Kelly: ja het werd allemaal wel erg extreem he, ik vond het eind niet zo leuk. Ik miste een echte conclusie haha. Brennie: hihi die Milou wil maar al te graag aan de wandel dus Ben wel benieuwd wanneer iedereen gaat lopen, lijkt me zo'n vreemd geziocht de eerste keer hihi. De woning wordt ws zo rond maart 2009 opgeleverd, we hebben dus nog even
Zo de ouderavond zit er weer op.........halve aula vol, 6 klassen(ik heb 2F) dus elke keer gingen er wat ouders weg........behalve t restant van 30! En die mochten met mij mee. Jeetje ik ben echt niet goed in praten met volwassenen die je aangapen hoor. t Zweet brak me uit, ging razendsnel door mn tekst heen, maar goed, volgens mij snapte ze t wel allemaal en vonden ze me toch wel aardig Zit er weer ff tjes op gelukkig. Kel:Hahaha die foto van Daynah is echt leuk! Was dat voor of na de knipbeurt? Lol. Wat een lange staart zeg, ik maak er binnenkort ook een foto van bij Jill met zulk haar, hahaha. AM: Lekker dagje en avondje gehad dus! Is die film een aanrader? Dan zet ik em op t lijstje met movies to see...... Wow een nieuw huis kopen, leuk zeg! Impulsieve aankoop of liepen jullie al een tijdje rond met dat idee? In 2009 heeft Kyl allang een zusje of broertje En mooi dat de tafeltjes zijn besteld, ik vroeg t Brennied: Geen idee of Jill al op die schoenen kan staan/ lopen, heb ze nog niet echt aangehad bij dr, alleen ff met passen. John is ziek, kwam beroerd thuis uit zn werk, ga dr maar bij liggen, mannen kunnen zoooooooo zielig zijn Tot morgen weer allemaal! Lfs Z
Oja en sinds vandaag loopt Jill echt achter dr duwkar.......zal er morgen ff foto van maken. Ze gaat er zelf achter staan en dan hopla,wandelt ze zo weg! Raar gezicht hoor
Robine: haha ik voel helemaal met je mee, ik vind het ook niets om voor 30 man een praatje te houden Gelukkig heb ik er meestal max 10 ofzo hehe. En die Jill achter een loopkar aan, wat leuk! Zag bij de ikea van de week een duwkar en zat te twijfelen om hm mee te nemen, maar ik dacht die gaat overal bij ons tegenaan botsen Ik liep er de laatste weken wel mee rond dat ik iets groter wilde gaan wonen. We hebben nu een houten schuine trap naar zolder en de woonkamer mag van mij wel iets ruimer. Eerst wilden we gaan uitbouwen, maar met nieuwbouw kun je lekker alles naar je eigen smaak inrichten (nieuwe keuken e.d.). Ik had deze woning al eerder gezien, maar dacht dat het veel te duur was. Achteraf valt het wel mee, aangezien alles hier duur is en je meestal dus wel minimaal 300.000 kwijt bent. Gelukkig zit er bij nieuwbouw geen kk, maarja we zouden bijv wel weer een dakkapel willen. Naja ff afwachten maar...en sparen
Hallooo, Robine; lijkt mij ook vreselijk om te moeten spreken voor een groep mensen. Jill al aan het lopen achter haar duwkar, goed hoor ! Ze ontwikkeld zich echt supersnel nu he? Veel beterschap voor John. Annemo: leuk een nieuwbouwwoning ! Inderdaad 2009 dat duurt nog even maar heb je wel lekker de tijd om spullen uit te zoeken. Brennied; jij alweer gefietst, haha, je zou eens bij moeten houden hoeveel kilometer jij per jaar fietst, hihi, ik denk heeeeel veeeeel. Milou ook al aan het lopen, echt leuk ! Mirandao; jij bent maar druk met Romira op het moment he! Maar hopen dat het sprongetje weer snel voorbij is. En ook Romira ontwikkeld zich nu dus heel snel. Kelly; whahahaha die kleine teletubbie van je, zo lieffff. En ik zag leuke laarsjes voorbij komen . LIS; hoe gaat het met je? Veel plezier aankomend weekend ! Semmi; toch maar niet aan de rose gegaan gisteren, hihi. Wel gezellig hoor zulke buren. Nou, volgens mij heb ik iedereen gehad. Vandaag naar de kapper geweest. Ik had lichtbruin in gedachten maar het is uiteindelijk donkerbruin geworden en een heeeeeeeeeel stuk korter, tot boven mn schouders . Het is wel even wennen maar het staat best leuk. Zaterdag minimeeting dus ik hoop dat de meiden me nog herkennen en me niet zomaar voorbij lopen, haha . Lieke heeft vandaag best wel last gehad van dr prikken. Veel huilen, jengelig en alleen maar bij mama willen hangen. Hoop dat ze morgen weer de oude Lieke is. Nou ik kruip gauw weer bij mn mannetje. Morgenvroeg vertrekt hij voor 4 dagen naar de bierfeesten in Munchen. Zie er wel een beetje tegenop maar heb een druk weekend gepland dus zijn de dagen zo voorbij. Tot later meiden, Liefs Sap
