Helleu! Kel jeetje dat is me idd een buik zeg. Echt groot! Heb je ook weer last van vocht of valt dat mee? Kijk eens bij Hema voor hoezen. Wij hebben altijd die hotelkwaliteit, erg fijne hoezen zijn dat en ook duurzaam lijkt het. Zaph oh dat is balen zeg. Kwam het door het weer dat de vlucht is gecancelled? Hoe bevalt het weer met het werken? En wil je vrijdag mee naar AM of kan dat niet omdat je moet werken? Lief van Yannick het rollen. Sap lekker dat je ouders nu al met pensioen gaan. Is ook mooie leeftijd daarvoor heh en als het kan zou ik het ook lekker doen. Nick weer goedgekeurd dus mooi zo toch. Scheelt hij veel qua lengte en gewicht van toen Lieke zo oud was? AM wazig van de inlegkruisjes, zou idd ook maar stoppen want dat is ook niks. Hopelijk is het snel over! Ik vind Dyon en Kyl wel op elkaar lijken maar dan ook weer niet. Bij kyl zie je echt dat hij het was toen als baby. En kadootjes zijn kleinigheidjes, voor jou en djurre liep ik ertegenaan. Voor kyl vind ik het leuk om wat mee te nemen. Kan Jaime mooi geven! Nienke kan me helemaal voorstellen dat je zo moest huilen. Het moet er toch uit het verdriet. Lijkt me vreselijk ze zo kort achter elkaar te verliezen. en nog sneeuw bij jullie dan? Hier wel op de stoep maar niet zo veel, het is wel spiegelglad dat is erg irritant. Fajah ga zo ff je foto's kijken! Druk weekendje gehad volgens mij? Kies weer helemaal ok nu? Panda bij jou alles ok? Lis Marijn weer druppels het is niet te geloven!Geef hem nog maar een dikke knuf. Gelukkig is Jesse wel beter maar je blijft zo aan de gang. De een en dan de ander weer.... Zondag Jaime nog wel naar mn ouders gebracht ging prima al was het gistesr toen ik haar ophaalde wel glad. Van mij mag het weg de sneeuw, jaime vindt het ook irritant met op straat lopen. Vader van chiel is weer thuis, dialyse ging weer goed zaterdag. Maar ja voor hoe lang weten we niet. Michiel zei van de week wel dat het 'van hem wel mag gebeuren' hij zei ook we lopen er nu al zo'n tijd tegen aan te hikken.Is natuurlijk ook zo, maar misschien ook doordat de ouders steeds zo uitvergroten en dan door telefoon heh. Ben je daar dan denk je hmm hij is wel slechter maar dan lijkt het weer minder dramatisch ofzo. Dit weekend gaan we er weer naartoe. Ik hoop dat hij wat voor die uitgang van die drain doet die nu in zn nek zit. Ik zou het zelf niet prettig vinden om te zien (kan daar allemaal niet tegen..brrr) maar vind het ook niet zo geslaagd voor Jaime eigenlijk. Wat vinden jullie? Of stel ik me aan en moet ze dat gewoon kunnen zien? lfs
Lin;Wat een gedoe steeds he met je schoonouders,snap best dat jullie nu eindelijk weer wat rust in je leven wilt.Weet niet wat je met Jaime moet doen,zou ze er tegen kunnen denk je? Moeilijk is het wel.Mn kiespijn was weg,maar heb het sinds vanmiddag weer terug en het trekt richting mn oor,ga zo maar iets tegen de pijn in nemen. Lis;Arme Marijn ,hij blijft er maar mee lopen he.Dikke knuf. Hoe gaat het me je zwangerschap?? Am;Ik heb dat ook weleens gehad met inlegkruisjes ,maar heb nu ook die zaph heeft met aloe vera en dan heb ik geen irritaties meer. Kel;Jeetje idd een grote buik heb je,je b ent wel zwaarder als toen van Daynah toch?Hoop dat je er gauw van verlost bent. Sem;Nog iets gehoord over jullie huis? Vanmorgen gewerkt en toen Jelte uit school was nog wezen schaatsen met de kids.Althans Jelte ,Yorben en een vriendje,ik ben meegelopen met Fenna in de kinderwagen,kon haar moeilijk alleen laten staan aan de kant.Zeker niet met al die gekken tegenwoordig die rondlopen. Kijk maar in Belgie ,die leraar die 2 leerlingen heeft vermoord ,brrrrrr....... Ga zo slapen Weltrusten xxx
