November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lin;echt naar van die man van je werk,niet leuk om zulke berichten te horen.

    ja sap we willen die fotos zeker niet onthouden worden he hihihi ;)
    Laat die zatte zaph maar zien ......hahahhahaa
     
  2. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, ah wat een lekker dotje heb je toch ook, heerlijk die bolle wangetjes.
    Ben je al helemaal gewent, wel balen dat je nog slecht te pas bent maar ach is ook nog maar 3 daagjes geleden he.

    Zaph, jullie dus lekker genoten en volgegoten whahaha, lekker toch!

    Lin, hoop dat het voor jullie ook snel raak is maar mss op een goed moment he als het iets rustiger is bij jullie.

    Semmi, lekker dat je man nog lekker vrij is he, nog leuke plannen deze week of moet jij veel werken?

    Lis, wat spannend jullie ook bijna de 20weken echo, wat gaat dat toch snel zeg.

    Am, wat jammer dat hij het niet naar zijn zin heeft, geeft hij dat zelf aan dan?

    Zo hier is het stroom er eindelijk weer achter, vanaf half5 viel alles erachter weg...
    We lagen al lekker met ons viertjes in bed hahaha en toen schoot alles er weer achter, he toch ff gtst een stukje kunnen kijken.

    Bah morgenvroeg naar de tandarts, verschrikkelijk, geloof dat ik wel anderhalf uur onder de pannen ben.
    En woensdag uitstrijkje bij de H.a voor baarmoederhalskanker, leuke 2 dagen brrrrrr

    Zo ga ff kijken waar Dennis blijft, die is geloof ik boven in slaap gevallen bij Jayden hahaha ;)
     
  3. brennied

    brennied Fanatiek lid

    10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi allemaal!

    Wat een lekker meisje heb je weer Kel!! Zo'n lekker bol popje en zoveel haar :) veel knuffelen! Hoe vindt Daynah het?
    En maar 3 uurtjes kraamhulp? Wij hadden ook iedere dag minstens 6 uur en net als LIS vond ik het lekker om verwend te worden :) Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Doe maar rustig aan, veel slapen des te eerder is je griep weg.

    Wat een zuiperts zijn jullie :D:D Zeggen ze iets van mij ;) ;) Klinkt wel gezellig...veel drinken en daarna zaph zo zat zien dat ze ook nog een flesje teruggeeft, whoehaa.
    Wel heel erg leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Foto's wil ik natuurlijk ook zien :)

    Lin: wat de andere ook al zeggen: jullie 2e wondertje komt echt wel alleen is nu misschien niet de juiste tijd voor je lichaam.
    Wat een naar bericht van je collega zeg :(
    Succes met het bezwaar indienen!

    Charissa, ik heb je post over de stroomstoring 3x gelezen...ik denk dat ik het nu wel snap met 'schoot het er achter' :D Haha ik moest er wel om lachen..euh de storing is natuurlijk erg vervelend. Succes morgen!

    Sem: heerlijk dat Len nu meer thuis is maar wel jammer als ie het nog in moet halen later in het jaar. In de bouw is het op het moment erg slap met werk, toch? Wat je zegt: als ie op deze manier zijn baan kan houden maakt het geen bal uit.
    Wat lief van jullie om je ouders me te nemen naar cp, ook al is het ook voor eigen belang :)

    Trena: lekker wezen wokken dus? Vinden de jongens dat lekker? En Fenna ook mee, was ze lief?

    LIS: wow al bijna de 20 weken echo! Spannend weer zeg! Gelukkig gaat het met Marijn weer beter met zijn oren.

    Zaph: ben je nu bezig met de ww - dieet? Het was ook nog een heel eindje rijden voor je vanuit Sap?! Wat ellendig heh, zo kater :(

    AM: wat zielig voor Kyl, maar ook voor jouw, dat hij het niet naar zijn zin heeft op het kdv. Is maar gelukkig dan dat hij naar een andere gaat. Wellicht gaat het dan beter!

    Hier een druk weekendje gehad. Vrijdag feestje...en zaterdag vrienden op bezoek gehad. 2 avonden erg laat naar bed en weer vroeg op, beetje brak dus. Gerard is ook nog eens ziek en als mannen ziek zijn.................:(
    We hebben de fase bereikt dat Milou op het kdv niet meer wil slapen. Ze zit nu op de peutergroep (3+) en het is niet meer stoer om dan na het middageten nog te gaan slapen. Uiteraard doodmoe om 17 uur.
    Amy gaat nu steeds vaker los staan en ik denk dat het niet al te lang meer duurt voordat ze gaat stappen. Ze blijft verder zo makkelijk en tevreden. Snapt al echt dingen en is veel minder aan het uitproberen als Milou destijds. Amy komt niet aan de planten, trekt geen lades open, gooit niet alle boeken door de kamer en stopt d'r eten gewoon in d'r mond ipv op de grond :D We mogen alleen niet de tandenborstel afpakken want dan wordt mevrouw boos!! Helemaal gillen, rood aanlopen en met d'r handjes zwaaien ;)
     
  4. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Simone:Vervelend vd storing,ik snapte het eerst ook niet echt wat je schreef,je hebt soms echt een aparte schrijfstijl hahaha.
    Alles goed met je boys?Heb je nog eens een fotootje?
     