Sap: Lijk je nu op een champignonnetje? Zo kort? Ben erg benieuwd. Doe anders ff een roos op je linkerborstzakje dan herkennen we je nog
goeiemorgen.... sappie: vond je het niet spannend om helemaal wat anders te kiezen...ooh ik ben zo'n zenuwpees op dat gebied Maar het klinkt leuk wat je hebt! Foto's maken op de minimeeting he! Aaah dus 4 dagen alleen met Lieke, zal wel pittig worden. Succes en heeel veel plezier morgen! AM: sow wat zijn die huizen duur bij jullie geef mij maar brabant Maar wel heeel leuk hoor..allemaal weer plannetjes maken hoe en wat en je hebt idd nog ff de tijd. Robine; haha Jill achter d'r loopkar, lijkt me zo schattig staan Hier ook nog geen loopkar maar kijk wel ff na d'r verjaardag. Is John al een beetje opgeknapt? En ja...mannen en iets hebben....mijn vriend is toch geopereerd...nou HIJ is echt HEEL ZIELIG...volgens hem Volgens mij was het dat alweer.... Vannacht hebben we Milou helemaal niet gehoord gelukkig! Milou ligt er nu alweer in, we gaan straks op kraamvisite en ik wil op tijd gaan. Mijn vriend is vrijdags altijd vroeg thuis en dan kunnen we nog vanalles doen voor morgen...feest! We moeten echt de voortuin doen vandaag....mijn schoonouders hebben die een tijd geleden helemaal opgeknapt en hij ziet er nu NIET meer uit. Een hoop onkruid erin. En ik schaam me diep als zij morgen komen en het is zo'n bende Dus een hele goeie smoes om de voortuin winterklaar te maken.
Heej meiden, Zo, er wordt de laatste dagen weer volop gekletst hier, gezellig hoor! Kom ff gauw reageren tussen en stofzuigen en dweilen door. Jayna ligt nu op bed en om 13.00 uur gaan we babyzwemmen. Mijn moeder gaat ff mee, dus dat is wel gezellig. Daarna spullen pakken voor weekendje naar mn schoonmoeder en de minimeet Kelly: hahaha geweldig zeg die Daynah met dr teletubbie kapsel! En dus de eerste keer kapper er ook op zitten. Volgens mij zou Jayna nooit stil blijven zitten. AM: whauw een nieuw huis kopen, spannend hoor allemaal! Wel leuk weer allemaal nieuwe spullen uitzoeken. En jullie hebben er ruim te de tijd voor. Hoop dat het definitief door gaat voor jullie! Rebecca: Xavi doet het dus ook rustig aan met alles.....hier ook eentje hoor! Jayna schuift op dr buik achteruit en op dr billen schuift ze door de kamer, soms gaat ze staan, en ook nog maar 1 tandje.....Goh en Xavi haalt Owen straks echt nog in.....zou je ook niet verwachten he. Robine: die Jill, nu ook al lopen achter een duwkar, die gaat echt snel he! Jayna nog steeds errug lui....die zie ik niet meer lopen dit jaar hoor. En lekker weer geshopt voor je meissie dus......las net in je sms dat je nu echt voor jezelf ging shoppen.....ben benieuwd of er toch niet iets voor Jill mee terug komt...hihi Beterschap voor je mannetje he! Sappie: ach, Lieke toch wat last van dr prikjes dus. Hoe is het nu met dr? Enne.....zal goed op de roos letten morgen.....ben errug benieuwd naar je kapsel! Brennie: En ook Milou al aan het stappen.....haast niet bij te houden met die snelle kindjes hier! Succes met het winterklaar maken van jullie tuin! Verder kan ik ff niet teruglezen, ga gauw verder hier in huis! Fijn weekend allemaal en Sappie, Kelly en Robine, tot morgen! liefs Semmi
Nog ff een vraagje........wanneer trekken jullie je kindje een winterjasje aan? Vind het zo moeilijk. Soms is het best al wel fris, maar zelf heb ik ook nog geen winterjas aan. In de stad zag ik van de week al wel kindjes met een winterjas aan. Heb Jayna nu een spijkerjasje + bodywarmer aan.