Hello, Trena: gelijk heb je om Fenna niet langs de kant te laten staan, zou ik ook niet doen hoor, brrr je weet maar nooit. Trico77: oh meid wat erg dat je oma ook is overleden, zo kort na je opa, beetje laat maar alsnog gecondoleerd. Vreselijk hoor. Af en toe ff flink huilen is helemaal niet erg!!! Ik ben de sneeuw ook zat!!!! Linda: wat heeft jouw schoonvader een lijdensweg zeg, vind het echt vreselijk, gun je niemand!!! Kan me heel goed voorstellen dat Chiel het gevoel af en toe heeft van dat het wel afgelopen mag zijn...hoe moeilijk dat ook is. Zie je alleen een slangetje in de hals van je schoonvader of is het heftiger? Als het alleen een slangetje is zou ik er persoonlijk geen punt van maken..denk dat ze hooguit zullen vragen wat het precies is...Maar blijft persoonlijk natuurlijk!! Lieke was iets minder lang en iets lichter dan Nick! Kelly: balen meis dat het niet doorgezet heeft maar misschien heeft het wel wat gedaan zodat je morgen of in ieder geval donderdag ingeleid kan worden!! Jeetje meis wat een buik heb je zeg!!! Pfff echt dik hoor!!! Zap: John weer veilig thuis?? Hope so!! Heb zelf eigenlijk geen nieuws, beetje saai maar er gebeurt momenteel niet zoveel, haha. Tot later!! Liefs Sap
Goedemorgen allemaal, Trena: Je heb gelijk hoor ik zou Fenna ook zeker niet aan de kant laten staan. Veel te eng met die gekken van tegenwoordig. Lin: Zoals Sap al zegt jouw schoonvader heeft echt een lijdensweg. Gun je niemand. Ik weet ook niet of ik Daynah mee zo nemen. Ligt helemaal aan de situatie en hoe het eruit ziet. Ik zou gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik ben niet dikker dan bij Daynah. Denk dat die foto vanuit een verkeerde hoek oid is genomen want op die foto lijk ik ook dik. Ik had hem beter niet kunnen plaatsen geloof ik. Ga er van door. Liefs
Goedenmorgen meiden, ff snel, want ben druk aan de schoonmaak thuis ( was hoog nodig )nu Jayna op psz zit. Faya helpt me op haar manier mee...hihi... Kel: heeeel veel succes he in het zh. Laat je vandaag nog ff wat weten via sms? Ben zo benieuwd of ze nu eindelijk gaan inleiden! Denk aan je meid, dikke knuf van ons! Zaph: aah, jammer dat John nu toch niet thuis kwam, komt ie thuis en ga je t weekend alweer weg...hihi....Hoe gaat het nu op je werk? Zit je er alweer een beetje in? Ik heb nog geen nieuwe kleding gekocht, nog niet aan toe gekomen. Denk morgenochtend ff kijken. Linda: lastig hoor of je Jaime mee moet nemen of niet.Misschien kun je het haar een beetje uitleggen wat opa heeft en haar iets meer op afstand houden als ze het eng vindt? Heel veel sterkte ermee! Trena: jullie zijn fanatiek aan het schaatsen zeg. En inderdaad Fenna niet aan de kant laten staan hoor, je weet maar nooit. Sap: gezellig dat je er weer bent,en inderdaad spam eens weer wat foto's van de kids. Al zal ik ze dit weekend misschien ook wel zien? Al klaar voor onze komst? Ziet Rick het een beetje zitten? Monique: ok,nu snap ik het ook hoe het bij jullie zat met hypotheek enzo. We proberen inderdaad ook of de ING wat soepeler wil zijn. We zullen het moeten afwachten. Alles goed met de jongens? Geniet je een beetje van je verlof? Nienke: lekker toch een luierdagje op de bank met die kou, bah, ben het ook zat hoor, niks aan dit weer. Dat was t ff voor nu, ga verder aan de schoonmaak. Tot later! Liefs Sem
