November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. En dit is Senna (2de dag)
     
  2. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaaah zo lief die fotos van Senna.Volgens mij is ze donkerder als Daynah of niet kelly?
    Echt een popje is het.
     
  3. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ahhhh wat lief....ik vind Senna echt wel een kopie van Daynah hoor!!
     
  4. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sorry niet bijlezen. Dyon had echt een mama-dag. Zodra ik hm neerlegde was het huilen. Gelukkig viel hij uiteindelijk laat in de middag wel in slaap en vanavond lag hij ook vanaf half 7 in zn bed boven (net als Kyl die erg moe was).
    Vanmiddag nog kraambezoek gehad van een collega. Er zouden een paar collega's morgen komen maar vanwege drukte ging het niet lukken. Weet niet of ik nog zin heb om te werken na wat ik heb gehoord...er wordt flink aan de touwtjes getrokken door nieuw lokatiehoofd. Ook moeten we verplicht week vakantie opnemen in voorjaar, 3 weken zomer en 1 week najaar. Betekent dus dat ik niet meer wat daagjes kan gaan nemen spontaan.
    70% clientenbezoeken moeten we kunnen accorderen (tijdschrijven). In die overige 30% moeten dus alle administratieve dingen, begeleidingsplannen e.d. gemaakt worden. We mogen geen overuren meer maken, alles moet gewoon in de tijd die je werkt (kortom verder dus in je vrije tijd?).
    Over de inhoudelijk werkverandering heb ik het nu maar niet ;)
    Naja eerst maar zien hoe het zal gaan, maar er was al een behoorlijke werkdruk dus ben benieuwd.
    Snap nu ook waarom ze niet op kraambezoek konden komen....ik ben niet te accorderen ;)

    Ik begin nu officieel weer 6 april.
     
  5. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Lijkt me niet nee. Of het moet per merk verschillen??
    Ze lijken echt op elkaar zeg, wat leuk!

    Monique: gezellig, op je werk. ;) Er is blijkbaar weer wat bedacht wat totaal niet realistisch is.
     

Deel Deze Pagina