November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Dyon was ook niet ingedaald he...pas tijdens de bevalling. Zegt dus helemaal niets.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaaah lieve dyon,poepie is het.

Kel geen zorgen maken,bij mij zat ook alles potdicht en niet ingedaald en toch is ze dezelfde dag geboren.Hoop houden.:)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat een superschattig filmpje am.

Ik heb net Jelte naar de voetbaltraining gebracht.
    Over uurtje weer erom.

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hoera Kelly! Duurt nu iig echt niet lang meer! Spannend!

Hier alles ok (behalve dan dat ik weer gewoon wil kunnen eten :D), heb een bed op klossen in de woonkamer gezet, heerlijk. Bastian vindt dat ook erg gezellig. Er zullen tijdens de bevalling wel allemaal verdwaalde legostukjes in liggen...

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoe laat moet je in het zh zijn Kel? Spannend hoor! Hou je iemand op de hoogte die ons weer op de hoogte kan houden? Of anders horen we het wel als je meisje er is. Maar blijft altijd zo spannend en we leven allemaal mee.

Panda: voor jou begint het nu ook op te schieten hè.
    Nog maar 32 dagen! Was bastian te vroeg of te laat?

Nu is Marijn toch echt niet lekker. Heeft koorts en wil voornamelijk op schoot zitten. Morgen maar even kijken, maar kan toch niet weer thuisblijven van mijn werk vanwege ziek kind.

7. Zo even een laatste berichtje voor ik afsluit.

Ik moet morgen om 6.15 uur bellen of dat er bed vrij is, zo ja dan kunnen we gelijk komen en anders hoor ik een ander tijdstip. Zal wel met eventuele bevallingen te maken die vannacht kunnen plaatsvinden.

Daynah is nu bij mijn moeder en die vond het al lang leuk dat ze daar ging slapen. Heb gezegd dat de volgende keer als je mama en papa ziet je zusje is geboren. Nou of ze dat nou ook echt allemaal begrijpt, weet niet hoor.

Ik hou jullie morgen zeker op de hoogte. Heb van verschillende mobiele nummers, dus dat komt wel goed denk ik.

Leuk filmpje Monique.

Jullie horen mij.

Liefs kelly

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kel wat raar zeg dat ze geen bed voor je vrijhouden. Ik werd gewoon ingepland en ze hielden dat bed dan voor me vrij. Lijkt me zo onzeker gevoel als je niet zeker weet of je er zo vroeg naartoe moet. Maar volgens mij ga je er vanuit dat je er rond 7 uur wel moet zijn?
    Echt spannend hoor! Ik krijg nu gewoon weer het gevoel wat ik zelf de avond voor de inleiding had :D Voel je je er wel rustig onder?

Heeeeeel veel succes!! Je kunt het hoor!!

9. Komt denk ik omdat ik nog niet overtijd loop, maar ga er echt vanuit dat ik morgenochtend gewoon in het zkh bent.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lieve Kelly Heeeeeel veeeel succes met de bevalling,je kan het.
    Echt het komt goed en Zaterdag heb je zoiezo je meisje,Dikke dikke knuf.En geniet van de laatste nacht zonder gehuil ;)

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Succes en sterkte morgen lieve Kel!!

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeel veeeel succes morgen Kelly, je kan het!!!! Nog even en dan heb je je lieve kleine meisje in je armen!!!

Liefs Sap

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Lieve kel, eindelijk is het dan zover!! Heel veel succes morgen en zet hem op! Bijna jullie kleine meisje in je armen...:) super!!
    Ik ga aan je denken morgen.

Ook ik werd ingeleid met gel terwijl alles potdicht zat en om 17 uur was Amy geboren, komt goed!

Hier alles zijn gangetje, weer hard gewerkt deze week en nu weer lekker weekend. Vandaag en gister telkens ff snel kijken tussendoor of Kel al iets wist.

Lieve foto's van Dyon! Hoe vond KYl het in de Winterefteling?
    Heerlijk vooruitzicht zo lang nog verlof :) En die 12 dagen worden er echt aangeplakt :D!

Zaph: hoe is het met Jill haar beentje? Al helemaal over?
    Jullie dus gezellig stappen het weekend in Enschede...:D Leuk!

Lin: wat een slopende periode voor jullie...succes komend weekend!

Trena: haha zumba ook niets voor jouw, ik ben totaal niet ritmisch dus ik durf me daar niet te vertonen ;)

Sap: leuk dat ik weer een post van je kon lezen :) Fijn dat het allemaal goed gaat met je kids. Wat een luxe inderdaad voor je ouders maar dat hebben ze vast en zeker verdiend na jaren lang hard werken!

Meiden, ik ga slapen en morgen hier regelmatig kijken of er babynieuws is :):) Ik vind het spannend...............

xxx

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Kel: je bent vast al in het ziekenhuis, maar ik wil je heel veel succes wensen vandaag. we zijn erg nieuwschierig naar de echte naam van Tineke. zet em op!!

ik ga zo Tristan naar school brengen en dan door naar het verzorgingshuis waar oma woonde, haar kamer moet nog leeggehaald worden, en dan door naar haar oude huis, moeten ook nog de laatste dingen worden weggehaald. en vandaag verhuizen we mijn moeder ook.......
    ik laat Tristan maar overblijven tussen de middag op school, anders red ik het niet.
    ik zal vanmiddag meteen kijken als ik terug ben of er nieuws is van Kelly.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel succes he.

Ben nu ook gaan werken ,maar om 12 u weer klaar en ga dan ook spieken of er babynieuws is.

doeg xx

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Succes Kel!
    Ik ben aan het werk, dus ik spiek regelmatig of er iets te melden is.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Berichtje van Kelly:

Gel is om 07.30 ingebracht. Voel nog niets, alleen branderig gevoel. Ben wel erg zenuwachtig.

Spannend dus.....wordt vervolgd..

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik wacht vandaag ook in spanning mee :D Lijkt net of ik mn eigen bevalling weer mee maak haha.

Brennie: hihi ok dan, lekker lang verlof dus. Kyl vond de Efteling erg leuk. Van de zomer vond hij sommige dingen nog eng (zoals Fata Morgana), maar nu totaal niet want hij wist nu dat het maar poppen waren haha. Ze hadden ook veel binnen gedaan, etentjes waren geregeld.
    De winterefteling zelf vond ik een paar jaar geleden weinig aan, er was veel gesloten. Van de zomer wil ik er wel weer naartoe :)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian lijkt weer wat langer uit te slapen, joepie! Sinds de komst van Dyon was hij steeds zo vroeg wakker, maar gisteren was het 7 uur en vandaag half 8 :) Hij is ook ineens lekker vrolijk, dus het doet hem zelf ook goed ;)

Dyon meldde zich weer rond dezelfde tijd, dus gaat ook goed de nachten. Ligt nu weer lekker te slapen, terwijl hij de ochtenden meestal moeilijk sliep. De andere voeding werkt ook goed, sindsdien niet meer gespuugd!

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fijn dat er weer wat meer geslapen wordt Monique. Doet een mens goed.:)

LIS: je hoefde dus vandaag niet thuis te blijven met een ziek kind? 't Is wel wat bij jullie he, hoop dat kindje 3 minder last krijgt.
    Bastian kwam 2 dagen voor de uitgerekende datum maar ja, dat zegt niet zoveel he.

Kelly: succes!!!!!

Kom straks weer, baby trapt in m'n ribben.

Deel Deze Pagina