November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nog eentje( t schilderij hangt niet scheef, snap niet hoe t zo op de foto is gekomen ;))
     
  2. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    en de laatste
     
  3. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ahhhh die laatste is schattig :D Hij kijkt zo cute.
     
  4. sappie

    sappie Fanatiek lid

    He meiden,

    Ik leef ook nog hoor, hhaaha, heb het weekend ook overleefd.

    Zap: aaaaah wat een geweldige foto van Yannick, de lieve schat!!
    Nog gezellig avondje gehad met John?

    LIS: balen zeg van de aanrijding. Inderdaad wel je rug in de gaten houden en ook aangeven bij de tegenpartij dat je last het van je rug!!! Kunnen ze het dossier nooit sluiten, zoals je zelf al zegt, letsel kan ook later optreden (hoop het natuurlijk niet voor je)
    Nette cijfers van Jesse hoor!!

    AM: aaah wat is Dyon toch een heerlijk mannetje!! Zo lief die foto's met een lach op zn gezichtje.

    Charissa: ik begrijp je wel hoor ;).

    Trena: nog te weinig ruimte in de X5??? Misschien maar een Hummer kopen dan, hahaha.

    LIN: hmmmm een woonkamer naast je slaapkamer lijkt mij ook niet prettig!
    Wat erg van je collega!! Moet je toch niet aan denken, vreselijk!
    En die files, bleghhhhh zou niet met je willen ruilen.

    Kel: wat hebben jullie toch een heerlijk meisje op de wereld gezet!!! Ben zo benieuwd hoe ze er maandag in het echie uitziet.,
    Hoe gaat het verder met je?

    Sem: Hoop dat jullie lekker kunnen genieten deze week nu Lenhard vrij is. De meiden vinden het vast geweldig!!
    Leuk een weekend cp, erg lief van jullie.

    Panda: spannend hoor, het aftellen is voor jou toch ook wel begonnen.

    Ik zal de foto's van ons avondje stappen even op mn pc zetten en ff wat geschikte ;) foto's plaatsen, hahahah.

    Hier verder alles oke!!

    Vanochtend kids naar mn ouders gebracht, ben ik er bijna, giga knal, band lek...shittttt. Gelukkig kon ik mn vaders auto meenemen en de lieve man heeft ondertussen mn band ff verwisseld.

    Verder is Nick een beetje ziekjes, had vanavond 38.7 koorts dus met een zetpilletje op bed gelegd. Hopelijk gaat het morgen beter,

    Afgelopen maandag nog een gesprek gehad op een basisschool voor Lieke. Heeft een zeer goede indruk achtergelaten. Donderdag nog een gesprek op een andere school en dan maar een keuze maken.

    Tot later,

    Liefs Sap
     
  5. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    aaah lieve spam van Yannick ,hij word echt groot al zeg.
    X5 bevalt zeker wel,automaat is the best hahaha.Lekker bellen en rijden zonder te schakelen ;)
    Valt wel mee hoor dat hij te krap is,nu wel beetje omdat de maxi-cosi erin staat en een zitje voor Yorben,Jelte zit al gewoon zonder stoeltje in de gordel.
    Moest wel lachen om je lijstje dat scheef lijkt te hangen op de foto,ik zou me daar ook aan ergeren ;)

    Lin:Ik sta iedere keer versteld van die prijzen bij jullie van huizen,zooo duur he,hier heb je een vrijstaande woning voor 300 duizend met een lap grond.Waarom kom je niet naar zeeland wonen ;)

    Panda:weet ook niet wat vibi is hoor.En nee heb nog geen vierkante ogen hahaha.Lief hoor dat kuiltje in de kin hihih.
     
  6. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: netjes toch zn lengte en gewicht! Zal idd vast wel goedkomen met die ogentest.

    Panda: jij wordt vast ook heel nieuwsgierig naar jullie mannetje nu. Ik trouwens ook ;) Ik ben ook benieuwd wat vibi is haha.

    Sens: balen dat je reistijd soms zo lang is. Naja als jullie verhuizen heb je er niet zoveel last meer van he ;)

    Zaph: nou je weet het maar nooit of jullie toch nog een derde erbij krijgen. Even flink de weg kwijt zijn na het zuipen en soms is het dan zo gebeurd ;) (just kidding).

    Dyon heb ik vanmiddag boven in zn eigen kamertje gelegd. Wil hm daar laten wennen aangezien hij moeilijk alleen slaapt. Duurde ook even (steeds weer eruit gehaald om te troosten en dan valt hij gelijk op mn schouder in slaap). Uiteindelijk wel lekker in zn bedje in slaap gevallen en 3,5 uur geslapen. Er zat gewoon 5 uur tussen de voedingen daardoor. 'Ga hm 's middags maar standaard boven leggen, want beneden slaapt hij nu echt onrustiger doordat Kyl soms herrie maakt.
    Vanavond is Dyon gelijk met Kyl naar bed gegaan, ook weer in zn eigen kamer...en hij slaapt nog steeds :) Btje structuur er weer in geeft voor ons ook wel meer rust :)
     
  7. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sap: zo'n lekke autoband is altijd balen he! Gelukig was je in de buurt van je ouders.
    Alle kids zijn hier echt om de beurt ziek he. Beterschap voor Nick.
    Bij jullie is er dus altijd wel plek op een school? Aangezien jullie nu pas een keus gaan maken. Kyllian staat al vanaf zn uhh 1,5 jaar ofzo ingeschreven.
     
  8. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wel erg schattig om mn kleine mannetje in zo'n groot bed te zien liggen. Hij sliep tot nu toe in een wieg bij ons op de kamer. Weet nog niet wat we de nachten gaan doen nu. Denk toch nog maar even 's nachts bij ons op de kamer en overdag in ledikant.

    Bekijk bijlage 44657
     
  9. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Jullie moeten zo maar ff kijken want het verkleinen lukt opeens niet meer!!
     
  10. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Hier laat ik het maar ff bij, hebben jullie een indruk!!
     
  11. brennied

    brennied Fanatiek lid

    10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Whaahaaa..wat een gezellige foto's!!

    Sap: beterschap voor Nick, hopelijk is ie morgen weer een stuk opgeknapt! Krijgen jullie dan persoonlijk een gesprek op school of algemeen met alle aanstaande ouders?

    Lin: wat een files weer voor je vandaag...bah bah! Is ook weleens lekker een pizza...

    Am: wat een schattige foto's van Dyon. En idd een beetje donker, het is een scheetje! En goed zeg dat hij nu lekker op zijn eigen kamer slaapt. Hoe laat komt ie 's nachts nog voor een voeding, 3 uur?

    Zaph: wat wordt Yannick toch al groot! Hij zit zo stevig, klopt dat?
    Ik vind niet dat hij op Jill lijkt, lijkt Yannick veel op John?? Jill vind ik erg veel op jouw lijken!

    LIS: jee wat moet je geschrokken zijn met de aanrijding of viel het mee? Goed in de gaten houden idd.

    Panda: fijn dat het allemaal weer goed was met de baby. Nog eventjes en dan kunnen jullie ook lekker baby-knuffen :)

    Ik ga nog ff kijken op Sap nog meer foto's geplaatst heeft :D

    xx
     
  12. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi leuke foto's meiden. Ik vind die foto in de sneeuw erg leuk! Lijkt het tenminste nog of jullie een beetje normaal zijn 8)

    (als ik die foto's zo zie mis ik die vroegere periode van stappen enzo toch wel een heel klein btje ;)) Alhoewel Brennie het nu ook nog steeds doet ondanks 2 kids hihi.
     

Deel Deze Pagina