November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: Dyon komt 's nachts gemiddeld zo rond 3 uur idd. Ligt eraan hoelaat hij zn laatste voeding gehad heeft. Wil zn laatste voeding ook een btje op hetzelfde tijdstip gaan geven (denk rond half 11), langzaam krijgt hij wel wat meer structuur erin.

    Ben benieuwd hoe het met Kel en Senna gaat!!
     
  2. sappie

    sappie Fanatiek lid

    WANTED!!!! HELP WIE IS DIT!!!! VOLGENS SEM HEEEEEL BEKEND, HAHAHAAHAHAHA

    [​IMG]
     
  3. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik vind Yannick wel op Jill lijken :) Zeker qua ogen, neusje en mondje :)
     
  4. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Bas??
     
  5. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Brennie: hihi, leuke foto's he!! Maar jullie zijn ook echte feestbeesten hoor!! Alweer helemaal klaar voor de carnaval?
    Wij hebben een persoonlijk gesprek gehad met de directeur en hebben van hem een hele rondleiding gehad. Hij nam Lieke overal aan de hand mee naar toe, ze vond alles prima!! Was erg leuk.

    En nee Monique, hier geen wachtlijsten, gelukkig!
     
  6. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Bas Muis?? Zei ik dus ook, maar volgens Sem is het iemand anders maar ze weet niet wie, hahaha
     
  7. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  8. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Idd daar lijkt hij sprekend op!!!
     
  9. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou iemand anders zou ik niet weten, Bas kwam gelijk in me op :D
     
  10. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Wat is Dyon nog heerlijk klein in zn grote bed!!!!
     
  11. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die twee foto's van die man lijken wel op elkaar..haha.
    Geweldig die foto's maar dan uitgerekend een foto voor cafe de KATER..whaahaaaa.

    Sap heb het er net met chiel over. Bizar dat jullie dan gewoon afspraak hebben bij een school en dan ook gewoon kunnen kiezen welke school Lieke naartoe gaat. :$. Ik zit echt met mn mond open.Jaime staat nu op drie scholen ingeschreven. Niks gesprek met directeur je moet blij zijn hier als je een plek hebt, wat wij dus niet hebben. Laat staan denken over het soort onderwijs. Ze staat nu voor christelijk onderwijs, jenaplanschool en een nieuw soort onderwijs Freinet.Mijn voorkeur gaat naar de eerste maar ja we hebben eigenlijk geen keuze gezien de wachtlijst.

    AM lief kleine dyon in zo'n groot bedje. Maar laat je hem altijd beneden slapen dan? Ik legde Jaime altijd in haar bed, ook niet in box slapen gewoon in het bed. Maar beter wat ritme heh en dan kan kyl ook gewoon zn gang gaan.

    Zaph ik vind die eerste foto geweldig wat een heerlijk kereltje is het zeg. Lekker die bolle wangen. En helemaal hersteld van cafe de kater??hahahah.

    Fajah ah straks misschien meer ruimte als de kids allemaal zitten in de auto. Is toch gepas en gemeet met die enorme stoelen...

    Ik was vanochtend nog bij kunstenares op haar atelier. Oh mooie dingen maakt zij. Haar werken worden op postzegels gedrukt in brazilie heel verhaal maar erg bijzonder.
    google maar eens op julia dos santos baptista.

    Ga zo lekker slapen. Zit nog stukje heel flauwe film te kijken son of the mask ofzo. Wazige baby.

    Slaap lekker alvast.

    lfs
     
  12. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en Chiel denkt ook dat bas bas is..
     
  13. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: Kyl hebben we in het begin ook beneden laten slapen overdag. Vond hegt wel prettig om hm in de gaten te houden. Op een gegeven moment wel boven. Bij Dyon heb ik het gedaan omdat hij veel spuugde en als hij dan lag en hij moest spugen zat hij echt onder en zag je hm ook naar adem snakken (alles kwam weer in zn mond). Ik wilde hm meer in de gaten houden. Hij spuugt nu niet meer met die andere voeding.
    De box is hier om te spelen, daar laat ik hm niet slapen ;) We hebben de kinderwagen beneden staan.
     
  14. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi dat bas bas is...

    En jij kent die man niet? ;)
     
  15. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Maaruhh over die man of Bas.....wat is er eigenlijk mee?? Iemand sjans mee gehad? ;)
     
  16. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Whoahahah stelletje zuipschuiten. :)
    Sappie: beterschap voor Nick!

    vibi=vast in bekken ingang.

    Sens: niet leuk zeg als je geen keus hebt in scholen. Wij hebben ook rondleidingen gehad, dat is dan wel het voordeel van ver uit de randstad wonen.
    Wow, da's een flinke lap tuin erbij. Maar nieuw huis bouwen, moet je wel zin in hebben zeg. Al kan ik me voorstellen dat het voordeliger kan zijn.

    Monique: wat lief zo'n klein mannetje in zo'n groot bed. Fijn dat hij niet meer zo spuugt, andere voeding helpt dus wel.

    Robine: dat schilderijtje hangt niet scheef hoor, denk dat je nog niet helemaal ontnuchterd bent...:D Yannick is echt om op te eten, heerlijk.
    Jaaa, ben heel benieuwd of baby op Bastian lijkt.

    Ga zo een poging doen om te slapen.
     
  17. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ow hier kunnen we ook gewoon zelf een school kiezen hoor. Maar het is wel verstandig om er op tijd bij te zijn anders heb je wel kans dat er geen plek is. Wij hebben op 2 scholen info en een rondleiding gehad, maar dat is dus al lang geleden ;) En zijn 1 keer van school veranderd toen. je mag hier ook maar op 1 school ingeschreven staan.
     
  18. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ahhh weer wat geleerd...tja hier nooit een volledige vibi gehad :D

    Ik ga naar boven. Dyon slaapt nog steeds, dus die gaan we zo maar wakker maken voor een laatste voeding....mama wil slapen ;)
     
  19. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Slaap lekker!

    Hier al de 2e keer vibi. ;) Zelfs dezelfde termijn ongeveer, bizar hoe deze zwangerschap op de vorige lijkt.

    Volgens mij mag je hier ook idd maar op 1 school tegelijk inschrijven.
     
  20. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Panda hahaha vibi ,ik had al hele andere gedachtes hihihi.

    Leuke fotos vh stappen,maar geen foto vd parkeerplaats whahaha.En denk niet dat et Bas is hoor,die heeft een spitser gezicht,maar hij lijkt er wel heeel goed op.

    Hier moest Jelte vandaag in zn pyama naar school voor het voorleesontbijt.Was wel makkelijk.:)
    Yorben die in hetzelfde gebouw zit gaat naar Jelte zn klas om er te ontbijten en er word dan voorgelezen.
    Vanmiddag heeft Jelte kinderfeestje.Ik krijg visite van mn vriendin en haar 2 dochters.Gaan we een eind gaan wandelen.Al is het hier nu wel erg mistig,hoop dat het optrekt.

    Ga nu ff naar de stad ,had bij Blokker een dubbele frituurpan gezien,altijd handig.

    xxx
     

Deel Deze Pagina