Hoi hoi, Zo wat een rot weer zeg. Het is nu al wel even droog, maar bleghhh. Ik zou haast willen emigreren.....iemand zin om mee te gaan Sem: Wat een leuke uitnodiging. Ik zat er ook over te denken om zoiets te doen. Waar heb jij dat laten doen als ik vragen mag? Ja en die winterjas. Ik heb hem al 1x aangedaan bij Daynah, want het is af en toe best koud buiten. Maar als ik overdekt loop doe ik haar zomerjasje nog aan hoor. Daynah bleef ook niet echt stil zitten hoor bij de kapper, dan weer staan en dan weer zitten....pfffff. Brennied: Lekker weer hoor om voortuin winterklaar te maken Leuk weer op kraamvisite. En ga je nou weer feesten van het weekend. Hoeveel feestjes heb jij eigenlijk in de maand......als het maar gezellig is hoor en je leeft maar 1x. Veel plz van het weekend. Ik woon in het centrum van Capelle aan den IJssel, maar is niet echt supergroot hoor en ik woon vlakbij het Alexandrium en dat is wel supergroot en ja ben deze week vrij, dus moet wat doen heh Sap: Ben benieuwd hoor naar je haar. Ik zie het morgen wel. We zullen goed kijken of we je herkennen, maar anders herkennen we Lieke wel hoor een klein blond meisje. Lieke toch een beetje last gehad van haar prikjes. Als ze morgen maar opgeknapt is. Geef haar maar een dikke kus. AM: Wow de huizen zijn idd duur bij jullie zeg, maar goed gemeente Utrecht is geloof ik ook de duurste gemeente om te wonen toch? Belangrijkste is dat je naar je zin gaat wonen. Als ik je zo hoor praten dan wil ik gelijk hier alles te koop zetten en op zoek gaan naar een nieuwe woning. We wachten tot na de Kerst , dan gaan we alles nog witten en dan zetten we ons huisje te koop. Ben benieuwd hoe snel het gaat. Robine: Knap hoor van je voor 30 man te praten. Ik zou geloof ik gaan stotteren. Ik vond een spreekbeurt al eng. Die foto was na d'r knipbeurt, lang heh. Ach en ja mannen die ziek zijn........*zucht* Zo heb vanmorgen al wat boodschappen gehaald voor het weekend als Lieke, Jill en Jayna op bezoek komen. Ze blijven ook eten, zal wel weer erg gezellig worden, maar dat zien jullie vast wel aan de foto's. Het duurt misschien nog wel even hoor, maar zullen we vast een plaats gaan uitzoeken voor 30 november voor de verjaardagen van de kids. Ik dacht zelf in de buurt van Utrecht. Of hadden we al wat uitgezocht.....dan heb ik het niet gelezen Ik hoor wel wat de suggesties zijn. Ga maar een boterhammetje smeren voor Daynah. Liefs Kelly
Zo, net terug van bayzwemmen, Jayna op bed, bek af na het zwemmen altijd. En ook hier alleen maar regen! Baaaaaaaah Ik emigreer graag met je mee Kel! 8) Kelly: Die uitnodiging heb ik bij de hema laten maken. Kun je via internet bestellen. Geloof dat kruidvat ook zoiets heeft. Je krijgt er dan meteen envelopjes bij. Ze drukken het wel af op foto papier. Ik plak en nog een leuk rose kartonnetje achter om op te schrijven.Ik weet nu trouwens ook hoe het is als je meissie zich helemaal aan je vast klampt