  5. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    #28645 Annemonique, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    LIS: hoe was het gisteren op het CB met Jesse?
    Wat fijn dat Marijn weer wat beter gaat.

    Zaph: whaaahh vies mens kotsen op de parkeerplaats. Heb je het wel opgeruimd? ;)
    De noppies kleertjes in maat 50 zitten nu te krap, broekje wordt ook aan de korte kant. Ze liggen dus weer klaar voor je ;) Spijkerbroekje wat ik van je heb past nog wel prima, maar is maat 50/56.

    Semmi: leuk een weekendje naar CP! Welke gaan jullie?
    Dyon staat hier wel in de wijk ingeschreven op een KDV, maar dat kan nog wel een jaar duren voordat er plek is. Ze gaan nu naar een KDV tegenover mn werk (nieuw KDV), aangezien er op Kyls huidige KDV geen plek was voor een dag extra.

    Trena: jullie ookal naar CP, leuk hoor!

    Sens: jeetje nooit leuk om zoiets te horen zeg. Zo wil je niet iemand verliezen en zeker niet zo vroeg al.
    De buren dus het huis aan het verkopen. Gaan jullie het nog te koop zetten?

    Charissa: nou gelukkig weer stroom!
    Ik moet binnenkort ook voor het eerst het baarmoederhalskanker onderzoek. Kreeg een uitnodging tijdens mn zwangerschap, maar dan mag het niet. Krijg binnenkort nieuw bericht als het goed is.

    Brennie: hihi voorbeeldig kind dus die Amy :D Nou gelukkig maar hihi. Weer zo'n druk weekend geweest voor jullie dus, maar wel altijd gezellige dingen.

    Even over KDV van Kyllian. Hij geeft idd zelf aan dat hij het niet leuk vindt. Vertelde hij vorige week bijv. ook op de psz. De psz heeft hij altijd heel leuk gevonden en wil daar graag naartoe, maar naar het kdv dus niet. Terwijl hij het op het kdv zelf wel naar zn zin lijkt te hebben. Zijn vriendje daar is pas naar de basisschool gegaan en hij was toen 1 van de oudste. Het is een verticale groep, met dus ook baby's. Ik vermoed dat hij zelf minder uitdaging had, geen andere kinderen waar hij mee kon praten. Nu zijn er sinds ene paar weken heel veel kinderen bijgekomen, omdat er een andere lokatie weg ging en die kinderen dus bij hun kwamen. Het kwam op mij als een chaos over en ik denk dat Kyl die drukte op het kdv ook wel merkte.
    Dyon en Kyllian gaan dus per maart naar een ander kdv (omdat er geen uitbreiding mogelijk was op zn huidige kdv) en heb nu ook gekozen voor een horizontale groep. Dyon en Kyl komen dan wel op een andere groep.
     
  6. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  7. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  8. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  9. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: wat een poepie die Dyon. Het hele kleine is er ook alweer vanaf he. Wat een gedoe met het kdv en Kyllian. Kan me voorstellen dat het van jou dan snel maart mag zijn. Hopelijk heeft hij het op het andere kdv wel naar zijn zin. Gelukkig vindt hij het op de psz wel leuk en wil hij daar wel graag heen.
    Slaapt hij nu overdag ook nog een beetje?

    Brennie: Milou dus ook niet meer willen slapen? Jesse wil eigenlijk nooit, maar samen even op bed liggen en tv kijken, wil ie dan vaak nog wel. Nou ja, dan rust ie toch even.
    Wel jammer dat het slapen eruit gaat he.
    En Amy binnenkort ook aan de wandel? GO AMY! Goed zo meisje!

