November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Zaph: nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat lief dat John die rozen had geregeld.Heeft hij een geslaagd weekend gehad? En nu mag jij volgend weekend los hoor...haha!
    Vermoeiend zeg dat de nachten met Yannick nog steeds niet goed gaan. Wat je zegt, het is zo'n lief mannetje en zo vrolijk ook, maar het zo wel fijn zijn als je eens wat meer rust krijgt in de nachten. Vanaf wanneer ging Jill echt goed slapen? Duurde toen toch ook wel even?

Kel: leuk je net even gesproken te hebben....hoop echt dat je deze week je kleine meisje nog in je armen zult hebben!

Monique: leuke spam weer van de boys. Echt een droppie die Dyon. En Kyllian dus al aan het schaatsen, wij hebben ze ook gekocht voor Jayna, nu alleen nog een keer testen of ze het leuk vindt.

Linda: jullie dus aardig verslaafd aan de ps3? Welk spel spelen jullie dan meestal? Werkse vandaag!

Lydia: gelukkig Jesse weer wat opgeknapt. En Marijn dus nog steeds zo hoesten, zou het idd bij de kno arts navragen, dat jochie komt zo niet aan zn rust toe, echt zielig voor 'm. Sterkte ermee!

Sap: jaaaa, daar ben je weer. Geweldig voornemen voor 2010...hihi.....maar een nog beter voornemen is om vooral lekker te doen waar je zelf zin in hebt. Al vind ik het wel gezellig als je weer wat vaker mee zou kletsen. Gelukkig zie ik je dit weekend, was alweer veel te lang geleden.

Hier alles prima. Faya geen koorts meer, maar erg hoesten en veel wakker in de nacht. Maar goed, zal vanzelf wel weer over gaan. Gister gewerkt. Best pittig groepje op t moment, dus vandaag wel ff lekker om vrij te zijn.
    Deze week di en vr nog werken en dan lekker weekend en even tijd voor mijzelf. Zaterdag ga ik naar Enschede naar Sap, om daar samen met Sap en Zaph lekker te gaan eten en stappen.
    Kijk er echt naar uit. Kids gaan bij mijn ouders logeren, dus Len heeft ook even tijd voor zichzelf en kan lekker uitslapen.

Nou ga ff koffie drinken en Jayna straks halen van psz, fijne dag en tot later!

Liefs Sem

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat voor buggyboard is het AM? Wij hebben er ook een maar gebruik em echt nooit meer. Jesse loopt prima mee en zit eigenlijk nooit in de buggy. Die van ons past wel op de Buzz maar vindt het toch een onhandig ding. Is niet speciaal voor de Buzz gemaakt. Ik ben er ook nog niet uit wat we met een wagen gaan doen. Die van ons is niet meer helemaal fijn. Maar vind het beste dure dingen om aan te schaffen dus nog maar goed over nadenken.

SAP: hopelijk is het niet dat je niet lekker in je vel ofzo? Wel gezellig als je weer meer komt posten. Hoop dat alles ok is met jullie.

Lin: viel het mee vanochtend op de weg? Geloof het wel hè.
    Fijn dat Chiel thuis was gebleven.

Zat vanochtend om 7.45 uur al in de auto want moest om 8.15 uur in zh zijn. Beide oren zagen er niet goed uit dus weer druppels gekregen en minimaal 2 maar liever 3 weken mogen de oren niet onder water komen. Onhandig om haren te wassen maar goed...

Jesse weer helemaal beter hoor.

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaah arme Marijn, hopelijk gaan de druppels hem wat helpen Lydia, geef hem een dikke knuf!

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Kel: hoe is het met jou? Morgen weer naar vk toch? Hopelijk dan meer nieuws. Slaap je een beetje 's nachts?

Sem: gezellig hoor zaterdag eten met Sap en Zap. Ik ben blij dat wij eens een weekend niets hebben.
    Veel plezier alvast.

Zap: is John gister teruggekomen?
    En hoe is het met Jill's been? Kan ze er alweer op steunen?
    Vervelend dat Yannick nog niet doorslaapt. Breekt zo op. Marijn slaapt ook nog niet vaak door maar hij komt niet elk uur gelukkig. Hij heeft ook geen speen ofzo dus hij gaat gelijk huilen.

Zo ik ga even naar de apotheek want Jesse heeft eindelijk zijn boterham op.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sem: heerlijk zo'n rustig weekje voor je! En een gezellig weekendje voor de boeg :)
    Faya ook al zo hoesterig. Ik blijf erbij dat het snel lente/zomer moet worden ;)

7. *******************meldplicht***************

Beeb zit nog steeds in mijn buik en ze wilt er echt nog niet uit volgens mij.

LIS: Ik slaap zooooooooooooooooooooo slecht. Ik moet om de 1,5 uur naar het toilet en dan die maagzuur.....vreselijk gewoon. Je was al vroeg op pad zeg. Hoop dat de druppels helpen bij Marijn.

Sem: Was idd even gezellig om met je te kletsen. Gelukkig gaat het weer beter met Faya en drinken jullie zaterdag een rose op mij? Tenzij ik ben bevallen dan doe ik het zelf :p

Monique: Wat een leuke foto's van Dyon en Kyllian. Vond ie de Efteling leuk? En spam maar lekker hoor. Ik doe dadelijk mee. Ik heb de camera nu al ingepakt, zodat we die niet kunnen vergeten.

Lin: Hier was het ook goed te doen hoor op de weg, alleen die straatjes waren glad maar als je rustig rijd is er niets aan de hand.