Ik wil Kel ook even heel veel succes wensen. Ik duim voor een inleiding zo snel mogelijk! En ik vind je buik heel mooi zo groot! Maar kan me voorstellen dat je blij bent als je er vanaf bent. Typen gaat hier nu veel te langzaam, zit met Dyon en fles. Ga zo Kyl ophalen van de psz en dan kom ik hier verder bijlezen
Ik laat het zo snel mogelijk weten. Ik hoop zooooooooo dat ik morgen ingeleid kan worden. Ben nu ook aan het schoonmaken en ben de beddegoed aan het wassen.....hahahahaha hoop dat het iets betekent
Shit zeg, had heel stuk getypt, zegt ie dat ik niet ingelogd was. Terwijl ik dat wel had gedaan van tevoren. Kel: hoop dat je snel ingeleid wordt!!!! We horen het wel van je. Succes in ieder geval bij vk vandaag.
Kelly: hoop dat ze je in gaan leiden hoor, moeten ze Tineke maar even een handje helpen. ik duim voor je. en ik heb het gister niet meer warm gekregen, maar heb je toch wat van je hormonen gestuurd, want vandaag heb ik het wel lekker warm. en die buikfoto, niet druk over maken hoor, je hebt een mega buik, maar je bent toch ook zwanger?? dus niet over zeuren hoor, gaat wel weer weg. Sens: ik weet niet hoe Jaime normaal tegen de dingen aankijkt, maar ik denk dat het wel meevalt met die drain, kinderen kijken van zulke dingen vaak niet eens zo vreemd op. maar ik zou haar wel voorbereiden en vertellen dat opa een slangetje uit zijn hals heeft. maar ik vind het wel erg hoor, dat die man zo'n lijdensweg moet doormaken. Jelyor: weer lekker met de kids op het ijs geweest? ga je dan naar een ijsbaan? brr ik vind dat maar niks op het ijs, ijsbaan is prima maar als er meer water onder zit.... nee dan kom ik er niet op. we hebben hier een hele mooie plas, maar je zult mij er niet vinden. Sappie: het huilen heeft ook enorm opgelucht hoor, maar heb er nog heel veel moeite mee om de foto van oma te zien, terwijl ik hier een foto van opa heb staan waar ik iedere dag naar kan kijken zonder moeite. maar dat komt misschien ook dat ik meteen van begin af aan toen ie overleed, contact met hem had, dus voelde niet echt dat ie weg is zeg maar. en oma kon ik niet meteen "vinden". Semmi: goh wat handig, Faya die evne meehelpt, of is het van de wal in de sloot hihi. Colin zit al aan de boterham, zometeen om 12.15 is Tristan vrij, gauw met hem broodje eten (Colin is nooit zo snel) en dan om kwart voor 1 alweer Colin naar de psz brengen.
Deze heb ik net even gemaakt. Die is dan wel weer minder dan die andere. Ligt ws aan de kleding die ik draag.
Nou ik was hier de laatste weken elke dag zowat bezig met schoonmaken, want tja het kon elke dag gebeuren he Pfff wat werd ik dat schoonmaken zat Hoop dat het bij jou toch een goed teken is
Kel je bent wel slank!!! Maar dan met een mooie dikke buik! Even een dikke knuffel van mij (volgens mij ben je het echt behoorlijk zat he).
Kel zit niet echt meer lekker in haar vel volgens mij. maar ik zat ook maar te plagen, je buik is harstikke mooi Kel, en wat er in zit is het meer dan waard toch?
Kel,je buik is echt super mooi, al kan ik me voorstellen dat je straks gewoon weer lekker je eigen kleiding wil passen, maar dat gaat helemaal goedkomen. Eerst straks vooral genieten van jullie tweede wondertje!