situatie met Len's moeder. Hoe vervelend het ook is, maar het geeft jullie in ieder geval rust.

Zap: en... jij alweer gewend aan het werken? Lekker om dan je kindjes weer te zien he.
    8 maanden thuis geweest, dan moet je wel weer wennen om in het ritme te komen lijkt me.
    Hoe is het met lijnen? Was je nog aangekomen tijdens de feestdagen of viel het allemaal wel mee? Je had ook niet echt meegesnoept met alles natuurlijk.

Trena: hoe is het bij jou om weer aan het werk te zijn? Wat lekker dat je Fenna mee kan nemen.
    Ligt er nog sneeuw bij jullie?

Hier alles ok, maar erg druk op mijn werk. Vandaag ook aan het werk, maar thuis omdat Jesse ziek is. Had gister 10 uur op het kdv gezeten en hij stortte thuis helemaal in. Had 39,5 graden koorts en heb hem lekker bij ons in bed gelegd. Marijn is op het moment ook drama 's avonds. Alleen maar hoesten, niet normaal meer.
    Maandag naar de KNO, kijken of ik daar advies krijg wat ik moet doen.
    Verder vanmiddag nog bij vk geweest. Hartje weer gehoord, Jesse ook, die heb ik even meegenomen. Kan ik toch ook niet alleen thuis laten. Afspraak had ik al van gister naar vandaag verplaatst, en nog een keer verzetten wilde ik ook niet. Bloeddruk was ook ok, 105/60. IJzer wel wat aan de lage kant, dus maar veel rundvlees en groene groenten eten.
    Nou, ga nog even werken. Jesse ligt al voor de 8e keer film van Knorretje te kijken volgens mij. Hoewel ik nu een hoop gesnurk hoor, volgens mij ligt ie lekker even te slapen.

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    LIS: beterschap voor Jesse. Leuk, hartje gehoord! Appelstroop he, tegen ijzertekort. Werkt super.

Semmi: ook beterschap voor Faya. Zielig. En vermoeiend.

Sens: leuk zeg, zo'n kerstcadeau! Morgen wordt idd erg schijnt, qua sneeuw.

Voeten zijn weer minder dik dus kan weer andere schoenen aan. Scheelt enorm, lag dus gewoon aan die laarzen.
    Even een smoezelige peuter in bad zetten.

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    #28376 Semmi, 8 jan 2010
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
    Goedenavond meiden,

Zo, rust in huis, ben benieuwd voor hoelang, maar Faya is in ieder geval na een kwartiertje huilen gaan slapen. Heb dr een zetpilletje voor de nacht gegeven, hopelijk is ze morgen dan weer wat opgeknapt...

Zaph: ja dat is natuurlijk wel weer ff wennen om zo vroeg de deur uit te moeten met 2 kids. Gelukkig gaat het weer een stuk beter met Jill dr beentje. Ik vertelde het Len en die zei meteen" ow maar ze gingen op wintersport toch?". Zou wel sneu geweest zijn als het vlak voor jullie wintersport was geweest zeg. Hoe bevalt het dieet weer? Trek je het nog een beetje?

Linda: ik zal mijn broer eens even vragen hoe hij dat precies gedaan heeft het is in ieder geval een externe harde schijf waar de spellen op staan. Triest zeg dat het nu zo slecht gaat met je schoonvader, duurt nu toch al een hele tijd he dat het op en af gaat, zwaar hoor, ook voor jullie!

Lydia: weer naar de vk geweest dus. Heb je nu ook dat je die bezoekjes minder speciaal vindt omdat het de derde keer is? Ik merkte het al bij de tweede dat ik soms bijna vergat dat ik alweer heen moest. En arme Jesse ook ziek dus, heel veel beterschap voor 'm. En Marijn zo aan het hoesten, zo vervelend dan he met slapen. Geef je 'm ook een hoestdrankje?
    Met Jayna gaat t op en af, een dag zooo koppig en andere dag weer erg lief. Het is echt een buiten kind, en ik houd niet van kou, dus zou blij zijn als het weer voorjaar is. Faya nog steeds volop aan de wandel. Ook op regenlaarsjes in de sneeuw. Vallen en meteen weer opstaan, maakt dr niks uit.

Monqiue: jij de winter dus ook al zat...me too....wordt tijd dat de kindjes weer lekker buiten kunnen spelen in de zandbak, stoepkrijten en fietsen en wij lekker buiten in t zonnetje met een boekje er bij...hihi... En voor jou met een baby nu is het idd geen doen om te schaatsen ofzo. Hoe voel je je verder lichamelijk? Alweer redelijk hersteld?