in het zwembad.......Jayna wordt echt eenkennig en de juf pakte haar over om haar onder water weer aan te geven. Nou dikke paniek! Meteen weer om kijken waar mama was en daarna wou ze me niet meer los laten! Het zwemmen zelf vindt ze nog steeds geweldig, zolang mama maar in de buurt blijft dus....nah ja.... Jullie zijn dus al helemaal klaar voor onze komst morgen.....nou wij ook hoor! Lekker makkelijk voor mij dat we al bij je in de buurt zijn! En het zal inderdaad vast en zeker weer erg gezellig worden. Misschien kunnen Lieke, Jill en Daynah, Jayna ff leren kruipen....hihi O' ja.....als optie voor de meet van 30 nov heb ik ballorig in Utrecht al eens genoemd.....Geloof dat Robine en AM dat wel een goed idee vonden. Kunnen de kids lekker overdekt spelen.... Iemand nog andere opties? Nou ga dr nu echt vandoor! Fijn weekend allemaal! Liefs Sem
Trouwens.....over 2 weekjes vetrekken wij eindelijk nar de zon 8) ! Heb er zo'n zin in! Gran Canaria here we come!
Heb geshopt en mn salaris van deze maand is weer op ! Erg he!? En niks voor Jill, nou ja alleen nieuwe haarelastiekjes mini-maatje dan, ga toch ff staartje met een elastiekje proberen! Zelf 3 broeken gescoord, 4 truien/vestjes etc, een blouse en een nieuwe winterjas. Ben dus weer helemaal klaar voor de winter, alleen nog laarzen( heb pas 10 paar ofzo, hahaha, John wordt gek als ik er nog meer koop). Jill wil s middags dus echt niet meer slapen he, met t gevolg dat ze s avonds vroeg naar bed gaat omdat ze moe is en dan s nachts een aantal keren wakker is ! Balen. Zou wel weer eens keertje door willen slapen. 30 nov Utrecht! Prima! Maakt me niks uit Sem: geweldig kaartje voor Jayna dr feestje . Hoeveel heb je er laten afdrukken? Morgen komt hier de feestslinger binnen als t goed is. Met daarop Hoera Jill is jarig. Ben benieuwd. Kel: Dr winterjasje al aangehad dus!? Nou hier nog gewoon zomerjasje hoor. Vind die winterjas nog te groot en te dik. Fijn dat je alle inkopen in huis hebt voor morgen Nu kunnen we echt komen. Ga ff met Jill spelen, die is vast begonnen met het CD laatje leeg halen ! Grrrrrrrr Tot later Lfs
hier een ziek kindje,yorben is heel verkouden en schor.en hij heeft koorts. even geen reacties daardoor,want heb niet alles gelezen nog. wel over de meeting,weet nog niet of ik er bij kan zijn,maar tegen die tijd zien we dan wel. als ik kom zal mn vent wel mee zijn,weet niet of julie dat een probleem vinden? gaan er nog meer mannen mee? heel dat eind alleen met 2 kids doe ik nml niet. groetjes en fijn weekend allemaal.
Heb een primeur voor jullie: Tadaaaaaaadddddddaaaaaaaaaaaa Jill met 2 staartjes , t ziet er nog niet echt uit, maar een beginnetje is er al , Lol
Fajah: Heel veel beterschap voor Yorben! Arme kleine. Geef em maar lekker veel kusjes en liefde dan is ie zo weer beter. Mijn man gaat zeker weten niet mee, maar ik heb er niks op tegen als jou man wel mee zou gaan hoor. Maakt me niks uit! Lfs