    Simone: hoe was het bij de tandarts? En ook een uitstrijkje...
    Leuk is anders. Hoewel ik de tandarts echt helemaal niet eng vind en uitstrijkje is ook zo gebeurd.
    (@AM: ze konden bij mij ruim een half jaar na de geboorte zien dat ik 'pas' was bevallen. Ik heb toen geen nieuwe oproep meer gehad hoor. Moest gewoon zelf naar de ha bellen. Ik zou het niet te snel doen, althans... dat zei de assistente toen tegen mij.)
    En stroom uitgevallen? Had je wel verwarming of ben je lekker in bed gaan liggen ;)

    Lin: sterkte. Wat een verhaal weer zeg. Echt vreselijk. Ook voor de buren van die man. Hoop echt dat me zoiets nooit gaat overkomen.
    En een woonkamer naast je slaapkamer... zou ik ook niet op zitten wachten.

    Trena: kids weer bijgekomen van het wokavondje? Gezellig hoor. Was Fenna ook mee?
    En jullie ook weer naar cp. Even lekker eruit met jullie gezinnetje.

    Sap: kop op joh! Plaats es ff wat foto's ;)
    Ben jij alweer bijgekomen of ben je nog aan het bijslapen?

    Sem: wat lief, een weekendje CP met je ouders. Zullen ze wel geweldig vinden. En voor jullie weer handig :)

    Kel: hoe gaat het met jou? Hopelijk elke dag een beetje beter.
    En hoe is het vannacht gegaan met jullie popje? HOe vindt Daynah haar zusje? Wat heerlijk dat je nu 2 van die mooie gezonde kindjes hebt he! Lekker genieten he, ondanks dat je je niet fit voelt.
    Het kleine is er (te) snel vanaf.

    Ik had gisteravond training van de oudercommissie. Had iemand opgehaald, staan we later voor het stoplicht te wachten, word ik vanachter aangereden. Balen zeg. Er leek niet zoveel aan de hand, maar ik heb wel gegevens genoteerd (natuurlijk geen schadeformulier bij me). Wes is vanochtend naar de garage geweest en ze schatten zo'n 750 euro schade. Wel weer balen, dat hele papiergedoe.
    Zelf heb ik niets, alleen wat zere onderrug. Maar weet niet of dat door de aanrijding komt.
    O ja, Wes heeft zondag buikfoto gemaakt. Zal zo even plaatsen!
     
  10. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, buikfoto gaat nog even duren. Ik kan niet in mijn mail.
     
  11. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Getsie LIS, eng zo'n aanrijding. Even opletten of je last van je rug houdt hoor, kan best wel daarvan zijn.
     
  12. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jeetje wel schrikken LIS als er ineens een auto op je zit. Gelukkig heb je wel gegevens van die persoon. En zoals Panda al zei wel opletten of je rugpijn blijft houden.
     
  13. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat is Dyon toch een mooi mannetje, Monique. Grappig hoe hij op Kyllian lijkt en toch een heel eigen koppie heeft.
     
  14. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat een knapperd is dyon toch :)

    Lis:Owjee das niet zo leuk een aanrijding,hou het maar ff in de gaten met je rug he,je bent ook nog zwanger,gelukkig heb je niks ernstigs .

    Panda:Al zenuwen om te bevallen ;)

    Hier vanmorgen weer lekker gewerkt.
    Ben nu naar Desperate Housewives aan het kijken,heb op mp seizoen 2,3,4 en 5 besteld.
    Is echt wel leuk vind ik.
    Normaal betaal je rond de 40 euro per seizoen en ik heb gekopieeerde gekocht voor 27,50 euro voor alle 4 de seizoenen incl verzenden.:)
     
  15. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh heerlijk zo'n dagje op de bank en alleen maar dvd's kijken! Heb ik over paar maandjes ook weer alle tijd voor, de jongens 3 dagen per week naar kdv... Lekker hoor :)

    AM: helemaal waar wat Panda zegt: Dyon lijkt op Kyllian, maar heeft toch een heel eigen koppie. Lekker mannetje hoor!

    Ik zal mijn rug in de gaten houden meiden. Wes houdt me ook wel in de gaten hoor. Letsel is vaak pas later.
    Maandag wordt de auto weer gemaakt. Misschien gaan we gelijk wel even kijken voor een andere auto. Ik vraag me af of er 3 kinderen achterin onze Meriva passen ;)
     
  16. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, op cb was alles ok hoor.
    Jesse is 97 cm en weegt 15,6 kilo. Volgens mij wat kleiner en zwaarder dan de meesten hier. Maar gewicht past prima bij zijn lengte en dik is hij echt niet.
    Al zijn kunstjes weer gedaan en ging prima. Ogentest gedaan en rechts was prima, links kon hij de 3e rij vanaf vanonder niet zien, dus omdat er verschil was nog een keer terug. Kon pas 15 maart.
    Ach, ik maak me geen zorgen. Hij was moe (zei hij ook toen we weer naar huis gingen), dus daar zal het ook wel aan liggen.
     
