Wachten duurt wel lang he.... Hoop zo dat het einde voor dr in zicht is! Linda en Jaime zijn net weer weg. Was erg gezellig en Kyllian en Jaime hadden leuke gesprekjes en hebben leuk samen gespeeld. Paar keer even confrontatie gehad, maar tja peuters he Jaime was ook erg lief voor Dyon, nu al een goede mama Wel erg leuk om te zien hoe ze op deze leeftijd steeds meer samen doen.
ow ow, wat zwaar voor Kel allemaal....hoop zo dat haar meisje er nu snel is!!! Ben er zenuwachtig van. Ben aan het werk, maar continu met kel in mn hoofd en mobiel in mijn zak.....duimen draaien!
Nou in afwachting van baby nieuws van kel spam ik nog maar even Mag wel toch Lin? Bekijk bijlage 43829
Kelly, Sabino en Daynah van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Een mooie naam heeft ze gekregen! Nu lekker genieten!! Bekijk bijlage 43833
Kel, Sabino en Daynah van harte gefeliciteerd met Senna! Mooie naam! En wat een flinke dame weer zeg!Ook zo lang. Dikke kus en knuffel van ons
AM die foto's zijn echt leuk van Kyl en Jaime..haha. Idd net mama en papa Stond wel in de file trouwens...was iets gebeurd met paar vrachtwagens en een auto. Nu thuis!
Lieve Kelly, Sabino en Daynah, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Eindelijk! wat ben ik blij voor jullie! Geniet er van met elkaar! Dikke knuf van ons!
Jeetje heb je lang over gedaan! Ow en Djurre weet trouwens wat die zogenaamde flessenopener is Geen flessenopener dus...maar het is om spaghetti af te meten haha. Kleinste gat voor 1 persoon t/m de grootste voor 4 personen. Altijd handig, want ik maak altijd teveel Ook namens D bedankt voor de cadeaus!
Joehoe!!! Senna is geboren!! Kelly, Sabino en Daynah: proficiat met jullie kleine meisje. Wat een leuke naam zeg. Nu gaan genieten met z'n viertjes xx Brennie
En am: nogmaals bedankt dat je me op de hoogte hield..was ik erg blij mee!! Leuke foto's! Heel de dag op pad geweest, zo meteen lasagna eten (staat in de oven) en dan vanavond op feest. Vriendinnetje is jarig geweest. Oppas komt hier en wij rijden met mijn zusje mee dus we kunnen een rose'tje drinken op Senna, haha
Brennie: graag gedaan hoor hihi. Ik was zelf ook te nieuwsgierig geweest Vond het spannend! Veel plezier vanavond!
Lieve Kelly, Sabino en Daynah van harte gefeliciteerd met de geboorte van Senna,mooie naam ( was ook een naam op onze lijst ,maar hebben de S in F verandert ) Geniet van elkaar en van julie lieve dochtertje. Dacht al maar 3400 ,maar is dus 4400gr hahaha.