Mirjam: fijn dat je voeten weer minder dik zijn. Hoe voel je je verder? Ben je het zwanger zijn al zat? Wat was de precieze uitgerekende datum ook alweer van jou?

Kel: en nog wie is de Mol gekeken? Meteen al een Mol op het oog? Ik zeg voor nu Hind....

Nou ga lekker met een bak koffie op de bank hangen, gtst en voetbalvrouwen kijken...

Fijne avond, liefs Sem

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog ff 2 sneeuwfoto's van een paar dagen terug...

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Faya aan de wandel in de sneeuw...

19. hoi hoi,

Vandaag naar het zkh geweest en ze kunnen me helaas nog NIET inleiden :(. De baby zit nog te hoog en alles zit nog potdicht. Ik moet woensdag weer terugkomen.
    Er zijn wel 2 mogelijkheden om mij in te leiden. Dat zijn eerst de vliezen breken en dan komt het sneller opgang en de andere mogelijkheid is met gel. Ik ga dus voor het eerste dan. Ruggenprik ligt al klaar :)
    Ik moest er om 15.20 uur zijn en om 18.45 uur gingen we pas weg. Moest na het inwendig onderzoek aan de CTG scan 45 min, toen weer een echo uitwendig en toen weer aan de CTG scan omdat ze niet tevreden waren over de uitslag. De baby was veel te rustig, nou bij de 2de CTG scan heeft ze dat mooi ingehaald. Mijn vk was toevallig ook in het zkh en kwam nog even langs om te kijken wat de gyn had gezegd.
    Ik hoop dat het voor woe toch nog vanzelf opgang komt. Ik was er echt al vanuit gegaan dat ik maandag ingeleid kon worden, dus het was wel even een domper.

Sem: Ik ga ook voor Hind ze deed wel heel verdacht heh gisteren. Leuke foto's van je meisjes. Bij jullie ligt er nog een aardig laagje.
    Beterschap voor Faya, geef haar maar een dikke knuffel van mij.

LIS: Leuk he om het hartje weer te horen. Blijft een bijzonder moment vind ik altijd. En Jesse dus niet zo lekker. Het wordt hopelijk geen ziekenboeg dan.
    Begrijpt Jesse dat er weer een broertje of zusje komt. Een moeder van een kindje van de psz, die is ook zwanger van een derde en heeft dus al 2 jongens en krijgt nu weer een jongen, dus moet jij maar een meid krijgen.

Lin: Ik moest ook zo aan je denken van de week toen het helemaal vast stond in de randstad van Amsterdam, maar gelukkig had jij er niet zo last van.
    Ja morgen wordt het drama weer geloof ik heh. Laat Chiel idd maar oppassen.
    En je schoonvader met spoed geopereerd. Gelukkig heeft het wel weer geholpen.

Zap: En hoe is je eerste werkweek gegaan. Nu weer lekker 5 dagen weekend voor jou.

Ze gingen trouwens in het zkh mijn hartslag ook meten voordat ik het inwendig onderzoek kreeg en die was harstikke hoog......hahahahaha vind je het gek zei ik. Weet wel dat het niet een prettig gevoel is een inwendig onderzoek, ik vond het zelfs een beetje pijnlijk.
    Wat je eigenlijk allemaal niet moet overhebben voor een kindje zeg....:p

Ga nu lekker op de bank.

Fijne avond.

Liefs Kelly

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat vervelend voor je Kel. Ook dat je 2 keer moest omdat ze de eerste keer te rustig was. Domper dat je maandag nog niet ingeleid kan worden. Hopelijk dan woensdag meer nieuws.
    Succes in ieder geval. Hopelijk komt ze idd vanzelf nog!

Sem: jij ook met een zieke dus. Bij Jessebis het wel fijn dat je hem nu op de bank kan leggen. Hoeft niet de hele dag bij je te zitten.
    Beterschap voor je meisje hoor!

Mirjam: fijn dat je weer andere schoenen aan kunt!
    Nog effies hè!

Lin: Chiel moet morgen idd maar niet gaan want ze zeggen dat het heel slecht wordt! Lekker dagje met Jaime gehad?

O ha Sem. Afspraken vergeet ik niet snel maar is idd niet meer zo speciaal. Hartje horen wel hoor!
    Moet nu pas over 9 weken terugkomen, dus zit wel lang tussen. Eerst de 20 weken echo nog.

Jesse heeft nog overgegeven maar lijkt wel weer wat opgeknapt. Marijn is hartstikke benauwd, zo zielig. Ligt echt 2 uur als een ouwe man te hoesten voordat hij in slaap valt. Ga maandag echt bij KNO navragen.

Deel Deze Pagina