  17. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahaha lis tja met 3 kids word het toch krap op de achterbank vd auto he,wij hebben bmw x5 en tis nog te krap ;)
     
  18. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Totaal niet, laat maar komen! :D
    Heb je al vierkante ogen? ;) Als je eenmaal begint te kijken, is zo verslavend.

    LIS: Jesse heeft dezelfde verhoudingen als Bastian. Ook een compact en stevig mannetje dus. Bastian is ook helemaal niet dik, het zal dan wel in spieren en botten zitten ofzo.
    Zal idd krap worden in de auto. Stoeltjes nemen zoveel ruimte in he. Vroeger zaten we regelmatig met minstens zes kinderen op de achterbank gepropt. Zonder gordels. ;)

    Vandaag bij vk geweest en baby is al ingedaald en vibi. Alles zag er goed uit op echo. Hij heeft een rond neusje, mooi mondje en een kuiltje in zijn kin. 8)
     
  19. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Panda wat is vibi? Ikke nie weten. Hij klinkt wel leuk, rond met een kuiltje:D.

    Lis balen van de aanrijding. En dan zo weinig schade kost al zoveel geld heh. Ik verbaas me daar altijd over. Die moeten wat verdienen want er zit zoveel plastic op een auto.
    Ben benieuwd naar je buik!

    AM prachtig die lachfoto van Dyon. Ik vind hem aan de ene kant op kyl lijken op sommige foto's maar in echt vond ik hem meer op zichzelf lijken :p.Hihi Nee hoor maar hij lijkt wel anders.Misschien ook dat wat jij zei dat hij qua huid wat donkerder is en ook zn haartjes donker zijn.

    Fajah jouw auto nog te klein dan? Ik dacht dat zit wel ruim. Misschien ook omdat je nog twee stoelen hebt nu of moet Jelte ook nog in een stoel zitten?

    Charissa hihi ik moest ook lachen om het stroom erachter en begrijp het niet althans hij was vast teruggekomen. Maar is dialect of niet?
    Fajah heeft soms ook van die uitspraken..hihi. Ik vind het wel grappig!

    Brennied hihi ervaringsdeskundige kater..en ik lag in een deuk om 'een flesje teruggeven' net een fles melk van een baby..whoeeehaaaaa. Leuk dat je meiden zo van elkaar verschillen. Ik vind Amy ook een schatje (milou ook hoor). Ze was prima toen ook met het dagje weg.

    Kel hoe is het met je onderkantje? Wordt het al beter ook met de griep?

    Verder weet ik niet meer.
    Ik had vanochtend weer zo'n irritant lange asociale file niet normaal zeg hoe achterlijk is dat. En waarom...ikke nie weten.
    Heb er ruim 1 uur en drie kwartier over gedaan. TErugweg gelukkig een uurtje. Maar goed ging ook na zes van mn werk. Jaime in bad chiel ging psorten dus maar pizza gedaan die ik dus in de badkamer heb gegeten omdat ik Jaime niet zo lang alleen wil laten als ze in bad zit. Fijn heh.
    Gelukkig nog twee dagen en dan weekend.
    Oh en volgens mij vroeg AM het. Ja we willen wel verkopen maar moet nog paar kleine dingenin huis doen. De badkamer is nu opnieuw gekit en gevoegd dus dat ziet er goed uit.Nog achterdeuren openslaand naar tuin. Ik zal binnenkort eens makelaar bellen voor taxatie. Had nog ene huis in Aalsmeer gezien is vlakbij amstelsveen km of vier. Huis was niet mooi moest veel gebueren maar goed het was ook maar 320 duizend. De grond erom heen was enorm echt bijna 750 m2 :$. Lijkt me heerlijk!
    Misschien huis platgooien en nieuwe erop laten zetten, is over het algemeen als een huis zo verrot is goedkoper. Nou eerst maar dit verkopen heh.

    lfs
     
  20. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Spannend he Panda, jij bent al bijna de volgende. Ben je al benieuwd of ie op Bastian lijkt?

    Trena:Bevalt de x5 verder wel? Wel mooie bak he!? Ben nogsteeds jaloers hoor ;)

    Lis; wat een ellende heb je meteen van zo een sukkel die achterop je knalt he. Echt irritant. Hou je rug en nek maar goed in de gaten hoor.

    Am:Gelijk heb je dat je Kyl van dat kdv haalt. Hij moet t wel naar zn zin hebben he.Wat een lieve foto's weer van Dyon. Leuk pakje heeft ie aan. Ennuh nee hoor geef die Noppies kleding maar weer door, hier zijn we er klaar mee ;)

    Heb nog lieve Yannick spam van vandaag. :)
     

Deel Deze Pagina