Sap: Ahhhhhhhhh daar ben je weer. Welcome back. En je moet je niet verplicht voelen hoor om mee te schrijven. Doe maar lekker wanneer je er zin in heb, al is het wel gezellig natuurlijk als je meedoet.

Hier vandaag geen plannen. Ik ga zo nog even naar de prenatal om te neuzen. En we hadden van het weekend een nieuw dekbed gekocht. Is echt hoognodig, maar we leggen die pas neer als ik ben bevallen hoor. Je zal net zien breken me vliezen in bed. Ga dus nog even op zoek naar nieuw dekbedovertrek.

Tot laterrrrrrr.

Liefs

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kreeg net mailtje terug van degene van de buggyboard. Om 2 uur ga ik hm in IJsselstein halen. Morgen maar eens uitproberen met Kyl, dan moeten we weer naar het CB voor Dyon zn navel.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi, een rood dekbed is wat minder he Kel :D Alhoewel mijn bevallingskleding helemaal schoon is geworden, echt alles zat onder het bloed :D Had geen tijd gehad om een nachthemd aan te doen, dus ik ben gewoon in een topje en tuniek bevallen haha. Had ik nog wel speciaal een bigshirt gekocht ;)

Edit: ownee jij wil ook in het ziekenhuis bevallen he? Maar idd vliezen kunnen gewoon in bed breken ;)

Nou beebje de 10e is voorbij, dus kom er nu maar uit! (of nog even wachten tot mama een nieuw overtrek gevonden heeft ;))

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb maar weinig kleding van Kyllian in hergebruik, maar vandaag wel een setje van Kyl bij Dyon aangedaan :)

Dyon dus...

Bekijk bijlage 42750

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  12. zo op deze foto's lijken ze wel heel erg op elkaar Monique.

En idd ik wil in het zkh bevallen. Ik hoop zo dat het deze week gaat gebeuren.

Ga er van door.

Liefs

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jeetje Monique, ze lijken inderdaad echt veel op elkaar!

Kel: nog iets leuk gevonden in de prenatal? En we drinken er inderdaad eentje op jou en dan hopelijk ook al op de geboorte van je kleine meisje! In het voorjaar maar gauw weer met zn vieren, eindelijk niemand zwanger en allemaal aan de rose....! Als het goed is dan...hihi...

Hier net slecht nieuws gehad over de bouw van onze woning....als ie ooit nog gebouwd wordt...Van onze rij is er nog steeds geen koper bij gekomen en ondertussen wel 1 afgehaakt.
    Totaal geen duidelijkheid hoe ze nu verder willen ze hopen dat het in het voorjaar straks meer aantrekt, maar kunnen geen garanties geven. Ondertussen zitten wij met kosten aan de bank
    ( 3300 euro!) voor de offerte, die we nooit hadden moeten tekenen al, blijkt achteraf. Wij vinden dat de aannemer daarover niet duidelijk is geweest, en moeten nu alles op papier zetten en hopen dat ze tegmoet komen, maar heb het idee dat zij het weer afschuiven op makelaar en onze fninancieel adviseur.....grrrrrr.....baal ontzettend. We gaan niet op vakantie voor een huis dat er misschien niet eens komt!

Sorry voor mij klaagzang er zijn natuurlijk veel ergere dingen, maar moest t ff kwijt, Len zal ook wel niet blij zijn als ik dit vertel als hij straks thuiskomt.

Tot later,

Liefs Sem

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem;Das zeker balen,hopelijk komen er toch nog kopers hoor,zodat de bouw toch van start gaat.
    Lieve sneeuwfotos had je geplaatst,erg ligt bij jullie echt superveel,hier is het bijna weg.

Kel;Nog steeds geen babytje,jammer hoor,maar mss deze week.

Am;Aaah echt lief die fotos van je jongens met dezelfde kleertjes aan,en ze lijken echt wel goed op elkaar.
    Lief dat je me miste,maar had ff geen tijd voor computer,was weg of had visite.

Zaph;Wat vervelend dat Yannick zoveel wakker is,dat is wel gek.Helpt een pyama papje voor het slapengaan ook niet?

Vrijdag moest ik naar de tandarts en heb er 2 dgn pijn van gehad.Er was een stukje van mn kies afgebroken en dat werd bijgewerkt,maar het was erg gevoelig daarna voor een paar dagen.

Zaterdag naar de kapper geweest en boodschapjes gedaan.
    Savonds visite gehad.
    Zondag ochtend met de kids wezen schaatsen en smiddags weer visite dus zodoende geen tijd voor forum.

Ben nu wat fotos aan het uploaden van de laatste dgn.

15. Zo dat is echt balen Sem. Zo irritant die onduidelijkheid. Ik hoop dan toch dat ze nog gaan bouwen. Hebben ze geen alternatief dan?
    Ik heb alleen een magnetronsterilisator gekocht, die moest ik nog hebben. Ik had die oude een tijdje geleden al weggegooid. Ik zie genoeg leuke kleertjes, maar ik heb nog zoveel en had natuurlijk ook al wat gekocht, dus heb me goed in kunnen houden.

Trena: Lekker druk weekendje gehad dus en kiespijn is niet leuk. Ben benieuwd naar de spam.

Ik ga even surfen. Heb btw geen dekbedovertrekset meer gevonden, was ook maar in 1 winkel geweest en had toen geen fut meer eigenlijk.

Ga morgen wel weer op zoek.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel ik bestel meestal mn dekbedovetrekken bij wehkamp

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317